loading...
مهندسی
مهندس بازدید : 59 یکشنبه 03 بهمن 1400 نظرات (0)

بدون شک برای شما نیز پیش آمده است که به هنگام مشاهده یک وب سایت، بدون اینکه محتوای سایت را مطالعه کنید مجذوب ویدیوی آن شده اید و تمامی سوالات شما در مورد آن سایت با همان ویدوی پاسخ داده شده است. اگر تجربه تولید محتوایی را داشته باشید به طور حتم می دانید که یک ویدیو می تواند تمامی توجه مخاطب را به خود جلب کند. کافیست به آمار بازدید ویدیو در شبکه های اجتماعی مختلف سری بزنید تا تاثیر ویدئو بر رپورتاژ را درک کنید.

 

چرا به تولید محتوای ویدیویی نیاز داریم؟

اگر خود را جای مخاطب قرار دهید متوجه خواهید شد که کمتر کسی حوصله خواندن متون طولانی را دارد و ترجیح می دهد با یک نگاه تا انتهای داستان را بخواند. دیدن ویدیو از این نظر جذاب است که نیازی به مطالعه ندارد. داشتن یک ویدیوی جذاب بسیار بهتر از داشتن یک محتوای طولانی و خسته کننده است که تنها برای پر کردن وبسایت نوشته شده است.

عقل مردم به چشم آنهاست…!

همین جمله کوتاه تاثیر ویدئو بر رپورتاژ را بیان می دارد. به همین دلیل گفته شده نهیه یک فیلم کوتاه بسیار تاثیرگذارتر از متن است. همچنین از نظر موتورهای جستجو و به خصوص گوگل زمانی که یک مخاطب در حال دیدن ویدیوی شماست یعنی محتوای شما برای کاربر جذاب است و از نظر سئو نیز برای شما مفید خواهد بود. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم از تاثیر ویدئو بر رپورتاژ استفاده کنید تا وب سایت شما بازدهی بالاتری داشته باشد.

 

مزایای تولید محتوای ویدیویی

یکی از مهم ترین مزیت های تولید محتوای ویدیویی که تاثیر ویدئو بر رپورتاژ را آشکار می سازد، این است احتمال کپی شدن ویدیو شما بسیار کمتر از احتمال کپی شدن محتواست. محتوا را می توان به راحتی تغییر داد و مجددا نوشت ولی ویدیو قابل تغییر نیست و به نام وب سایت شما درج شده است.

به هنگام معرفی یک محصول از نظر کاربر دیدن ویدیو یک محصول بسیار بهتر از شنیدن ویژگی های آن است و با ویدیو کاربر راحت تر می تواند به شما اعتماد کند.

شنیدن کی بود مانند دیدن

زمانی که محتوای ویدیویی خود را منتشر می کنید، در صورتی که محتوای شما حرفه ای باشد نظر کاربر را جلب می کند و به راحتی می تواند به مشتری تبدیل شود.

این گزینه را در نظر داشته باشید که ذهن انس تصویر را بهتر از متن پردازش می کند و ساده تر می تواند ثبت کند. نتیجه می گیریم تاثیر ویدئو بر رپورتاژ به زودی جایگاه ویژه ای در رسانه خواهد داشت.

 

رپورتاژ آگهی چیست؟

ممکن است کلمه رپورتاژ برای شما نا آشنا باشد. در این بخش به معنی رپورتاژ و تاثیر ویدئو بر رپورتاژ می پردازیم.

رپورتاژ به معنی گزارش است و در حوزه تبلیغات بدین معنی است که شما برای معرفی یک برند یا محصول با استفاده از یک محتوای متنی و یا ویدیویی محصول خود را معرفی می کنید.

رپورتاژ یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی است که برای بهبود جایگاه شما در موتورهای جستجو و بهینه سازی سایت بسیار کارآمد است. در واقع رپورتاژ آگهی یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ و سئو است.

شاید رپورتاژ آگهی و تاثیر ویدئو بر رپورتاژ عبارتی ناآشنا باشد اما امروزه سهم بزرگی در تبلیغات آنلاین دارد. در واقع رپورتاژ یک ترفند خاص محسوب می شود به گونه ای که مخاطب بدون اینکه بداند با تبلیغلت روبرو می شود. این موضوع بر ذهن مخاطب تاثیر گذاشته و او را ترغیب می کند که به دیدن وب سایت محصول و دیگر محصولات سری بزند.

 

تاثیر ویدئو بر رپورتاژ و اهمیت تولید آن

مهم ترین بخش رپورتاژ تولدید محتوا است که بزرگترین سهم را در بهبود سئوی شما دارد. هرچقدر ویدیوی تولیدی شما خلاقانه تر باشد علاوه بر این که تاثیر زیادی بر مخاطب دارد، باعث می شود برخی سایت های خبری با دیدن آن ویدیوی شما را در وب سایت خود منتشر کنند. همین موضوع تاثیر ویدئو بر رپورتاژ را آشکار می کند.

برای بهتر دیده شدن محتوای ویدیویی خود می توانید از طرح یک سئال هوشمندانه در ابتدای ویدیو استفاده کنید تا مخاطب برای دریافت پاسخ سوال شما تا انتها شما را تماشا کند.همین ویدیوها سبب می شود ترافیک سایت شما افزایش یابد و مخاطبین بیشتری از سایت شما بازدید کنند.

 

چند نکته مهم برای افزایش تاثیر ویدئو بر رپورتاژ

یکی از نکات بسیار مهم در تولید محتوای رپورتاژ آگهی این است که ویدوی تولیدی شما نباید صرفا تبلیغاتی باشد. این موضوع سبب سرد شذن مخاطب می شود. بلکه علاوه بر تبلیغات جنبه خبری نیز باید داشته باشد تا آگاهی مشتری یا نخاطبی نسبت به محصول و یا برند شما افزایش یابد.

ویدیو تولیدی باید به گونه ای باشد که به صورت غیر مستقیم بر مخاطب تاثیر گذارد و حس کنجکاوی او را برانگیزد تا برای فروکش کردن حس کنجکاوی به وب سایت شما سر بزند.

یکی دیگر از نکات مهم این است که از تیترهای خبری در ابتدای محتوای ویدیویی خود استفاده کنید.

نقد و بررسی

در مطالب بالا به تولید محتوای ویدیویی و تاثیر ویدئو بر رپورتاژ پرداختیم و اهمیت آن را به روش های مختلف برای شما بیان کردیم. همانطور که بیان شدن برای مخاطب ویدیو تاثیرگذارتر از متن و عکس است. هرگز فراموش نکید دیدن یک محتوای طولانی در لحظه اول مخاطب را فراری می دهد. در حالی که دیدن یک ویدیو با یک عنوان خبری سوال برانگیز، قریب به 80 درصد مواقع مخاطب در وب سایت شما نگاه می دارد و مخاطب تا انتهای ویدیو همراه شما خواهد بود.

http://imedad.net/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88-%d8%a8%d8%b1-%d8%b1%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%a7%da%98-%d8%a2%da%af%d9%87%db%8c/

مهندس بازدید : 50 یکشنبه 26 دی 1400 نظرات (0)

سئو سایت شرکتی در ایلام از اقدامات مهم برای کسب و کار شما به شمار میرود چگونه؟ در ادامه مقاله سئو سایت شرکتی در ایلام با ما همراه باشید. به عنوان یک صاحب کسب و کار، همیشه می خواهید کسب و کارتان رونق داشته باشد. در دنیای امروز، یکی از مهم ترین عواملی که می تواند در موفقیت یک کسب و کار موثر باشد، بازاریابی آنلاین است. حضور شما در اینترنت باید احساس شود.

یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی آنلاین که باید در طرح کسب و کار خود بگنجانید، بهینه سازی موتور جستجو یا همان سئو است. صرف نظر از نوع کسب و کاری که دارید، باید از این تکنیک بازاریابی استفاده کنید. مقاله سئو سایت شرکتی در ایلام قصد دارد مزایای سئو را توضیح دهد و چگونه می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد.

سئو شامل تکنیک های بازاریابی آنلاین است که برای بهبود بازدید وب سایت در موتورهای جستجو استفاده می شود. قابل مشاهده بودن به این معنی است که وقتی افراد از عبارات مرتبط با آن استفاده می کنند، کسب و کار شما می تواند در بالای نتایج جستجو ظاهر شود.

محبوب ترین موتورهای جستجو عبارتند از گوگل، بینگ و یاهو. اکثر مشتریان بر روی وب سایت هایی که در بالای صفحه نتایج موتور جستجو ظاهر می شوند یا آنهایی که در صفحه اول نتایج هستند کلیک می کنند. دستاورد های متعددی وجود دارد که یک شرکت می تواند مستقیماً از مشاهده شدن در موتورهای جستجو به دست آورد.

تکنیک های خوب سئو سایت شرکتی در ایلام باعث افزایش ترافیک وب سایت شما می شود. درصد زیادی از مشتریان بر روی مشاغلی کلیک می کنند که رتبه خوبی برای کلمات کلیدی خاص دارند. اگر یک فروشگاه آنلاین دارید، ترافیک بیشتر منجر به خرید بیشتر و در نتیجه حاشیه سود بیشتر می شود.

مطالعه بیشتر: سئو سایت شرکتی در همدان

سئو سایت شرکتی در ایلام و رشد درآمد

اگر یک وبلاگ دارید، افزایش ترافیک به این معنی است که افراد زیادی مقالات شما را می خوانند. بنابراین، کسب درآمد از وبلاگ بسیار ساده تر خواهد بود. تبلیغ کسب و کار شما برای مشتریان احتمالی می تواند یک امر گران قیمت باشد. احتمالاً شما پول زیادی را در PPC یا گوگل ادوردز پرداخت می کنید. می توانید تفاوت گوگل ادورز و سئو را در این مقاله مطالعه کنید. با تبلیغات جستجوی  PPC، شما باید به پرداخت هزینه خدمات ادامه دهید تا هر زمان که افراد از کلمات کلیدی خاصی استفاده می کنند، کسب و کار شما در بالای موتورهای جستجو ظاهر شود.

با تکنیک های سئو، می توانید بدون پرداخت یک سکه، رتبه بالایی کسب کنید. این بدان معناست که هزینه تبلیغات کسب و کار شما کاهش می یابد. بر خلاف سایر اشکال تبلیغات که باید به طور منظم هزینه پرداخت کنید تا کسب و کار شما همچنان در صدر موتورهای جستجو ظاهر شود، سئو سایت شرکتی در ایلام مزایای طولانی مدت را برای شما تضمین می کند. حتی پس از گذشت چندین ماه همچنان رتبه های بهتری خواهید داشت. با توجه به اینکه به شما کمک می کند تا هزینه های تبلیغات کسب و کار را کاهش دهید، هزینه کلی اداره کسب و کار نیز کاهش می یابد.

به دوران تاریکی قبل از اینکه سئو در زندگی ما وجود داشته باشد فکر کنید .قبل از سئو، مشتریان مطمئن نبودند که چگونه بهترین منبع را برای اطلاعاتی که علاقه مند به کسب آن هستند پیدا کنند. آیا آنها می دانستند چگونه می توانند برخی از اطلاعات را به دست آورند؟… مطمئنا، اما بهترین منبع برای آن نیست.

اکنون، آنها برای هر سؤال احتمالی که بخواهند بپرسند، آن را در اختیار دارند. قبل از سئو سایت شرکتی در ایلام ، مشتریان با نگاه کردن به اطلاعات درهم ریخته ای که در یک وب سایت با آنها مواجه می شدند، بسیار مستعد غرق شدن بودند. همانطور که قبلا ذکر شد، وب سایت ها هرگز دلیل زیادی برای سازماندهی محتوای خود قبل از سئو سایت شرکتی در ایلام نداشتند، مگر اینکه مطابق با انتظارات خود باشند.

این باعث شد که بازدیدکنندگان سایت به رمزگشایی بلوک های کلمات در صفحه سایت بپردازند و سعی کنند اطلاعاتی را که جستجو می کردند بیابند. امروزه، بازدیدکنندگان سایت شما با توجه به سال ها “تجربه” خود در استفاده از گوگل، انتظاراتی از ظاهر سایت و محتوای شما دارند. با فرض اینکه سایت شما مطابق با آن انتظار باشد، درک مشتری از سئوی مدرن منجر به بازدید بیشتر از سایت شما، نرخ تبدیل بالاتر و تعامل بیشتر مشتری در صفحات شما می شود.

دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت شرکتی در ایلام

داشتن رتبه های خوب در گوگل و بینگ اعتبار کسب و کار شما را بهبود می بخشد. مشتریان تمایل دارند به برندهایی که در بالای صفحه نتایج ظاهر می شوند اعتماد کنند. آنها فرض می کنند که شرکت شما به دلیل خدمات نمونه ای که به مصرف کنندگان خود ارائه می دهد رتبه خوبی دارد. شما در زمینه کسب و کار خود به یک رهبر تبدیل خواهید شد و همه در آن صنعت، از جمله رقبای شما، کسب و کار شما را تحسین خواهند کرد.

برخی از ابزار سئو سایت شرکتی در ایلام نیز می توانند برای بهبود شهرت شما مورد استفاده قرار گیرند. به عنوان مثال، اگر مقاله ای منتشر شده است که جنبه منفی کسب و کار شما را به تصویر می کشد، می توان از برخی تکنیک ها برای به حداقل رساندن اثرات مخرب آن استفاده کرد. رقابت در یک کسب و کار می تواند طبیعی باشد، اما گاهی اوقات می تواند بسیار سخت باشد، به خصوص اگر کسب و کار های زیادی در همان زمینه وجود داشته باشند.

برای متمایز شدن از بقیه، نیازی به استفاده از شیوه های تجاری نابهنجار ندارید سئو سایت شرکتی در ایلام می تواند رقابت را به پیاده روی در پارک تبدیل کند. حتی اگر تازه‌ترین شرکت کننده در خط کسب‌وکار هستید، باز هم می‌توانید بدون زحمت از سایر شرکت‌های تاسیس پیشی بگیرید.

روند اجرای سئو سایت شرکتی در ایلام

برای داشتن یک وبسایت مناسب که برای گوگل نیز بهینه سازی شده باد باید به عوامل گوناگونی توجه نمود. در ابتدای کار، وبسایت شما توسط متخصصین ما راه اندازی میشود و یا اطلاعات وبسایت شما توسط گروه سئو دریافت شده و آغاز ایجاد تغییرات مثبت رقم میخورد. ابتدای کار وبسایت مورد بررسی کارشناسان ما قرار خواهد گرفت تا ضعف ها شناسایی شوند.

سپس حوزه کاری شما و البته سختی کلمات کلیدی انتخابی مورد بررسی گسترده ای قرار میگیرند تا یک برنامه کلی بر اساس شرایط موجود شکل بگیرد. با توجه به نیاز وبسایت شما محتوا هایی بهینه برای وبسایت تولید خواهند  و شد و اگر از وبسایت فروشگاهی بهره میبرید، محصول گذاری انجام شده و یا محصولات موجود در وبسایت، با توجه به الگوریتم ها و محتوای وبسایت بهینه سازی میشوند. لینک سازی داخلی و بهبود سئوی داخلی وبسایت نیز از جمله موضوعاتی به شمار میروند که در طی فرآیند اجرا میشوند.

با توجه به قدمت تاسیس وبسایت برای وبسایت شما لینک سازی خارجی و یا همان بک لینک صورت میگیرد و به شما برای گذاشتن مقالاتی تحت عنوان رپورتاژ آگهی در وبسایت های دیگر، پیشنهاد داده خواهد شد تا وبسایت با داشتن بک لینک هایی قدرتمند رشد کند. قابل به ذکر است که محتوای موجود در تمامی بخش های وبسایت توسط کارشناسان و متخصصین ما قابلیت تولید را دارند و با خاطری آسوده میتوانید نظارتگر کیفیت بی مثال محتوای وبسایت خود باشید.

مهندس بازدید : 48 دوشنبه 13 دی 1400 نظرات (0)

حوزه سئو دائماً در حال تغيير است و اگر نمي خواهيد بر رتبه شما تأثير بدي بگذارد، بايد هر چند وقت يكبار استراتژي خود را تطبيق دهيد. تاثير كوتاه كننده لينك بر سئو را در ادامه اين مقاله بررسي خواهيم نمود. از آنجايي كه محتوا بخش بزرگي از استراتژي سئوي شما را تشكيل مي دهد، بسيار مهم است كه هيچ فرصتي را براي اشتراك گذاري صحيح آن از دست ندهيد. اينجاست كه استفاده از كوتاه كننده هاي لينك مي تواند مفيد واقع شود. كوتاه‌كننده‌هاي URL اساساً برنامه‌هاي آنلايني هستند كه URL معمولي شما را به يك نسخه كوتاه‌ تر تبديل مي‌كنند.

چرا از كوتاه كننده URL استفاده كنيم؟

برخلاف تصور رايج، استفاده از كوتاه‌كننده URL به سئوي شما آسيبي وارد نمي‌كند يا سئو از اين طريق مختل نمي‌شود. مت كاتز در حين كار در گوگل ويدئويي در يوتيوب منتشر كرد كه در آن درباره تاثير كوتاه كننده هاي URL بر رتبه بندي جستجوي وب سايت صحبت كرد.به گفته كاتز، گوگل با لينك هاي كوتاه شده مانند تغيير مسير استاندارد 301 رفتار مي كند.

بنابراين، لينك هاي كوتاه شده تمام ارزش لينك خود را پاس مي كنند موتورهاي جستجوي ديگر   هنگام مديريت لينك هاي كوتاه شده از رويكرد مشابهي استفاده مي كنند. هنگامي كه يك موتور جستجو با يك لينك كوتاه شده روبرو مي شود، موتور جستجو به صفحه اي كه به آن هدايت مي شود، تمام ارزش لينك را اهدا مي كند. تغيير مسيرهاي 301 اغلب هنگام تغيير مكان صفحات وب استفاده مي شود.

اگر يك صفحه وب را به مكان ديگري در وب سايت خود منتقل مي كنيد، مي توانيد از تغيير مسير 301 براي حفظ رتبه بندي جستجوي صفحه استفاده كنيد. تغيير مسير 301 به مكان قديمي صفحه اضافه مي شود كه در آن كاربران را به مكان جديد صفحه هدايت مي كند. پيوندهاي كوتاه شده دقيقاً مانند اين تغيير مسيرهاي معمولي 301 با عبور دادن تمام ارزش لينك عمل مي كنند. ميتوانيم دريابيم كه تاثير كوتاه كننده لينك بر سئو  سايت يك تاثير مثبت است ميتواند سبب ارتقاع رتبه شود.

مطالعه بيشتر: اهميت سئو تصاوير در بهينه سازي سايت

كوتاه كننده هاي URL هنگام اشتراك گذاري محتواي شما مفيد هستند

همانطور كه همه ما مي دانيم، برخي از رسانه هاي اجتماعي مانند توييتر داراي محدوديت هستند، بنابراين هنگام ارسال يك توييت بايد مختصر و مرتبط باشيد. بنابراين استفاده از كوتاه كننده URL مي تواند به شما كمك كند تا به جاي داشتن يك توييت با URL واقعا طولاني، اطلاعات دقيق تري در مورد محتوايي كه پست مي كنيد قرار دهيد. همچنين مي‌توانيد يك URL را علامت‌گذاري كنيد تا بدانيد كه آيا محتوا توسط يك شركت يا يك برند خاص به اشتراك گذاشته شده است يا خير. پس علاوه بر تاثير كوتاه كننده لينك بر سئو، بر روي اشتراك محتوا نيز كارا عمل ميكند

URL هاي كوتاه شده جذابيت زيبايي شناختي بيشتري دارند

كوتاه‌كننده‌هاي URL قطعاً براي زيباتر كردن URL شما مفيد هستند، به خصوص، همانطور كه در بالا ذكر كرديم، هنگام اشتراك‌گذاري محتواي خود در رسانه‌هاي اجتماعي. اما زماني كه در حال توليد انواع ديگري از محتوا مانند تبليغات چاپي يا اينفوگرافيك هستيد و مي‌خواهيد پيوند خود را به روشي زيبا وارد كنيد، مي‌توانند مفيد باشند. علاوه بر اين، اگر خوانندگان شما از موبايل براي مشاهده محتواي شما استفاده مي‌كنند، اگر URL كوتاه‌تري در آن ببينند، از تجربه كاربري بهتري برخوردار خواهند شد. اگر بخواهيم تاثير كوتاه كننده لينك بر سئو  را به صورت مستقيم در نظر نگيريم، كوتاه كننده لينك ميتواند بر روي سئو به صورت غير مستقيم نيز موثر واقع شود. پس تاثير كوتاه كننده لينك بر سئو  همواره مشخص است.

كوتاه‌كننده‌هاي URL مي‌توانند با پيگيري ترافيك ارائه شوند

براي هر كسي كه كنجكاو در مورد رفتار محتواي خود و نحوه دريافت آن توسط كاربران است، برخي از كوتاه‌كننده‌هاي URL، مانند Bitly معروف، به شما اين امكان را مي‌دهند كه فعاليت‌هاي اشتراك‌گذاري پست/توئيت خود را در يك دوره خاص پيگيري كنيد.
با اين حال، مهم است كه ببينيد آيا اين كوتاه‌كننده‌هاي URL براي SEO شما مضر نيستند و يا تاثير كوتاه كننده لينك بر سئو سايت شما چيس. در واقع، هرچه محتواي شما بيشتر به اشتراك گذاشته شود، بهتر است، و اگر محتواي منتشر شده با URL كوتاه شده توسط الگوريتم هاي موتور جستجو شناسايي نشود، شرم آور خواهد بود.

كوتاه كننده URL چگونه كار مي كند؟

كوتاه كننده URL  ابزاري است كه معمولاً مبتني بر وب است كه براي كوتاه كردن  پيوند  از طريق استفاده از تغيير مسير. لينك اصلي شما را مي گيرد و با لينك كوتاه تري جايگزين مي كند. سپس مي توانيد پيوند كوتاه شده را در رسانه هاي اجتماعي، وبلاگ ها و ساير  بخش هاي هاي وب منتشر كنيد . هنگامي كه كاربر روي آن كليك مي كند، به لينك اصلي شما هدايت مي شود. هنگامي كه پيوندي را از طريق كوتاه كننده URL اجرا مي كنيد، پيوند جديدي با استفاده از دامنه سرويس ايجاد مي كند. پيوند جديد اساساً شامل چيزي بيشتر از تغيير مسير 301 به پيوند اصلي شما نخواهد بود. پس ميتوانيم تاثير كوتاه كننده لينك بر سئو را مثبت بشماريم.

تاثير كوتاه كننده لينك بر سئو سايت چيست؟

از آنجايي كه لينك هاي كوتاه شده مقصد نهايي را پنهان مي كنند، بديهي است كه ارسال كنندگانspam  فرصتي براي انجام تجارت خود پيدا كنند. آنها مي توانند لينك هاي مضر خود را در URL هاي كوتاه شده پنهان كنند تا افراد در وب سايت هاي ناخواسته قرار بگيرند. اين عمل باعث ايجاد مشكل مي شود زيرا به لينك هاي كوتاه شده شهرت بدي مي دهد زيرا افرادي كه قبلاً spam را تجربه كرده اند ديگر هرگز به آن ها اعتماد نخواهند كرد.

با اين حال، اگر مي‌خواهيد قبل از كليك كردن بر روي يك URL كوتاه شده مطمئن شويد، مي‌توانيد از يك سايت استخراج پيوند مانند WhereDoesThisLinkGo استفاده كنيد! البته كه اين اقدامات باعث نشده تاا تاثير كوتاه كننده لينك بر سئو منفي باشد.

اگر در حال راه‌اندازي زنجيره‌اي از ريدايركت‌هاي 301 هستيد، كه ممكن است به دلايل بسيار منطقي اتفاق بيفتد، ممكن است از نظر نمايه‌سازي با چند مشكل مواجه شويد. در واقع، بينگ و ياهو اخيراً اعلام كرده‌اند كه خزيدن زنجيره‌هاي تغيير مسير معمولاً بسيار دشوار است كه اغلب مي‌تواند منجر به نمايه‌سازي ضعيف شود.

وب ‌سايت‌ هاي شبكه‌هاي اجتماعي عادت دارند براي جلوگيري از هرگونه سوءاستفاده، برچسب NoFollow را در لينك‌هايي كه ارائه مي‌كنند قرار دهند. با اين حال، حتي اگر موتورهاي جستجو به اين برچسب احترام بگذارند، در مورد كوتاه ‌كننده ‌هاي URL صدق نمي‌كند، زيرا آنها اين فرآيند را براي اتصاال كوتاه مي نمايند.

در واقع، اين نوع پيوندها توسط موتورهاي جستجو دنبال مي‌شوند كه مستلزم آن است كه در نهايت مقداري از آن‌ها عبور كند. اين يك امكان خوب براي افرادي است كه اغلب از رسانه هاي اجتماعي به عنوان بخشي از كمپين هاي بازاريابي خود استفاده مي كنند يا فقط از آنها براي به اشتراك گذاري محتوا استفاده مي كنند. با استفاده از اين امكانات ميتواند تاثير كوتاه كننده لينك بر سئو سايت خود احساس كنيد.

به گفته چندين متخصص سئو، به نظر مي‌رسد كه استفاده از كوتاه‌كننده‌هاي URL تأثير منفي بر سئوي شما ندارد. و همچنين ميتواند تاثير كوتاه كننده لينك بر سئو  مثبت نيز باشد!
در واقع، URL هاي كوتاه شده توسط موتورهاي جستجو به عنوان هر تغيير مسير معمولي 301 در نظر گرفته مي شوند و بنابراين بر اساس آن عمل مي كنند.

نكاتي در مورد استفاده از كوتاه كننده URL و SEO

  • يك كوتاه كننده URL معتبر و شناخته شده انتخاب كنيد. اگر كوتاه كننده URL خاموش شود يا با مشكل فني در سرورهاي خود مواجه شود، ممكن است همه پيوندهاي كوتاه شده شما از كار بيفتند.
  • هميشه پيوندهاي كوتاه شده را قبل از انتشار آنلاين آزمايش كنيد تا مطمئن شويد كه مطابق با هدف كار مي كنند. اگر پيوند كوتاه شده هنگام بازديد خطاي 404 را ايجاد مي كند، آن را به صورت آنلاين منتشر نكنيد. در عوض، از يك پيوند استاندارد استفاده كنيد يا به يك كوتاه كننده URL ديگر برويد.
  • استفاده از كوتاه كننده URL ممتاز را در نظر بگيريد كه از slugs سفارشي URL پشتيباني مي كند. كوتاه‌كننده‌هاي URL رايگان معمولاً فاقد سفارشي‌سازي URL Slug هستند، به اين معني كه شما مجبور به استفاده از پيوندهاي عمومي هستيد. با اين حال، كوتاه‌كننده‌هاي URL ممتاز به شما اين امكان را مي‌دهند كه اسلاگ‌هاي URL مورد نظر خود را مشخص كنيد، و امكان پيوندهاي سفارشي توصيفي و غني از كلمات كليدي را فراهم مي‌كند.
  • كوتاه كننده URL را انتخاب كنيد كه پيوندهايي را بدون تاريخ انقضا ايجاد كند. اگر پيوند كوتاه شده داراي تاريخ انقضا باشد، پس از آن تاريخ ديگر كار نخواهد كرد.
  • از يك كوتاه كننده URL استفاده كنيد تا همه كليك ها را از يك داشبورد تجزيه و تحليل رديابي كنيد.

https://seonabz.com/impact-of-link-shortener-on-seo/

مهندس بازدید : 49 سه شنبه 23 آذر 1400 نظرات (0)

همپوشاني زيادي بين ابزار سئو وجود دارد، به همين دليل است كه تشخيص اينكه كدام بهترين براي استفاده است، بسيار دشوار است. براي ساده كردن كارها، من 4 ابزار SEO را انتخاب كرده ام كه به طور يكپارچه با گردش كار طراحي شما ادغام مي شوند و بودجه شما را از بين نمي برند.

شما در حال حاضر ابزارهاي زيادي در جعبه ابزار طراحي وب خود داريد، به همين دليل است كه من تمايلي به نوشتن اين پست به روشي كه براي كپي رايترها و متخصصان سئو مي كنم، ندارم. چرا؟ خوب، زيرا به معناي واقعي كلمه ده ها ابزار SEO وجود دارد كه مي توانيد به گردش كار خود اضافه كنيد. مگر اينكه به مشتريان قول داده باشيد كه وب‌سايت‌هاي آن‌ها براي هر كلمه كليدي كه مي‌خواهند برنده شوند به رتبه ۱ در نتايج جستجو مي‌رسند، دليلي وجود ندارد كه چنين پيچيدگي را به زندگي خود اضافه كنيد.

با اين حال، شما نمي توانيد سئو سايت را كاملا ناديده بگيريد. هيچ كس قرار نيست براي يك طرح ميزباني وب، نام دامنه و خدمات طراحي وب حرفه اي پول خرج كند و در ازاي آن انتظار نتيجه اي نداشته باشد. اما قبل از اينكه وب سايت مشتري شما شروع به جذب سرنخ ها و فروش كند، به ترافيك جستجوي ارگانيك نياز دارد – به همين دليل است كه براي كمك به شما به برخي ابزارها و استراتژي هاي SEO نياز داريد.

امروز قصد دارم شما را با بهترين ابزار سئو براي طراحان وب آشنا كنم.

 

Moz: بهترين ابزار SEO Premium

در مورد ابزارهاي سئو ممتاز، رقابت بسيار خوبي وجود دارد، اما Moz برنده واضحي است كه به طراحان وب مربوط مي شود.

يكي از چيزهايي كه در استفاده از Moz براي سئو بسيار مفيد است اين است كه با جعبه ابزار رايگان همراه است. چه نياز به مقدمه اي براي بهينه سازي موتورهاي جستجو داشته باشيد و چه به سادگي مي خواهيد يك ابزار سئو ممتاز را امتحان كنيد، جعبه ابزار اين كار را انجام مي دهد.

با ابزار رايگان Moz، مي توانيد كارهايي مانند:

  • جستجوي كلمات كليدي ممكن؛
  • رتبه بندي دامنه خود را تجزيه و تحليل كنيد.
  • كلمات كليدي فعلي خود را (معمولي و مارك دار) مرور كنيد.
  • ببينيد آيا هر قطعه، بك لينك و موارد ديگر را به دست آورده ايد يا خير.

البته، اگر به Moz Pro ارتقا دهيد، به ابزارهاي سئو قدرتمندتري دسترسي خواهيد داشت، مانند:

  • مميزي فني وب سايت؛
  • تجزيه و تحليل بك لينك؛
  • از دست دادن فرصت هاي كلمه كليدي؛
  • استراتژي هاي سئو محلي؛
  • رتبه بندي SERP براي دسكتاپ، موبايل و محلي.
  • و همه اينها در يك داشبورد بصري گذاشته شده است.

Mangools، Ahrefs و SEMrush همگي گزينه‌هاي فوق‌العاده‌اي هستند اگر مي‌خواهيد وب‌سايت‌هايي با رتبه بالاتر بسازيد و پيشنهادات سئوي خود را براي مشتريان افزايش دهيد. با اين حال، همه اين‌ها راه‌حل‌هاي واقعاً ممتازي هستند، بنابراين مگر اينكه آماده استفاده از همه ويژگي‌هايي باشيد كه اين ابزارهاي پرداخت به بازي ارائه مي‌دهند، احتمالاً ارزش آن را ندارد كه كيف پول خود را براي آنها باز كنيد.

 

Ubersuggest: بهترين ابزار رايگان SEO

احتمالاً از خود مي پرسيد كه آيا هر يك از ابزارهاي پيشرو سئو به صورت رايگان در دسترس هستند يا خير. تعداد كمي وجود دارد، اما Ubersuggest نيل پاتل با فاصله زياد بهترين در بين اين بستر است.

چيزي كه در مورد اين ابزار واقعاً خوب است اين است كه، اگرچه استفاده از آن به اندازه كافي ساده است، اما مي‌توانيد آن را به روش‌هاي مختلفي براي خود كار كنيد.

به عنوان مثال، مي توانيد از ابزار مميزي سايت براي بررسي وب سايت هاي مشتريان فعلي استفاده كنيد. اگر به دنبال شروع كننده مكالمه هستيد، اين مي تواند بليط شما باشد. شما بينش هايي در مورد اينكه وب سايت آنها از نظر سئو چقدر خوب يا ضعيف عمل كرده است، پيشنهاداتي در مورد چگونگي بهبود دريافت خواهيد كرد و حتي مي توانيد آنها را مشاهده كنيد. سرعت سايت در حالي كه در آن هستيد

همچنين مي‌توانيد از اين ابزار براي تحقيقات و توصيه‌هاي كليدواژه اصلي استفاده كنيد، كه به ويژه در مراحل اوليه برنامه‌ريزي مفيد خواهد بود. يا آن را به سطح بعدي ببريد و ارزيابي كنيد كه در بازارهاي رقابتي مشتريان شما چه مي‌گذرد.

 

Yoast: بهترين ابزار سئو وردپرس

براي كساني از شما كه با استفاده از وردپرس وب سايت طراحي مي كنيد، Yoast يك افزونه SEO است كه بايد داشته باشيد.

اگرچه Yoast به برنامه ريزي كلمات كليدي يا رديابي بك لينك كمكي نمي كند، به طراحان و نويسندگان وب اجازه مي دهد تا صفحه به صفحه بهينه سازي موتور جستجوي خود را بهبود بخشند.

اين به شما امكان مي دهد يك كلمه كليدي تمركز، برچسب عنوان و توضيحات متا را به هر پست يا صفحه اختصاص دهيد.
اين به شما امكان مي‌دهد قطعه جستجوي Google خود را روي دسك‌تاپ و موبايل پيش‌نمايش كنيد تا مطمئن شويد همه چيز مطابقت دارد و يك تصوير برجسته وجود دارد.
به صفحه شما امتياز مي دهد كه چقدر در مورد كلمه كليدي شما بهينه شده است.
اين صفحه شما را در ساير عوامل سئو مانند طول متن، ويژگي هاي تغيير تصوير، لينك هاي داخلي و غيره امتياز مي دهد.
اين صفحه شما را در خوانايي نيز امتياز مي دهد.
كارهاي بيشتري مي توانيد با Yoast به عنوان يك طراح وب انجام دهيد. مي‌توانيد از آن براي توليد نقشه‌هاي سايت، ايجاد تگ‌هاي Open Graph و كارت توييتر و حتي خودكار كردن نحوه نوشتن ابرداده جستجوي سايت خود استفاده كنيد.

 

كنسول جستجوي گوگل: بهترين ابزار تجزيه و تحليل SEO

شما در حال حاضر از Google Analytics براي بررسي معيارهاي كليدي وب سايت و همچنين تصميم گيري مبتني بر داده ها براي بهبود طراحي آينده استفاده مي كنيد. اما آيا مي دانستيد كه مي توانيد داده هاي كنسول جستجوي گوگل را نيز به داشبورد Google Analytics خود اضافه كنيد؟

از اينجا مي توانيد داده ها را در موارد زير بكشيد:

  • ترافيك و عملكرد صفحه فرود؛
  • داده هاي جغرافيايي خاص؛
  • داده هاي خاص دستگاه؛
  • جست و جو و نرخ كليك

با اين حال، گوگل آناليتيكس در ارائه تمام داده هاي جستجوي خاص كه در وب رديابي مي كند به كاربران خود كوتاهي مي كند، به همين دليل است كه بايد كنسول جستجوي گوگل را به ليست ابزارهاي SEO خود اضافه كنيد.
از اين داشبورد مي توانيد:

  • نقشه هاي سايت XML خود را به گوگل ارسال كنيد.
  • قابليت استفاده از موبايل و خطاها را بررسي كنيد.
  • به سرعت مشكلات امنيتي يا سرعت را اسكن كنيد (سرعت در حال حاضر در نسخه بتا است).
  • نمايش‌ها، رتبه‌بندي‌ها و تعداد كليك‌هاي خاص صفحه را مرور كنيد.
  • لينك‌هاي داخلي، بك لينك‌ها، وب‌سايت‌هاي لينك‌دهنده برتر، و همچنين متني كه براي پيوند دادن به شما استفاده مي‌كنند را رديابي كنيد.

اگرچه اين ابزار لزوما به شما در برنامه ريزي استراتژي بهينه سازي جستجو كمك نمي كند، اما زماني كه مي خواهيد عيب يابي كنيد كه چرا كار سخت شما نتيجه نمي دهد، مكان خوبي است.

 

ساير ابزارهاي SEO كه طراحان وب بايد از آنها استفاده كنند

سئو بيشتر از ايجاد لينك و بهينه سازي كلمات كليدي است. گوگل هنگام تعيين رتبه يك وب سايت به دنبال سيگنال هاي اعتماد و اعتبار ديگري نيز مي گردد. و به عنوان يك طراح وب، شما در بهترين موقعيت براي مديريت اين سمت از سئو هستيد.

در اينجا برخي از ابزارهاي SEO كه بايد علاوه بر موارد بالا استفاده كنيد آورده شده است:

گواهي SSL: اگر وب سايتي روي HTTP باشد، اين يك جريمه خودكار است. بنابراين، هميشه مطمئن شويد كه وب سايت شما يك گواهي SSL نصب كرده است.

ميزباني سريع: سرعت سايت يك معامله بزرگ در طرح همه چيز است – و با كيفيت برنامه و ارائه دهنده ميزباني وب شما شروع مي شود. هنگامي كه انجام اين كار منطقي است، ميزباني خود را با يك CDN و افزونه كش تقويت كنيد.

ابزار فشرده‌سازي تصوير: تصاوير با تمام ارزشي كه دارند مي‌توانند باعث ناراحتي بسياري براي طراحان وب شوند. با اجراي هر تصوير از طريق ابزار فشرده سازي مانند TinyJPG، مي توانيد اندازه آنها را از كاهش رتبه وب سايت خود دور نگه داريد.

و، البته، مطمئن شويد كه هميشه از ابزارهاي طراحي با كيفيت بالا استفاده مي كنيد و استانداردهاي موبايل اول را رعايت مي كنيد. وقتي يك وب‌سايت قديمي به نظر مي‌رسد، ضعيف اجرا مي‌شود و به درستي مديريت نمي‌شود، گوگل و بازديدكنندگان شما مطمئناً متوجه آن خواهند شد.

هر آنچه از ابزارهاي سئو ميخواهيد ميتوانيد ليست كامل آن را در سايت سئو نبض قسمت 0 تا 100 معرفي ابزار سئو پيدا كرده و مطالعه كنيد.

http://webnabz.com/the-best-seo-tool-for-web-designers/

مهندس بازدید : 47 شنبه 09 مرداد 1400 نظرات (0)

پايتون يك زبان برنامه نويسي تفسير شده ، شي گرا و سطح بالا با معنايي پويا است. سطح بالاي ساخته شده در ساختار داده ها ، همراه با تايپ پويا و اتصال پويا ، آن را براي توسعه سريع برنامه و همچنين استفاده به عنوان يك اسكريپت يا زبان چسب براي اتصال اجزاي موجود به يكديگر بسيار جذاب مي كند. نحو ساده و آسان يادگيري پايتون بر خوانايي تأكيد دارد و بنابراين هزينه نگهداري برنامه را كاهش مي دهد. پايتون از ماژول ها و بسته ها پشتيباني مي كند ، كه باعث تشويق مدولار بودن برنامه و استفاده مجدد از كد مي شود. مفسر پايتون و كتابخانه استاندارد گسترده به صورت منبع يا باينري بدون هيچ گونه هزينه اي براي همه سيستم عامل هاي اصلي در دسترس هستند و مي توانند بصورت آزاد توزيع شوند. در سايت پايتون كار بيشتر بخوانيد.

اغلب، برنامه نويسان پايتون به دليل افزايش بهره وري كه فراهم مي كند ، عاشق پايتون مي شوند. از آنجا كه مرحله تدوين وجود ندارد ، چرخه ويرايش-تست-اشكال زدايي بسيار سريع است. اشكال زدايي از برنامه هاي پايتون آسان است: اشكال يا ورودي بد هرگز باعث خطاي تقسيم بندي نمي شود. در عوض ، وقتي مفسر خطايي را كشف مي كند ، يك استثنا را مطرح مي كند. وقتي برنامه استثنا را نمي گيرد ، مفسر رديابي پشته را چاپ مي كند. يك خطاياب سطح منبع امكان بازرسي متغيرهاي محلي و جهاني ، ارزيابي عبارات دلخواه ، تعيين نقاط شكست ، عبور همزمان از يك خط كد همزمان و غيره را فراهم مي كند. اشكال زدايي در خود پايتون نوشته شده است و گواه قدرت درون نگري پايتون است. از طرف ديگر ، اغلب سريعترين راه براي رفع اشكال در برنامه ، افزودن چند دستور چاپ به منبع است: چرخه سريع ويرايش-تست-اشكال زدايي ، اين روش ساده را بسيار موثر مي كند.

مهندس بازدید : 55 شنبه 22 خرداد 1400 نظرات (0)

بازاريابي محتوا يك روش عالي براي بهبود نرخ تبديل شما است. اما مسئله اين است كه بجز شما بسياري از مشاغل ديگر نيز براي ايجاد محتواي جذاب كه مي تواند به آنها كمك كند خوانندگان را تبديل كنند، تلاش مي كنند. اين دقيقاً همان چيزي است كه اين پست قصد دارد در آن به شما كمك كند.

من در مورد انواع محتوا بحث خواهم كرد كه مي تواند به شما كمك كند مخاطبان هدف خود را بهتر درگير كنيد و آنها را مجبور به خريد از شما كند. همچنين، شما ياد خواهيد گرفت كه چگونه محتواي خود را بهينه كنيد تا فروش بيشتري داشته باشيد.

انواع محتوايي كه مي تواند به شما در تبديل افراد كمك كند

محتواي شما در مراحل مختلف كانال بازاريابي نقش مهمي دارد. اگر بتوانيد محتواي خود را در هر يك از اين مراحل بهينه كنيد ، مي توانيد فروش بيشتري داشته باشيد.

براي درك بهتر نحوه ايجاد محتواي قابل تبديل ، ابتدا نگاهي به انواع مختلف محتوايي كه بايد استفاده كنيد ، مي اندازيم.

محتواي آگاهي

محتواي شما، در اين حالت، همان چيزي است كه هنگام برقراري اولين تماس با مشتريان هدف خود به اشتراك مي گذاريد. اين نحوه جذب مخاطب مربوطه است كه در نهايت به مشترياني كه پول مي دهند تبديل مي شود. محتواي آگاهي مي تواند از پست هاي شبكه هاي اجتماعي گرفته تا مقالات و پست هاي وبلاگ باشد.

مطالب آموزشي

محتواي آموزشي زماني است كه محتواي شما براي ايجاد علاقه به مخاطبان هدف شما در مورد محصول يا خدمتي كه مي فروشيد، ايجاد شود. اما به جاي اينكه به سادگي در مورد مزايا و ويژگي ها صحبت كنيد ، محتواي شما نشان مي دهد كه كالا يا خدمات چگونه به نفع مصرف كننده است. محتواي آموزشي مي تواند اينفوگرافي ، آموزش ويديويي ، فيلم هاي نمايشي يا پست هاي وبلاگ باشد.

حتي اگر برخي از اين مطالب منجر به فروش مستقيم نشوند ، آنها نقش عمده اي در هدايت مشتري از طريق مراحل مختلف قيف بازاريابي دارند. اين بدان معني است كه بسيار مهم است كه شما تمام محتواي آموزشي خود را ، چه متن ، فيلم يا اينفوگرافيك، بهينه كنيد.

شما بايد هرچه بيشتر محتواي آموزشي را با مخاطبان خود به اشتراك بگذاريد تا ضمن برقراري تعامل با نام تجاري خود ، تجربه آنها را غني كنيد.

محتواي خود را براي مراحل مختلف كانال بازاريابي بهينه كنيد

بهينه سازي نرخ تبديل فقط بهينه سازي عناصر مختلف طراحي در وب سايت شما نيست. همچنين مهم است كه محتواي خود را بهينه كنيد تا به شما در توليد هداياي واجد شرايط و تبديل آسان تر كمك كند.

بياييد نگاهي بيندازيم كه چگونه مي توانيد محتواي خود را براي مراحل مختلف كانال بازاريابي بهينه كنيد.

شماره 1: ايجاد تصويري بيشتر در رسانه هاي اجتماعي

رسانه هاي اجتماعي كانال م effectiveثري براي كسب و كارها براي جذب مشتري بالقوه و توليد آگهي هاي با كيفيت است. اين بستري است كه مي توانيد به مخاطبان جديدي دسترسي پيدا كرده و با مخاطبان موجود خود درگير شويد و آنها را به مشترياني ارزشمند تبديل كنيد.

در حقيقت ، يك مطالعه Social Media Examiner نشان داد كه شبكه هاي اجتماعي نقش مهمي در تجارت 90٪ بازاريابان در اين مطالعه دارند.

اين مطالعه همچنين نشان داد كه بيش از نيمي از بازارياباني كه از شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنند افزايش فروش را تجربه كرده اند. و 88 درصد از بازارياباني كه حداقل يك سال از شبكه هاي اجتماعي استفاده كرده اند ، توانسته اند از آن براي افزايش بازاريابي در تجارت خود استفاده كنند.

و در رسانه هاي اجتماعي ، اگر بخواهيد مخاطب مربوطه را جذب كنيد يا پيروان فعلي خود را آموزش دهيد ، تصاوير بسيار ضروري است. طبق مطالعه Social Media Examiner ، تصاوير بصورت متداول ترين نوع محتوا براي رسانه هاي اجتماعي هستند. به همين دليل است كه شما بايد محتواي خود را بهينه كنيد و تصاوير بهتري را به مخاطبان شبكه هاي اجتماعي خود ارائه دهيد.

وقتي پيروان فعلي شما اين محتوا را به اشتراك مي گذارند ، اين مي تواند مشتريان بالقوه زيادي را كه قبلاً از تجارت شما بي اطلاع بودند جذب كند.

مثال: اوراكل

اوراكل براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات مربوط به شركت خود با استفاده از رسانه هاي اجتماعي ، از تصاوير بهينه استفاده مي كند. حتي هنگام نقل قول از مديرعامل خود، آنها متن را به جاي استفاده از توييت متني ، به عكس او اضافه مي كنند.

مي توانيد از ابزارهاي ديجيتالي مانند PicMonkey و BeFunky براي افزودن متن به عكس هاي موجود خود براي شبكه هاي اجتماعي استفاده كنيد. يا مي توانيد از Canva براي ايجاد تصاوير سفارشي از ابتدا استفاده كنيد. انجام اين كار مي تواند به شما كمك كند محتواي خود را با مهارت هاي فني محدود بهينه كنيد.

شماره 2: محتواي صفحه فرود خود را بهينه كنيد

بسيار مهم است كه محتواي خود را در صفحه فرود بهينه كنيد. اين اولين كاري است كه بازديدكنندگان پس از كليك روي پيوندها يا تبليغات شما با آن درگير مي شوند. و شما بايد اطمينان حاصل كنيد كه محتوا به اندازه كافي جذاب است و باعث مي شود آنها مايل به ماندن باشند و در نهايت آنها را به مشترياني پرداخت مي كنيد.

سه عنصر مهم از محتواي شما در يك صفحه فرود وجود دارد:

  • عنوان – اين بخشي از صفحه فرود است كه توجه مخاطب را به خود جلب مي كنيد. اين بايد مرتبط باشد و با صحبت مستقيم با بازديدكنندگان در مورد آنچه مهم است ، بلافاصله بازديدكنندگان را جذب كند. با ارائه يك عنوان كوتاه و جذاب مي توانيد آن را بهينه كنيد. سعي كنيد آن را در مركز صفحه نيز نمايش دهيد.
  • بدنه – اين بخشي از صفحه فرود است كه به شما كمك مي كند تا در بازديدكنندگان خود علاقه و اشتياق ايجاد كنيد. بنابراين محتواي شما بايد در اينجا بهينه سازي شود. اين مي تواند در چند جمله يا نقاط گلوله اي توضيح دهد كه چگونه محصول يا خدمات مي تواند براي بازديدكنندگان مفيد باشد.
  •  اقدام به تماس – اين بخشي است كه بازديدكنندگان خود را به انجام اقدامات مورد نظر تشويق مي كنيد – خواه ثبت نام در خبرنامه شما، يا ثبت نام در دوره آزمايشي رايگان ، بارگيري منبع رايگان خود ، شركت در يك وبينار يا گرفتن برنامه هم اكنون پيشنهاد دهيد. به همين دليل است كه شما بايد در اينجا محتواي خود را به طور فوق العاده بهينه كنيد. CTA بايد عملي باشد و مستقيماً به اصل موضوع برسد و دقيقاً به مردم بگويد كه چه كاري بايد انجام دهند.

صفحه فرود شما همچنين مي تواند برخي از عناصر ديگر مانند يك ويديوي آزمايشي يا بررسي ها و توصيفات مشتريان شما را داشته باشد.

يك فيلم آزمايشي مي تواند براي شفاف سازي نظر شما مفيد باشد. اين مي تواند اطمينان حاصل كند كه مشتريان بالقوه قبل از تصميم به خريد محصول ، درك روشني از نحوه عملكرد محصول يا خدمات شما دارند. بنابراين ، بايد سعي كنيد محتواي ويدئويي خود را هرچه بهتر بهينه كنيد.

بازبيني ها و توصيفات با عمل به عنوان اثبات اجتماعي ، كه مي تواند به محرك تبديل كمك كند ، اعتماد را ايجاد مي كند.

مثال: Leadfeeder

صفحه فرود Leadfeeder مثالي عالي از صفحه فرود بهينه شده است كه شامل تمام عناصر حياتي ذكر شده در بالا است.

اين تيتر مستقيماً با بازديدكنندگان صحبت مي كند و هدف اين سيستم عامل را به روشني بيان مي كند. بدن فقط يك جمله است اما به وضوح توضيح مي دهد كه Leaddeeder چه كاري انجام مي دهد و چگونه به سود كاربران است.

دكمه تماس براي عمل به وضوح به رنگ سبز خودنمايي مي كند و بازديدكنندگان را ترغيب مي كند تا دوره آزمايشي رايگان خود را آغاز كنند. آنها همچنين شامل يك ويديوي آزمايشي و برخي از رتبه بندي هاي ستاره اي براي بهينه سازي بيشتر محتواي صفحه هستند.

براي بهينه سازي محتواي خود و ايجاد صفحات فرود با كيفيت بالا از قالب هاي موجود ، مي توانيد از ابزارهاي ديجيتالي مانند Leadpages استفاده كنيد. براساس هدف صفحه فرود صدها الگوي رايگان وجود دارد كه مي توانيد انتخاب كنيد.

شماره 3: ايجاد محتواي مناسب تر و مفيد تر

و البته، بدون ارزيابي استراتژي محتواي موجود، نمي توانيد محتواي خود را براي تبديل بهينه كنيد.

در حالي كه ارزش كمي در اختيار مشتريان خود قرار مي دهيد ، بايد محتوايي ايجاد كنيد كه بيشتر مربوط به صنعت يا محصولات شما باشد. اين محتوا بايد خوانندگان را آموزش دهد و در آنها تمايل به خريد محصولات بدون تبليغات بيش از حد از شما داشته باشد.

به عنوان مثال، بگذاريد بگوييم شما مي خواهيد يك ابزار بازاريابي از طريق ايميل را تبليغ كنيد. محتوايي كه ايجاد مي كنيد نبايد فقط بر توانايي اين ابزار يا نحوه توسعه آن متمركز باشد. در عوض ، مي توانيد محتوا ايجاد كنيد تا خوانندگان را در مورد روندها و بهترين روش ها در بازاريابي از طريق ايميل مطلع كنيد. و فقط بايد ابزار خود يا يكي از ويژگي هاي آن را ذكر كنيد كه مربوط به يكي از نكاتي باشد كه در محتوا درباره آن بحث مي كنيد. به ياد داشته باشيد ، اگر افراد محتواي شما را مفيد مي دانند ، ممكن است آن را به اشتراك بگذارند كه اين مي تواند باعث افزايش دسترسي شما شود.

حتي اگر محتواي شما حول استفاده از ابزار شما باشد ، بايد آن را همراه با اثبات ارائه دهيد. به عبارت ديگر ، مي توانيد موارد استفاده را با ايجاد مطالعات موردي نشان دهيد. مطالعات موردي بايد عملي باشد و دقيقاً ذكر كند كه ابزار شما براي كمك به كاربران شما چه كاري انجام داده است.

مثال: MailChimp

MailChimp اين تاكتيك را كاملاً در وبلاگ خود اجرا مي كند. بسياري از پست هاي وبلاگ آنها مربوط به خود برند است. اما برخي از آنها براي هدايت خوانندگان با عناصر خاصي از ايميل ماركتينگ و اتوماسيون بازاريابي در نظر گرفته شده اند.

مي توانيد پست هاي وبلاگ مربوط به يك ويژگي جديد يا زندگي كاري را در MailChimp پيدا كنيد اما همچنين مي توانيد پست هاي وبلاگ را براي راهنمايي بازاريابان پيدا كنيد. به عنوان مثال ، تصوير زير يك پست وبلاگ در مورد مشاغل فصلي و نحوه استفاده آنها از بازاريابي از طريق ايميل را نشان مي دهد.

مثال: J.Crew

براي يادگيري نحوه بهينه سازي مطالب خود مي توانيد از وبلاگ J.Crew الهام بگيريد. اين مارك پست هاي مفيد وبلاگ را براي راهنمايي خوانندگان در مورد چگونگي انتخاب سبك هاي خاص يا نحوه سبك دادن به يكي از كالاهايي كه مي فروشند منتشر مي كند.

اين محصولات آنها را در متن قرار مي دهد و به مشتريان بالقوه ايده روشني از ارزش محصول مي دهد. اين مي تواند اشتياق را تحريك كند كه باعث شود مردم تمايل به خريد محصولات براي خود داشته باشند.

شماره 4: از مشتريان خود براي داشتن محتواي قابل اعتماد استفاده كنيد

روش موثر ديگر براي بهينه سازي محتواي شما براي فروش بيشتر ، درگير كردن مشتريان است. اين بدان معناست كه آنها را در ايجاد محتوا مشاركت دهيد و يا محتواي ايجاد شده توسط آنها را دوباره هدف گيري كنيد. اين مي تواند به طور موثر كار كند زيرا مردم بيش از اعتماد به محتواي مربوط به مشتريان شما اعتماد دارند.

ايده اين است كه مشتريان با استفاده از محصول شما يا بهره مندي از محصول شما به نمايش بگذارند. و با اين كار بايد بتوانيد اعتماد مخاطب خود را جلب كرده و در نهايت آنها را تبديل كنيد.

در واقع ، Olapic دريافت كه 56٪ از مصرف كنندگان پس از مشاهده درج شده در عكس مشتري ، احتمال خريد آن بيشتر است. اين عكس ها قابل استفاده مجدد بودند يا محصولات را به طور مثبت قرار مي دادند. همين مطالعه همچنين نشان داد كه از هر چهار مصرف كننده ، يك نفر پس از مشاهده محصول در محتواي توليد شده توسط كاربر ، خريداري كرده است.

هزاران روش وجود دارد كه مي توانيد از محتواي ايجاد شده توسط مشتريان خود استفاده كنيد. به عنوان مثال ، شما مي توانيد عكس هاي توليد شده توسط كاربر را از محصولات خود جمع آوري كرده و در صفحات مربوط به محصول نمايش دهيد.

مثال: دستبندهاي Pura Vida

اين دقيقاً همان كاري است كه دستبندهاي Pura Vida انجام مي دهند و آنها محصولاتي را كه توسط مشتريان ديگر در Instagram نمايش داده مي شوند به نمايش مي گذارند.

و البته ، مي توانيد از نظرات و توصيه هاي مشتريان نيز استفاده كنيد. شما مي توانيد برخي از بهترين بررسي ها را در صفحه مربوط به محصول يا خدمات مربوطه نمايش دهيد. يا مي توانيد يك صفحه توصيف جداگانه با مجموعه اي از توصيفات دلهره آور از مشتريان خود داشته باشيد.

افزودن مرورها و توصيفات به صفحه اصلي يا صفحات اصلي راهي عالي براي بهينه سازي محتواي خود براي ايجاد اعتماد و اعتبار است. وقتي مخاطبان شما به برند شما اعتماد مي كنند ، احتمال خريد آنها از شما بيشتر است.

مثال: HYPR

به عنوان مثال HYPR ، برخي از بهترين بررسي ها را از كاربران خود در پايين صفحه اصلي خود نشان مي دهد.

روش ديگر براي بهينه سازي محتواي خود با كمك مشتريان ، مصاحبه با آنها است. مي توانيد از آنها بخواهيد كه داستان موفقيت خود را با تيم تحريريه شما در ميان بگذارند. سپس تيم محتوايي را منتشر مي كند كه به روشني نشان مي دهد محصول يا خدمات شما چگونه به مشتريان شما كمك كرده است. شما مي توانيد اين محتوا را در قالب موارد موردي يا مصاحبه / قطعات به اشتراك بگذاريد.

مثال: Wrike

Wrike با ايجاد مطالعات موردي كه مزاياي خدمات آنها را اثبات مي كند ، در اجراي اين تاكتيك بسيار عالي عمل مي كند.

شماره 5: موارد ارائه

گاهي اوقات كمتر به خود محتوا مربوط مي شود اما بيشتر به نحوه ارائه محتوا مي پردازيم. اگر به درستي آن را ارائه ندهيد ، مي توانيد از يك محتواي كاملاً خوب نوشته شده و جذاب غافل شويد.
شما بايد محتواي خود را براي قابليت خوانايي بيشتر و ارائه كلي آن بهينه كرده و بازديدكنندگان را درگير خود كنيد. محتواي خوب ارائه شده همچنين مي تواند مخاطبان شما را به اشتراك گذاري كمك كند.

شما بايد محتواي خود را با پيروي از يك سلسله مراتب خاص ارائه دهيد. اين امر شامل راهنمايي بازديدكنندگان مي شود تا آنها عناصر خاصي را در سايت شما مشاهده كرده و در نهايت تبديل كنند.

به عبارت ديگر، شما بايد اطمينان حاصل كنيد كه آنها از الگوي اسكن محتواي خاصي پيروي مي كنند كه منجر به تبديل مي شود. حتي عناصر صفحه فرود كه قبلاً ذكر شد از يك سلسله مراتب خاص پيروي مي كند.

شما بايد مهمترين عناصر سايت خود را برجسته كنيد. اين بيشتر عنوان و CTA خواهد بود. اين عنوان به طور واضح و واضح درباره محصول ، خدمات يا پيشنهاد شما صحبت خواهد كرد بنابراين مي خواهيد بازديدكنندگان روي آن تمركز كنند. و دكمه CTA بايد كاملاً برجسته باشد تا افراد بدانند كه اگر قصد تغيير كاربري را دارند دقيقاً چه كاري بايد انجام دهند.

از فضاي خالي استفاده كنيد تا متن و عناصر مختلف متمايز شوند. با اين كار صفحه شما خيلي شلوغ و آشفته نيست. و مي توانيد از اندازه ، رنگ و فاصله براي ايجاد تمركز بيشتر روي مهمترين قسمتهاي صفحه خود استفاده كنيد.

مثال: Ninja Outreach

به عنوان مثال سلسله مراتب را در صفحه اصلي Ninja Outreach بررسي كنيد. سه عنصر اصلي وجود دارد كه در اينجا برجسته مي شوند – عنوان ، فيلم نمايشي و دكمه CTA.

عنوان در بالا است ؛ به روشني و مختصر آنچه اين ابزار انجام مي دهد را توضيح مي دهد. اين نشان مي دهد كه آنها با توضيح كارهايي كه اين ابزار انجام مي دهد مي خواهند مخاطب را به خود جلب كنند. و برجسته بودن ويديوي آزمايشي نشان مي دهد كه آنها مي خواهند مشتريان بالقوه در مورد نحوه كار اين ابزار بيشتر بدانند. اين احتمالاً مي تواند علاقه و تمايل ايجاد كند.

دكمه CTA به رنگ سبز خودنمايي مي كند و بعد از فيلم نمايشي و متن كم برجسته مي آيد. اين نشان مي دهد كه اگرچه آنها مي خواهند مردم اين ابزار را امتحان كنند ، اما همچنين مي خواهند ابتدا در مورد آن بيشتر بدانند.

نتيجه گيري

اينها بهترين روش هايي است كه مي توانيد محتواي خود را بهينه كنيد تا باعث تبديل بهتر شود. همانطور كه مي بينيد ، تمركز فقط در يك مرحله از قيف بازاريابي نيست. شما بايد بتوانيد در هر مرحله از قيف محتواي خود را بهينه كنيد.

اين به شما كمك مي كند تا با ايجاد كيفيت و پرورش كيفيت منجر به تبديل افراد بيشتر و افزايش فروش شود.

براي بهينه سازي محتواي خود براي سرنخ هاي بهتر، به ايده يا راهنمايي بيشتري نياز داريد؟ با خيال راحت با من تماس بگيريد تا بتوانم به شما كمك كنم تا يك استراتژي محتواي موثر طراحي كنيد.

مهندس بازدید : 59 یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

اين ممكن است يك سوال ساده به نظر برسد ، اما فناوري چيزي بيش از گجت ها و گيزم ها است. اندي لين معني آن را براي افراد مختلف توضيح مي دهد. نقش و تأثير فناوري در زندگي شخصي و كاري ما هميشه در حال افزايش است. درك اينكه مردم چگونه فناوري را شكل مي دهند و چگونه فناوري تعاملات مردم با يكديگر و دنياي طبيعي را شكل مي دهد ، نه تنها براي كساني كه تحقيق ، توسعه و اجراي فن آوري هاي جديد را انجام مي دهند بلكه براي همه آن دسته از افراد و سازمان هايي كه بايد از اين فن آوري ها در كار و كار خود استفاده كنند مهم است. زندگي شخصي فناوري يك كلمه بي طرف نيست.

افراد مختلف بسته به ديدگاه و زمينه خود معناي متفاوتي به آن مي بخشند. اعضاي دانشكده فناوري تفاوتي ندارند ، اما سالهاست كه ما يك تعريف خاص از فناوري اتخاذ كرده ايم كه اهداف و اهداف خود را منعكس مي كند: فناوري خود را با درك اينكه چگونه دانش به طور خلاقانه در كارهاي سازمان يافته شامل افراد و ماشين آلات كه اهداف پايدار را برآورده مي كنند ، بكار مي برد. اين تعريف سه جنبه مهم دارد: 1. فن آوري عبارت است از اقدام براي رفع نياز انسان بيش از درك صرف عملكرد دنياي طبيعي ، كه هدف علم است. اختراع ميكروسكوپ با توجه به نياز به كاوش در جهان كوچك ، فراتر از ديد كمكي ما صورت گرفت. اين راه حل فناوري براي يك مشكل ديرينه به نوبه خود ما را قادر به درك بيشتر عملكرد جهان كرده است كه به نوبه خود منجر به توسعه فن آوري هاي بيشتري شده است. 2. اين بسيار بيشتر از دانش علمي استفاده مي كند و ارزشها را به همان اندازه واقعيتها ، دانش عملي دستي به اندازه دانش نظري را شامل مي شود. iPod نمونه اي از مواردي است كه فيزيك ساخت يك دستگاه كوچك با اين همه موسيقي همراه است و با طراحي خلاقانه ازدواج مي كند تا يك لوازم جانبي داراي نمادين باشد. 3. شامل روشهاي سازمان يافته انجام كارها است.

اين تعاملات درنظر گرفته شده و ناخواسته بين محصولات (ماشين آلات ، دستگاه ها ، مصنوعات) و افراد و سيستم هايي است كه آنها را از طريق فرايندهاي مختلف توليد ، استفاده مي كند يا تحت تأثير آنها قرار مي دهد. بسياري از مردم دوست دارند قهوه بنوشند ، اغلب در كافي شاپ. اين قهوه ممكن است از درختاني تهيه شده باشد كه به طور خاص براي افزايش محصول پرورش يافته اند كه از يك كشاورز كوچك و خانواده اش حمايت مي كنند اما به سموم دفع آفات نياز دارد كه در كشور ديگري توليد و توليد شده اند. دانه هاي قهوه برداشت شده خود به سراسر دنيا منتقل مي شوند ، فرآوري مي شوند و در بسته هاي توزيع شده به مغازه هايي كه سپس فنجان قهوه را در يك فنجان پلي استايرن تهيه مي كنند كه براي اين منظور ساخته شده است اما پس از آن بايد دفع و به زودي. هر انتخابي كه انجام مي دهيم به شيوه اي كاملاً وابسته و دامنه دار از زندگي وابسته است و از آن تغذيه مي كنيم ، جايي كه بعضي چيزهاي زيادي دارند و برخي ديگر.

فناوري دستي است و مي تواند حرفه اي را انجام دهد كه افراد در بسياري از موارد زير مهارت داشته باشند: مهندسي ، برقراري ارتباط ، طراحي ، توسعه ، نوآوري ، مديريت ، ساخت ، مدل سازي و تفكر سيستمي. اما فناوري همچنين محصولات مختلفي را در اختيار ما قرار مي دهد كه مي توانند در موارد خوب يا بيمار مورد استفاده قرار گيرند و يا در مواردي كه منافع آنها مورد مناقشه است و به همين ترتيب فرايندهاي توليد و استفاده از فناوري به اين معني است كه همه ما بايد علاقه مند باشيم كه آيا اين محصول براي ما و هر كس ديگري پايدار است؟ آينده.

مهندس بازدید : 51 سه شنبه 12 اسفند 1399 نظرات (0)

بسياري از صاحبان مشاغل داراي يك تجربه “طراحي سايت بد” هستند.

زماني كه آنها يك طراح وب استخدام كرده اند و روند كار را دردناك مي دانند. آنها بازگشت سرمايه را مشاهده نكردند. و كل اين روند بيش از آنچه پيش بيني شده بود طي شد!

احتمالاً شما هم اين داستان ها را شنيده ايد.

يا بدتر ، شما خودتان آن را تجربه كرده ايد.

و به همين دليل شما مي خواهيد آژانس ديجيتال ماركتينگ مناسب استخدام كنيد.

شما نمي خواهيد وقت و هزينه خود را صرف كار با يك آژانس صرفاً درك اينكه آنها كاملاً شلوار هستند ، كنيد و نمي خواهيد بازدهي از سرمايه خود بدست آوريد.

اما چگونه چنين آژانس / فريلنسري را پيدا مي كنيد؟

از كجا مي دانيد به چه كسي مي توانيد اعتماد كنيد؟

چگونه مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه فقط صاحب مشاغل ديگري با داستان “طراح وب بد” نيستيد.

آسان! در اين پست وبلاگ ، ما مي خواهيم ليستي از برترين آژانس هاي طراحي وب را از سراسر جهان به شما ارائه دهيم.

چرا اين را مي نويسيد؟ آيا نمي دانيد خدمات طراحي وب را ارائه مي دهيد؟
بله ، ما طراحي وب را به عنوان سرويس ارائه مي دهيم (اين مورد را فراموش نكرديم). اما ما مي دانيم كه براي همه مناسب نيستيم. و دلايل زيادي وجود دارد كه ما ممكن است مناسب شما نباشد.

و ما مطمئناً آنقدر مغرور نيستيم كه فكر كنيم تنها نمايندگي در طراحي وب هستيم. افراد زيادي در صنعت وجود دارند كه كار آنها را تحسين و ارزش مي دهيم.

بنابراين ليستي از كساني كه فكر مي كنيم برترين آژانس هاي وب در جهان هستند ، تهيه كرديم.

چگونه اين شركت طراحي سايت را انتخاب كرديم؟

ما مدتي (حداقل 12 ماه) بيشتر اين آژانس ها را دنبال كرده ايم و هميشه كارهاي آنها را تحسين كرده ايم. اين آژانس ها نه تنها وب سايت هاي شگفت انگيزي ايجاد مي كنند ، بلكه هركدام از آنها براي آموزش مستمر دانش خود سرمايه گذاري مي كنند. اين يك عامل عظيم در ايجاد اين ليست بود.

از كجا بفهميم آنها بهترين آژانس هاي جهان هستند؟

بديهي است كه ما هر طراح وب در جهان را نمي شناسيم بنابراين نمي توانيم همه آنها را شامل شويم اما اطمينان داريم كه آژانس هايي كه انتخاب كرده ايم تجربه شگفت انگيزي را براي شما و يك وب سايت خارق العاده را ارائه مي دهند. ما كاملاً تشكر مي كنيم كه ممكن است نظر ما با نظر شما متفاوت باشد و اين درست است اما ما فقط مي توانيم طراحان وب را كه مي شناسيم و به آنها اعتماد داريم ، شامل كنيم.

چارچوب موفقيت وب سايت

اين همان چيزي است كه ما آن را چارچوب موفقيت وب سايت ناميده ايم. اين چيزي است كه ما براي كمك به شما در درك آنچه يك وب سايت كامل ايجاد مي كند ايجاد كرديم.

ما آژانس هايي را انتخاب كرده ايم كه از شش عامل اصلي موفقيت يك وب سايت آگاهي و شناخت دارند. در اينجا يك چرخ شلوار فانتزي براي شما قرار داده شده است تا ببينيد اينها چيست. و شما مي توانيد در مورد 6 مورد اصلي كه باعث ايجاد يك وب سايت موفق مي شود ، در پست وبلاگ ما بيشتر بدانيد.
در نهايت ، يك وب سايت خوب فقط يك وب سايت زيبا نيست. و يك طراح وب خوب فقط كسي نيست كه وب سايت هاي زيبايي ايجاد مي كند.
طراحان وب خوب (مانند تمام موارد موجود در ليست) درك درستي از اين 6 نكته اصلي دارند. و طراحان وب كه ما انتخاب كرده ايم همچنين داراي نقاط قوت خاصي در يك يا چند مورد از اين مناطق هستند …

1. ظاهر

اگر مي خواهيد اثرگذار باشيد ، يك برند بسازيد و از جمعيت متمايز شويد ، ظاهر مهم است. گاهي اوقات توسعه دهندگان وب كمي درگير قابليت ها و كد ها مي شوند و در واقع خوب جلوه دادن سايت نيستند!

2. بهينه سازي موتور جستجو (SEO)

سئو براي موفقيت وب سايت شما حياتي است. همه ما مي خواهيم در Google ظاهر شويم ، درست است؟ روش ها و روش هاي خاصي براي ساخت وب سايت ها وجود دارد كه احتمال رتبه بندي آنها در نتايج جستجو را بيشتر مي كند – مانند بارگيري آنها براي موبايل يا سريع.

3. بازاريابي محتوا

بازاريابي محتوا مي تواند باعث افزايش رتبه ، ايجاد ترافيك و ايجاد هدايت براي تجارت شما شود. آژانس هاي طراحي وب خوب بايد در زمينه محتوا به شما كمك كنند ، مانند اينكه بفهميد كاربر چگونه مي تواند محتواي شما را مشاهده و جستجو كند يا چطور خوانندگان را به ليد تبديل كند.

4. تجربه كاربري

اين يك كلاه بزرگ است. هر آژانس طراحي وب بايد تجربه كاربر را درك كند. تجربه كاربر اساساً استفاده از وب سايت شما آسان است. آژانس ها بايد وب سايت هايي ايجاد كنند كه به كاربران شما كمك كند تا به راحتي در سايت شما جريان پيدا كنند.

5. توليد محتوا

اگر مي خواهيد وب سايت شما بازديدكنندگان را به مشتري تبديل كند ، پس به يك آژانس براي كمك به آن نياز داريد. همه چيز ، از فراخواني تا كنش (اندازه / رنگ / متن) گرفته تا قرار دادن محتواي خوب بايد به دقت مورد بررسي قرار گيرد. يك نمايندگي خوب اين كار را براي شما انجام مي دهد.

شما مي توانيد طراحان وب را استخدام كنيد

بنابراين اكنون شما بايد درك خوبي از معيارهاي ما داشته باشيد – آژانس هايي كه از همه موارد فوق آگاهي دارند ، و نقاط قوت كليدي خاص در يك يا چند مورد از آنها را دارند. همچنين اين آژانس ها هستند كه به طور مداوم ياد مي گيرند و پيشرفت مي كنند ، بنابراين مي توانند اين دانش را به مشتري خود منتقل كنند و آن را در وب سايت هاي خود اعمال كنند

مهندس بازدید : 53 یکشنبه 05 بهمن 1399 نظرات (0)

كاملاً آن را دريافت مي كنم ... شما يك وب سايت زيبا پيدا كرده ايد ، به آن افتخار مي كنيد ، اما نااميد شده ايد.

هيچ كس نمي تواند شما را در Google پيدا كند.

شما مي توانيد بهترين وب سايت در جهان را داشته باشيد اما اگر مردم نتوانند شما را به صورت آنلاين پيدا كنند ، هيچ گونه سوال يا فروش نخواهيد داشت.

به عنوان يك آژانس طراحي وب كه همچنين در زمينه SEO تخصص دارد ، مشتريان بالقوه اين سوالات را از ما مي پرسند:

- چرا مشتريان احتمالي ما نمي توانند ما را در Google پيدا كنند؟
- براي اينكه وب سايت خود را در صفحه اول Google قرار دهيم ، بايد چه كار كنيم؟

Google شماره يك وب سايت پربازديد است و بيشترين ميزان جستجو را به وب سايت هاي جهان هدايت مي كند. به همين دليل حضور پررنگ در نتايج جستجو بسيار مهم است.

واقعاً مهم است كه شما به عنوان صاحب مشاغل بدانيد كه وب سايت شما چه مشكلي دارد و براي رفع آن چه كاري مي توانيد انجام دهيد.

با مرور صدها وب سايت در طي چند سال گذشته ، متوجه شدم كه 11 دليل اصلي وجود دارد كه وب سايت شما در نتايج جستجو رتبه خوبي ندارد.

بنابراين ، اگر از عملكرد وب سايت خود نااميد شده ايد و مي خواهيد سريع به راه حل هاي رفع آن پي ببريد ، به مكان مناسب رسيده ايد.

فروش وب سايت را افزايش دهيد

1. رقبا

بيا با آن روبرو شويم. شلوغي برخي از صنايع بيشتر از صنايع ديگر است و ممكن است برخي از رقباي شما بودجه زيادي براي بازاريابي در پشت خود داشته باشند. به همين دليل است كه ممكن است شما در صفحه اول براي كلمات كليدي اصلي خود رتبه بندي نكنيد.

چگونه مي توانيد رقبا را بررسي كنيد؟

با جستجوي ساده محصولات يا خدمات اصلي در Google ، اندازه و وزن رقابت به شما نشان مي دهد.

به جستجوي زير براي "تختخواب هاي فروشي" نگاهي بيندازيد.

همانطور كه مي بينيد ، تعداد نتايج مسخره است (بيش از 173 ميليون). اگرچه بسياري از اين نتايج مرتبط نيستند ، شما همچنان با DFS ، Argos و Dreams رقابت مي كنيد. اينها همه سازمانهاي عظيمي هستند و احتمال اينكه وب سايت مشاغل كوچك خود را در صفحه اول قرار دهيد بسيار كم است.

در مورد رقابت خود چه كاري مي توانيد انجام دهيد؟

مي توانيد سعي كنيد روي بخش خاصي از بازار هدف خود تمركز كنيد.

به جاي تلاش براي رتبه بندي ملي براي كلمه كليدي "تختخواب هاي فروشي" ، مي توانيد بر روي مخاطبان محلي مانند "تختخواب هاي فروشي در منچستر" تمركز كنيد.

اگر به دنبال بازار كوچكتر برويد ، رقابت كمتري وجود دارد و شانس بيشتري براي رتبه بندي بالاتر براي آن موقعيت جغرافيايي وجود دارد.

گزينه ديگر يافتن جايگاهي در صنعت شماست. به جاي هدف براي "تختخواب براي فروش" مي توانيد به سراغ "تختخواب هاي كودك براي فروش" برويد.

رقابت براي جستجوي خاص بيشتر به مراتب كمتر است و شما شانس بيشتري براي عملكرد خوب در نتايج جستجو داريد.

شما بايد واقع بين باشيد و اگر رقباي شما همه سازمان هاي بزرگي هستند ، ممكن است مجبور باشيد استراتژي خود را تنظيم كنيد. در دراز مدت از من تشكر خواهيد كرد

2. Google وب سايت شما را ايندكس نكرده است

اگر يك وب سايت كاملاً جديد داريد و در Google خود را نشان نمي دهيد ، ممكن است به اين دليل باشد كه Google هنوز شما را ليست نكرده است.

چگونه بفهميم وب سايت شما ايندكس شده است يا خير.
بنابراين ، چگونه مي دانيد كه وب سايت شما در Google ليست شده است؟

با استفاده از پيشوند زير در جستجوي گوگل مي توانيد به اين موضوع پي ببريد.

سايت: Yourite.com (بدون "www." و "/")

اگر مي توانيد وب سايت خود را در نتايج جستجو نشان دهيد و در بالاترين سطح قرار داريد ، ديگر جاي نگراني نيست. اين به اين معني است كه شما ايندكس شده ايد. معمولاً ليست كاملي از همه صفحات وب خود را مشاهده خواهيد كرد و اين همان چيزي است كه شما به آن اميدوار هستيد.

از طرف ديگر ، اگر در بالاي صفحه نيستيد يا اصلاً خود را نشان نمي دهيد ، اين احتمال وجود دارد كه Google هنوز وب سايت شما را ايندكس نكرده است.

چگونه مي توانيد وب سايت خود را با گوگل فهرست بندي كنيد؟

به هر حال Google بايد سرانجام وب سايت شما را پيدا كند ، اما ممكن است چند هفته طول بكشد. نه تنها اين ، اگر مشكلي در سايت شما رخ دهد ، شما تا هفته ها از اين موضوع اطلاع نخواهيد داشت.

بهترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد افزودن وب سايت خود به Google Search Console (ابزارهاي وب مستر قبلي) و تهيه نقشه سايت براي آنها است.

اين به گوگل مي گويد كه مي خواهيد كدام صفحات را در نتايج جستجوي خود نشان داده و روند كار را تسريع كنيد. همچنين در صورت وجود هرگونه خطاي فني در وب سايت شما به شما اطلاع خواهد داد.

3. وب سايت شما براي موبايل مناسب نيست

در اين شكي نيست استفاده از تلفن همراه سبقت گرفتن از دسك تاپ است ، به همين دليل داشتن يك وب سايت دوستانه براي موبايل امري حياتي است. اگر اين كار را نكنيد ، به طور جدي بر روي رتبه بندي شما در نتايج جستجوي تلفن همراه تأثير مي گذارد.

در حالت ايده آل ، وب سايت شما بايد "پاسخگو" باشد ، به اين معني كه وقتي سايت شما از طريق تلفن همراه يا iPad مشاهده مي شود ، شكل آن دستگاه خاص را مي گيرد. اين نبايد كار سختي باشد و به كشيدن و فشار دادن نياز دارد. اين تجربه كاربر بدي است ، به همين دليل Google شما را مجازات خواهد كرد.

چگونه مي توان فهميد كه آيا وب سايت شما پاسخگو است يا خير
براي اينكه بفهميد آيا وب سايتي پاسخگو داريد از ابزار Google Friendly Test Friendly بازديد كرده و URL وب سايت خود را وارد كنيد.

اين كار شما را به صورت پاس يا شكست نشان مي دهد.

چگونه مي توانيد وب سايت خود را پاسخگو نشان دهيد

اگر يك طراح وب سايت شما را ايجاد كرده است ، در مورد پاسخگو بودن با آن صحبت كنيد. اگر خوش شانس باشيد ، گران نخواهد بود!

اگر از وردپرس استفاده مي كنيد و وب سايت خود را مديريت مي كنيد ، مي توانيد يك قالب جديد وردپرس نصب كنيد كه پاسخگو باشد. همچنين ممكن است بتوانيد همان مضمون را حفظ كنيد اما يك پلاگين اضافي بخريد تا بتواند آن را در تست دوستانه تلفن همراه بگذارد.

بدترين حالت ، ممكن است مجبور شويد وب سايت خود را دوباره طراحي كنيد. تبديل يك وب سايت قديمي هميشه آسان نيست و ممكن است صرف هزينه براي يك طراحي جديد كاملا آسان تر باشد.

داشتن يك وب سايت پاسخگو بسيار مهم است ، هم براي سئو و هم براي تجربه كاربر.

4. برچسب هاي متا بهينه نشده است

موتورهاي جستجو از داده هاي Meta براي بررسي اينكه وب سايت شما در چه زمينه اي است استفاده مي كنند. هر يك از صفحات وب شما داراي مجموعه متا تگ هاي خاص خود است و مي توان آنها را براي توصيف محتواي آن صفحه بهينه كرد.

برخي از اين اطلاعات در واقع در نتايج جستجو نشان داده مي شوند ، بنابراين شما بايد بدانيد كه چگونه آنها را تغيير دهيد زيرا اين اولين چيزي است كه بازديدكنندگان شما قبل از كليك بر روي سايت شما مشاهده مي كنند.

عنوان شما و برچسب هاي Meta شما

11 دليل براي رتبه بندي نكردن در Google و نحوه رفع آن

چگونه مي توانيد متا داده خود را بررسي كنيد؟

مي توانيد با استفاده از اين ابزار ليستي از صفحات خود را به همراه برچسب هاي متا آنها جمع آوري كنيد. آدرس هاي اينترنتي خود را به راحتي وارد جعبه كنيد و روي ارسال كليك كنيد. شما مي توانيد ليست كامل را بارگيري كرده و آنچه را Google مي تواند ببيند مشاهده كنيد.

به شرطي كه از سيستم مديريت محتوا مانند وردپرس استفاده كنيد ، به راحتي مي توانيد با استفاده از تنظيمات هر صفحه ، متا تگ هاي خود را به روز كنيد.

چگونه مي توانيد برچسب هاي عنوان خود را بهبود ببخشيد

برچسب هاي عنوان شما بسيار مهم هستند و بسته به آنچه در آنها قرار مي گيريد ، بر رتبه بندي موتورهاي جستجو تأثير مي گذارند. اينجا نكاتي وجود دارد:

  • كلمات كليدي را كه مي خواهيد براي آنها رتبه بندي كنيد ، قرار دهيد
  • طول را كمتر از 55 نويسه نگه داريد تا موتورهاي جستجو كوتاه نكنند
  • به جاي "تختخواب |." از يك جمله جمله مانند "فروش تختخواب در تختخواب يك نفره و دو نفره" استفاده كنيد تخت هاي يك نفره | تختخواب دو نفره | تختخواب ارزان »

چگونه مي توانيد توصيفات Meta خود را بهبود ببخشيد؟

توضيحات متاي شما در رتبه بندي شما حساب نمي شود اما در نرخ كليك شما حساب مي شود. به همين دليل مهم هستند. در اينجا چند نكته:

  • سوالي بپرسيد؟ اين يك روش خوب براي فريب بازديدكننده بالقوه شما به عنوان مثال است. چرا وب سايت من در Google رتبه بندي نمي كند؟
  • طول را زير 155 نويسه نگه داريد تا موتورهاي جستجو كوتاه نكنند
  • براي سهولت در تماس با ديگران ، تماس با اقدام يا شماره تلفن را در آن بگنجانيد

سئو وردپرس

اگر از پلتفرم وردپرس استفاده مي كنيد ، مي توانيد افزونه Yoast SEO را نصب كرده و تغييرات را به راحتي انجام دهيد.

براي كسب راهنمايي هاي بيشتر درباره SEO در مورد صفحه ، مي توانيد اين مقاله را بخوانيد.

5. بهينه سازي محتواي ضعيف

آيا محتواي وب سايت خود را براي موتورهاي جستجو بهينه كرده ايد؟

باور كنيد يا نه ، گوگل در واقع به كمك شما نياز دارد. ما دوست داريم فكر كنيم كه آنها همه پاسخ ها را دارند ، اما در واقع شما بايد كاري انجام دهيد كه خودتان انجام دهيد.

بيش از 200 شاخص وجود دارد كه Google براي رتبه بندي وب سايت شما در نتايج جستجو استفاده مي كند. با افزودن و ويرايش عناصر مختلف در وب سايت از جمله برچسب هاي متا مانند مواردي كه در مرحله 4 ذكر كرديم ، بيشتر آنها قابل بهبود است.

چگونه مي توانيد بفهميد كه SEO در صفحه شما بد است؟

براي بررسي نمره SEO خود مي توانيد از ابزار رايگان من استفاده كنيد. URL وب سايت خود را وارد كرده و كلمه كليدي مورد نظر خود را براي قرار دادن رتبه بالا قرار داده و enter را بزنيد.

اين به شما نمره اي از 100 مي دهد و به شما مي گويد كه كدام مناطق نياز به توجه شما دارند.

چگونه مي توانيد SEO داخلي خود را بهبود ببخشيد؟

من توصيه مي كنم كه براي هر صفحه از وب سايت خود روي يك موضوع اصلي تمركز كنيد. اگر مي خواهيد رتبه بندي قوي موتورهاي جستجو داشته باشيد ، از عناوين صفحه ، نام فايل هاي تصويري و پيوندهاي داخلي بايد مورد بررسي قرار گيرد.

6. محتواي با كيفيت كافي نيست

من صادقانه اعتقاد دارم كه محتواي با كيفيت بالا بيشترين تفاوت را در عملكرد وب سايت شما هنگام رسيدن به رتبه بالا دارد.

وب سايت شما بايد از محتواي مناسبي برخوردار باشد تا عملكرد خوبي در نتايج جستجو داشته باشد. من بارها و بارها اين را ديده ام. مردم براي يك وب سايت كاملاً جديد 1000 پوند پرداخت مي كنند و سپس خود را با محتواي بي كيفيت نااميد مي كنند.

توصيه مي شود كه هر صفحه در وب سايت شما حداقل 300–400 كلمه محتواي داشته باشد. اين به گوگل اطمينان كافي مي دهد كه اطلاعات موجود در آن صفحه تا حدي ارزشمند است. كمتر از اين و وب سايت شما احتمالاً رتبه خوبي نخواهد داشت.

نحوه بررسي تعداد كلمات در صفحه

مي توانيد از اين ابزار براي شمردن تعداد كلمات در هر صفحه وب استفاده كنيد. من توصيه مي كنم كه هر صفحه در وب سايت شما بايد حداقل 300–400 كلمه محتوا داشته باشد. با اين حال ، هيچ قانون سخت و سريعي در اين مورد وجود ندارد.

به عنوان مثال ، بيشتر صفحات وب سايت من حاوي 500–1000 كلمه است و برخي از پست هاي وبلاگ من بيش از 2000 كلمه هستند (از جمله اين يكي).

من شخصاً دريافتم كه هرچه محتواي طولاني تر باشد ، اطلاعات مفيدتر هستند. يك استدلال اضافي در مورد SEO براي محتواي بيشتر وجود دارد. محتواي بيشتر = فرصت بيشتر براي درج كلمات كليدي بيشتر.

چگونه مي توانيد آن را برطرف كنيد؟

به سادگي مي توانيد صفحات موجود خود را ويرايش كنيد تا تعداد كلمات را افزايش دهيد. حتي مي توانيد براي توليد محتواي خود به طور منظم به نويسنده اي پول پرداخت كنيد. بسته به زماني كه طول مي كشد و تحقيقات انجام شده ، قيمت هر نويسنده متن در حدود 100 تا 200 پوند در هر صفحه است.

در اينجا چهار نكته من براي نوشتن مطالب بهتر آورده شده است.

  • محتواي مفيدي ايجاد كنيد كه مخاطبان شما را آموزش دهد.
  • نوشتار خود را به مشتري ايده آل خود هدايت كنيد
  • روي مشكلات مشتريان خود تمركز كنيد و به آنها كمك كنيد تا آنها را برطرف كنند
  • اينقدر از صحبتت دست بردار

7. بدون بك لينك با كيفيت بالا

بك لينك ها دقيقاً همانطور كه به نظر مي رسند هستند. پيوندهايي كه به وب سايت شما بازمي گردند.

كيفيت و حجم بك لينك هاي شما نشانه اي قوي از قابل اعتماد بودن و قابل اعتماد بودن وب سايت شما است. موتورهاي جستجو هنگام ذكر سايت شما در نتايج جستجو ، اين مورد را در نظر مي گيرند.

كيفيت در مورد بدست آوردن بك لينك بسيار مهمتر از كميت است. پيوند يك وب سايت مربوطه در جايگاه شما بسيار ارزشمندتر از 100 پيوند از وب سايت هاي بي كيفيت است.

چگونه مشخصات بك لينك خود را بررسي كنيم.

چند ابزار وجود دارد كه به شما نشان مي دهد كدام وب سايت ها به وب سايت شما لينك مي شوند.

Free Backlink Checker ابزاري رايگان است كه به شما ليستي از وب سايت هاي پيوند دهنده به وب سايت شما را مي دهد.

Open Site Explorer ، Majestic SEO و Ahrefs خدماتي پولي هستند كه به شما در ارائه معيارهاي بيشتري كمك مي كنند و به شما نشان مي دهند كه كدام پيوندها قدرتمندترين پيوندهاي شما هستند.

معمولاً براي آزمايش نرم افزار مي توانيد يك دوره آزمايشي رايگان را شروع كنيد.

چگونه مي توان پيوندهاي با كيفيت بيشتري ايجاد كرد؟

با گذشت زمان ممكن است به طور طبيعي برخي لينك ها را از وب سايت هاي ديگر بدست آوريد. با اين حال ، نمي توانيد به اين اعتماد كنيد.

نحوه كسب بك لينك

اگر روي تهيه محتواي با ارزش و با كيفيت تمركز كنيد ، احتمال مواجهه با شما افزايش مي يابد. با بهينه سازي عناصر موجود در صفحه همانطور كه در مرحله 4 و 5 بحث كردم ، افراد بيشتري وب سايت شما را پيدا مي كنند و مي خواهند دوباره به آن پيوند دهند.

همچنين مي توانيد با ساير صاحبان وب سايت در فضاي خود تماس بگيريد و محتواي خود را با آنها به اشتراك بگذاريد. اميدوارم كه آنها دوباره به آن پيوند دهند. حداقل مي توانيد از آنها سال كنيد كه آيا به شما اجازه مي دهند محتوايي براي وب سايت آنها بنويسيد و در آن پيوندي داشته باشيد.

8. عدم فعاليت در شبكه هاي اجتماعي

اگر وب سايتي داريد اما از رسانه هاي اجتماعي استفاده نمي كنيد ، مي تواند بر رتبه بندي موتور جستجوي شما تأثير بگذارد. كمبود فعاليت در شبكه هاي اجتماعي نشانه ديگري است كه نشان مي دهد وب سايت شما به اندازه رقبا قابل اعتماد نيست. دقيقاً مانند بك لينك ، تعامل در شبكه هاي اجتماعي به فاكتور اعتماد كلي شما مي افزايد. به طور خلاصه ، هرچه اجتماعي تر ، بهتر است.

چگونه فعاليت رسانه هاي اجتماعي خود را حسابرسي كنيم؟

از BuzzSumo بازديد كرده و URL وب سايت خود را در قسمت جستجوي آنها جاي گذاري كنيد. اين بيشترين محتواي به اشتراك گذاشته شده در وب سايت شما را نشان مي دهد. اين يك سرويس پولي است ، اما آنها برخي از اطلاعات را به صورت رايگان به شما نشان مي دهند.

چگونه مي توانيد تعامل در شبكه هاي اجتماعي را بهبود ببخشيد؟

اطمينان حاصل كنيد كه پروفايل هاي شبكه هاي اجتماعي براي تجارت خود داريد و آنها را مرتباً با پيوندهايي به وب سايت خود به روز مي كنيد. فيس بوك ، توييتر ، Pinterest ، LinkedIn و Instagram محبوب ترين سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي هستند ، خوب است اگر قبلاً اين كار را نكرده ايد با اينها شروع كنيد.

نكات مربوط به شبكه هاي اجتماعي

  • تمركز خود را بر تهيه محتواي سازگار ، با كيفيت بالا يا سرگرم كننده بگذاريد كه باعث افزايش سهام مي شود.
  • محتواي جديد و قديمي خود را در حساب هاي رسانه هاي اجتماعي خود به اشتراك بگذاريد.
  • دكمه هاي اشتراك شبكه هاي اجتماعي را به وب سايت خود اضافه كنيد
  • براي افزايش تعامل بيشتر ، در هر مقاله قابليت هاي Tweetweet را اضافه كنيد.

9. وب ساز بد

اگر سايت خود را با استفاده از يك وب سايت ساز DIY ساخته ايد ، ممكن است در رتبه بندي در نتايج جستجو مشكل داشته باشيد.

من درك مي كنم كه جذابيت ، كشيدن و رها كردن سازندگان وب سايت روشي آسان و ارزان را براي ايجاد وب سايت در عرض چند دقيقه ارائه مي دهد. يك مشكل وجود دارد: من به ندرت يك وب سايت DIY با عملكرد بالا را در نتايج جستجو ديده ام.

من معتقدم به اين دليل است كه اين ابزارها كد اضافي زيادي ايجاد مي كنند كه بر عملكرد وب سايت شما تأثير مي گذارد.

در اينجا چند دليل وجود دارد كه ممكن است وب سايت DIY شما رتبه خوبي نداشته باشد.

  • گزينه هاي اساسي SEO شما محدود است
  • صفحات وب شما به دليل قابليتهاي اضافي بيشتر به طول مي انجامد
  • در مقايسه با ساير سيستم عامل ها افزونه هاي SEO بسيار كمتري دريافت مي كنيد

اگر يك وب سايت DIY داشته باشيد چه كاري مي توانيد انجام دهيد؟

با تمام توان خود سعي كنيد وب سايت خود را با استفاده از مراحل قبلي در اين مقاله بهينه كنيد و مطمئن شويد كه سرعت بارگذاري صفحه شما كمتر از 5 ثانيه است. گذشته از اين ، كارهاي زيادي نمي توانيد انجام دهيد. اين يك روش سريع و آسان براي آنلاين شدن است اما انتظار سيلاب ترافيك را نداريد.

ما اخيراً مقاله اي نوشتيم كه در آن وب سايت هاي DIY و طراحان وب را با يكديگر مقايسه كرديم. با خيال راحت نگاهي بيندازيد تا بيشتر بدانيد.

اگر وب سايت خودتان را دوست داريد اما نگران از دست دادن سبك خود هستيد ، اين كار را نكنيد. اكثر طراحان وب مي توانند وب سايتي براي شما بسازند كه ظاهري يكسان داشته باشد اما بسيار كارآمدتر خواهد بود.

10. سرعت بارگيري صفحه ضعيف است

گوگل انتظار دارد وب سايت شما سريعاً بارگيري شود تا كاربران آنها را راضي نگه دارد. اين يعني كمتر از 5 ثانيه. بيش از اين و ممكن است خطر جريمه شدن توسط Google را داشته باشيد.

چگونه مي توان سرعت بارگذاري صفحه خود را بررسي كرد؟

با مراجعه به Gt Metrix و وارد كردن URL خود مي توانيد مدت زمان بارگيري وب سايت خود را بفهميد. اين به شما زمان مي دهد و تا زماني كه زير 5 ثانيه باشد شما خوب خواهيد بود.

چگونه مي توانيد سرعت وب سايت خود را افزايش دهيد؟

همراه با سرعت بارگيري در چند ثانيه ، از 100 امتياز به شما مي دهد و مشكلات دقيق وب سايت را به شما ارائه مي دهد.

سپس مي توانيد اقدامات مربوطه را براي سرعت بخشيدن به وب سايت خود انجام دهيد. اين ممكن است شامل شود ،

  • اهرم ذخيره مرورگر
  • بهينه سازي تصاوير
  • فشرده سازي gzip را فعال كنيد

اگر اين موضوع كمي فني به نظر برسد ، مي توانيم كمك كنيم. اگر دوست داريد به ما كمك كنيم ، يك سرويس سرعت وب سايت ارائه مي دهيم. در صورت تمايل با ما تماس بگيريد تا اين امر را ترتيب دهيم.

11. مجازات رسمي

نه اينكه شما را گيج كند بلكه بين "مجازات شدن وب سايت شما" و "ضربه پنالتي بودن" تفاوت وجود دارد. تا اين لحظه ما فقط درمورد مواردي بحث كرده ايم كه باعث مي شود Google سايت شما را بي ارزش كند. به مناسبت ، ممكن است Google مجازات رسمي صادر كند.

مجازات شدن وب سايت شما به ندرت اتفاق مي افتد. اما اگر در گذشته در نتايج جستجو عملكرد خوبي داشته ايد اما ديگر نه ، اين ممكن است نشانه اي از اقدامات Google عليه وب سايت شما باشد.

دو روش معمول براي جريمه شدن وب سايت شما توسط Google عبارتند از:

بهينه سازي بيش از حد (در صفحه): اين معمولاً به اين معني است كه سعي كرده ايد كلمات كليدي خود را در هر URL ، عنوان ، برچسب هاي عنوان ، Alt Text و غيره قرار دهيد. اين نوع تاكتيك طبيعي نيست و ديگر كار نمي كند. استفاده از كلمات كليدي يكسان در سرتاسر وب سايت شما باعث پرچم قرمز موتورهاي جستجو مي شود.

ايجاد لينك غير طبيعي (خارج از صفحه): به دست آوردن لينك به وب سايت خود مهم است ، اما شما بايد اين كار را به روش صحيح انجام دهيد. خريد پيوندها ، تعويض پيوندها ، پيوندهاي بي كيفيت و لنگر متن غير طبيعي روش ديگري براي جريمه شدن سايت شماست.

چگونه مي توان ديد كه وب سايت شما با مجازات برخورد كرده است؟

وارد حساب كنسول جستجوي گوگل خود شويد. هنگامي كه وب سايت خود را از ليست انتخاب كرديد ، مي توانيد از منوي سمت چپ براي رفتن به:

جستجو در ترافيك> اقدامات دستي

اميدوارم ، اين عبارت "هيچگونه اعمال دستي وب اسپم يافت نشد" ، كه به اين معني است كه مجازات نشده ايد.

چگونه مي توان از پنالتي توسط گوگل بازيابي كرد

اگر مجازات شده ايد ، پايان دنيا نيست ، اما توجه فوري شما را مي طلبد.

Google به شما اطلاع مي دهد كه چرا وب سايت شما را جريمه كرده اند. پس از رفع مشكل خاص ، مي توانيد "درخواست تجديد نظر" را به Google ارسال كنيد. سپس Google بررسي مي كند كه شما مشكل را اصلاح كرده ايد. اگر همه چيز خوب باشد ، آنها پنالتي را حذف مي كنند.

به طور خلاصه

كارهاي زيادي وجود دارد كه مي توانيد براي بهبود ديد خود در نتايج جستجو انجام دهيد. بيشتر آنها بدون نياز به يك شركت سئو توسط خود شما انجام مي شود. هرچه اطلاعات بيشتري در مورد وب سايت خود داشته باشيد ، اگر تصميم بگيريد بعداً شخصي را استخدام كنيد ، راحت تر خواهد بود.

به شما

آيا صعود به صفحه اول Google براي شما دشوار است؟ اكنون كه مقاله را خوانديد ، آيا در مورد كارهايي كه بايد انجام دهيد كمي واضح تر هستيد؟ من دوست دارم از شما چيزي بشنوم ، بنابراين لطفاً در نظرات زير به من اطلاع دهيد.

براي اينكه بدانيد چرا وب سايت شما آنطور كه بايد عمل نمي كند ، يك نقد وب سايت رزرو كنيد.

مهندس بازدید : 47 یکشنبه 21 دی 1399 نظرات (0)

اين كه آيا مشتري SEO ما براي مهاجرت سايت برنامه ريزي مي كند ، يك طراحي مجدد ساده يا فقط به طور كلي به دنبال راه هايي براي بهبود عملكرد جستجوي ارگانيك خود است – يكي از زمينه هايي كه ما معمولاً از آن سال مي شويم ساختارهاي URL است.

چه چيزي URL مناسب براي سئو سايت را ايجاد مي كند؟ آيا URL هاي ما خيلي طولاني هستند؟ خيلي كوتاه؟ آيا بايد ساختار URL را كاملاً تغيير دهيم؟
آخرين مورد شايد رايج ترين سوالي است كه در رابطه با URL ها دريافت مي كنيم – همانطور كه كسب و كارها به يك وب سايت جديد با CMS براق جديد مي روند كه اغلب مي تواند منجر به تغيير گسترده در ساختار URL شود ، بدون اينكه مشتري حتي در مورد آن اطلاعاتي داشته باشد.

اما آيا تغيير ساختار URL تفاوتي واقعي در عملكرد ، ميزان بازديد شما و در نهايت درآمد و هدايتي دارد كه از طريق وب سايت خود دريافت مي كنيد؟

تأثير SEO در تغيير URL ها

پاسخ كوتاه بسيار بله است – هرگونه تغيير قابل توجه در URL ها و ساختارهاي URL در وب سايت شما مي تواند تأثير قابل توجهي بر ميزان ديد شما در Google داشته باشد و در نهايت بر ميزان بازديد شما تأثير بگذارد.

طبق تجربه ما ، در اكثر قريب به اتفاق موارد ، ساختار URL شما بايد كاملاً يكسان باقي بماند ، حتي اگر به سيستم جديدي براي سيستم باطن برويد ، تحت يك طراحي مجدد يا هر تغيير جزئي ديگري كه در وب سايت شما اتفاق مي افتد ، مي رويد.

بعداً در اين مقاله ، ما به موارد نادري خواهيم پرداخت كه ايده خوبي است كه تغيير ساختار URL را در نظر بگيريم – اما توصيه كلي ما اين است كه مگر اينكه واقعاً دليل خوبي براي تغيير داشته باشيد ، بايد به آنچه كه خود داريد پايبند باشيد دارند.

چرا؟

Google صفحات وب را به روشي كه بشر مي بيند نمي فهمد. موتورهاي جستجو در دهه گذشته مسيري طولاني را طي كرده اند و بدون شك آنها روزي پيشرفت خواهند كرد تا جايي كه قادر به انجام اين كار باشند ، اما در بيشتر موارد ، آنها هنوز الگوريتمي هستند كه نمي توانند آنچه را مي بينيم ببينند. به همين دليل سئو فني يك قسمت مهم در هر استراتژي سئو است.

بنابراين ، در نتيجه ، موتورهاي جستجو يكي از راه هاي شناسايي صفحات وب سايت شما و تفاوت آنها با يكديگر از URL هاي منحصر به فرد آنهاست. با تغيير اين موارد ، حتي به صورت جداگانه يا در صورت تغيير مسير 301 ، زمان لازم است (گاهي اوقات هفته ها يا ماه ها) Google دوباره آن صفحات را دوباره بكشد و شروع به درك رابطه بين URL قديمي و URL جديد كند.

تغيير مسيرهاي 301 مي توانند به شدت به اين روند كمك كنند ، و اگر در هنگام مهاجرت به درستي نقشه برداري شود ، مي توان از هرگونه كاهش ديد جلوگيري كرد. اما همانطور كه بسياري از متخصصان SEO و توسعه دهندگان وب به شما مي گويند – اين هميشه طبق برنامه نيست.

بنابراين چگونه مي توان فهميد كه “خوب” وقتي به URL براي سئو مي رسد به نظر مي رسد؟

بهترين روش جستجوگرها براي URL ها

به عنوان يك نقطه شروع – هيچ بهترين فرمت پذيرفته شده جهاني وجود ندارد كه همه وب سايت ها از نظر ساختار URL از آن پيروي كنند – Google بهترين دستورالعمل ها را ارائه داده است اما مي توان آنها را به طرق مختلف رعايت كرد.

مهمترين جنبه هايي كه بايد در نظر داشته باشيد اگر از ابتدا يك ساختار URL داريد يا ساختار فعلي خود را تعميرات اساسي انجام مي دهيد:

طول – URL بايد كوتاه و كاربر پسند باشد ، يعني تايپ آن آسان باشد. اگرچه موتورهاي جستجو پس از 1000 كاراكتر تجزيه و تحليل URL را متوقف مي كنند ، اما بهترين كار اين است كه URL هاي خود را به 115 كاراكتر محدود كنيد.

قابل خواندن توسط انسان – URL بايد به درستي محتواي صفحه را توصيف كند و حاوي كلمه كليدي تمركز باشد. قانون طلايي ما اين است كه شما بايد محتواي يك صفحه را به سادگي با مشاهده URL بدانيد

از پارامترها اجتناب كنيد – سعي كنيد از استفاده بيش از حد پارامترها در URL ها خودداري كنيد و به جاي آن ها URL هاي ساكن را انتخاب كنيد. اگر نيازي به استفاده از پارامترها داريد ، از ابزار Parameters URL در Search Console استفاده كنيد تا به Google بگوييد چگونه مي خواهيد پارامترهاي وب سايت را كنترل كنند.

خط فاصله روي زير خط – از خط فاصله بايد هميشه براي جدا كردن كلمات در URL استفاده شود زيرا موتورهاي جستجو قادر به تجزيه صحيح كاراكترها مانند زير خط نيستند.

وقتي نبايد ساختار URL را تغيير دهيد

تعدادي از موقعيت ها وجود دارد كه در آن ممكن است يك كسب و كار تغيير در ساختار URL را در نظر بگيرد – معمولاً اين مربوط به يك تغيير اساسي در وب سايت يا محصول / خدمات آنها است.

هنگام مرور مجدد يك سايت ، طراحي مجدد يا مهاجرت متداول ترين اين موارد است – و بسياري از مشاغل وسوسه مي شوند كه ساختار URL را در كنار مجموعه تغييرات ديگر تغيير دهند.

قطعاً نبايد URL هاي خود را تغيير دهيد ، اگر دليل اين كار صرفاً زيبايي شناختي است ، يا حتي سعي كنيد URL را با يك كلمه كليدي خاص بيشتر مرتبط كنيد.

به عنوان مثال ، يك شركت با ما كه در بخش بهبود خانه فعاليت مي كند در حال طراحي مجدد وب سايت خود است و مي خواهد يكي از URL هاي خود را از https://www.clientsite.co.uk/tradition-doors به ​​https: // www تغيير دهد. lientite.co.uk/classic-doors زيرا آنها اعتقاد داشتند كه اين براي برندشان مناسب تر است.

جداي از اين واقعيت كه افراد بيشتري به دنبال “درهاي سنتي” مي گردند تا “درهاي كلاسيك” كه به فرايندي منجر مي شود كه گوگل مجبور به جستجوي مجدد و درك محتواي آن صفحه باشد. اين را به دهها تغيير مشابه اعمال كنيد كه مي خواستند در هنگام بازطراحي ايجاد كنند و اين مي تواند منجر به افت شديد رتبه شود ، زيرا اينها صفحات اصلي محصول بودند كه داراي سطح ديد مناسب و پيوندهايي به سمت آنها بودند.

بازيابي اين حالت بالقوه مي توانست ماه ها به طول انجامد ، حتي اگر 301 تغيير مسير به درستي تنظيم شده باشد. ديد كمتر ، بازديد كمتر و در نهايت درآمد كمتر براي تجارت.

خوشبختانه ، به همين مناسبت ، اين شركت با ساختار URL اصلي خود منطقي و گير افتاد.

نكته اصلي اين است – مگر اينكه دليل خيلي خوبي براي تغيير ساختار URL خود داشته باشيد ، پس اين كار را نكنيد.

وقتي بايد ساختار URL را تغيير دهيد

موارد مختلفي وجود دارد كه تغيير ساختار URL شما در نهايت به نفع عملكرد SEO شما خواهد بود.

يكي از رايج ترين دلايل انجام اين كار اين است كه ساختار فعلي سايت شما از URL هايي كه به صورت پويا ايجاد شده است استفاده مي كند و هيچ ايده اي براي كاربر يا Google در مورد محتواي موجود در آن صفحه نمي دهد.

تجارت ديگري كه ما قبلاً با آن كار مي كرديم داراي شرايطي بود كه تمام صفحات آنها داراي URL به تأثير https://www.clientsite.com/Default.aspx؟catid=10279 بود.

هر URL در اين سايت از همان ساختار برخوردار است – هيچ نشانه اي در مورد آنچه كاربر در آن صفحه پيدا مي كند وجود ندارد.

بنابراين ، در آن شرايط ، ما توصيه كرديم (به ويژه كه كل ساختار سايت به هر حال مورد بازنگري قرار گيرد) كه آنها به يك ساختار منطقي تر و قابل خواندن توسط انسان منتقل شوند.

آنها از قبل سطح مناسبي از ديد را ايجاد كرده بودند ، و در حالي كه در ابتدا درد كوتاه مدت وجود داشت ، در نهايت اين حركت نتيجه داد:
اشتباهات رايج در ساختار URL
برخي موارد وجود دارد كه بايد هنگام ايجاد يا تغيير ساختار URL خود از آنها اجتناب كنيد ، و در اينجا چند مورد از بزرگترين اشتباهاتي را كه مديران وب مرتكب مي شوند آورده شده است.

تغيير URL بدون 301 تغيير مسير

اگر مطالب بالا را بخوانيد و تصميم بگيريد كه تغيير URL 100٪ همان كاري است كه بايد براي وب سايت خود انجام دهيد ، بنابراين نمي توانيم اهميت هدايت صحيح 301 صفحه هاي قديمي را به صفحات جديد به اندازه كافي تأكيد كنيم. اگر اين كار را نكنيد ، رتبه بندي شما پايين مي آيد.

HTTP در مقابل HTTPS و WWW در مقابل غير WWW

مشكلي كه بسياري از وب سايت ها با آن روبرو هستند عدم هدايت صحيح همه انواع سايت به يك مسئله منفرد است. در بعضي موارد ، سايت ها مي توانند هم نسخه HTTP و HTTP و هم نسخه WWW و غير WWW داشته باشند. اين 4 نسخه مختلف از يك سايت است كه Google آنها را به عنوان سايت هاي جداگانه مي بيند:

http://www.clientsite.co.uk

http://clientsite.co.uk

https://www.clientsite.co.uk

https://clientsite.co.uk

شما بايد نسخه اصلي سايت خود را انتخاب كنيد و 301 همه ديگران را به آن هدايت كنيد. اگر هر دو نسخه سايت زنده باشند ، ممكن است محتواي تكراري داشته باشيد كه بر سئو سايت شما تأثير بگذارد!

كمبود كلمات كليدي

هر بحثي دو طرف دارد و در اين مورد ، كساني هستند كه فكر مي كنند استفاده از كلمات كليدي در URL ها فوايد خود را دارد ، و كساني هستند كه اين كار را نمي كنند. اما به اين شكل فكر كنيد ، هر بار كه صفحه اي را در دامنه خود راه اندازي مي كنيد مي خواهيد هدف آن باشد. اين يك هدف معامله اي يا اطلاعاتي است ، دليل وجود محتواي شما بايد روشن باشد.

شما مي خواهيد صفحات شما توسط افراد مناسب (و خزنده ها) كشف شود ، بنابراين به همين دليل است كه بايد برخي از تحقيقات كلمات كليدي را در آن بگنجانيد و يك اصطلاح مربوطه را در URL بگنجانيد كه به طور دقيق آنچه در مورد صفحه است را توصيف كند.

نتيجه

ساختار URL وب سايت شما فوق العاده مهم است ، بنابراين از آن غفلت نكنيد – به هر حال ، شما واقعاً فقط يك فرصت داريد كه آن را به درستي تنظيم كنيد. هنگامي كه به درستي ساختار را درست كرديد ، فقط بهترين روش هايي را كه در بالا توصيه كرديم دنبال كنيد و به طول فكر كنيد ، از پر كردن كلمات كليدي خودداري كنيد و از استفاده از پارامترهاي بيش از حد خودداري كنيد

اگر احساس مي كنيد تغيير ساختار URL حركت مناسبي براي كسب و كار شما است يا اطلاعات بيشتري در مورد استراتژي SEO براي كسب و كار خود مي خواهيد ، امروز با تيم متخصص سئو وب نبض در تماس باشيد

مهندس بازدید : 30 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)

سئو كاران در زمينه بهينه سازي موتور جستجو چالش هاي منحصر به فردي دارند. وقتي سئو كاران هر روز چندين مقاله يا پست وبلاگ ارسال مي كنند ، رويكرد يك و انجام شده به SEO كار نمي كند. در اين موارد ، پلاگين Yoast ابزاري مفيد براي بهينه سازي صفحه وب است.

اگرچه افزونه Yoast اغلب بدون زحمت توصيف مي شود ، اما اين توصيف كاملاً دقيق نيست. براي اينكه بيشترين بهره را از Yoast ببريد ، سئو كاران نياز به كارهايي بيش از نصب افزونه دارند. آنها بايد در واقع پلاگين را پيكربندي كرده و تنظيمات را بر اساس اهداف و معيارهاي ارزش خود تنظيم كنند.

انتخاب تنظيمات و تنظيمات افزونه مناسب براي سئو كاران كه با Yoast و به طور كلي سئو آشنايي ندارند ، طاقت فرسا به نظر مي رسد. خوشبختانه ، Yoast در طراحي افزونه SEO WordPress خود به روشي كه همه بتوانند از آن استفاده كنند ، كار بسيار خوبي انجام داده است. وقتي تلاش مي كنند ، سئو كاران با استخدام يك مشاور حرفه اي سئو نتايج مشابهي را با افزونه Yoast به دست مي آورند.

در اين آموزش نحوه استفاده از افزونه Yoast براي ايجاد بازديد بيشتر در وب سايت را توضيح خواهيم داد. و از آنجا كه اين يك راهنما براي سئو كاران است ، ما نكات كليدي را كه سئو كاران با وبلاگ ، وب سايت هاي خبري محلي و مجلات آنلاين بايد از طريق پلاگين Yoast’s SEO به آنها توجه ويژه داشته باشند ، برجسته خواهيم كرد.

بياييد شروع كنيم.

نصب پلاگين Yoast

در اين بخش ، نحوه نصب افزونه Yoast در وب سايت وردپرس را توضيح خواهيم داد.

قبل از شروع استفاده از Yoast در وب سايت وردپرس خود ، بايد پلاگين را نصب كنيد. براي بارگيري افزونه Yoast SEO Premium و بارگيري يك فايل zip در رايانه خود به وب سايت Yoast مراجعه كنيد.

با بارگيري پلاگين Yoast premium ، به وب سايت وردپرس خود برگرديد و روي داشبورد كليك كنيد. روي “پلاگين ها” كليك كنيد و “افزودن جديد” را انتخاب كنيد. پلاگين Yoast را بارگذاري كنيد و با حوصله بنشينيد تا وقتي در وب سايت شما نصب مي شود. (اين روند ممكن است مدتي طول بكشد.)

پس از نصب افزونه ، بايد آن را فعال كنيد. همچنين ممكن است لازم باشد اشتراك خود را به افزونه فعال شده متصل كنيد ، اين بستگي به اين دارد كه آيا از نسخه رايگان در حال ارتقا هستيد يا Yoast را براي اولين بار نصب مي كنيد.

پيكربندي پلاگين Yoast

در اين بخش ، شما مي آموزيد كه چگونه پلاگين Yoast خود را با استفاده از جادوگر پيكربندي SEO پيكربندي كنيد.

براي اطمينان از انتخاب تنظيمات مناسب براي وب سايت وردپرس خود ، از جادوگر پيكربندي Yoast SEO استفاده كنيد. جادوگر پيكربندي از شما س seriesالاتي درباره راه اندازي ، ساختار ، محتوا و نمايه هاي اجتماعي وب سايت شما مي پرسد. براساس پاسخهاي شما ، Yoast تنظيماتي را كه به شما كمك مي كند در موتورهاي جستجو ايجاد كنيد ، انتخاب مي كند.

جادوگر پيكربندي SEO

پاسخ به برخي از سالات آسان است – به عنوان مثال ، “چه نوع وب سايتي داريد؟” و “چند نفر در سايت شما محتوا منتشر مي كنند؟” س questionsالات ديگري كه توسط جادوگر پيكربندي Yoast SEO پرسيده مي شود كمي بيشتر زمان مي برد.

هنگام رفتن به جادوگر پيكربندي Yoast SEO ، آماده باشيد تا به اين س questionsالات پاسخ دهيد:

آيا وب سايت شما در دست ساخت است يا از قبل فعال است؟ پاسخ به اين س willال تعيين مي كند كه آيا وب سايت شما آماده فهرست گذاري در موتورهاي جستجوي بزرگ مانند Google و Bing است.
چه نوع وب سايتي داريد؟ پاسخ ها در اينجا مي تواند از يك وبلاگ گرفته تا يك فروشگاه آنلاين يا حتي يك نمونه كار حرفه اي باشد. اگر وب سايت شما در هيچ يك از دسته هاي تعريف شده نمي گنجد ، “چيز ديگري” را انتخاب كنيد.
آيا وب سايت شما نماينده يك شخص يا شركت است؟ پاسخ اين س inال در فراداده هاي وب سايت شما درج خواهد شد.
كدام نوع محتوا را مي خواهيد در نتايج جستجو نشان دهيد؟ آيا مي خواهيد “پست ها” در نتايج جستجو نشان داده شوند؟ در مورد “صفحات” چطور؟ وقتي به اين س answerال پاسخ مي دهيد ، Yoast تمام كارها را انجام مي دهد تا اطمينان حاصل شود كه انواع درست محتوا نمايه مي شوند.
از كدام كانال هاي اجتماعي استفاده مي كنيد؟ پيوندهاي مربوط به پروفايل هاي اجتماعي خود را در كانال هاي مختلف از جمله Facebook ، Twitter ، Instagram و LinkedIn قرار دهيد.
آيا وب سايت شما چندين نويسنده دارد؟ اگر همه مطالب را در وب سايت خود بنويسيد ، مي خواهيد آن را در صفحه نويسنده وردپرس خود تعريف كنيد. انجام اين كار از نمايه سازي محتواي تكراري جلوگيري مي كند ، كه منع بزرگي در Google است.
آيا مي خواهيد Yoast از كنسول جستجوي Google اطلاعاتي را دريافت كند؟ اتصال Yoast به كنسول جستجوي Google خود باعث مي شود راحت تر بتوانيد خطاهاي صفحه را زير نظر بگيريد.
علاوه بر طرح اين سوالات اساسي ، Yoast SEO Configuration Wizard همچنين شما را در روند بهينه سازي عنوان صفحه راهنمايي مي كند. فراتر از الگوي عنوان صفحه پيش فرض ، مي خواهيد يك نام كوتاه مختصر اضافه كنيد تا به افراد كمك كند صفحات شما را در نتايج موتور جستجو تشخيص دهند.

اختصاص دادن زمان براي پاسخگويي دقيق به تمام سوالات موجود در جادوگر پيكربندي SEO در طولاني مدت به درد شما مي خورد ، بنابراين مطمئن شويد كه در اين مرحله عجله نكنيد.

تمركز بر كلمات كليدي و بهينه سازي محتوا

در اين بخش ، ما در مورد گوشت واقعي افزونه Yoast SEO با جزئياتي درباره نحوه انتخاب كلمه كليدي تمركز و نوشتن توضيحات متاي مورد علاقه بازديدكنندگان وب سايت ، تحقيق خواهيم كرد.

Yoast تجزيه و تحليل SEO را در مورد محتواي هر صفحه وب سايت شما انجام مي دهد. اگرچه نتايج اين تجزيه و تحليل را مي توان به سرعت در سمت راست صفحه در داشبورد وردپرس مشاهده كرد ، براي مشاهده جزئيات بيشتر بهينه سازي صفحه خود ، بايد به پايين اسكرول كنيد.

Yoast از كجا اطلاعات لازم براي امتيازدهي صفحات شما را مي گيرد؟ برخي از اطلاعات از خود محتوا ناشي مي شود ، اما مهمتر اين است كه شما جزئيات مناسب را در جعبه متا وارد كنيد. آنچه شامل اين مي شود.

كليد واژه تمركز

ما چندين برگه براي عبور داريم ، اما قبل از انجام اين كار ، شروع مي كنيم با تايپ كردن كلمه كليدي تمركز كه مي خواهيد صفحه را براي آن بهينه كنيد. به عنوان مثال ، در يك پست وبلاگ با عنوان “ويرايشگر عضويت چيست؟” ، كلمه كليدي تمركز “ويرايشگر عضويت” خواهد بود.
اگر قبلاً از اين كلمه كليدي تمركز استفاده كرده ايد ، كه در هنگام بهينه سازي جستجو منفي است ، Yoast به شما اطلاع مي دهد.

در زير كلمه كليدي تمركز فضايي براي قرار دادن كلمات مترادف كلمات كليدي وجود دارد. نيازي نيست كه هر بار از اين جعبه استفاده كنيد ، اما بهتر است در صورت وجود هر كلمه كليدي تمركز ، چند مترادف براي آن وارد كنيد.

عنوان صفحه

مستقيماً بالاي فضايي كه كلمه كليدي تمركز را وارد كرده ايد ، محلي براي ويرايش “قطعه ها” است. اين مكاني است كه پيش نمايشي از عنوان صفحه را مشاهده خواهيد كرد كه هنگام نمايش پست در نتايج جستجو ، در سطر اول نشان داده مي شود. اگر اين عنوان صفحه توليد شده به صورت خودكار براي كلمات كليدي بهينه نشده است ، بايد اكنون آن را به صورت دستي تنظيم كنيد.

توضيحات متا

توضيحات متا يك برچسب HTML است. توضيحات متا به اين منظور انجام مي شود كه افراد بتوانند روي پيوند موتورهاي جستجو كليك كنند.

نوشتن توضيحات متاي خود با كلمه كليدي تمركز ، درك مطالب مقاله شما را براي افرادي كه به صورت آنلاين جستجو مي كنند آسان مي كند. ايجاد كامل توصيف متا هم يك هنر است و هم يك علم. توضيحات متا بايد به گونه اي باشد كه باعث شود افراد بخواهند براي كسب اطلاعات بيشتر روي پيوند كليك كنند.

بهترين توصيفات متا داراي مشخصات زير است:

زير 156 كاراكتر
كلمه كليدي تمركز را وارد كنيد
با صداي فعال نوشته شده است
نوشته شده با يك فراخوان براي عمل
محتوا را مطابقت دهيد
بررسي كنيد كه عنوان ، URL و توضيحات متا با در نظر گرفتن كلمه كليدي تمركز بهينه شده اند. هنگامي كه يك كلمه كليدي و متا توضيحات قوي در محل قرار گرفتيد ، پلاگين Yoast به محتواي شما امتياز مي دهد.

تصاوير با متن ALT

پلاگين Yoast متن ALT را در هر تصويري كه در صفحه شماست رديابي مي كند. براي به حداكثر رساندن رتبه بندي موتور جستجو ، مطمئن شويد كه كلمه كليدي تمركز را در نزديكي ابتداي متن ALT بر روي هر تصويري كه در صفحه ظاهر مي شود ، قرار دهيد.

محتواي سنگ بناي اصلي

Yoast شما را تشويق مي كند كه صفحات عنوان اصلي را به عنوان “محتواي سنگ بناي” علامت گذاري كنيد. بهينه سازي صفحه اصلي براي يك موضوع يا كلمه كليدي خاص نياز به چند مرحله اضافي دارد ، اما انجام آن براي يك تازه كار به اندازه كافي آسان است.

محتواي سنگ بناي اصلي بايد براي رقابتي ترين كلمات كليدي بهينه شود. محتواي سنگ بناي همچنين بايد با پيوندهاي داخلي زيادي طراحي شود ، زيرا موتورهاي جستجو محتواي داراي بيشترين پيوند را به عنوان مهمترين محتواي سايت مشاهده مي كنند.

تحليل سئو
اكنون كه كلمه كليدي تمركز را انتخاب كرده ايد ، متاي توصيفي فريبنده اي نوشتيد و صفحه خود را به عنوان محتواي سنگ بناي اصلي علامت گذاري كرديد ، در صورت استفاده ، وقت آن است كه ببينيد Yoast درباره محتواي صفحه شما چه نظري دارد

براي ديدن نتايج تجزيه و تحليل محتواي Yoast ، مجدداً به كادر Analysis مراجعه كنيد. چند مورد از ده ها عاملي كه افزونه Yoast در تحليل خود دارد:

داشتن كلمه كليدي focus در عنوان SEO
داشتن كلمه كليدي تمركز استفاده شده در توضيحات متا SEO
داشتن كلمه كليدي تمركز در URL
داشتن كلمه كليدي تمركز در 10٪ اول مطالب
داشتن كلمه كليدي تمركز در محتوا
حداقل 600 كلمه مطلب است
سئو پيشرفته
خوشبختانه ، پلاگين Yoast در عناصر اساسي SEO متوقف نمي شود. كاربران پيشرفته با مشاهده عناصر دقيق تر SEO مناسب مي توانند از اصول فراتر روند.

نمونه هايي از عواملي كه Yoast در اين بخش ارزيابي مي كند عبارتند از:

طول URL
تمركز كليد واژه در زيرعنوان ها
كلمه كليدي را در ويژگي هاي تصوير متمركز كنيد
پيوند به منابع خارجي
تراكم كلمه كليدي
آيا قبلاً از كلمه كليدي تمركز استفاده شده است يا خير
Yoast اين فاكتورها را بر اساس ميزان تكميل آنها ليست مي كند. در زير عنوان ، ليستي از “مشكلات” ، “بهبودها” ، “ملاحظات” و “نتايج خوب” را مشاهده خواهيد كرد. هدف در اينجا مشخصاً بدست آوردن هرچه بيشتر “نتايج خوب” است. گرچه ما مي خواهيم در ليست “مشكلات” هيچ چيزي ذكر نشده باشد ، اما اين براي سئو كاراني كه در حال توليد محتواي داراي ارزش خبري هستند هميشه واقعي نيست. با اين وجود ، اگر بيش از يك يا دو موضوع را در ليست مشاهده كرديد ، بهتر است قبل از انتشار محتوا ، براي حل اين مشكلات تلاش كنيد.

خوانايي

موتورهاي جستجو هوشمندتر مي شوند و آنها محتوا را بر اساس خوانايي ارزيابي مي كنند. در اينجا موتورهاي جستجو به دنبال آن هستند.

موتورهاي جستجو علاقه مند به نثرهاي ناز نيستند. Yoast مي فهمد موتورهاي جستجو مانند Google و Bing در محتوايي كه تبليغ مي كنند به دنبال چه چيزي هستند و از اندازه گيري هاي خوانايي محتوا براي كمك به سئو كاران در درك چگونگي گردآوري مقالات وب دوستانه و پست هاي وبلاگ استفاده مي كند.

نمرات خوانايي محتوا معيارهاي زير را در نظر مي گيرد:

نمره خوانايي فلش
استفاده از افزونه فهرست مطالب
طول پاراگراف ها
خواه محتوا حاوي تصاوير باشد يا فيلم
تمركز بر كلمات كليدي مورد استفاده در ابتداي عنوان SEO
عنوان حاوي “كلمات قدرت”
تعدادي سو what تفاهم وجود دارد كه براي دستيابي به يك نمره خوانايي خوب چه كاري لازم است. Yoast در وبلاگ خود شركت به آنها پرداخته است ، كه مي توانيد در اينجا بخوانيد.

مهمترين اساسي كه بايد بخاطر بسپاريم اين است كه گوگل معتقد است كه محتواي با كيفيت باعث بهبود تجربه كاربر مي شود. روزهايي كه پر كردن كلمات كليدي به ارتقا رتبه بندي موتورهاي جستجو كمك مي كند از بين رفته اند. Google تشخيص مي دهد كه يك كلمه كليدي خاص به طور مكرر در يك مقاله ذكر شده است ، و در نتيجه رتبه بندي آن محتوا را كاهش مي دهد. علاوه بر اين ، Google اكنون مترادف ها را تشخيص مي دهد.

اگر محتواي شما به گونه اي جمع شود كه خوانندگان بتوانند به سرعت اسكن و پردازش كنند ، به نمره خوانايي بالايي دست پيدا مي كند. در غير اين صورت ، ممكن است بخواهيد در محتوا تجديد نظر كرده و جملات كوتاه تري را بنويسيد كه درك آنها آسان تر باشد.

Yoast براي رسانه هاي اجتماعي

اين بخش به شما كمك مي كند نحوه استفاده از Yoast را براي دستيابي به كنترل بيشتر بر نحوه مشاهده محتواي شما در رسانه هاي اجتماعي به شما كمك كند.

افزونه Yoast در درجه اول براي جستجوگرها است ، اما برگه Social جايي است كه شما براي پيكربندي نحوه نمايش محتواي خود در هنگام به اشتراك گذاري در سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي مانند فيس بوك و توييتر به آن مي رويد.

Yoast به سئو كاران كنترل كاملي بر عنوان ، توضيحات و تصاوير مي دهد كه وقتي خوانندگان مقالات خود را در صفحات رسانه هاي اجتماعي خود به اشتراك مي گذارند ، به طور خودكار ظاهر مي شود. اگر اشتراك اجتماعي براي انتشار شما مهم است ، هر وقت محتواي جديدي منتشر مي كنيد نبايد از اين ويژگي در افزونه Yoast غافل شويد.

اگر اين ويژگي را پيكربندي كرده ايد ، اما فراموش كرده ايد كه اطلاعات مربوط به يك پست خاص را به صورت دستي پيكربندي كنيد ، نگران نباشيد. Yoast به صورت خودكار عنوان ، توضيحات و تصاوير را براي مقالات بر اساس عنوان SEO و تصوير برجسته توليد مي كند.

اگرچه Yoast ده ها ويژگي پيشرفته دارد ، اما بيشتر سئو كاران براي شروع پيشرفت عمده در چگونگي رتبه بندي مقالاتشان در Google و Bing ، نيازي به فراتر از اصول اوليه ندارند.

مهندس بازدید : 27 سه شنبه 04 آذر 1399 نظرات (0)

طراحي و عمليات سيستم هاي حفاظت كاتدي (CP) براي محافظت از سازه هاي نفت و گاز از خوردگي در محيط دريايي وظيفه اي پيچيده است. توسعه هاي مدرن اغلب شامل مواردي مانند خطوط كم عمق دريا، خطوط لوله، سازه هاي چاهي، پوشش ها و سطح خطوط لوله در توليد، نگهداري، ذخيره سازي، و بارگذاري را شامل مي شوند.

اگر چه اين سازه ها اغلب با فاصله هاي زيادي از هم جدا مي شوند ولي به علت مقاومت نسبتا كم آب دريا، آنها توانايي دخالت در يكديگر را دارند و به طور كلي عملكرد كلي سيستم CP را تحت تأثير قرار مي دهند.

تداخل بين آندها مي تواند توانايي آنها را براي توليد جريان مورد نياز كاهش دهد، گاهي نيز تداخل بين سازه ها رخ مي دهد كه باعث كاهش عمر سيستم حفاظت كاتدي(CP) مي شود. منابع الكتريكي خارجي همچنين مي توانند باعث ايجاد اختلال شوند، مخصوصا براي خطوط لوله.

با اين وجود، در سالهاي اخير، تكنولوژي هاي مدل سازي كامپيوتري پيش بيني هاي بهتر براي عملكرد سيستم حفاظت كاتدي(CP) را فراهم كرده اند، در حالي كه شناسايي خطرات حفاظت و كاهش سرعت جريان دهي آند در اثر تداخل امري ضروري است.

اثرات تداخل آندها بيشتر زماني ديده مي شود كه در نزديك هم در يك دسته بندي قرار داده مي شوند، كه در آن خروجي  جريان آند ها مي تواند به طور اساسي در مقايسه با آنچه كه با محاسبات مقاومت انتظار مي رود كاهش يابد. در همين حال، احتمال دخالت كمتر شناخته شده بين چندين سيستم قرباني شونده  وجود دارد. چنين تداخل مي تواند در شرايط مختلف رخ دهد.

در يك مطالعه نشان داده شده است كه اگر حفاظت كاتدي (CP) سيستم به درستي طراحي و اجرا نگردد، مي تواند سيستم هاي فعلي  (ICCP) و سيستم هاي زير دريايي و خطوط جريان را تحت تاثير قرار دهند. تعاملات مي تواند منجر به تضعيف سريع اند هاي قرباني در سيستم هاي زيرزميني و كاهش حفاظت از واحد FPSO شود. سيستم هاي ICCP در تحقيق قبلي همچنين داراي كنترل هاي نامناسب بوده و باعث آسيب بيش از حد محافظت و پوشش مي شوند.

از آن به بعد، مدل سازي كامپيوتري در طول سال ها توسعه يافته است و در حال حاضر به طور گسترده اي مورد استفاده براي بررسي عملكرد CP سيستم در محيط دريايي و در ساحل قرار مي گيرد. يك سيستم با استفاده از اين تكنيك هاي مدرن، بسته نرم افزاري BEASY CP است.

در اين بسته، مدل كامپيوتري، فيزيك خوردگي گالوانيزه و ويژگي هاي يك سيستم حفاظت كاتدي(CP) شبيه سازي مي شود. اين مدل شبيه سازي سينتيك الكترود روي سطوح فلزي، پوشش، مقاومت الكتروليت (آب دريا)، مسيرهاي مقاومت دروني در ساختارها و هندسه سه بعدي الكتروليت قرار دارد.

براي پيش بيني نحوه طراحي در طول عمر ساختار، بسته نرم افزاري يك شبيه سازي وابسته به زمان را انجام مي دهد كه در آن فرضات مربوط به ميزان تخريب پوشش ها در طي زمان در نظر گرفته شده است.

اين داده ها مي توانند براساس كد طراحي شده يا بر اساس آسيب هاي موجود در سازه هاي مشابه مورد استفاده قرار گيرند. شبيه سازي در سال صفر شروع مي شود و حفاظت ارائه شده به ساختار و جريان ارائه شده توسط آندها را پيش بيني مي كند.

شبيه سازي بطور گام به گام ادامه مي يابد و در هر مرحله از مصرف آند (و كاهش اندازه)، از جمله تخمين زدايي پوشش ها تا زمان رسيدن به طراحي، محاسبه مي شود. اگر آند در زمان شبيه سازي مصرف شود، تعيين مي شود كه ديگر به حفاظت از ساختار كمك نمي كند. در طول فرايند زماني، تنظيمات ICCP براي حفظ توان بالقوه حفاظت در نقطه تنظيم به عنوان ساختار سني تنظيم مي شود. به اين ترتيب، مدل رفتار واقعي سيستم ICCP را شبيه سازي مي كند.

مدل FPSO اندهاي قرباني شونده در اتصال دهنده هاي زنجيره اي و برجك.

مدل FPSO اندهاي قرباني شونده در اتصال دهنده هاي زنجيره اي و برجك.

يك پروژه اخير با استفاده از يك مطالعه مدلسازي از بسته نرم افزاري براي تأييد اينكه سيستم حفاظت كاتدي(CP) آن با اهداف طراحي مواجه شده است. اين مطالعه شامل توسعه دريايي بر اساس يك واحد FPSO با خطوط پايين و سيستم هاي زيردريايي بود. حفاظت توسط يك سيستم ICCP ارائه شد، و ساختارهاي خاص و ضميمه ها توسط آند هاي قرباني كه در كانكتور هاي زنجيره اي، استخر ماه و برجك قرار داشت، محافظت مي شد.

يكي از عوامل در نظر گرفته شده در طراحي عدم توانايي تضمين پيوستگي الكتريكي بين اتصال دهنده هاي زنجيره اي و برجك است. در نتيجه، يك مقاومت الكتريكي بين زنجير و برجك در فاكتور وارد مي شود.

در مطالعه موردي FPSO، شبيه سازي داده هاي مربوط به CP را كه در طول زمان به ساختار FPSO ارائه شده است، ميزان مصرف اند هاي فردي را به ما مي دهد. با استفاده از اين اطلاعات، مناطقي كه حفاظت ممكن است حفظ نشود و عدم تعادل در مصرف آندها رخ دهد، شناسايي شده و مورد مطالعه و بهبود و بهينه سازي طراحي قرار مي گيرد.

اين مدل همچنين نشان داد كه مصرف انده هاي قرباني در اتصال دهنده هاي زنجيره اي سريع تر شده است. اين مصرف شتابدهنده به دليل جريان هاي مداخله اي از سيستم ICCP ايجاد شد كه به دليل مقاومت بين اتصال زنجيره اي و برجك، يك IR جزئي بين اين اجزا ايجاد كرده است.

پتانسيل پيش بيني شده در vessel در ابتدا، نيمه و پايان عمر طراحي.

پتانسيل پيش بيني شده در vessel در ابتدا، نيمه و پايان عمر طراحي.

پيش بيني هاي مدل تخريب آند همچنين مي تواند براي مديريت يكپارچگي vessel و به ويژه براي برنامه ريزي براي بهينه سازي آن مناسب باشد. مناطق مورد نظر براي نظارت منظم بر حفاظت ارائه شده و ميزان مصرف آندها تعيين مي شود.

طيف وسيعي از سناريوها را مي توان براي پيش بيني نتايج در طول عمر ساختار شبيه سازي كرد، بنابراين در طول فرآيند طراحي اوليه مي توان مشكلات را كاهش داد. در مطالعه موردي FPSO، تداخل مشخص شد كه به مقاومت ميان اتصال دهنده زنجيره اي و برجك حساس است، كه بر نياز به اتصالات پايدار زمين تاكيد دارد.

متغيرهاي طراحي مانند تجزيه پوشش و مقاومت دروني زنجيرها، خطوط پايين و اتصالات بر اساس قوانين طراحي است. با به روز رساني مدل با داده ها از سيستم ICCP و بررسي داده هاي حفاظت كاتدي(CP) در طول عمليات vessel، مدل را مي توان به عملكرد واقعي از پوشش ها و هر مقاومت الكتريكي كاليبراسيون كرد. به اين ترتيب، مسائل تداخل و تضعيف آند تخليه را مي توان پيش بيني كرد، بنابراين مي توان اقدامات اصلاحي را به طور موثر برنامه ريزي كرد.

http://detec.ir

مهندس بازدید : 29 چهارشنبه 28 آبان 1399 نظرات (0)

1. سئو اوليه وردپرس خود را درست دريافت كنيد

خارج از جعبه ، وردپرس يك سيستم مديريت محتواي كاملاً بهينه شده است. يك تنظيم اوليه مي تواند بنيادي مستحكم - حتي بدون سفارشي سازي گسترده ، بهينه سازي موضوع و پلاگين ها - را فراهم كند. با اين اوصاف ، چند كار وجود دارد كه بايد انجام دهيد تا شانس رتبه بندي خود را افزايش دهيد ، گردش كار خود را اصلاح كنيد و مطمئن شويد وب سايت شما كاملاً بهينه شده است.
با قرار دادن تنظيمات اساسي مناسب و استفاده از چند تكنيك ساده ، مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه پايه محكمي براي ساختن داريد!

1.1 سلامتي خود را بررسي كنيد

1.1.1 بررسي كنيد كه از هاست مناسب استفاده مي كنيد

1.1.2 به PHP 7.0 يا بالاتر ارتقا دهيد

1.1.3. اطمينان حاصل كنيد كه از SSL و HTTPS استفاده مي كنيد

1.2 تنظيمات سايت خود را بررسي كنيدارزش اين را دارد كه مدتي را كليك كنيد و روي همه بخش هاي منوي تنظيمات وردپرس كليك كنيد ، زيرا بسياري از گزينه هاي موجود مي توانند بر SEO سايت وردپرس شما تأثير بگذارند.
به طور خاص ، لازم است تنظيمات قابل مشاهده بودن خود را در «تنظيمات → خواندن» بررسي مجدد كنيد ، تا مطمئن شويد به طور تصادفي از ايندكس كردن وب سايت خود از موتورهاي جستجو جلوگيري نمي كنيد. اين قطعاً به ديد شما آسيب مي رساند!
همچنين بايد اطمينان حاصل كنيد كه تنظيمات نوشتن و خواندن به درستي تنظيم شده است ، اينها دسته هاي پيش فرض شما و مواردي را كه بايد در صفحه اصلي شما نمايش داده شود كنترل مي كنند. فراموش نكنيد كه در تنظيمات → عمومي نيز به سايت خود يك برچسب قدرتمند بدهيد!

1.3 ساختار لينك ثابت را انتخاب كنيد

1.3.1 WWW يا غير WWW را انتخاب كنيد

2. مطالب خود را بهينه كنيد

سايت شما بايد بهترين مطالب را در مورد موضوع انتخاب شده شما - دوره ارائه دهد. افراد به دنبال مقالات جذاب ، معتبر و پاسخ هاي قابل اعتماد به سوالات خود هستند. نوشتن محتواي با كيفيت بالا براي سايت وردپرس خود با ايده هاي منحصر به فرد يا برداشت متمايز از يك موضوع خاص آغاز مي شود. اما همچنين به معناي ارائه اين ايده ها به روشي كاملاً ساختار يافته و در دسترس است. با هم ، اين به شما كمك مي كند مخاطب مورد نظر خود را جذب كنيد و آنها را درگير خود كنيد.

2.1 درباره آنچه كاربران شما مي خواهند و نياز دارند تحقيق كنيد

2.2. براي كاربران خود محتواي عالي بنويسيد

2.3 پستها و صفحات فردي خود را بهينه كنيد

2.3.1. تنظيم كليد واژه (ها) تمركز2.3.2. پيوند ثابت خود را بهينه كنيد2.3.3. عنوان صفحه خود را بهينه كنيد

2.3.4. از عنوان ها به درستي استفاده كنيد

2.3.5. توصيف متا خود را بهينه كنيد

2.3.6. تصاوير و رسانه هاي خود را بهينه كنيد

2.4 كيفيت محتواي خود را حفظ كنيد

2.4.1 مطالب خود را تازه و به روز نگه داريد

2.4.2. محتواي سنگ بناي خود را به روز كنيد

2.4.3. بدون سنگ بناي منسوخ شده با Yoast SEO2.4.4. كلمه كليدي آدم خواري

2.5 از محتواي تكراري تصادفي خودداري كنيد

2.5.1 محتواي تكراري چيست؟

2.5.2. راه حل هايي براي محتواي تكراري

2.5.3. با Yoast SEO پيوند متعارف تنظيم كنيد

2.6 از مخاطبان بين المللي پشتيباني كنيد

2.7 داده هاي ساختاريافته طرحواره را اضافه كنيد

مهندس بازدید : 34 سه شنبه 27 آبان 1399 نظرات (0)

تركيدگي لوله آب در منزل و تنها فكر آن كافي است تا هر صاحبخانه را از ترس پر كند. اما ، اين براي بسياري واقعيت ناخوشايندي است. اگر لوله اي در خانه شما تركيد ، مي دانيد چه كاري انجام دهيد؟ ما براي به اشتراك گذاشتن اين اولين قدم هاي اساسي و حساس به زمان ، از كارشناسان صنعت در زمينه لوله كشي ، مرمت و ادعاي بيمه مشورت كرده ايم.

مطالعه بيشتر: تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه

اين كار را دنبال كنيد تا ياد بگيريد چگونه علائم لوله آب شكاف خورده را تشخيص دهيد ، اولين كارهايي كه بايد هنگام تركيدگي لوله آب در منزل انجام دهيد و در وهله اول از يخ زدگي لوله هاي خود جلوگيري كنيد.

نشانه هاي لوله آب شكسته

گاهي اوقات ، يك لوله آب شكسته مي تواند علائم هشدار دهنده را قبل از وقوع آسيب جدي نشان دهد. مراقب علائم رايج تركيدگي لوله باشيد كه شامل موارد زير است:

  • نوسان فشار آب.
  • آب رنگي و زنگ زده با بوي عجيبي.
  • لوله هايي كه پشت ديوار ديوارهاي صوتي ايجاد مي كنند.
  • قبض آب شما ناگهان چرخيد.
  • گودال هايي در زير غرق هاي شما شكل مي گيرند.
  • اگر علائم تركيدگي لوله آب در منزل را مشاهده كرديد ، بايد سريعاً اقدام كنيد تا خسارت وارد شده را محدود كنيد.

اولين قدم ها در در تركيدگي لوله آب در منزل

1. آب خود را ببنديد و شيرهاي آب را تخليه كنيد

اولين كاري كه بايد هنگام تركيدگي لوله آب در منزل انجام دهيد ، قطع آب شماست. هرچه زودتر بتوانيد اين كار را انجام دهيد ، احتمال كاهش آسيب آب بيشتر است. شير اصلي قطع آب شما احتمالاً در نزديكي آبگرمكن ، در يك فضاي خزنده يا در زيرزمين قرار دارد.

پس از خاموش شدن آب ، بايد شير آب را باز كنيد تا آب سرد باقي مانده در لوله هاي شما تخليه شود. اين كار باعث كاهش فشار در سيستم لوله شما مي شود و مي تواند از يخ زدگي مناطق اضافي جلوگيري كند. سپس ، تمام توالت هاي داخل خانه را بشوييد. هنگامي كه ديگر آب از شير خارج نمي شود ، هر گونه نشت بايد متوقف شود.

بسته به محل و اندازه نشت ، ممكن است لازم باشد برق خود را نيز خاموش كنيد. اگر مشكوك هستيد كه نشتي آب با هرگونه پريز برق يا جعبه فيوز شما تماس گرفته است ، اين يك اقدام احتياطي مهم است.

2. لوله Burst را پيدا كنيد

مرحله بعدي شما بايد تشخيص محل تركيدگي لوله آب در منزل باشد. اگر به نظر مي رسد براي مدتي نشت كرده است ، مراقب ورود به اتاق ها باشيد و به دنبال سقف هاي برآمده و ساير علائم هشدار دهنده باشيد كه از قبل آسيب آب وارد شده است. اگر به اندازه كافي زود نشت پيدا كرديد ، يك سطل زير آن قرار دهيد تا آب چك كند.

3. به راهنماي حرفه اي تماس بگيريد

در اسرع وقت با كارشناسان تماس بگيريد تا تعميرات را انجام دهند. براي تعمير يا تعويض يا تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه يك لوله كش حرفه اي استخدام كنيد و اگر به سيستم الكتريكي خود آسيب ديديد ، بايد يك برقكار قابل اعتماد بياوريد.

4. در صورت خسارت ، آن را براي مطالبه بيمه مستند كنيد

اگر آسيب ناشي از تركيدگي لوله آب در منزل شما زياد به نظر مي رسد ، بايد بلافاصله شروع به عكس گرفتن از مناطق آسيب ديده كنيد و اين كار را در هر مرحله ادامه دهيد. كارشناسان ClaimsMate Public Adjusters توصيه مي كنند: ”از همه چيزهايي كه آسيب ديده است ، به همراه خطوط آب و موارد آسيب ديده از آب ، از نزديك عكس بگيريد. يك نوار اندازه گيري قرار دهيد تا ميزان آب را نشان دهد ، سپس براي گرفتن عكس در زواياي مختلف پشتيبان بگيريد و مناطقي از خانه را كه آسيب ديده است ، نشان دهيد. ” آنها همچنين توصيه مي كنند كه آب را به صورت لحظه اي روشن كنيد ، بنابراين مي توانيد از نشت فيلم بگيريد.

هنگامي كه آسيب آب وارد مي شود ، معمولاً يك پنجره سه روزه داريد تا ميكروب ها گسترش يافته و كپك ها شروع به رشد كنند ، بنابراين مهم است كه به محض مشاهده نشت ، ادعا كنيد. اگر در درك آنچه در بيمه نامه صاحبان خانه شما مشكلي دارد ، مشكل داريد ، مي توانيد با يك تنظيم كننده عمومي در منطقه خود تماس بگيريد. آنها معمولاً بيمه نامه شما را رايگان بررسي مي كنند ، بنابراين شما مي توانيد قبل از شروع ادعاي بيمه خود بدانيد كه چه انتظاري داريد.
5. پاكسازي را شروع كنيد
اگر خانه شما از تركيدگي لوله آب در منزل دچار آبگرفتگي شده است ، مهم است كه مناطق مرطوب را در اسرع وقت خشك كنيد. هرچه آب بيشتر بماند ، امكان رشد كپك و صدمه بيشتر و طولاني مدت وجود دارد.

نحوه تميز كردن پس از نشت آب

متعلقات مهم را نجات دهيد

در صورت ايستادن آب در هر اتاق ، قبل از شروع بازيابي وسايل مهم بايد سريعاً وسايل الكترونيكي را از برق جدا كنيد. هنگام نجات وسايلي كه در تماس با آب قرار گرفته اند ، مواردي را كه سخت ترين آنها براي جايگزيني يا گران ترين هستند ، مانند اسناد مهم ، يادگارهاي خانوادگي ، رايانه و تلويزيون در اولويت قرار دهيد.

مناطق مرطوب را خشك كنيد

همه چيز را كه مي توانيد از مناطق خيس شده ، از جمله فرش و مبلمان خيس شده برداريد.

اگر برق خود را خاموش كرده ايد و يا آب ايستاده كم عمق است ، مي توانيد از حوله هاي قديمي ، ماپس و سطل ها براي خشك كردن مناطق آسيب ديده استفاده كنيد. اگر خانه شما چند اينچ يا بيشتر از تركيدگي لوله آب در منزل دچار آبگرفتگي شده باشد ، مي خواهيد از يك پمپ شناور يا يك جاي خالي / خشك استفاده كنيد. اينها را مي توانيد از فروشگاه سخت افزار محلي يا Home Depot اجاره كنيد يا خريداري كنيد.

پس از تميز كردن آب ايستاده ، پنجره ها را باز كنيد (هوا اجازه مي دهد) و فن ها و بخاري ها را براي سرعت بخشيدن به خشك كردن تنظيم كنيد. اسماتشخيص هشدار مي دهد كه سيستم تهويه هوا را براي خشك كردن سيل روشن نكنيد ، زيرا ميكروب ها از اين طريق مي توانند در مجراي شما قرار بگيرند و آسيب بيشتري ببينند.

در صورت تركيدگي لوله آب در منزل در زيرزمين شما ، اقدامات تميزكاري اضافي به ترتيب انجام مي شود. با نحوه تعمير و تميز كردن زيرزمين سيل زده اينجا آشنا شويد.

مطالعه بيشتر: نكاتي درباره پيشگيري از آسيب ديدگي بيشتر در هنگام نشت

وسايل خراب شده را بريزيد

پس از تميز كردن و تعميرات اضطراري و رسيدگي به كليه اسناد بيمه ، وقت آن است كه از شر هرگونه خرابي يا خطر رشد كپك خلاص شويد. موارد مهم براي دفع شامل موارد زير است:

  • فرش ، موكت و ديوارهاي خشك كه در زير آب فرو رفته اند.
  • وسايل پارچه اي يا مبلمان تودوزي كه ظرف 48 ساعت شسته و خشك نشوند.
  • الكترونيكي كه غرق شده و آسيب ديده است.

اگر ايمني هر مورد را زير سوال مي بريد ، از يك متخصص بخواهيد كه مطمئن شود هيچ يك از كالاهايي كه پس انداز مي كنيد در معرض رشد كپك يا باكتري نيستند. و اگر به محض شروع به تميز كردن ، چيزهاي زيادي براي از بين بردن داريد ، براي دفع زباله هاي خود ، زباله داني اجاره كنيد.

براي جلوگيري از رشد كپك ضد عفوني و اقدام كنيد

كاملاً تمام مواردي كه با نشت آب تماس پيدا مي كنند بايد به درستي خشك ، تميز و ضد عفوني شوند. بسته به شدت صدمه به آب در خانه ، ممكن است در اين مرحله از پاكسازي خود متخصصين پيشگيري و بازسازي قالب را در نظر داشته باشيد. اين متخصصان ابزارهاي مناسبي براي تشخيص رطوبت در پشت ديوارها و زير كف دارند تا اطمينان حاصل كنند كه خانه از كپك زدگي و آسيب هاي ناشي از آب باقي مانده است.
http://asmatashkhis.com

مهندس بازدید : 28 جمعه 23 آبان 1399 نظرات (0)

خشك كن روشن نمي شود

باور كنيد يا نكنيد ، اولين كاري كه بايد در تعمير لباسشويي بوش انجام دهيد اين است كه آيا شاخه در پريز برق شل نشده است يا از پريز برق جدا نشده است. سپس اگر به طور صحيح به برق متصل است و نيرو از آن استفاده نمي شود ، بررسي كنيد كه قطع كننده مدار در جعبه قطع كننده شما گير نكرده باشد. اگر قطع كننده مدار خوب باشد ، مي تواند فيوز حرارتي باشد. در اين مقاله كمي بعد به اين موضوع پرداخته مي شود.

علاوه بر اين ، يك درب سوئيچ نيز وجود دارد كه باعث مي شود خشك شدن خشك كن هنگام بسته شدن درب خشك كن خشك شود. سوئيچ ممكن است در حالت “خاموش” خراب باشد. گاهي اوقات اين اتفاق مي افتد به جاي اينكه فقط به آرامي بسته شود ، درب مرتباً كوبيده مي شود. اگر اين يك تعمير است كه با آن احساس راحتي مي كنيد ، مي توانيد پيش برويد و سعي كنيد آن را تعمير كنيد. در غير اينصورت ، با تكنسين تعميرات لوازم خانگي تماس بگيريد تا براي كار تعميرات بيرون بيايد.

خشك كن گرم نمي شود

حالا فرض كنيد كه شما مي خواهيد لباس هاي خود را از خشك كن بيرون بياوريد و لباس آنها مانند وقتي كه آنها را مي پوشيد مرطوب است ، اگرچه خشك كن در حال چرخيدن است. خشك كن در اينجا گرم نمي شود و دلايل مختلفي مي تواند وجود داشته باشد. ابتدا اطمينان حاصل كنيد كه در جايي كه قسمت جلوي خشك كن قرار دارد هيچ مانعي وجود ندارد. كليد خشك شدن كارآمد جريان هواي كافي است كه در گردش است بنابراين خشك كن بايد هواي ورودي را بگيرد. در مرحله بعدي مطمئن شويد كه براي لباسهايي كه خشك مي كنيد تنظيمات مناسب روي خشك كن را انجام داده ايد. براي خشك كردن مناسب لباس ها ، انتخاب پارچه ، انتخاب تايمر و انتخاب دما بايد صحيح باشد. اگر همه اينها درست تنظيم شده باشد ، چيز ديگري است.

براي خشك كن برقي ، عنصر گرمايش را بررسي كنيد

در خشك كن برقي ، اين مي تواند عنصر گرمايشي باشد كه در آن حالت سوخته يا شكسته شده است. عنصر گرمايش مانند سيم پيچ سيم است و از نيكروم ساخته شده است. اگر ولت اهم متر داريد ، سيم پيچ را از نظر تداوم كنترل كنيد. اگر كنتور نداريد ، بايد با يك تكنسين تعمير لوازم خانگي تماس بگيريد. اگر يكي داشته باشيد و تداوم نداشته باشد ، عنصر بدي داريد و بايد جايگزين شود.

براي خشك كن گاز مشعل را بررسي كنيد

براي ادامه ، خشك كن گاز داراي مشعل است. بنابراين پس از بررسي اينكه آيا گاز روشن است ، به مشعل نگاه كنيد. اين سيم پيچ مانند يك استوانه سياه است كه داراي سيم هايي است كه از بالاي آن خارج مي شود. مشعل در نزديكي محل قرارگيري سوپاپ مشعل قرار دارد. اگر به درستي كار مي كند ، شعله موجود در آن بايد آبي و تميز باشد. اگر اينگونه نيست ، پس با يك تكنسين تماس بگيريد. مشكل گاز طبيعي چيزي نيست كه بخواهيد در صورت عدم مهارت در تعمير آن مشاركت داشته باشيد.

فيوز حرارتي را بررسي كنيد.

اگر همه چيز به اين مرحله برسد ، بايد فيوز حرارتي را بررسي كنيد. در صورت گرم شدن بيش از حد خشك كن ، اين همان چيزي است كه خشك كن شما را خاموش مي كند. اين به گرما نه جريان پاسخ مي دهد. اين فيوز معمولاً در مجراي اگزوز در صفحه پشت خشك كن وجود دارد. در يك محفظه پلاستيكي سفيد است و معمولاً طول آن تقريباً يك اينچ است. اگر آن را جايگزين كرديد ، به ياد داشته باشيد كه تجمع پرز خشك كن را نيز بايد بررسي كنيد. تجمع پرز خشك كن مي تواند باعث دميدن مجدد فيوز شود زيرا پرز مي تواند گرما را به دام بيندازد. بعلاوه ، دميدن فيوز مي تواند يك مسئله ايمني واقعي باشد زيرا ممكن است نقصي نداشته باشد ، اما درعوض مي تواند به شما بگويد مشكلي داريد كه مي تواند باعث آتش سوزي شود. بنابراين ، يك تكنسين تعمير لباسشويي در اينجا يك شرط بندي مطمئن است.

همچنين ممكن است مشكل سيم كشي داشته باشيد.

اگر در حالت خشك كن را باز كنيد مي بينيد كه در پشت خشك كن يك بلوك ترمينال وجود دارد كه سيم برق به آن متصل مي شود. گاهي اوقات ، ترمينال مي سوزد يا روي خشك كن قرار مي گيرد. قبل از اينكه چيزي را لمس كنيد ، مطمئن شويد كه برق خاموش است و سپس به دنبال هر چيزي كه سوخته ، سوخته يا خراب شده است باشيد. در حال حاضر يك اتصال خراب در خشك كن برقي ممكن است اجازه دهد تايمر كار كند و درام بچرخد ، اما گرما وجود نخواهد داشت. يك بار ديگر ، اگر اين فراتر از مهارت هاي DYI شما است ، با متخصصان تماس بگيريد.

چرا لگن حركت نمي كند؟

دلايل مختلفي براي چرخاندن درام خشك كن وجود ندارد. اگر كمربند شكسته يا ليز بخورد ، ممكن است قطعات فرسوده شده باشد ، اينها برخي از مشكلات است. اكنون كمربند در خشك كن درام را مي چرخاند و اگر كمربند شكسته شود يا خيلي فرسوده باشد ، درام را حركت نمي دهد. اگر خودتان ترجيح مي دهيد كمربند بد را تعويض كنيد ، قرقره بيكار را نيز بررسي كنيد. اگر پولي بيكار ساييده شود ، كمربند جديد خراب مي شود. علاوه بر اين ، در صورت فرسوده بودن گلايدرها و غلطك ها ، مي توان فشار بيشتري را بر روي كمربند وارد كرد. اگر فرسوده شده باشند ، چرخاندن درام دشوارتر مي شود و مي تواند كمربند را بشكند.

علاوه بر اين ، اگر به جاي موتور در حال پخش صداي وزوز مي شنويد ، ممكن است موتور تصرف شده باشد. اين بدان معناست كه ممكن است نياز به تعويض موتور يا خازن استارت موتور باشد. براي بررسي مشكل ، تسمه را برداريد ، به دنبال انسداد در محفظه فن دمنده باشيد و سپس سعي كنيد شافت موتور را با دست بچرخانيد. اگر هيچ چيزي حركت نكند يا چرخش آن خيلي مشكل باشد و لرزان باشد و هيچ مانعي در محفظه فن وجود نداشته باشد ، به احتمال زياد موتور بايد تعويض شود. شما بايد با يك تكنسين حرفه اي لوازم خانگي تماس بگيريد.

پايين رفتن خشك كن مي تواند يك مشكل باشد ، اما گاهي اوقات مي توانيد خودتان آن را برطرف كنيد. با اين حال ، اگر نمي توانيد ، بايد با تعميركار خشك كن تاپ امداد تماس بگيريد.

https://topemdad.ir

مهندس بازدید : 4377 شنبه 17 آبان 1399 نظرات (0)

آيا شما بازارياب هستيد كه مي خواهيد با پيوندهاي كوتاه به نقطه مورد نظر مشتريان را جذب كنيد؟ آيا شما نماينده خدمات مشتري هستيد كه نمي خواهد آدرس هاي URL پشتيباني پشتيباني طولاني مدت را در گپ زنده به اشتراك بگذارد؟ يا شايد شما فقط يك كاربر اينترنتي عادي باشيد كه URL هاي طولاني و گيج كننده اي او را غرق كرده و مي خواهد بداند چگونه يك پيوند را كوتاه كند. صرف نظر از اينكه شما كي هستيد ، كوتاه كننده هاي URL مي توانند نگراني هاي شما را با متراكم كردن آدرس هاي وب طولاني در پيوندهاي كوتاه URL كنترل كنند.

URL كوچك چگونه كار مي كند؟

كوتاه كننده پيوند به طور خودكار پيوند ورودي را كوتاه مي كند. اين URL فشرده به عنوان يك تغيير مسير عمل مي كند ، كه به شما اجازه مي دهد يك صفحه وب تحت بيش از يك آدرس URL قابل دسترسي باشد. بنابراين ، هم URL اصلي و هم لينك كوتاه URL كاربر را به همان صفحه هدايت مي كند.

اين URL هاي كوچك بسته به گزينه هاي موجود توسط سازنده URL كوچك مي توانند دائمي باشند يا منقضي مي شوند. به همين ترتيب ، مهم است كه تحقيق كنيد كدام كوتاه كننده پيوند گزينه هاي سفارشي سازي مورد نياز شما را فراهم مي كند.

چرا از URL هاي كوچك استفاده مي كنيم؟

پيوندهاي كوتاه ابزاري عالي براي شركت ها ، بازاريابان و حتي كاربران شخصي است. استفاده و مديريت آنها ساده است و صادقانه بگويم از نظر زيبايي شناسي از پيوندهاي طولاني لذت بيشتري دارند. كاربران اينترنت و مشتريان بالقوه به احتمال زياد روي پيوند كوتاه كليك مي كنند تا يك پيوند طولاني و درهم. علاوه بر اين ، URL هاي كوچك تعداد كلمات يك پست را در سايت هايي مانند Twitter و LinkedIn كمتر مي كنند. بنابراين ، مي توانيد از شخصيت هاي كمتري براي جلب مخاطبان بيشتر و بدست آوردن كليك ها و بازديدهاي بيشتر استفاده كنيد.

مثال زير را از Droplr در نظر بگيريد. آدرس وب صفحه Droplr در مورد بحث در مورد ادغام Slack + Droplr https://help.droplr.com/key-features/slack-droplr-integration است. اين پيوند نمي تواند به راحتي در يك جعبه پيام رساني جاي گيرد و نوع آن دشوار است.

با اين حال ، با استفاده از Bitly ، مي توان اين URL را به پيوند زير ، https://bit.ly/2FFWPss كوتاه كرد ، كه مشاهده و تايپ آن بسيار آسان تر است.

البته ، يك مسئله در مورد اين فشرده سازي اين است كه ديگر مشخص نيست كه چه اطلاعاتي در صفحه وب قابل دسترسي است. به همين دليل است كه بسياري از سرويس هاي آنلاين كه كوتاه كننده هاي URL ارائه مي دهند داراي پيوندهاي سفارشي نيز هستند كه به شما امكان مي دهند پيوندهاي مارك دار خود را با اشتراك پولي طراحي كنيد. اين اشتراك ها معمولاً شامل تجزيه و تحليل دقيق و خدمات مديريت پيوند هستند. اين براي بازارياب هايي كه مي خواهند ارزيابي كنند كدام تبليغات بيشتر مورد توجه كاربران قرار مي گيرد و سپس پيوندهاي خود را متناسب با آن تنظيم مي كنند ، بسيار مناسب است.

چطور مي توانم از URL هاي كوچك استفاده كنم؟

ابزارها و برنامه هاي مختلف براي پخش محتوا و اطلاعات از پيوندهاي كوتاه URL استفاده مي كنند. به عنوان مثال ، Droplr براي هر تصوير ، GIF و ضبط صفحه اي كه كاربر مي گيرد پيوند كوتاه ايجاد مي كند. سپس اين پيوند مي تواند در سيستم عامل هاي مختلف مانند Slack ، Intercom و Discord به اشتراك گذاشته شود تا تصوير درون برنامه اي نمايش داده شود يا بيننده را به مكان خود در ابر Droplr پيوند دهد. Droplr از پيوندهاي كوتاه استفاده مي كند تا كاربران بتوانند مطالب را به سرعت و به راحتي به اشتراك بگذارند.

مثالي ديگر از ابزاري كه از URL هاي كوچك استفاده مي كند Discord است. هر زمان كه مي خواهيد افراد جديدي را به سرور Discord خود دعوت كنيد ، كوتاه كننده آدرس Discord’s URL يك URL كوتاه Discord جديد ايجاد مي كند كه مي تواند براي همه ارسال شود. كساني كه روي پيوند كليك مي كنند مي توانند پيوستن به سرور را انتخاب كنند. اينفلوئنسرها و ساير افرادي كه براي Discord Partners ثبت نام مي كنند مي توانند به جاي پيوندي كه به طور تصادفي توسط Discord ايجاد شده ، پيوند Discord سفارشي ايجاد كنند.

ايجاد يك URL كوچك با كوتاه كننده URL مناسب آسان است. به طور كلي ، بيشتر كوتاه كننده هاي پيوند مراحل مشابه TinyURL را در بالا دنبال مي كنند. تمام كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه لينك طولاني خود را به مولد لينك كوتاه وارد كنيد و روي دكمه كوتاه كردن كليك كنيد (در فيلم بالا ، اين دكمه با عبارت “ساخت Tiny URL!” مشخص شده است).

اگر در يك كوتاه كننده URL يك حساب كاربري ايجاد كنيد ، مي توانيد URL هاي كوتاه خود را پس از ساختن بررسي كنيد. مي توانيد كليك ها و ساير اطلاعات مربوط به هر پيوند را رديابي كنيد. همچنين مي توانيد Slug آنها را ويرايش كرده يا به سايت جديد هدايت كنيد.

بهترين كوتاه كننده هاي URL شامل ابزارهاي سفارشي سازي است كه به شما اجازه مي دهد دامنه مارك سفارشي ، پسوند دامنه يا پايان پيوند را انتخاب كنيد. دامنه هاي مارك دار به شما امكان مي دهند از نام دامنه خود در محل دامنه كوتاه كننده پيوند استفاده كنيد. به عنوان مثال ، اگر دامنه سفارشي “droplr.link” خريداري شده و با حساب Bitly من همگام سازي شده باشد ، پيوند “https://bit.ly/2FFWPss” در عوض مي تواند به عنوان “droplr.link/2FFWPss” ايجاد شود.

اكثر كوتاه كننده هاي URL رايگان شامل پيوندهاي سفارشي نيستند ، اگرچه Rebrandly با طرح رايگان خود پنج دامنه سفارشي و 500 لينك مارك دار ارائه مي دهد ، در حالي كه سرويس رايگان BL.INK شامل يك دامنه سفارشي و 1000 پيوند مارك دار است. هنوز هم چون پيوندهاي مارك دار حدود 34 درصد نرخ كليك بالاتر دارند ، ابزار مهمي براي بازاريابان و تيم هاي خدمات مشتري بدون در نظر گرفتن هزينه هستند.

http://webnabz.com

مهندس بازدید : 34 چهارشنبه 30 مهر 1399 نظرات (0)

تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه و نشتي در لوله ها و خرابي هاي عمده لوله كشي در خانه ها ، آپارتمان هاي مسكوني و مشاغل بيشتر از آنچه كه ما مي خواهيم بپذيريم رايج است و باور اين كه هرگز براي ما اتفاق نخواهد افتاد آسان است. با اين حال ، هر ساله ، هزاران ساختمان ، دارايي و دارايي در اثر نشت آب آسيب مي بينند ، زمان ارزشمندي از دست مي رود و هزاران دلار براي بازيابي هزينه مي شود. آيا خوب نيست كه بدانيد از شما محافظت مي شود؟ PipeBurst Pro4 با كيفيت ترين و موثرترين سيستم تشخيص تركيدگي لوله و سيستم خودكار جلوگيري از آسيب آب در بازار است. ما راه حل هاي سفارشي ، خدمات برجسته مشتري ارائه مي دهيم و بهترين ضمانت را در صنعت داريم. مهمترين مسئله اين است كه PipeBurst Pro4 از مهمترين موارد زندگي شما محافظت مي كند. نه تنها ديوارها ، سقف ها و كف ها مي توانند جايگزين شوند. PipeBurst Pro4 از دارايي ، تصاوير خانوادگي ، آثار هنري مدرسه و بچه گانه بلوط محافظت مي كند. در خانه و محل كار شما ، سيستم كنترل نشتي اتوماتيك و سريع ما از اسناد مهم رايانه اي مانند پرونده هاي كارمندان ، قراردادهاي حقوقي و بايگاني پروژه ها محافظت مي كند. همچنين از درايوها و سرورهاي گران قيمتي كه اسناد در آنها ذخيره مي شود محافظت مي كند ، نيازي به ذكر تجهيزات ديگر با ارزش در ملك شما نيست. در خانه يا محل كار ، به PipeBurst Pro اعتماد كنيد تا 7/24 ساعت به شما آرامش دهد. امروز با ما تماس بگيريد يا با ما ايميل بزنيد و نمايشي در مورد چگونگي محافظت محصولات ما از دارايي هاي شما تنظيم كنيد.

http://asmatashkhis.com/

مهندس بازدید : 42 پنجشنبه 17 مهر 1399 نظرات (0)

همه ي ما بيت كوين را به عنوان پدر نسل اول كريپتوكارنسي ها مي دانيم، در اين صورت بايد بگوييم كه پلتفرم اتريوم به همراه رمزارز آن، اتر (ETH)، سردمدار نسل دوم كريپتوها در بلاكچين مي باشد. برخلاف بيت كوين، اتريوم تنها با هدف جايگزيني سيستم پول هاي فيات (ارزهاي معمول دولتي) طراحي نشده است، بلكه پروتكل اي متن باز مي باشد كه امكان طراحي برنامه هاي غيرمتمركز در بستر بلاكچين را فراهم مي كند.

اتريوم همانند بيت كوين يك شبكه ي همتا-به-همتا (P2P) مي باشد كه واحدي مركزي مانند ديتاسنتر براي آن وجود ندارد. اين ارز يك شبكه ي غول پيكر مي باشد كه بر روي هزاران كامپيوتر در سراسر جهان در حال اجرا مي باشد. به همين خاطر از اين ارز به عنوان “كامپيوتر جهاني” هم ياد مي شود. در عين حال هركدام از اين كامپيوترها به عنوان يك فول نود در شبكه ي همتا به همتا، نسخه اي از بلاكچين را -درست مانند اتفاقي كه در بيت كوين مي افتد- در خود نگهداري مي كند. تاييد نقل و انتقال هر تراكنش در شبكه ي اتريوم نيز با ماينينگ (استخراج) صورت مي گيرد. به عنوان پاداش ماينينگ، ماينرهاي اتريوم نيز ارز پايه اي  شبكه ي اتريوم –يعني اتر (ETH)- را دريافت مي كنند.

به زبان ساده تر اتريوم را مي توان بيت كوين قابل برنامه ريزي دانست.  به همين منظور اتريوم زبان برنامه نويسي يكپارچه اي به نام سوليديتي (Solidity) را براي برنامه ريزي قراردادهاي هوشمند (Smart Contracts) ارايه نموده است. اين بدين معناست كه هر اپليكيشن موجود به صورت متمركز (گوگل، فيس بوك، Ebay، واتس اپ، امازون و…) مي تواند به صورت غير متمركز نيز توسعه بيابد.

مزيت گسترش اين شبكه نيز تا حدودي براي همه مشخص مي باشد. اينترنت در حال حاظر تحت اختيار و سلطه ي تعدادي كمپاني متمركز مي باشد كه مدل تجاري خود را بر مبناي اطلاعات شخصي كاربرانشان بنا نهاده اند. اين در حاليست كه اتريوم سيستم بلاكچين غير متمركز مي باشد. هيچ كمپاني و يا فرد واسطه اي وجود ندارد كه داده ها را در ديتاسنتز مركزي خود ذخيره كنند. كاربران به راحتي قادر به انتخاب داده هايي كه مي خواهند در اختيار ديگران قرار دهند مي باشند و به جاي كنترل ديگران بر روي اطلاعات شخصي، اين خود فرد است كه اختيار امور را بدست مي گيرد.

راهبرد اتريوم توانمندسازي افراد در سرتاسر جهان به منظور كنترل اطلاعاتشان در يك پلتفرم پردازش گسترده مي باشد.

ظهور اتريوم

اولين بار اتريوم در انتهاي سال 2013 در وايت پيپر منتشر شده، توسط ويتاليك بوترين معرفي شد. در اين سند وي به توضيح طراحي تكنيكي، ساختار و هدف تشكيل اين پروتكل پرداخته است. بعد از مدت كوتاهي بوترين با توسعه دهندگان ديگري وارد همكاري شد تا ايده ي اتريوم را به واقعيت تبديل كند. در ابتداي كار او با گوين وود شروع به همكاري نمود كه بعدها در آوريل 2014 يلو پيپر اتريوم را منتشر كرد. اين سند شامل مشخصات تكنيكي براي ماشين مجازي اتريوم (EVM) بود.

كمي بعد اتريوم با همكاري بوترين، وودز، ميهاي اليسي، انتوني دي لوريو، جوزف لوبين و چارلز هوسكينسون پايه گذاري شد. به منظور جذب سرمايه براي پيشرفت پروژه تيم تصميم به پيش فروش اتر (ETH) گرفت و چند شركت حقوقي را در ژوئن 2014، همچون موسسه ي اتريوم در زاگ سوييس را احداث نمود.

در جولاي 2014 اتريوم اولين عرضه ي اوليه (ICO) ي خود را در زوريخ انجام داد. با اين كار آنها توانستند به طور كلي 31.591 بيت كوين، به ارزش بيش از 18 ميليون دلار سرمايه جذب كنند. با استفاده از همين دارايي ها اتريوم در 30 جولاي 2015 توانست اولين بار بر روي شبكه فعاليت نمايد.

قراردادهاي هوشمند

قراردادهاي هوشمند در ساختار اتريوم به نحوي جاي گرفته اند كه امكان ايجاد قراردادهاي اتوماتيكي كه در صورت روي دادن يك و يا چند شرط تعيين شده، به طور خودكار و اجباري به مرحله ي اجرا در بيايند وجود دارد. به طور مثال مقدار مشخصي به اتر، به شريك اين قرارداد انتقال مي يابد. قرارداد هوشمند چك مي كند كه آيا اين مقدار به اندازه ي مقدار توافق شده مي باشد يا نه و سپس آنرا آزاد مي كند. اين قراردادها توسط شبكه مديريت مي شوند و اجراي آنها تحت نظارت بوده و ثبت مي شود. به همين منظور اين تراكنش ها قابل پيگيري حقوقي بوده و همچنين اثري از حضور فرد واسطه وجود ندارد. بنابراين قراردادهاي هوشمند پايه هاي گسترش بلاكچين به خارج از بخش مالي و سرمايه گذاري را فراهم مي كنند.

به كمك اين قراردادها، امكان انتقال توافق ها و قراردادهايي كه در حال حاظر به صورت دستي و آفلاين وجود دارند، به دنياي ديجيتال فراهم مي شود. از سوي ديگر ساختار بلاكچين به گونه ايست كه محرمانگي اطلاعات قرار داد را در كنار حفظ تماميت و اصالت آن، به كمك اين شبكه تضمين مي گردد.

ماشين مجازي اتريوم بايد اجرا و ثبت قراردادها و تراكنش ها در شبكه ي بلاكچين را به طور عمومي توسط هر دو طرف به همان صورتي كه مورد توافق آنها بوده، تضمين نمايد. اين اتوماسيون سازي موجب مي شود كه قراردادها هوشمند باشند و بنابراين درهاي جديدي را براي حل مشكلات و مسئوليت هاي سازمان هاي مختلف باز مي كند كه در نهايت به تشكيل يك اقتصاد جديد مي انجامد.

استخراج اتريوم

درست مانند بلاكچين بيت كوين، ماينر هاي بلاكچين اتريوم نيز بايد تراكنش ها را با كريپتوگرافي تاييد نمايند. ماينرها اين تراكنش ها را وارد بلاك ها مي كنند و آنها را ضميمه ي بلاكچين مي نمايند. در حال حاظر هنوز اين اتفاق توسط اثبات انجام كار صورت مي پذيرد، درست مشابه با بيت كوين. هرچند كه به زودي اين قضيه تغيير خواهد كرد و اثبات سهام جايگزين روش اثبات انجام كار خواهد شد. علاوه بر اين زمان هر بلاك در اتريوم تنها 5 ثانيه مي باشد. اين بدين معناست كه هر 5 ثانيه يك بلاك جديد تشكيل مي شود كه اطلاعات تراكنش هاي در حال انجام و قراردادهاي هوشمند وارد آن مي شوند.

به عنوان پاداش، ماينر ها براي انجام پردازش ها اتر دريافت مي كنند. اما بايد توجه داشت كه در آينده ي نزديك اتريوم به سوي اثبات مالكيت يا سهام، با يكي از آپديت هاي پيش رو ( كسپر)  تغيير رويه خواهد داد. بدين ترتيب ديگر نيازي به استخراج و ماينينگ وجود نخواهد داشت. بدين ترتيب اترهاي جديد تنها با مالكيت نسبي افراد به آنها اختصاص خواهد يافت (استيكينگ). – هرفرد به اندازه ي سهم مالكيت خود در شبكه اتر دريافت خواهد كرد.-  تراكنش ها در اين شرايط با يك الگوريت جمعي مورد تاييد قرار مي گيرند كه بر اساس ارزش مالكيت از شبكه ي اتريوم مي باشد. هرچند در حال حاظر زمان دقيقي براي اين امر مشخص نشده است اما انتظار مي رود كه در ابتداي كار شبكه اي هيبريدي وجود خواهد داشته كه در آن اثبات انجام كار در كنار اثبات سهام به طور همزمان فعال خواهند بود.

به منظور اجتناب از گسستگي بلاكچين، همانطور كه در اتريوم كلاسيك مشاهده شد، يك بمب سختي، كه با عنوان عصر يخبندان  نيز شناخته مي شود، در اتريوم تدارك ديده شده است. عصريخبندان اتريوم، سختي شبكه ماينينگ را به طور نمايي افزايش مي دهد تا جايي كه همه مجبور به تغيير به سمت اثبات سهام شوند.

چهار گام توسعه اي اتريوم

پروسه ي معرفي اتريوم شامل چهار گام اصلي مي باشد:

گام اول: فرانتير

فرانتير (Frontier) در جولاي 2015 بر روي شبكه رفت و نسخه اي ابتدايي از اتريوم به شمار مي آمد. اشتراكاتي با استخراج اتر به همراه امكان آپلود و اجراي قراردادهاي هوشمند در اين پروژه ارايه شد و صرافي ها قادر به ارايه ي اتر به منظور معامله بودند.

گام دوم: هوم استد

در اين نقطه فرانتير به طور گسترده توسط گسترش دهندگان و ديگر افراد مورد تست و بررسي قرار گرفته بود و از نظر امنيت مورد تاييد قرار گرفته بود. بدين ترتيب در مارچ 2016 شاهد معرفي هوم استد (Homestead) بوديم.

گام سوم: متروپوليس

اين مرحله خود شامل 2 بخش مي باشد: بيزانس و كونستانتينوپل. هارد فورك بيزانس در اكتبر 2017 رخ داد. بدين ترتيب بيزانس اقدام به توسعه  در شبكه نمود. بزرگترين اين تحولات مربوط به ماينينگ مي شد. با اين ارتقا بمب سختي كاهش پيدا كرد اما در نقطه ي مقابل نيز پاداش بلاك از 5 اتر به 3 اتر به ازاي هر بلاك كاهش پيدا كرد. هدف اين كار آماده سازي شبكه ي اتريوم براي تغيير به سوي اثبات سهام ارزيابي شد. در ارتقاي كونستانتينوپل، كه در اكتبر 2018 رخ داد، پاداش شبكه يك مرحله ي ديگر كاهش يافت و به 2 اتر رسيد. اين كاهش پاداش بلاك موجب به تعويق افتادن بيشتر در رسيدن به بمب سختي شد.

گام چهارم: سرنيتي

سرنيتي (Serenity) چهارمين و آخرين مرحله توسعه ي اتريوم بوده است. انتظار مي رود كه شبكه ي اتريوم به اثبات سهام تغيير يابد و  راه حل هاي مختلفي همچون پلاسما(Plasma) و شاردينگ (Sharding) به كار خواهند رفت تا شبكه را سريع تر و كاراتر نمايند.

ختم كلام : آيا اتريوم ارزش سرمايه گذاري دارد؟

اتريوم دومين رمزارز بازار كريپتوكارنسي بر مبناي ارزش بازار مي باشد و پشت اين موفقيت دليل خوبي وجود دارد. بلاكچين طراحي شده توسط ويتاليك بوترين تا همين جا شبكه اي گسترده از شركت ها را در بر مي گيرد كه به عنوان بخشي از اتحاديه ي تشكيلاتي اتريوم، از اين بلاكچين حمايت مي كنند. اتر به عنوان سوخت اين شبكه مي باشد. از اين منظر اتريوم براي سرمايه گذاري به شدت جذاب مي باشد.

http://didcoin.net

مهندس بازدید : 32 دوشنبه 14 مهر 1399 نظرات (0)

هواساز آپارتماني را در بازار با نام هاي ديگري مانند هواسازهاي ساختماني نيز مي شناسند، هواساز آپارتماني يك وسيلۀ تهويه مطبوع مي باشد كه از آن براي تأمين سيستم گرمايشي و سرمايش ساختمان ها مي توانيم بهره مند شويم.

دستگاه هاي هواساز به شكل كلي داراي ساختمان ساده اي مي باشند؛ كه هواي محيط را مي مكند و با ميزان حجم مشخصي از هواي خارج ساختمان آن را مخلوط مي كنند و پس از تصفيه كردن، تامين سرمايش يا گرمايش، رطوبت رساني به محيط داخلي ساختماني آن را دوباره به درون ساختمان پمپاژ مي كنند.

امروزه شما مي بينيد كه در بعضي از منازل حتي امكان نصب هواسازهاي آپارتماني در بالكن نيز امكان پذير مي باشد.

يك دستگاه هواساز آپارتماني ميزان هوايي كه توليد مي كند معمولا با توجه به ظرفيت محيط مي باشد. اينكه انتخاب شما چه مدل دستگاهي است، بستگي به آن چه كه شما احتياج داريد و همچنين شكل طراحي ساختمان موردنظرتان مي باشد. امروزه استفاده از هواساز آپارتماني خيلي رايج تر از گذشته مي باشد.

شما عزيزان نيز به كمك يك هواساز آپارتماني مي توانيد سرمايش و گرمايش تمامي اتاق هاي يك آپارتمان را كنترل و تنظيم نماييد و روي درجه دلخواه خود بگذاريد تا دماي هوا را به شكلي كه دلخواه و مدنظرتان مي باشد تبديل كنيد.براي انجام اين أمور بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه براي اين كار مي توانيد از كانال كشي و نصب دريچه هاي دمپر استفاده نماييد.

ويژگي هاي دستگاه هواساز آپارتماني

  • حداقل نويز با استفاده از فن هاي استفاده شده با بالانس استاتيكي و ديناميكي
  • بدنه تمام استينلس استيل جهت استفاده از كلين روم و بيمارستان ها
  • مجهز به سيستم سرمايش تبخيري دوبل و سيستم بازيافت انرژي
  • راندمان كاري بالاي هواساز ساختماني
  • اكسپند شده از طريق روش مكانيكي
  • تأمين آسايش محيط
  • تأمين سلامت و بهداشت در فصل زمستان براي ساكنين ساختمان ها
  • مصرف انرژي پايين و راندمان بالا در محيط هاي مسكوني
  • جلوگيري از اتلاف انرژي و كنترل قابل برنامه‌ريزي براي محيط
  • سرعت گرمايش بالا
  • كم صدا بودن آن
  • تصفيه هواي محيط
  • تغيير وضعيت تمام اتوماتيك
  • مستقل بودن سيستم تهويه مطبوع براي هر واحد آپارتماني
  • امكان ساخت با ابعاد سفارشي و متناسب با معماري ساختمان ها

https://havaram.com

مهندس بازدید : 34 جمعه 11 مهر 1399 نظرات (0)

سايه‌بان‌هاي داراي نيروي پيشران

 

سايبان امروزي در دو نوع ابتدايي موجودند: سايه‌بان‌هاي دستي كه آن‌ها را با دست تنظيم مي‌كنند و سايه‌بان‌هاي برقي كه با موتور الكتريكي كار مي‌كنند. هر كدام از آن‌ها مزاياي خاص خود را دارند. برخي از مزاياي آن‌ها عبارتند از ارزان بودن، قابليت انطباق با تقريباً تمام نورخان‌ها و حياط‌ها. اين بازوها موجب ايجاد يك تكيه‌گاه شده و پايداري را بيشتر مي‌كنند كه بسياري از مالكان در نواحي بادخيز به آن نياز دارند و قابليت ايجاد تغيير در سايه‌بان را با افزودن قطعات جانبي، افزايش مي‌دهند.

سايبان برقي، تكيه‌گاه عمودي ندارند. در عوض، بازوهاي افقي دارند كه قابليت جمع شدن دارند و باعث ايجاد سايهٔ مطلوبي مي‌شود. اين سايه‌بان‌ها با يك موتور الكتريكي كار مي‌كنند كه معمولاً در ميلهٔ گردانندهٔ سايه‌بان پنهان شده‌است. بازوها، سايه‌بان را با استفاده از يك كنترل از راه دور يا يك سوييچ كه بر روي ديوار قرار دارد، باز مي‌كنند و مي‌بندند.

سايبان مدرن مي‌توانند داراي پوشش و انواع مختلفي پارچه، آلومينيوم، فايبرگلاس موجدار، پلي‌كربنات موجدار يا مواد ديگر باشند. بادهاي شديد مي‌تواند به سايه‌بان‌هايي كه باز شده‌اند آسيب وارد كند و سايه‌بان‌هاي جديدتري وجود دارند كه داراي سنسور باد هستند تا در مواقع ضروري، سايه‌بان را جمع كنند.

 

تحمل باد و فرايند ساخت

 

سايبان جديد بر اساس طول، عرض، تعداد بازوهاي تكيه‌گاه و جنس ماده ارزيابي شده و امتيازي براي مقدار تحمل باد به آن‌ها تخصيص مي‌يابد. سايه‌بان‌هاي جديد شامل مفاصل يورتان (urethane)، تكيه‌گاه‌هاي فولادي، و سنسور باد هستند. چنين طراحي‌هايي هم‌اكنون در كاخ سفيد، Grand Central Station و كاخ كرملين در حال استفاده است.

 سايه‌بان‌هاي آلومينيومي

سايبان آلومينيومي براي مدت طولاني در ساختمان‌هاي مسكوني در سراسر دنيا محبوب بوده‌اند. آن‌ها در رنگ‌هاي مختلفي در دسترس هستند و با رنگ‌هاي مينايي ‏(en) كه به‌طور پيشفرض روي آن‌ها قرار دارد رنگ آميزي شده‌اند. اين سايه‌بان‌هاي مزاياي زيادي دارند از جمله ايجاد دماي خنك تر در داخل خانه، ايجاد سايه در حياط، افزايش طول عمر لوازم خانگي و پنجره. احتمالاً بارزترين مزيت سايه‌بان‌ها اين است كه مي‌توان آن‌ها را به مدت ۴۰ سال استفاده كرد.

سايه‌بان‌هاي جمع‌شدني


سايه‌بان‌هاي جمع‌شدني

سايه‌بان‌هاي جمع‌شدني هم‌اكنون محبوبيت زيادي در ميان مالكان خانه در ايالات متحده دارند. سال‌هاي زيادي است كه اين سايه‌بان‌ها در اروپا از محبوبيت زيادي برخوردارند چون در اروپا هزينه‌هاي انرژي بالاست و تهويهٔ هوا شرايط مساعدي ندارد. سايه‌بان‌هاي جمع‌شدني مي‌توانند شامل انواع زير باشند:

سيستم‌هاي جمع‌شدني پوشش حياط

سيستم‌هاي جمع‌شدني پوشش حياط آخرين كالا در حوزهٔ سايه‌بان‌هاي جمع‌شدني هستند كه به بازار وارد شده‌اند. بيشتر اين سيستم‌ها ضدآب هستند و در مقابل سايه‌بان‌هاي مقاوم در برابر آب (سايه‌بان‌هاي داراي بازوهاي افقي) قرار دارند و در نتيجه، آب به قسمت «بام» اين سايه‌بان‌ها به هيچ وجه نفوذ نمي‌كند. اين سايه‌بان‌ها داراي يك مقياس بوفورت تا مرز ۱۰ هستند (55-63 mph) كه بستگي به مدل و اندازهٔ آن‌ها دارد. مزيت ديگر سيستم‌هاي جمع‌شدني پوشش حياط اين است كه مي‌توانند با استفاده از شيشه‌هاي سايه اي (پايين را ببينيد) در قسمت جلويي يا كناري بسته شوند. با اين روش مي‌توان يك اتاق خارج از خانه داشت كه در زمستان مي‌توان آن را گرم كرد و در تابستان مي‌توان هواي آن را تهويه كرد.

سايه‌بان‌هاي داراي بازوهاي جمع‌شوندهٔ افقي

اين سايه‌بان‌ها نسخهٔ مدرن سايه‌بان‌هاي قديمي هستند كه در سردر مغازه‌ها قرار داشتند و با دست جمع مي‌شدند (در قرن اخير). بازوهاي تنشي و ميله‌هاي چرخنده روي ميله‌هاي پيچشي قرار دارند. ميله‌هاي پيچشي در ديوار قرار مي‌گيرند يا به ديوار كوبيده مي‌شوند و بدين وسيله بار را در عرض ديوار پخش مي‌كنند. سايه‌بان‌هايي كه با دست جمع مي‌شوند هنوز هم در دسترس هستند ولي سايه‌بان‌هاي برقي متداول ترند. موتور در داخل لولهٔ ميلهٔ چرخاننده قرار دارد. هم‌اكنون بسياري از موتورها دريافت كننده‌هاي سيگنال دارند و با كنترل از راه دور يا اتوماسيون خانگي كار مي‌كنند.

سايه‌بان‌هاي داراي بازوهاي افقي، به سايه‌بان‌هاي نورخان يا سايه‌بان‌هاي حياط هم مشهورند. چون مي‌توان آن‌ها را ۱۸ فوت (۵٫۴۹ متر) باز كرد و طول آن‌ها به ۳۰ فوت (۹٫۱۴ متر) يا بيشتر مي‌رسد و در نتيجه مي‌تونند فضاي بزرگي در بيرون خانه را پوشش دهند.

سايه‌بان‌هاي داراي بازوهاي جمع شوندهٔ جانبي يا بازوهاي رهاشدني

اين نوع سايه‌بان‌ها معمولاً براي سايه انداختن روي پنجره استفاده مي‌شوند و يك لوله گرداننده در بالاي آن‌ها قرار دارد و بازوهاي جانبي آن‌ها فنر دارد و همچنين داراي يك موتور هستند به علاوهٔ يك قسمت گردان يا يك نوار براي جمع كردن سايه‌بان. سايه‌بان‌هاي داراي بازوهاي افقي معمولاً به سايه‌بان‌هاي مدل سنتي مشهورند چون براي سال‌هاي طولاني از اين نوع سايه‌بان‌ها استفاده مي‌كردند و حتي در اوايل قرن نوزدهم نيز از اين نوع سايه‌بان‌ها با پارچه‌هاي كرباس پنبه اي استفاده مي‌شد. سايه‌بان‌هاي مدل سنتي براي ساختمان‌هاي تاريخي مناسبند و حتي امروزه هم با استفاده از پارچه‌هايي كه در برابر هوا مقاومند، تبديل به سايه‌بان‌هايي محبوب شده‌اند؛ پارچه‌هايي مثل پارچه اكريليك رنگ شده به وسيلهٔ محلول يا پارچه‌هاي سانبرلا (Sunbrella) و همچنين سيستم طناب و قرقره براي جمع كردن در آن‌ها استفاده شده‌است. سايه‌بان‌هاي بدون بازوهاي جانبي، به اندازهٔ سايه‌بان‌هايي كه بازوهاي جانبي دارند، از نور خورشيد جلوگيري نمي‌كنند. چنين سايه‌بان‌هايي داراي مدل‌هاي مختلفي هستند. سايه‌بان‌هاي داراي بازوهاي رهاشدني[۳] بدون بازوهاي جانبي با لوله‌هاي گرداننده در بالا و داراي موتور و سنسور باد هم‌اكنون موجودند و به‌طور اتوماتيك جمع مي‌شوند. سايه‌بان‌هاي نيزه اي[۴] بدون قسمت جانبي ساخته شده‌اند و جنس چهارچوب‌هاي آن‌ها آهن است و مي‌توان آن‌ها را با يك سيستم قرقره و طناب جمع كرد ولي داراي موتور نيستند.

سايه‌بان‌هاي داراي قسمت جانبي، محافظت در برابر خورشيد را براي پنچره‌هايي كه در طرف شرق يا غرب قرار دارند بهتر فراهم مي‌كنند. پنجره‌هايي را كه به طرف شمال يا جنوب قرار دارد مي‌توان به وسيله سايه‌بان‌هايي كه داراي قسمت جانبي نيستند از نور خورشيد محافظت كرد. سايه‌بان‌ها سايه‌هايي را فراهم مي‌آورند كه به وسيله آن‌ها مي‌توانيد خانه خود را خنك تر نگه داريد. سايه‌بان‌ها وسيلهٔ بسيار مناسبي براي ايجاد سايه در ايوان، نورخان و حياط هستند.

كانوپي‌هاي بالاپر قابل حمل

كانوپي‌هاي بالاپر ‏(en) قابل حمل و خيمه‌ها يك راهكار اقتصادي و موقت براي افرادي هستند كه مي‌خواهند از سايه لذت ببرند. طراحي‌هاي قابل حمل، تغييراتي را در اين نوع سايه‌بان‌ها مي‌توانند ايجاد كنند كه بتوان از آن‌ها در رويدادهاي اجتماعي استفاده كرد. چهارچوب اين سايه‌بان‌ها معمولاً داراي خرپاهاي مدل آكوردئون است كه به سمت بالا تا شده و فشرده مي‌شوند.

صفحات سايه‌دار جمع‌شدني

صفحات سايه‌دار داراي كرباس اكريليك يا يك پارچهٔ مشبك هستند كه در حالي كه از ورود نور خورشيد جلوگيري مي‌كنند مي‌توان پشت آن‌ها را نيز نگاه كرد. گرداننده اي كه در بالا قرار دارد مي‌تواند با دست كار كند يا با موتور الكتريكي. نيروي گرانش روي پارچه اثر دارد و ريل پايين آن، پارچه را به سمت پايين مي‌كشد و به بين گره و ريل راهنما ‏(en) هدايت مي‌كند. سايه‌هاي خارجي كارايي بيشتري در جلوگيري از گرما دارند تا سايه‌هاي داخلي. چون آن‌ها گرما را قبل از اين كه وارد شيشه شود بلوكه مي‌كنند. اين نوع صفحات چهارچوب‌دار معمولاً توسط افرادي كه در زمينهٔ تأسيسات، بسيار حرفه‌اي هستند نصب مي‌شوند چون نياز به چهارچوب‌ها و ابزارهاي تخصصي دارند. يكي از پيشرفت‌هاي اخير، صفحات سايه‌دار بي‌چهارچوب است كه هركسي مي‌تواند آن را در قسمت خارجي خانه نصب كند.

بادبان‌هاي سايه‌دار[ويرايش]

بادبان‌هاي سايه‌دار سايه‌هاي نيمه افقي فراهم مي‌كنند. برداشتن آن‌ها از محل نصب، توأم با مشكلاتي است و معمولاً در طول سال آن‌ها را از آن نقطه به جاي ديگري حركت نمي‌دهند. مدل‌هاي جمع‌شدني آن نيز وجود دارد كه قيمت آن‌ها زياد است اما امكاناتش بيشتر است چون مي‌توان آن‌ها را جمع كرد تا در فصل زمستان از نور خورشيد استفاده كرد.

http://sayebankaj.com

مهندس بازدید : 70 پنجشنبه 10 مهر 1399 نظرات (0)

عوامل مهم در طراحي سايبان استخر را مي توانيم به موارد زير خلاصه كنيم.

آيا سايه را به خوبي ايجاد مي كند؟

اغلب اوقات ، ما سعي در سايه انداختن استخر نداريم ، بلكه افرادي كه در اطراف آن نشسته اند يا خلوت مي كنند. حتي تفاوت در نشستن در ميزها در مقايسه با دراز كشيدن روي تختخواب ها بر طراحي سايبان تأثير مي گذارد. از بين بسياري از گزينه هاي طراحي براي انتخاب ، مهم است كه يكي از گزينه هاي كاربردي و مقرون به صرفه باشد.

زيبايي شناسي در طراحي سايبان استخر

باز هم ده ها سبك طراحي ساختار سايه و گزينه هاي رنگ وجود دارد كه فرصت هاي زيادي را براي بيان خلاقانه ارائه مي دهد. به عنوان طراحان سفارشي حرفه اي ، مهمترين مسئوليت ما اين است كه شما را در مورد راه حل بهينه براي عملكرد و جذابيت زيبايي تجزيه و تحليل و مشاوره دهيم.

اندازه ، قد و محل قرارگيري

قرار دادن نامناسب ، ابعاد و ارتفاع ورود باعث مي شود كه در زمان هاي مورد نياز براي محافظت ، بيشتر قسمت مورد نياز را در معرض تابش مستقيم آفتاب قرار دهيد ، يا جايي كه نيازي به سايه نداشته باشيد! نرم افزار اختصاصي و برنامه ريزي دقيق ما از اين اشتباهات پرهزينه جلوگيري مي كند.

نگراني هاي مجموعه

سايت هاي استخر چالش هاي منحصر به فردي را در طول ساخت ايجاد مي كنند ، به طور معمول پيچ و خم لوله كشي زيرزميني و سيم كشي. تجربه ما در نصب صدها سازه استخر به ما اين امكان را مي دهد تا در برابر آسيب ديدن زيرساخت هاي شما تضمين كنيم.

همراه با شركت سايبان كاج به شما نويد بهترين سايبان ها را مي دهيم.

http://sayebankaj.com

مهندس بازدید : 26 پنجشنبه 20 شهریور 1399 نظرات (0)

با آموزش تعمير جاروبرقي كه چرا مكش ضعيف دارد همراه باشيد :

لوازم مورد نياز:

  • جالباسي
  • پيچ گوشتي هاي مختلف
  • چسب برق

حتي جاروبرقي بوش وامثال آن كه سيستم الكترونيك آن زياد ميباشد ، ميتوانيد با خواندن اين مقاله به تعمير جاروبرقي بوش خود بپردازيد .

در آموزش تعمير جاروبرقي تاپ امداد به عدم مكش مناسب ميپردازيم : وقتي مكش جاروبرقي شما قطع مي شود، مي تواند به اندازه خريد يك جاروبرقي نو هزينه داشته باشد. قطع شدن يا ضعيف شدن مكش جاروبرقي مشكل رايجي ست و خيلي از جاروبرقي ها دچار اين مشكل مي شوند. در زير به شما مي گوييم چطور به جاي تعمير جاروبرقي بوش با هزينه بالا و يا خريد يك دستگاه نو، جاروبرقي اي كه مكش خود را از دست داده است را تعمير كنيد.

  • گام اول – مشكل را پيدا كنيد.

گام اول در تعمير جاروبرقي بوش اين است كه مشكل را بيابيد. جاروبرقي ها همگي يك مكانيزم مشترك دارند. يك موتور كه براي جاروبرقي توليد نيرو كرده و خلا ايجاد شده توليد مكش مي كند و خرده آشغال ها را از روي زمين بر مي دارد. رايج ترين جاي از دست رفتن مكش، خود لوله يا شيلنگ جاروبرقي، كيسه جاروبرقي، گرفتگي غتلك، تسمه خراب شده و يا واشر آسيب ديده است. تمام مشكلات ذكر شده منجر به ضعيف شدن يا قطع شدن مكش مي شوند.

  • گام دوم – غلتك ها را چك كنيد.

غلتك ها را بررسي كنيد و مطمئن شويد كه كاملا تميز هستند. تمام موها، كاغذ و يا هر شيء ديگري كه به آن ها چسبيده است را جدا كنيد. سپس دوباره جاروبرقي را روشن كرده و تست كنيد. اگر مشكل حل نشده بود، به گام سوم برويد.

  • گام سوم – كيسه جاروبرقي را بررسي كنيد.

چه جاروبرقي شما كيسه قابل تعويض داشته باشد چه نداشته باشد، بهر حال پر شدن زياد محفظه آشغال در جاروبرقي باعث ضعيف شدن مكش مي شود. محفظه را كاملا خالي كرده و درون آن را تميز كنيد و يا كيسه جارو برقي را تعويض كنيد. سپس جايي كه لوله به مخزن جمع آوري و يا همان كيسه وصل مي شود را چك كنيد. وجود گرفتگي و خرده آشغال در اين قسمت و يا هر گونه شكستگي و پارگي را بررسي كنيد. بعد از تمام اين اقدامات جاروبرقي را روشن كرده و امتحان كنيد. اگر مكش هنوز كم بود، مشكل جاي ديگري ست.

 

  • گام چهارم – شكستگي در لوله ها را چك كنيد.

اگر شيلنگ جاروبرقي داراي شكستگي يا حفره باشد، قطعا تاثير بدي بر مكش دستگاه دارد. پيدا كردن درز و حفره در شيلنگ زياد كار ساده اي نيست. اگر جاروبرقي شما قابليت مكيدن آب را نيز دارد، شيلنگ ها را به آب و صابون آغشته كنيد و به صورت معكوس بع جاروبرقي وصل كنيد. اگر در جايي درز يا حفره اي باشد حباب از آن نقطه بيرون مي آيد. در صورتي كه جاروبرقي شما اين قابليت را ندارد، مي توانيد كل شيلنگ را با چسب برق بپوشانيد.

  • گام پنجم – تسمه يا واشر را تعويض كنيد.

اگر غتلك ها تميز اند، كيسه يا مخزن آشغال خالي است، و شيلنگ ها مشكلي ندارند، احتمالا مشكل از تسمه يا واشر است. براي تعمير جاروبرقي اين مورد نياز است جاروبرقي را باز كنيد. تسمه مي تواند به آساني متوقف شود. نگاهي به آن بيندازيد كه خرده آشغال يا هر عامل ديگري باعث گير كردن تسمه نشده باشد. اگر تسمه شكننده است و اكنون داراي شكستگي مي باشد، آن را تعويض كنيد. واشر نيز مي تواند فرسوده يا خراب شود. در صورت نياز آن را تعويض كنيد.

https://topemdad.ir

مهندس بازدید : 33 پنجشنبه 20 شهریور 1399 نظرات (0)

مشكلات معمول ماشين لباسشويي را مي توان به طور خلاصه در ليست زير مشاهده كرد و براي تعمير لباسشويي خود مي توانيد به ما مراجعه كنيد.

ماشين لباسشويي روشن نمي شود

گاهي اوقات وقتي خوش شانس هستيد اين مشكل مي تواند نتيجه سوئيچ شكن يا يك پريز برق ديواره معيوب باشد. يك آزمايش ساده كه بدون يك تكنسين آموزش ديده قابل انجام است ، وصل كردن يك وسيله برقي كوچك مانند سشوار به سوكت ديواري است ، اگر روشن شود ، مشكل از نظر الكتريكي نيست. ماشين لباسشويي كه داراي اين نوع مشكل هستند مي توانند مشكلات مختلفي از قبيل موارد زير را داشته باشند: برد اصلي كنترل ماشين لباسشويي ، فيوز حرارتي ، سيم كشي سوخته و غيره. در تعمير لباسشويي بوش خيلي به اين مشكل برخورده ايم.

ماشين لباسشويي در حال نشت آب است

در تعمير لباسشويي آريستون ، ماشين لباسشويي هايي با اين نوع خرابي بسيار متداول هستند و هر يك از خرابي هاي زير مي تواند علت آن باشد. شير آب واشر ، مونتاژ پمپ تخليه واشر ، شيلنگهاي منبع تغذيه واشر ، شيلنگ هاي كابينت داخلي يا مهر و موم هاي وان مركز.

چرخش ماشين لباسشويي كار نمي كند

در تعمير لباسشويي هنگامي كه يك همزن ماشين لباسشويي كار نمي كند ، چندين خرابي مشترك وجود دارد كه معمولاً مقصر آن هستند. سوئيچ رابط كاربري ماشين لباسشويي ، كنترل موتور ، سنسور TPS ، كوپلر ، سوئيچ درب و صفحه اصلي كنترل از جمله موارد ديگر است.

ماشين لباسشويي تخليه نمي كند

در تعمير لباسشويي بوش در صورت بروز اين مشكل ، مشكل ممكن است در اثر خرابي هاي زير ايجاد شود. پمپ تخليه نتواند تخليه كند ، شيلنگ تخليه مسدود شده باشد و….

تايمر ماشين لباسشويي جلو نمي رود

در تعمير لباسشويي آريستون اين مشكل معمولاً فقط در اثر خرابي هاي مختلف ايجاد مي شود ، تايمر ماشين لباسشويي داراي خرابي داخلي يا احتمالاً و خرابي در هم وصل يا سيم كشي سوخته است.

ماشين لباسشويي تعادل ندارد و حركت مي كند

در تعمير لباسشويي كاستورها يا پاهاي ماشين لباسشويي در حين نصب اصلي قفل نشده بودند ، اين يك اتفاق بسيار شايع است و به مرور زمان شل مي شوند. اين مي تواند باعث عدم تعادل شود و نياز به تنظيم مجدد ماشين لباسشويي باشد. ساير مشكلات مي توانند شوك و پيچ هاي گشاد يا شكسته باشند.

درب ماشين لباسشويي

در تعمير لباسشويي بوش گاهي اوقات وقتي سيگنالي از صفحه اصلي كنترل به سوئيچ قفل درب ماشين لباسشويي ارسال نمي شود ، آنلاك نمي شود. سوئيچ قفل درب اگر سيگنال را دريافت مي كند اما جواب نمي دهد ، نياز به تعويض دارد.

https://topemdad.ir

مهندس بازدید : 29 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

فشار كم آب به دليل تركيدگي لوله:

كم آبي در بعضي موارد مربوط به لوله هاي آب ساختمان است كه به دلايل مختلف از جمله زنگ زدگي لوله ها، رسوب مواد معدني موجود در آب و خراش، شكستگي و تركيدگي لوله مي باشد، كه بعضا نشتي آب كاملا مشهود و قابل رويت نمي باشد و منجر به خسارت هاي زيادي از جمله اتلاف آب در شرايط بحراني كم آبي اين روز ها و تحمل هزينه هاي سنگين مصرف آب مي شود. دليل چكه كردن سينك ظرفشويي و دوش حمام، هميشه به آساني پيدا نمي شود. مسدود شدن لوله ها و طراحي ضعيف لوله ها ، ميتواند بخشي از دلايل فشار آب پايين باشد. يك فرد حرفه اي در لوله كشي آب قادر خواهد بود كه اصل مشكل شما را شناسايي كند و يك راه حل مناسب را پيدا كند. تلاش براي كشف يك مشكل مربوط به فشار پايين ميتواند به خانه و لوله هاي فاضلاب آسيب بزند.

پس با كمك گرفتن از تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه براي هر گونه مشكلي در سيستم لوله كشي ساختمان از جمله تركيدگي لوله و هر گونه شكستگي و حتي خراش هايي در سطح لوله كه ممكن است منجر به نشتي نامحسوس آب شود، از تحمل هزينه هاي سنگين جلوگيري كنيد.

فقدان آب گرم:

تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه به ما نشان مي دهد كه گرم نشدن آب تنها به دليل خرابي آبگرمكن نيست. نقص در گرماي آب ميتواند از موضوعات مختلفي ناشي شده باشد كه جزيي ترند يا مشكل بزرگي وجود دارد و هزينه زيادي ميطلبد. حتي اگر مطمئن هستيد كه آبگرمكن مشكل دارد بهتر است از يك تعميركار آبگرمكن كمك بگيريد تا آسيبي به بخش هاي مختلف آن وارد نشود.

گرفتگي لوله ها:

تلاش براي رفع گرفتگي لوله با تشخيص تركيدگي لوله اگر هميشه به كمك مواد شيميايي انجام شود ميتواند آسيب هايي مثل خوردگي و يا پوسيدگي را به لوله كشي آب وارد كند. يك لوله كش ، تجربه و مهارت مورد نياز را دارد كه منبع مشكل شما را پيدا كند و يك راه حل ايمن به شما بدهد. اين به طور ويژه در مورد لوله هاي فاضلاب شكسته يا سوراخ شده صدق مي كند. تلاش براي تعمير يك لوله فاضلاب شكسته ميتواند به خانه شما و لوله هاي اصلي فاضلاب آسيب بزند.

تركيدن لوله ها:

تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه اسماتشخيص به ما نشان مي دهد كه تركيدن لوله ها به دلايل مختلف اتفاق مي افتد. مثلا در زمستان ، وقتي كه آب يخ زده در لوله انبساط پيدا ميكند ، لوله را ميشكند. نشتي لوله آب خسارت زيادي بر ديوار ها يا سقف و كف وارد ميكند. يك لوله كش حرفه اي قادر خواهد بود كه منبع نشتي را پيدا كند و رفع نشتي را فورا آغاز كند.

نصب تجهيزات اصلي لوله كشي آب:

براي نصب اين تجهيزات هم بهتر است از يك لوله كش با مهارت و تجربه كافي استفاده كنيد. شير هاي تقسيم، پمپ هاي فشار و يا مخازن انبساط اگر به درستي نصب و راه اندازي نشوند هزينه هاي سرسام آوري را براي رفع كردن خسارت هايي كه وارد مي كنند به شما تحميل خواهند كرد.

http://asmatashkhis.com

مهندس بازدید : 36 سه شنبه 11 شهریور 1399 نظرات (0)

ماكروويو ها معمولاً ارزان هستند و به راحتي قابل تعويض هستند. با اين حال ، اگر شما برخي از ترفندها و نكات اساسي را مي دانيد ، مي توانيد طول عمر ماكروويو را افزايش داده و برخي از مسائل متداول را كه مردم با آن روبرو هستند را ، به راحتي برطرف كنيد. تعمير ماكروفر مي تواند بدون استرس باشد اگر بدانيد مشكلات عمومي چيست و هنگام مواجهه با آنها چه كاري بايد انجام دهيد.

ماكروويو گرم نمي كند

يكي از مشكلات شايع كه مي توانيد با آن روبرو شويد اين است كه مايكروويو شما از گرم شدن دست مي كشد. اين امكان وجود دارد كه يك خرابي در مگنترون باشد. پس از سوختن مگنترون ، بايد آن را جايگزين كنيد زيرا اين دستگاه قابل تعمير نيست. برخي دلايل ديگر مي تواند اين باشد كه ماكروويو شما داراي ديود معيوب ، سوئيچ معيوب در درب يا يك خازن خراب است. براي اينكه درست كار كند ، بايد با يك متخصص تعمير لوازم خانگي تماس بگيريد تا اين مشكلات را برطرف كنيد.

مايكروويو در داخل در حال جرقه است

در تعمير ماكروفر اگر مايكروويو شما شروع به جرقه زدن مي كند ، نشان مي دهد كه اشتباهي رخ داده است. بايد فوراً ماكروويو خود را خاموش كنيد و در صورت وقوع آن را بازرسي كنيد. دلايل مختلفي مي تواند باعث ايجاد شعله ور شدن مايكروويو شود. به عنوان مثال ، ممكن است چيزي در فلز وجود داشته باشد يا برخي مواد غذايي در ديوار داخلي گير كرده باشند. به عنوان مثال ، مي تواند داراي يك راهنماي موج آسيب ديده ، جلد راهنماي موج يا يك مؤلفه داخلي كوتاه باشد. براي حل اين مسائل بايد با يك متخصص تماس بگيريد و تا زمان رفع آن از استفاده از آن خودداري كنيد.

دكمه هاي مايكروويو كار نمي كنند

اگر دكمه هاي مايكروويو كار شما متوقف شود ، تقريباً آن را غير قابل استفاده مي كند. ممكن است به اين دليل باشد كه صفحه لمسي يا صفحه كنترل آن ناقص بوده يا آسيب ديده است. همچنين ممكن است كه صفحه اصلي كنترل داراي نقص باشد. ممكن است يك تعمير جزئي اين مشكل را برطرف كند ، يا ممكن است مجبور باشيد مايكروويو خود را براي مدل جديدتري جايگزين كنيد.

لامپ ميكروويو روشن نمي شود

ماكروويو شما يك لامپ كوچك در داخل دارد و هنگام باز كردن يا استفاده از آن روشن مي شود. لامپ در پشت كوره قرار دارد و در صورت سوختن ممكن است كار را متوقف كند. همچنين ممكن است سيم كشي خراب شده يا سوكت لامپ معيوب باشد. اين مسئله جزئي است ، اما براي عملكرد مناسب مايكروويو شما بايد مورد بررسي قرار گيرد. به ياد داشته باشيد ، مايكروويو هميشه قبل از تعويض لامپ بايد از برق جدا شود.

ميز چرخان كار نمي كند

ميز چرخش مايكروويو به شما كمك مي كند تا غذاي خود را سريعتر بپزيد. در بعضي موارد ، اين مي تواند كار را متوقف كند كه منجر به گرم شدن ناهموار مواد غذايي شما مي شود. يكي از دلايلي كه ميز چرخان كار را متوقف مي كند به دليل وزن زياد از مواد غذايي شماست كه به راحتي قابل رفع است. اگر هنوز كار نمي كند ، بايد نگاهي به يك متخصص بياندازيد.

تعمير ماكروفر پاليزسرويس انواع ماكروفر را تعمير مي كند كه مي توان به تعمير ماكروفر الجي ، بوش ، سامسونگ و …. اشاره كرد.

https://palizservice.ir

مهندس بازدید : 30 دوشنبه 10 شهریور 1399 نظرات (0)

شايد شما براي اولين بار است كه يخچال سايد باي سايد يا يخچال فريزر خود را در منزل نصب مي كنيد، يا شايد هم مدت طولاني كه خاموش بوده تصميم داريد دوباره اون رو روشن كنيد.

اولين نكته اي كه در اين مواقع بايد رعايت كنيد اين است كه ۲۴ساعت بايد صبر كنيد تا يخچال سايد باي سايد يا يخچال فريزر به دماي معمولي و خنكي لازم برسد و بعد از اون مي تونيد وسايل خود را در يخچال فريزر يا يخچال ساي باي سايد قرار دهيد. حالا چرا بايد اين نكته را رعايت كرد؟ چون قبل از ۲۴ ساعت يخچال سايد باي سايد يا يخچال فريزر انرژي زيادي را بايد صرف خنك كردن غذاها نيز بكند.

اگر مدت زماني كه از كار نكردن يخچال فريزير يا يخچال سايد باي سايد مي گذره زياد باشه حتما بايد ترموستات تنظيم بشه. اين كار حتما بايد به دست يك متخصص تعمير يخچال انجام بشه چون ممكنه مشكلات جانبي در ادامه ي كار يخچال فريز يا يخچال سايد باي سايد شما به وجود بياد.

گاهي ممكن است در يخچال فريزر يا يخچال سايد باي سايد با وجود عملكرد صحيح كمپرسور، شاهد خيس بودن دائمي اواپريتور و چكه چكه كردن آب از آن باشيم كه ميتواند به دليل دائم در مدار بودن سيستم ذوب برفك (ديفراست) سايد باي سايد يا يخچال فريز باشد.

در زمان تعمير سايد باي سايد فريجيدر يا تعمير يخچال فريزر بايد علت بروز اشكال را بررسي كرد. شما مي بايست براي ارزيابي صحت عملكرد ديفراست و كنترل سلامت آن با مراجعه به تعميرگاه مجاز مركزي و متخصصين خبره تعمير سايد باي سايد يا تعمير يخچال فريزر نسبت به تعمير اين نقص فني اقدام نماييد.

گاهي نيز شاهد آن هستيم كه در زمان كوتاه اواپريتور از برفك پر شود كه اين مورد مي تواند بخاطر لاستيك دور درب باشد كه خراب شده است. خرابي اين لاستيك مي تواند سبب ورود هواي گرم درون سايد باي سايد يا يخچال فريزر باشد.

هواي سرد در مواجهه با هواي گرم به صورت قطرات آب مجدد يخ مي بندد و توده هاي ضخيم يخ و برفك ساخته مي شود. تكنسين با تجربه و فني تعمير سايد باي سايد فريجيدر يا تعمير يخچال فريزر در اين مواقع لاستيك دور درب را عوض ميكند.

در برخي موارد ديگر ممكن است كه كمپرسور دائم كار كند ولي سرمايش در يخچال نباشد. در اين مواقع تكنسين هاي فني تاپ امداد در كمتر از يك ساعت و در هر ساعت از شبانه روز در محل كار يا منزل كار حاضر مي‌شوند تا با دقت اطراف اواپريتور و كندانسور را براي شناسايي حفره نشت گاز  بررسي كنند.

در نهايت پس از فشاردهي يخچال فريزر و تست كف صابون، ابتدا لوله ها را با وكيوم پمپ تخليه كرده و سپس به آرامي گاز را درون لوله تزريق نماييم در نهايت مجدد محل آسيب ديده را جوشكاري ميكنند. ترميم و انجام تزريق گاز درون يخچال پيچيده است و بايد توسط تكنسين فني و با تجربه تعمير سايد باي سايد فريجيدر يا تعمير يخچال فريزر انجام شود.

https://topemdad.ir

مهندس بازدید : 39 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)

ديگر نيازي به جستجوي خدمات تعمير ظرفشويي بوش قابل اعتماد و باتجربه نيست، تاپ امداد واقعاً اين همه را دارد. ما يك شركت كاملاً خدماتي هستيم كه رزرو قرار ملاقات آنلاين آسان و بدون دردسر را ارائه مي دهيم.

تكنسين هاي ما ۷ روز در هفته از ۸ صبح تا ۱۰ شب از جمله تمام آخر هفته ها و تعطيلات در دسترس هستند. قرار ملاقات ها به زودي همان روز در دسترس است ، بنابراين كارشناسان باتجربه تعمير بوش ما مي توانند ظرف چند ساعت براي عيب يابي ، تشخيص و تعمير ظرفشويي بوش در خانه شما باشند.

تاپ امداد به ارائه بهترين خدمات به مشتري افتخار مي كند و قيمت گذاري شفاف و بدون هزينه پنهان ، كار با كيفيت و ضمانت ۹۰ روزه آرامش در همه بخش ها و خدمات ما.

با كمترين هزينه بازرسي ، يكي از تكنسين هاي حرفه اي ما دقيقاً چه مشكلي در ماشين ظرفشويي شما دارد و راه حل رفع آن را ارائه مي دهد. به ما اجازه دهيد تا اصلاحات پيشنهادي را به پيش ببريم و هزينه شما به كلي كم مي شود.

براي مدت زمان محدود ، هنگام رزرو آنلاين از تخفيف تعمير ماشين ظرفشويي بوش خود لذت ببريد.

براي خدمات آسان ، قابل اعتماد و با تجربه ، تاپ امداد بهترين گزينه تعمير شركت لوازم خانگي در منطقه شماست. با ما تماس بگيريد يا تعمير ظرفشويي بوش تاپ امداد را كليك كنيد تا به زودي امشب به روال عادي خود برگرديد.

https://topemdad.ir

مهندس بازدید : 41 جمعه 24 مرداد 1399 نظرات (0)

چیلرهای HVAC چیست؟

تهویه هوا بخشی جدایی ناپذیر از هر مجموعه تجاری ، مسکونی و صنعتی است. برای سازه های کوچکتر ، واحدهای AC جداگانه لازم است ، اما یک سیستم تهویه مطبوع متمرکز برای سیستم بزرگتر بسیار مهم است. در چنین سیستم های متمرکز ، از واحدهای غول پیکر AC – چیلرها – برای تأمین سرمایش برای کاربردهای صنعتی و تجاری استفاده می شود. با افزایش ساختارها و صنایع بزرگ ، نیاز است که هر محصول مقرون به صرفه باشد. از این رو ، عملکرد و نگهداری و طراحی چیلر بسیار مهم شده است.

چیلرهای HVAC چگونه کار می کنند؟

طراحی چیلر های HVAC را معمولاً برای تأمین تهویه مطبوع در صنایع بزرگ با سیستم خنک کننده متمرکز تولید می کنند. این سازه ها گرمای ناخواسته زیادی از خود به دست می آورند ، هم از افزایش گرمای خورشیدی و هم از تجهیزات الکتریکی مورد استفاده. برای از بین بردن آن گرما و کمک به همه در یک درجه حرارت راحت ، چیلرها به گونه ای کار می کنند که از نگهداری مناسب تجهیزات اطمینان حاصل کنند.

چیلرها یا در زیرزمین یا در پشت بام صنایع قرار دارند. آنهایی که روی سقف قرار دارند عموماً هوا خنک می شوند ، در حالی که چیلرهای زیرزمین عموما با آب خنک می شوند. یعنی آنها از برج های خنک کننده یا کندانسور (مانند واحدهای معمولی AC) برای پراکندگی گرمای ناخواسته در جو و آسایش کارگران استفاده می کنند.

عملکرد کمپرسور هوا اخیراً به دلیل افزایش بیش از حد دما و افزایش ناراحتی در برابر گرما ، در حال پیشرفت است. چیلرها از گاز مبرد استفاده می کنند که گرما را بین اواپراتور سردخانه و کندانسور سردخانه جابجا می کند. اواپراتور آب سرد شده ای را تولید می کند ، که به وسیله پمپ در اطراف سازه های صنعتی ارسال می شود تا گرما را جمع کند و آن را مجدداً به تبخیر کننده برگرداند تا خنک شود. مبرد این گرمای خنک شده را جمع می کند و آن را به سمت کندانسور منتقل می کند. در حال حاضر ، کندانسور آن را در یک حلقه دیگر قرار داده و آن را به برجهای خنک کننده و جو ارسال می کند.

چیلرهای HVAC شامل کنترل ریزپردازنده و پمپ های انتگرال است که با بهبود ظرفیت پمپاژ انتگرال آن با برنامه نویسی دقیق ، عملکرد کلی چیلر را بهبود می بخشد.

https://arkacool.com

مهندس بازدید : 37 چهارشنبه 22 مرداد 1399 نظرات (0)

آب براي همه موجودات زنده است و بدون آن ، ما فقط حدود پنج روز زندگي خواهيم كرد. بدن ما بيش از ۵۰٪ آب دارد و به حفظ دماي طبيعي بدن ، روانكردن مفاصل كمك مي كند و بدن را قادر مي سازد تا با دفع ادرار ، عرق و روده از بين بردن آلودگي ها را ممكن كند. پزشكان به ما توصيه مي كنند حداقل هشت ۸ اونس آب بنوشيد. هر روز ليوان آب و مطالعات نشان مي دهد كه زنان ، به طور متوسط ​​، تقريباً ۹۱ اونس مصرف مي كنند. آب و مردان حدود ۱۲۵ اونس مي نوشند. هر روز آب بخشي از اين مصرف آب از غذاهايي مانند ميوه و سبزيجات است. به نظر مي رسد كه چرا آب براي سلامتي ما بسيار مهم است ، اما درك خطرات مختلف ناشي از آلودگي و چگونگي محافظت از آب آشاميدني شما مي تواند عميق تر باشد. استفاده از دستگاه تصفيه آب صنعتي اسمز معكوس يكي از اين موارد است.

آيا آب شير بي خطر است؟

به طور كلي ، در صورت تهيه سيستم آب عمومي كه توسط يك شهرداري اداره و نگهداري مي شود ، آب شير مصرفي بي خطر است. هنگامي كه آب آشاميدني از يك مركز تصفيه خارج مي شود و به خانه شما سفر مي كند ، استانداردهاي كيفيت بايد به الزامات ايمني شديد برسند. متأسفانه ، حتي با اين سياستهاي ايمني ، به معناي اين نيست كه آب عاري از هرگونه آلودگي نيست ، بلكه اين است كه ميزان آلاينده ها به اندازه كافي پايين است كه هيچ خطري براي سلامتي ايجاد نكند. حوادث اتفاق مي افتد و اگر آبرساني به چيزي كه مي تواند بيماري ايجاد كند آلوده نشود ، تأمين كننده بايد ظرف ۲۴ ساعت مصرف كنندگان را آگاه كند و پيشنهادات جايگزيني براي آب آشاميدني سالم ارائه دهد.

انواع آلودگي ها

چند روش وجود دارد كه آب مي تواند آلوده شود. آب مي تواند حاوي ميكروارگانيسم هايي مانند انگل و باكتري باشد كه از مدفوع انسان يا حيوان به آب اضافه مي شود. همچنين مي تواند از زباله هاي صنعتي مانند سمپاشي محصولات حاوي مواد شيميايي يا نيترات هاي مورد استفاده در كودهايي كه از زمين خارج شده اند آلوده شود. گاهي اوقات رسوبات طبيعي از زير زمين مي توانند مواد معدني مختلفي از قبيل سرب يا جيوه داشته باشند كه مي توانند وارد آب شوند. سرب همچنين مي تواند از طريق لوله هاي قديمي سرب به منبع آب منتقل شود. حتي لوله هايي كه ادعا مي كنند “بدون سرب هستند” مي توانند حاوي ۸٪ سرب باشند. براي جلوگيري از مصرف سرب هنگام استفاده از شير آب ، از شير آب سرد استفاده كنيد و بگذاريد آب قبل از استفاده براي يك دقيقه آب بكشد.

راه حل براي مشكل

غالباً هنگامي كه اخطار آلودگي در مورد بحران آب به منازل ارسال مي شود ، توصيه مي شود آب شما را به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت توسط دستگاه آب مقطر ساز صنعتي جوشانده شود ، بنابراين بسياري از مصرف كنندگان تحت اين تصور هستند كه مي توان آلودگي ها را با گرم كردن آب براي پاكسازي آن حذف كرد. جوشاندن آب در واقع ميكروب ها را از بين مي برد. با اين حال ، آلاينده هايي مانند سرب ، نيترات و سموم دفع آفات با استفاده از اين روش از بين نمي روند. اين ممكن است نتيجه مخالف داشته باشد زيرا جوش باعث كاهش ميزان آب هنگام تبخير مي شود و غلظت آلودگي را حتي بيشتر مي كند. چهار فيلتر اصلي آب وجود دارد كه براي از بين بردن آلاينده ها مفيدتر هستند:

فيلترهاي كربن فعال شده – اينها مي توانند آلاينده هاي آلي را كه باعث تغيير طعم و بو مي شوند ، از بين ببرند. سيستم هاي خاصي براي از بين بردن مواد شيميايي مانند محصولات جانبي كلرزني ، سموم دفع آفات و برخي فلزات مانند مس يا سرب طراحي شده اند.
دستگاه تصفيه آب صنعتي اسمز معكوس – اين سيستم تصفيه مي تواند نيترات ، سديم ، سموم دفع آفات و پتروشيمي ها را از بين ببرد.
Ion Exchange – اين نوع فيلتر مي تواند مواد معدني مانند كلسيم و منيزيم را از بين ببرد و از آنها در تركيب با ساير سيستم ها مانند جذب كربن يا اسمز معكوس استفاده مي شود.
تقطير – اين روش با جمع آوري چگالش بخار از آب جوش ، آب مقطر ايجاد مي كند

http://alborzabcotavan.ir

مهندس بازدید : 37 شنبه 18 مرداد 1399 نظرات (0)

تمام يخچال و فريزر ها در حالي كه به سيستم وصل شده و در حال كار هستند ، كمي سر و صدايي ايجاد مي كنند ، اما اين سر و صدا بايد يك صداي كم صدا باشد و نه صداي بلند. هر گاه يخچال خود صدايي بلند داد مي توانيد به يكي از مراكز تعمير يخچال تاپ امداد تماس بگيريد. اگر مي خواهيد خود علت را شناسايي كنيد ادامه مطلب را مطالعه فرماييد.

كندانسور كثيف: اگر سر و صداي تيك زدن هر دو دقيقه يك بار اتفاق بيفتد و يخچال آنطور كه بايد خنك نيست ، سيستم خنك كننده شما احتمالاً يك كويل كندانسور كثيف دارد. كثيفي و سنگ آهك باعث مي شود كويل بيش از حد اضافه شود و تلاش براي تنظيم مجدد خود كند ، كه باعث ايجاد صداي تيك مي شود. تماس با يك متخصص براي تميز كردن كندانسور يك بار در سال از بروز اين مشكل جلوگيري مي كند.

رله شروع بد: در بحث تعمير يخچال بايد بدانيد رله شروع يخچال شما بخشي از سيستم خنك كننده است ، و اگر اين دستگاه معيوب نباشد ، مي خواهيد برخي از مشكلات را حل كنيد. علاوه بر ايجاد صداي تيك تيك ، رله شروع بد بدين معني است كه يخچال شما به اندازه كافي خنك نخواهد بود تا غذاي شما را حفظ كند. متأسفانه تنها راه رفع اين مشكل تعويض قسمت شكسته است. يك تكنسين حرفه اي تنها شخصي است كه بايد اين شغل را برطرف كند.

تايمر يخ زدايي شكسته: دليل نهايي يخچال تيك تايمر يخ زدايي بد است. اين حداقل جدي از سه دليل ممكن است ، زيرا يخچال شما در صورت عدم كارايي تايمر يخ زدگي بايد به خنك كردن مواد غذايي خود ادامه دهد. با اين حال ، اين بدان معني نيست كه شما بايد اوضاع را ناديده بگيريد. براي تعمير يخچال خود با يك تعميركار لوازم خانگي تماس بگيريد و تيك تيك بزنيد.
براي تعميرات با تيم ما تماس بگيريد!

شما نمي توانيد خيلي طولاني با آن صداي يخچال و فريزر زندگي كنيد ، اما خودتان نيز نمي توانيد مشكل را برطرف كنيد. اينها دلايلي براي انتخاب تعمير لوازم خانگي تاپ امداد براي تشخيص و رفع يخچال شماست

تشخيص متخصص: همانطور كه مي توانيد بگوييد ، اغلب علت احتمالي يخچال و فريزر وجود ندارد. شما به يك تكنسيني احتياج داريد كه بتواند قبل از ورود به سيستم مسئله را تشخيص دهد و آن را برطرف كند. ما ۴۰ سال است كه تجربه داريم و انواع مختلف مشكلات را تشخيص داده و ترميم مي كنيم. مهم نيست دليل يخچال معيوب شما ، ما تيم هستيم تا آن را تعمير كنيم.

آشنايي با همه مارك ها: از بوش گرفته تا تعمير سايد باي سايد فريجيدر ، متخصصان ما مي دانند كه چگونه مي توانيد هر نوع مدل يا يخچال يا فريزر را تعمير كنيد. فرقي نمي كند كه يخچال و فريزر شما تيك بزند يا فريزر عميق Bosch شما سرد نشود ، مي توانيم به ريشه مشكل برسيم و آن را تعمير كنيم.

رضايت خاطر تضمين شده است: هنگامي كه شما با تعمير لوازم خانگي تاپ امداد تماس مي گيريد ، مي توانيد راحت باشيد كه مي دانيد اولين بار درست كار انجام مي شود. به عنوان اثبات كار با كيفيت بالا ، ما براي هر يك از تعميراتي كه انجام مي دهيم ، ضمانت ۱۰۰ روزه ارائه مي دهيم!

https://topemdad.ir/

مهندس بازدید : 23 سه شنبه 17 تیر 1399 نظرات (0)

همانطوري كه بيان كرديم وكيل كارفرما بايد شرايط خاص و ويژه اي داشته باشد تا بتواند وكالت كارگر و كارفرما را بر عهده بگيرد. اگر وكيلي داراي چنين شرايطي نباشد نبايد وكالت خود را شروع كند. وكيل كارفرما با داشتن شرايطي كه در بالا ذكر شد مي تواند فعاليت هاي حقوقي خود را شروع كند و مشكلات بين كارگر و كارفرما را حل نمايد. حال اگر شما مي خواهيد مشكلات خود را به وكيل كارفرما بگوييد بايد مراحلي را طي كنيد كه در ادامه اين مراحل را بيان مي كنيم.

اصولا در مشكلاتي كه بين كارگر و كارفرما به وجود مي آيد اين كارگر است كه رضايت ندارد و مي خواهد شكايت كند، به همين دليل اولين فردي كه براي شكايت نزد وكيل اداره كار مي رود كارگر مي باشد. به همين دليل در ابتدا شكايت كارگر از كارفرما را بيان مي كنيم.

  1. اگر بين كارگر و كارفرما اختلافي به وجود آيد و اين اختلافات شامل اخراج بدون دليل، عدم پرداخت نمودن مزايا و حقوق و … باشد، كارگر مي تواند در ابتدا مشكل خود را با سازش مستقيم ميان خود و كارفرما حل كند. اگر مشكل وي از اين طريق حل نشد بايد به انجمن صنفي كارگران و يا نماينده كارگران و كارفرمايان كه در اداره كار مي باشد براي طرح دعوا مراجعه كند.
  2. بعد از آن بايد كارگر درخواست خود را حداكثر در دو صفحه بنويسد و آن را ثبت نمايد. بيشتر كارگراني كه با اين دسته از قوانين آشنايي ندارند اقدامات خود را به وكيل كارفرما واگذار مي كنند تا به جاي آنها اقدام به طرح دعوا نمايد. دقت داشته باشيد كه اگر مي خواهيد وكيل كارفرما براي طرح دعواي خود انتخاب كنيد بايد توانا باشد و تمامي شرايطي را كه در بالا بيان كرديم را داشته باشد.
  3. بعد از اينكه شما وكيل كارفرما را انتخاب كرديد بايد به دفاتر اسناد رسمي برويد و وكالت طرح دعواي خود را به وي واگذار كنيد.
  4. بعد از آن ديگر تمامي اقدامات شما را وكيل كارفرما انجام مي دهد و از آنجايي كه وي در عملكردهاي خود بسيار توانا مي باشد به خوبي مي تواند سرعت كارهاي شما را بالا ببرد.
  5. بعد از طرح شكايت و رسيدگي آن توسط ديوان عدالت از كارگر و كارفرما مي خواهند كه به اداره كار رفته و مشكلات خود را بيان كنند. وكيل كارفرما يكي از افرادي مي باشد كه به خوبي مي تواند مشكلات بين كارگر و كارفرما را كنترل كند و به نفع آن فردي كه وكالت او را بر عهده گرفته است طرح دعوا را به پايان برساند. 

 

وكيل كارفرما

 

البته بايد دقت داشته باشيد كه تمامي كارگران و كارفرماياني كه براي طرح دعوا به دادگاه مراجعه مي كنند در برابر قانون برابر هستند و در برابر عملكردهاي آنها قانوني رفتار مي شود. اقدامات وكيل كارفرما در بين دعواي كارگر و كارفرما به اين منظور نمي باشد كه مي تواند حتما موفق شود، بلكه در صورتي مي تواند موكل خود را در طرح دعوا پيروز كند كه با قوانين كاري و اداره اي آشنايي كامل داشته باشد و با كمك آن قوانين و آيين هايي كه وجود دارد در پرونده خود موفق شود. بسيار ي از پرونده هاي موجود به دليل عدم آگاهي افراد از قوانين با مشكلات زيادي روبرو مي شوند و گاها تا مدت ها به طول مي انجامد. اما داشتن يك وكيل كار بلد به شما اين امكان را مي دهد تا در مدت كوتاهي از طريق اطلاع از قوانين پرونده خود را مختومه كنيد.  ما در موسسه طنين عدالت در كنار شما هستيم تا مجرب ترين وكلا را براي حل و فصل پرونده هاي موجود در اختيار شما قرار دهيم . 

http://taninedalat.org/

مهندس بازدید : 34 سه شنبه 17 تیر 1399 نظرات (0)

تقطير چيست؟

تقطير يك فرآيند سنتي تصفيه آب است كه ناخالصي ها را با استفاده از گرما از بين مي برد. دستگاه آب مقطر ساز صنعتي با توليد آب مقطر آب خالص توليد مي كند. اين روش اثبات شده يك روش بسيار مؤثر و قابل اطمينان براي تصفيه آب است و 99.9٪ از آلودگي ها مانند باكتري ها ، ويروس ها ، فلزات سنگين و مواد معدني را از بين مي برد.

دستگاه آب مقطر ساز صنعتي چگونه كار مي كنند؟

آب خوراك تا زماني كه تبخير شود گرم مي شود و آلودگي ها (داراي نقاط جوش بالاتر) به عنوان باقي مانده باقي مي ماند. بخار وارد يك كشتي ديگر مي شود ، جايي كه آن را سرد كرده و به شكل مايع اصلي خود باز مي گردد. نتيجه اين است كه آب مقطر بسيار تصفيه شده است.

فوايد استفاده از دستگاه آب مقطر ساز صنعتي چيست؟

و بجز اثر بهينه ، دستگاه آب مقطر ساز صنعتي چندين مزيت ديگر را ارائه مي دهد:

  • قابليت اطمينان: دماي عملياتي بالا خطر آلودگي را كاهش داده و از آب به طور مداوم اطمينان حاصل مي كند
  • تطبيق پذيري: مي تواند انواع آب خوراك را درمان كند
  • عملكرد و نگهداري ساده: بدون موانع و غشاهاي فيزيكي

دستگاه آب مقطر ساز صنعتي براي چه مواردي استفاده مي شود؟

تقطير براي صنايع دارويي ، آرايشي و ساير صنايع كه به حجم زيادي از آب بسيار تميز نياز دارند ايده آل است. در صنعت داروسازي ، اين روش سنتي توليد سازگار با آب براي تزريق (WFI) براي استفاده در محصولاتي است كه مستقيماً وارد جريان خون مي شوند.

تقطيرها را مي توان با ساير فرآيندهاي درماني مانند اسمز معكوس (RO) ، الكترو ديونيزاسيون مداوم (CEDI) يا اولترافيلتراسيون ادغام كرد تا از تصفيه كامل آب اطمينان حاصل شود.

چه نوع دستگاه آب مقطر ساز صنعتي وجود دارد؟

دستگاه آب مقطر ساز صنعتي ما ، انواع مقطر زير را شامل مي شود:

تأثير چندگانه (MED): آب خوراك در دنباله اي از كشتي ها (“اثرات”) تبخير مي شود ، هر كدام در دماي پايين تر از آخرين
فشرده سازي بخار (VCD): آب خوراك با استفاده از بخار فشرده شده به عنوان منبع گرما تبخير مي شود
ژنراتور بخار تميز (CSG): براي استريليزه كردن تجهيزات و برنامه هاي ديگر ، آب خوراك به بخار خالص تبخير مي شود

چگونه مي توانيد از دستگاه آب مقطر ساز صنعتي خود نهايت استفاده را ببريد؟

شما مي توانيد دستگاه آب مقطر ساز صنعتي خود را از طريق طيف كاملي از خدمات فناوري آب بهينه كنيد. از نظارت ديجيتالي AQUAVISTA to گرفته تا پشتيباني از تعمير و نگهداري ، بسته هاي ما به فناوري شما كمك مي كنند تا بهتر و طولاني تر عمل كند – در وقت ، هزينه و دردسر شما صرفه جويي مي كند.

آيا مي خواهيد در مورد تقطير آب صنعتي و اينكه چگونه مي تواند به نفع تجارت شما باشد ، اطلاعات بيشتري كسب كنيد؟ به محصولات و مطالعات موردي ما نگاهي بيندازيد.

http://alborzabcotavan.ir/

مهندس بازدید : 28 جمعه 13 تیر 1399 نظرات (0)

هدف اصلي ما در گروه توسعه فناوري مهندسي (ديتك) آموزش به صورت كاربردي هست نه فقط اينكه وقت شما گرفته بشه و تهش هم هيچي به هيچي :). براي اينكه يك آموزش مثل آموزش متلب رو بشه خوب ياد گرفت بايد پايه و گام به گام جلو رفت.

حالا مخاطب هاي اين دوره كيا هستن و چه كسايي مي تونن از اين دوره استفاده كنند؟ اگه بخوام به صورت خلاصه خدمتتون عرض كنم هركسي كه به متلب نياز داشته باشه يا بخواد براي تكميل كردن رزومه اش يه زبون برنامه نويسي هم اضافه كنه، اين دوره خيلي مي تونه براش مفيد باشه.

در اين دوره ما به معني واقعي سعي كرديم از صفر متلب رو آموزش بديم و شما رو براي دوره هاي حرفه اي تر بعدي آماده كنيم. اميدوارم اين دوره بتونه كمكي به مسيرتون بكنه.

هميشه شروع كار خيلي مهمه! تو اين همه آموزش رنگارنگ كه تو وب هست و كتاباي قطور مختلف خيلي ميتونه سر در گم تون كنه. پس خيلي مهمه شروع قوي و درستي داشته باشيد تا بتونيد تا آخر مسير پيش بريد😉

۱متلب از كجا اومده؟؟

متلب يك زبان برنامه‌نويسي است كه توسط MathWorks توسعه داده شده است. به عنوان يك زبان برنامه‌نويسي ماتريسي آغاز شد كه يك زبان برنامه‌نويسي  ساده است. مثال هايي كه در ابتدا در آموزش آورده مي شه سعي ميشه از آسون ترين مثال ها باشه كه آموزش ساده تر و كاربردي تر بكنه.

 

اين برنامه آموزشي طوري تهيه شده كه تمام افراد بتوانند از آن استفاده كنند و متلب را به صورت پيشرفته درك كنند. پس از اتمام اين برنامه آموزشي خودتون را در سطحي مي بينيد كه خيلي راحت خودتون رو به سطح بعدي ببريد و سريعتر پيشرفت كنيد. البته براي آموزش متلب كلاس هاي حضوري هم برگزار مي كنيم كه خلاصه و فشره همين نكاتي هست كه به صورت رايگان در اختيار شما قرار ميديم.

۲پيش نيازها

ما فرض مي‌كنيم كه شما دانش كمي از برنامه‌نويسي كامپيوتر داريد و تا حدودي مفاهيمي مانند متغيرها، ثوابت و غيره را درك مي‌كنيد. اگر برنامه‌نويسي در هر زبان برنامه‌نويسي سطح بالا مانند C، C + + يا جاوا انجام داديد، آن وقت آموزش متلب مثل آب خوردن ميمونه براتون.

۳قدرت محاسباتي رياضي متلب

متلب در هر جنبه از رياضيات محاسباتي استفاده مي‌شه. شكل‌هاي زير برخي محاسبات رياضي رايج هستند كه معمولا در آن از آن‌ها استفاده مي‌شود.

  • برخورد با Matrices و Arrays
  • گرافيك و گرافيك سه‌بعدي
  • جبر خطي
  • معادلات جبري
  • توابع غير خطي
  • آمار
  • آناليز داده
  • معادلات ديفرانسيل
  • محاسبات عددي
  • يكپارچگي
  • منحني نصب
  • ديگر توابع ويژه

۴ويژگي هاي اصلي متلب براي آموزش متلب

اين يك زبان سطح بالا براي محاسبات عددي، تصويرسازي و توسعه كاربرد است. همچنين يك محيط تعاملي براي اكتشاف، طراحي و حل مساله فراهم مي‌كند. كتابخانه وسيعي از توابع رياضي براي جبر خطي، آمار، آناليز فوريه، پالايش، بهينه‌سازي عددي و حل معادلات ديفرانسيل معمولي فراهم مي‌كند. اين سيستم گرافيكي براي تصويرسازي داده‌ها و ابزارها براي ايجاد نمودارهاي سفارشي فراهم مي‌كند. رابط برنامه‌نويسي متلب به ابزارهاي توسعه براي بهبود قابليت نگهداري كيفيت و به حداكثر رساندن عملكرد كمك مي‌كند. همچنين ابزارهايي براي ايجاد برنامه‌هاي كاربردي با رابط‌هاي گرافيكي سفارشي فراهم مي‌كند. اين مدل براي يكپارچه‌سازي الگوريتم هاي متلب براساس كاربردها و زبان‌هاي خارجي مثل C، جاوا، عمل مي‌كند.

۵مصارف متلب

متلب به عنوان يك ابزار محاسباتي در علوم و مهندسي مورد استفاده قرار مي‌گيره كه زمينه‌هاي فيزيك، شيمي، رياضي و همه رشته‌هاي مهندسي را در بر داره پس در طيف وسيعي از كاربردها مورد استفاده قرار مي‌گيرد مثل پردازش سيگنال و ارتباطات، پردازش تصوير و ويديو، سيستم‌هاي كنترل، آزمون و اندازه‌گيري و….

مهندس بازدید : 56 جمعه 22 فروردین 1399 نظرات (1)

انتخاب لوازم جانبي مناسب براي جاروبرقي و انتخاب لوازم جانبي مناسب براي جاروشارژي شما بسيار مهم است. آنها كار را سريع و مؤثر انجام مي دهند. و در حالي كه بيشتر جاروبرقي هاي بوش داراي ضميمه هاي جانبي هستند، بسياري از لوازم جانبي جهاني وجود دارند كه كار را براي شما بسيار آسان تر مي كنند. در اينجا مختصراً از متداول ترين لوازم جانبي جاروبرقي و جاروشارژي، عملكردي كه وجود دارد و آنچه را مي توان در لوازم جانبي با كيفيت جستجو كرد، آورده شده است.

انواع ابزار هاي جاروبرقي و جاروشارژي

برس

اين ابزار جاروبرقي و جاروشارژي عالي براي چوب هاي سخت، كاشي و كف صاف. گسترده تر اين است كه پوشش بيشتري را دريافت خواهيد كرد كه زمان جاروبرقي كردن شما را كاهش مي دهد. موهاي طبيعي نسبت به نايلون برتر هستند.

ابزار مناسب شكاف

اينها در جاروبرقي و جاروشارژي براي وارد شدن به گوشه ها و ترك ها استفاده مي شوند و قسمت باريك باريك باعث افزايش نيروي مكش مي شود. پيدا كردن يكي از شكافهاي جانبي باعث بهبود جريان هوا و جلوگيري از گرفتگي مي شود.

برس هاي گرد و غبار

اين ابزار جاروبرقي و جاروشارژي براي غبارگيري روي قفسه، قالب ريزي و سطوح صاف استفاده مي شود. موهاي طبيعي مانند موهايي كه از موي اسب يا گراز ساخته شده اند طولاني ترين طول را دارند و روي مبلمان مبلمان ملايم تر است. موهاي نايلوني تمايل به پيچ و خم شدن دارند.

ابزار اثاثه يا لوازم داخلي

اين ابزارها در جاروبرقي و جاروشارژي براي تميز كردن مبلمان پارچه اي و پله هاي فرش عالي هستند. بيشتر آنها از پلاستيك سخت ساخته شده اند، اما مراقب كساني باشيد كه نوار موي نايلوني دارند. اين نوار باعث ترشح سطح و كمك به از بين بردن زباله هاي تعبيه شده مي شود.

مهندس بازدید : 29 سه شنبه 19 فروردین 1399 نظرات (0)

يك دستگاه تصفيه آب صنعتي آب را تصفيه مي كند بنابراين براي استفاده معين، چه براي مصرف، ساخت و چه حتي براي دفع، مناسب تر است. گفته مي شود، هر سيستم بسته به نياز به تسهيلات متفاوت خواهد بود و بسياري از فناوري هايي كه اين سيستم ها را تشكيل مي دهند مي توانند مشابه باشند. به طور كلي، برخي از بيشترين سيستم هاي تصفيه آب صنعتي به طور معمول شامل موارد زير هستند:

فن آوري هاي انتخاب شده و به چه ترتيب آنها در هر سيستم تصفيه آب ظاهر مي شوند بسته به آلودگي هايي كه بايد برداشته شوند متفاوت خواهند بود، اما مي توان آنچه را كه در اين چهار سيستم تصفيه رايج صنعتي مشاهده مي كنيد، ريزتر كرد. آنچه در دستگاه تصفيه آب معمولي درج شده است:
سيستم هاي تصفيه آب خام

دستگاه هاي تصفيه آب صنعتي چه هستند؟

آب خام هر نوع آب تصفيه نشده اي است كه به طور طبيعي در محيط ايجاد مي شود، از جمله منابعي مانند آب باران، آب زيرزميني، چاه ها، درياچه ها و رودخانه ها. در محل هاي صنعتي، آب خالص در صورت تصفيه مناسب ممكن است براي خنك كننده، شستشو، فرمولاسيون محصول يا حتي مصرف انسان مورد استفاده قرار گيرد.

دستگاه هاي تصفيه آب صنعتي خام براي پيش تصفيه و بهينه سازي آب منبع استفاده مي شود، معمولاً با توجه به بهبود كارايي توليد و عملكرد فرآيند براي يك برنامه خاص. به عنوان مثال مي توان از آب خنك كننده برج / ديگ بخار پيش فرض ، آب فرآوري / توليد و / يا آب براي نوشيدن استفاده كرد. اغلب، تصفيه آب خام بر محافظت از تجهيزات پايين دست در برابر پوسته پوسته شدن، رسوب، خوردگي و ساير اشكال آسيب و يا سايش زودرس به دليل آلاينده هاي موجود در منبع آب متمركز است. دستگاه هاي تصفيه آب صنعتي خام به طور معمول مواد جامد معلق / كلوئيدي، سيليس / كلوئيدي سيليس، آهن، باكتري ها و سختي را از بين مي برد.

نحوه كار دستگاه هاي تصفيه آب صنعتي

سيستم هاي تصفيه آب خام در حدود اهداف و برنامه هاي تصفيه خاص طراحي شده اند، بنابراين فرايند ممكن است از يك نصب به ديگري متفاوت باشد. با اين وجود، مراحل زير نشان مي دهد كه چگونه يك سيستم تصفيه آب خام معمولاً كار خواهد كرد.

مصرف آب خام از طريق جاذبه و يا پمپ ها به گياه منتقل مي شود. آب معمولاً از طريق صفحه مش فلزي يا مش مشبك عبور مي كند تا از ورود اجسام بزرگ به سيستم جلوگيري شود.

  • شفاف سازي. سپس آب براي شفاف سازي ادامه مي يابد، كه يك فرآيند چند مرحله اي است كه براي حذف مواد معلق از محلول استفاده مي شود. شفاف سازي با انعقاد شروع مي شود، جايي كه تنظيمات شيميايي و / يا pH باعث مي شود كه ذرات با هم جمع شوند، و به دنبال آن لخته سازي، كه شامل تحريك فيزيكي براي تشويق تشكيل ذرات بزرگتر است. سپس يك مرحله رسوبگذاري به وجود مي آيد، جايي كه جريان به سمت يك جاذبه گرانش جريان مي يابد كه به مواد جامد اجازه مي دهد تا در پايين آنچه در پتو لجن شناخته مي شود، در پايين قرار بگيرند. سرانجام، جريان از طريق فيلتر ماسه اي گرانشي فيلتر مي شود تا ذرات ريز و درشت حل نشود.
  • ضد عفوني. اگر آلودگي بيولوژيكي و / يا پتانسيل آب نگران كننده باشد، ممكن است آب براي از بين بردن هر بيماري زا ضد عفوني شود. ضد عفوني ممكن است با استفاده از مواد ضد عفوني كننده شيميايي (به عنوان مثال كلر)، ضد عفوني كننده هاي فيزيكي (به عنوان مثال اشعه ماوراء بنفش يا گرما) و همچنين برخي از اشكال تصفيه غشاء انجام شود.
  • نرم شدن آهك. در بعضي موارد، ممكن است يك مرحله نرم شدن آهك اضافه شود تا سختي در جريان هاي داراي مواد معدني يا سولفات بالا كاهش يابد. اين فرايند شامل استفاده از آهك يا جوش شيرين براي افزايش pH جريان است كه به نوبه خود مواد معدني را تشويق مي كند تا از محلول رسوب كنند.
  • تبادل يوني (IX). در بعضي موارد، سيستم تصفيه آب خام ممكن است شامل يك واحد IX براي رفع سختي يا ساير نيازهاي درماني خاص باشد. در نرم شدن IX ، جريان از طريق رزين كاتيون اسيد قوي كه به سديم “بار” مي شود هدايت مي شود. با جريان يافتن آب، رزين يون هاي كلسيم يا منيزيم را كه باعث سختي مي شوند، جذب مي كند، در حالي كه يون هاي سديم را به جريان مي اندازد.
    توزيع پس از تصفيه، آب براي استفاده در جاي ديگري از تاسيسات پمپ شده يا در غير اين صورت مسيريابي مي شود.
  • فيلتراسيون غشايي. از آنجا كه سيستم هاي ميكروفيلتراسيون (MF)، سيستم هاي تصفيه فوق تصفيه (UF) و نانو فيلتراسيون (NF) در چند دهه اخير مقرون به صرفه تر مي شوند، به جاي فازهاي رايج مانند شفاف سازي و نرم شدن آهك، بطور فزاينده اي مورد استفاده قرار مي گيرند.

سيستم هاي تصفيه آب خوراك بويلر

از دستگاه هاي تصفيه آب خوراك ديگ بخار براي محافظت از اجزاي واحد ديگ بخار و لوله كشي در برابر صدمات ناشي از برخي از آلاينده هاي موجود در ديگهاي بخار و / يا مواد آرايشي استفاده مي شود. اين آلاينده ها ممكن است شامل مواد جامد محلول، مواد جامد معلق و مواد آلي مانند آهن ، مس ، سيليس ، كلسيم ، منيزيم ، آلومينيوم ، سختي و گازهاي محلول باشند. بدون تصفيه مناسب ، آب خوراك ديگ بخار مي تواند باعث ايجاد پوسته پوسته شدن ، خوردگي و پاشيدن تجهيزات ديگ بخار و پايين دست شود و اين مي تواند منجر به خرابي شديد گياه، هزينه تعمير و نگهداري گران، افزايش مصرف سوخت و خرابي ديگ بخار شود.

دستگاه تصفيه آب صنعتي خوراك ديگ بخار با حذف ناخالصي هاي مضر قبل از ورود به ديگ بخار و همچنين كنترل اسيديته و هدايت آب كار مي كند. در حالي كه دستگاه تصفيه آب متفاوت هستند، يك سيستم معمولي بسته به فشار ديگ بخار، استفاده از بخار و شيمي آب و ديگ بخار و مواد آرايشي از تصفيه اوليه و احتمالاً صيقل تشكيل شده است. سيستم تصفيه آب خوراك بويلر معمولاً شامل بعضي از مراحل زير است:

  • با استفاده از ديگهاي بخار، آنها در اثر بخار، از بين رفتن بازگشت ميعانات و نشت از بين مي روند. اين آب بايد با آنچه به عنوان آب آرايش شناخته مي شود جايگزين شود. آب آرايش ممكن است از يك منبع تصفيه شده شهري يا يك سيستم تصفيه آب خام حاصل شود.
  • تصفيه جريان به طور معمول از طريق يك يا چند واحد تصفيه براي از بين بردن رسوب، كدورت و مواد آلي فيلتر مي شود. هنگامي كه براي پيش فرض قبل از IX و ساير تجهيزات استفاده مي شود ، واحدهاي فيلتراسيون غشايي مي توانند وسيله اي مقرون به صرفه براي جلوگيري از رسوب گذاري و نگهداري بيش از حد تجهيزات پايين دست باشند.
  • نرم شدن IX اغلب براي از بين بردن سختي از آب خوراكي ديگ، از جمله بي كربنات ها، سولفات ها، كلريدها و نيترات ها استفاده مي شود. اين كار با استفاده از يك رزين نرم كننده انجام مي شود، كه به طور معمول يك رزين كاتيون اسيد قوي است كه به آن اجازه مي دهد تا يون هاي سختي را از جريان به طور مؤثر ضبط كند.
  • Dealkalization قليايي مي تواند باعث ايجاد كف و حمل در ديگها و همچنين خوردگي در لوله ها شود. بنابراين ، جريانهاي خوراكي ديگ بخار اغلب با آنيون IX قوي يا اسيد ضعيف IX به دنبال آن تجزيه مي شوند كه به منظور حذف يون هاي بي كربنات ، سولفات و نيترات و كاهش pH كار مي كنند.
  • اسمز معكوس (RO) و نانو فيلتراسيون (NF). RO و NF هميشه براي تصفيه آب خوراك ديگ مورد استفاده قرار نمي گيرند ، با اين حال مي توانند براي از بين بردن باكتريها ، نمكها ، ارگانيكها ، سيليس و سختي مفيد باشند. RO و NF هر دو نوع فيلتراسيون غشايي هستند ، به اين معني كه آنها از يك غشاي نيمه نفوذ پذير براي جذب هرگونه آلاينده بسيار بزرگ براي جابجايي در منافذ خود استفاده مي كنند ، در حالي كه به مولكول هاي آب اجازه مي دهند جريان پيدا كنند.
  • تبادل يوني اوليه (IX). براي حجم زيادي از ديگهاي بخار آب يا فشار قوي، ديونايزرها به جاي فيلتراسيون غشايي قابل استفاده هستند. IX به طور معمول آب با كيفيت و مقاومت نسبتاً بالاتر و بازده بهتري را توليد مي كند.
  • تخريب يا جدا سازي. پس از تمام مراحل درمان ديگر ، آب آرايش و ميعانات حاصل از سيستم ديگ بخار تركيب و تجزيه مي شوند. تخريب / جداسازي ، حذف اكسيژن محلول و دي اكسيد كربن از جريان مايع است كه براي جلوگيري از خوردگي مهم است.
  • جلا دادن بسته به نياز ديگ بخار ، ممكن است به فناوريهاي پرداخت نياز باشد. اين مرحله مي تواند RO يا IX اوليه را دنبال كند. فن آوري هاي پوليش معمولي شامل ديونيزاسيون تختخواب مخلوط (DI)، الكديونيزاسيون (EDI) يا DI قابل احيا در خارج از كشور است.
  • توزيع با رعايت كليه مراحل تصفيه، آب خوراك ديگ بخار به ديگ بخار منتقل مي شود، در آنجا گرم مي شود تا بخار تشكيل شود. ميعانات سپس مي توانند با آب آرايش شده تصفيه شده تركيب شوند و چرخه دوباره آغاز مي شود.
  • اگرچه اين مراحل نمايانگر سيستم آبرساني ديگ بخار است، اما مهم است كه بدانيم آرايش / شيمي منحصر به فرد ديگ بخار يك محاسبه بسيار پيچيده است كه فن آوري هاي مورد نياز را ديكته مي كند. توصيه مي كنيم براي مشخصات تصفيه آب آنها با سازنده ديگ بخار مشورت كنيد. همچنين بايد يك متخصص تصفيه آب را انجام دهيد تا يك مطالعه تصفيه پذيري كامل انجام شود، كه مي تواند در تعيين اينكه كدام يك از اين فناوري ها به بهترين وجه مناسب ديگ شما است، مشورت كنيد.

دستگاه هاي تصفيه آب برج خنك كننده

سيستم هاي تصفيه آب برج خنك كننده براي محافظت از اجزاي برج خنك كننده در برابر صدمه به دليل آلاينده هاي موجود در آب خوراك ، آب گردش خون و / يا آب انفجار استفاده مي شود. اين آلاينده ها ممكن است شامل كلريدها، سختي ، آهن ، مواد بيولوژيكي ، سيليس ، سولفاتها ، TDS يا TSS باشد. آب خنك كننده با برج خنك نشده با برج خنك كننده مي تواند باعث ايجاد مقياس ، خوردگي ، رشد بيولوژيكي و تخليه تجهيزات برج هاي خنك كننده شود كه مي تواند منجر به خرابي شديد گياه ، كاهش بهره وري و هزينه هاي اضافي براي تعمير و نگهداري يا تعويض تجهيزات در طول زمان شود.

نحوه كار آنها

يك دستگاه تصفيه آب صنعتي برج خنك كننده موثر با از بين بردن ناخالصي هاي مضر مطابق با توصيه هاي سازنده در مورد كيفيت آب براي نوع برج خنك كننده مورد استفاده ، كار مي كند. در حالي كه قطارهاي درماني بسته به نياز تجهيزات برج خنك كننده و شيمي خوراك، لوازم آرايش و آب منفجر شده متفاوت است، يك دستگاه تصفيه آب صنعتي برج خنك كننده معمولي مراحل زير را شامل مي شود:

  • مصرف آب آرايش. با گردش آب از طريق سيستم برج خنك كننده ، بخشي از تبخير ، خونريزي براي تخليه و نشت از دست مي رود. اين آب بايد با آنچه به عنوان آب آرايش شناخته مي شود جايگزين شود. مانند آب آرايش ديگ ، آب سردكننده برج آرايش ممكن است از منابع مختلفي اعم از آب خام ، منابع آب شهري ، چاه يا فاضلاب بازيافت شده گياهان تهيه شود. در بعضي موارد ، آب منبع نيز بايد براي سختي يا دفع سيليس و / يا تنظيم pH درمان شود.
  • تصفيه پس از مصرف ، جريان به طور معمول از طريق يك يا چند واحد تصفيه براي از بين بردن رسوب ، كدورت و مواد آلي فيلتر مي شود. همانطور كه قبلاً نيز گفته شد ، هنگامي كه از فيلتر براي پيش تصفيه قبل از IX و ساير تجهيزات استفاده مي شود ، مي تواند وسيله اي مقرون به صرفه براي جلوگيري از رسوب گذاري و نگهداري بيش از حد از تجهيزات حساس پايين دست باشد.
    نرم شدن اگر سختي زيادي در آب منبع / آرايش وجود داشته باشد ، مي توان از يك رزين نرم كننده يا نرم كننده غشايي استفاده كرد. اين آلاينده ها در صورت وجود ، در غير اين صورت باعث رسوب و زنگ زدگي مقياس مي شوند. بسته به كيفيت آب خوراك ، نرم شدن مي تواند كارايي استفاده از آب خنك كننده برج را بهبود بخشد.
  • علاوه بر اين شيميايي. در مرحله بعد ، جريان معمولاً تحت درمان با مواد شيميايي قرار مي گيرد ، كه مي تواند شامل مهار كننده هاي خوردگي براي خنثي كردن اسيديته باشد. جلبكها يا بيوكسيدها براي كاهش رشد آلاينده هاي بيولوژيكي. و / يا مهاركننده هاي مقياس براي جلوگيري از شكل گيري آلاينده ها روي لوله ها و ساير اجزاي سازنده.
  • فيلتراسيون جانبي. بسياري از برجهاي خنك كننده براي بازيافت آب به دنبال استفاده طراحي شده اند. در اين صورت ، واحد تصفيه جريان جانبي در از بين بردن هرگونه آلاينده هاي مشكل ساز كه از طريق آلودگي رانش ، نشت و غيره وارد شده اند ، كمك مي كند. حدود 10٪ از آب در حال گردش ، آنچه را كه معمولاً فيلتراسيون چندرسانه اي با كيفيت بالا است ، فيلتر مي كند.
  • بعد از تصفيه. انواع مختلفي از گزينه هاي پس از تصفيه وجود دارد كه بسته به شرايط ممكن است مورد استفاده قرار گيرد. اگر مقادير زيادي آب براي خنك شدن مورد نياز باشد يا اگر آب در محل تأسيسات كمياب است، گياهان ممكن است تصميم بگيرند كه آب منفجر را با RO يا IX تصفيه كرده و از آن استفاده مجدد كنند. براي تخليه آب منفجر و / يا آب هاي خون ريزي شده ، ساير سيستم هاي پس از تصفيه ممكن است براي به حداقل رساندن هزينه هاي دفع يا استفاده از جريان زباله مطابق با مقررات تخليه، مورد استفاده قرار گيرند.

دستگاه هاي تصفيه فاضلاب

براي تصفيه فاضلاب از سيستم تصفيه فاضلاب استفاده مي شود كه مي تواند مجدداً مورد استفاده مجدد قرار گيرد يا با خيال راحت به محيط زيست يا مركز تصفيه شهري تخليه شود.

مناسب ترين سيستم تصفيه فاضلاب به تأسيسات كمك مي كند تا از آسيب رساندن به محيط زيست، سلامتي انسان و تجهيزات، فرآيند يا محصولات يك مركز (به ويژه در صورت استفاده مجدد از فاضلاب) جلوگيري كنند. همچنين در صورت تخليه فاضلاب به صورت نادرست در محيط زيست و يا كارهاي تصفيه عمومي ، اين مركز به مهار جريمه هاي سنگين و اقدامات قانوني احتمالي كمك خواهد كرد. پيچيدگي نسبي يك سيستم تصفيه خانه فاضلاب به شدت به مقررات مربوط به انطباق مؤثر بر گياه و تركيب جريان زباله شما بستگي دارد.

در حالي كه آلاينده هاي موجود در جريان زباله مي توانند از يك فرآيند به فرآيند ديگر متفاوت باشند ، سيستم هاي تصفيه فاضلاب معمولاً براي تقاضاي اكسيژن بيوشيميايي (BOD) ، نيترات ها، فسفات ها، پاتوژن ها، فلزات، TSS ،TDS و مواد شيميايي مصنوعي تصفيه مي كنند.

نحوه كار آنها

در حالي كه يك دستگاه تصفيه فاضلاب بسته به مقررات تخليه، اجزاي تشكيل دهنده جريان، استراتژي هاي استفاده مجدد از جريان و ساير فاكتورها از يك نصب به ديگري متفاوت خواهد بود، اين مراحل برخي از فن آوري هاي رايج تري را كه انتظار داريد ببينيد:

  • شفاف سازي. مرحله اول تصفيه فاضلاب اغلب شفاف سازي است ، كه يك فرآيند چند مرحله اي است كه براي رسوب فلزات، سيليس، از بين بردن مواد جامد معلق از محلول استفاده مي شود. بسته به ويژگي توصيف فاضلاب، شفاف سازي مي تواند يك سري مخازن واكنش با افزودني شيميايي، انعقاد، لخته سازي، رسوب باشد و پس از آن تصفيه شود. اين مراحل معمولاً براي از بين بردن هر گونه ذرات ريز و / يا فرآورده هاي فرعي ضروري است كه برخي از آنها در صورت داشتن ارزش (مانند نقره يا ساير مواد) قابل بازيافت هستند.
  • ضد عفوني. پاتوژنها – باكتريها ، ويروسها ، قارچها يا هر ميكروارگانيسم ديگري كه در فاضلابها وجود داشته باشد – مي تواند منجر به انواع مشكلات سلامتي از جمله بيماري حاد، مشكلات شديد گوارشي يا مرگ شود. هنگامي كه فاضلاب صنعتي حاوي اين پاتوژن هاي مضر است و به محيط زيست رها مي شود، مي تواند بيماري و بيماري را گسترش دهد و حذف يا خنثي سازي آنها را به عنوان جنبه اصلي درمان تبديل كند.
  • نرم شدن براي آب هايي كه داراي سختي بالا يا سولفات هستند، ممكن است يك مرحله نرم شدن آهك براي كاهش محتواي معدني يا سولفات اضافه شود. اين فرايند شامل استفاده از آهك يا جوش شيرين براي افزايش pH جريان است كه به نوبه خود مواد معدني را تشويق مي كند تا از محلول رسوب كنند. در برخي موارد، ممكن است از IX يا نرم شدن غشا نيز استفاده شود.
  • فرآيندهاي ويژه. از جمله مثال هاي ديگر، مراحل خاص فرآيند براي تصفيه مسائل فاضلاب منحصر به فرد فاضلاب، از جمله حذف برخي از فلزات يا مواد آلي يا كاهش TDS براي بازيافت نيز وجود دارد. از آنجا كه جريان هاي فاضلاب به طور معمول پيچيده و بسيار متغير از يك مركز به تأسيسات ديگر هستند، معمولاً براي تأمين كامل نيازهاي تصفيه فاضلاب، فرآيندهاي ويژه اي لازم است.
  • توزيع پس از تصفيه فاضلاب، آب براي استفاده مجدد از آن در داخل تاسيسات يا با رعايت مقررات محلي، به محيط زيست يا فاضلاب محلي تخليه مي شود.

 

http://alborzabcotavan.ir/what-is-an-industrial-water-purifier-and-how-does-it-work/

مهندس بازدید : 41 دوشنبه 11 فروردین 1399 نظرات (0)

اكثرا تعمير لباسشويي بوش و تعمير لباسشويي آريستون تنظيمات زيادي دارند، اما اگر دوست داريد مانند اكثر افراد، بارها و بارها از همان تنظيمات و چرخه ها استفاده كنيد، بدون هيچ فكر واقعي درباره اين كه چرا مشكلي نيست. شما فقط يكي را انتخاب كنيد و برويد. اما اين چرخه هاي لباسشويي عملكردهاي متفاوتي دارند و اگر از آنها استفاده نمي كنيد، تمام ارزش دستگاه خود را نمي دانيد.

خدمات تاپ امداد بهترين شركت تعمير لوازم برقي است. ما كليه وسايل اصلي شما (و وسايل كوچك شما را در صورت نياز) تعمير مي كنيم، از يخچال و فريزر خود گرفته تا تعمير لباسشويي. وقتي يك لوازم خانگي تصميم به متوقف كردن كار مي كنند، يك دليل وجود دارد، و وظيفه ما به عنوان ابرقهرمانان تكنسين تعمير لوازم خانگي اين است كه بدانيم چرا و سپس سريع آن را تعمير كنيم تا بتوانيد به روال عادي خود برگرديد. در زير، ما با توضيح تنظيمات استاندارد لباسشويي، به شما در اين راهنماي مختصر كمك خواهيم كرد و در صورت خرابي، به ما تماس بگيريد. ما مي توانيم كمك كنيم!

چرخش هاي ماشين هاي لباسشويي بر روي دستگاه شستشوي خود به معناي واقعي شما چيست

شستشوي سريع

همانطور كه از نام آن پيداست، شستشوي سريع براي مواردي است كه شما به تعداد حداقل تعداد و نياز سريع به لباس داريد. اين معمولاً مخصوص يك مناسبت خاص است، مانند وقتي كه روز گذشته مي رويد يا فراموش كرده ايد كه لباس روز دخترتان را شستشو دهيد. در يك شستشوي سريع لباس سريعتر مي چرخد ​​و خشك مي شود.

قبل از شستن

پيش از شستشو بايد براي كثيف ترين لباس هاي شسته شده شما مانند زماني كه بچه هاي شما در گودالهاي گل بازي مي كنند، رزرو شود. اين چرخه قبل از چرخه شستشو است كه لباس هاي شما را قبل از شستشوي مواد شوينده اضافي در لباسشويي خيس مي كند. خدمات تاپ امداد توصيه مي كند كه مقدار طبيعي مواد شوينده لباسشويي خود را مصرف كرده و بين دو دستگاه لباسشويي كه به اين ترتيب مشخص شده اند ، تقسيم كنيد.

ضدچروك

اگر به دنبال ايجاد چين و چروك در لباس هاي خود نيستيد، اين چرخه شستشو براي شماست. ضد چروك به محض بيرون آمدن از خشك كن، به حداقل رساندن چين و چروك پيراهن لباس، شلوار و لباس كمك مي كند. مطبوعات دائم از آب گرم يا گرم براي استراحت درزها و چرخش آهسته استفاده مي كنند كه در درجه اول باعث اطمينان از ايجاد چين و چروك مي شود.

چرخه ي سنگين

چرخه شستشوي سنگين براي لباس هاي كار كه اغلب پر از روغن، خاك، چربي و گل است، به خوبي كار مي كند. اين چرخه داراي يك چرخه شستشوي طولاني و آب گرم و چرخش سريع به منظور از بين بردن همه كثيفي ها است.

شستشوي دست

چرخه شستشوي دست شما بسيار شبيه به چرخه ظريف است، اما اين چرخه از لرزش ملايم و خيساندن در آب سرد را با هم مخلوط مي كند. خدمات تاپ امداد توصيه مي كند كه اين چرخه را براي مواردي كه “فقط با دست شستشو مي باشد” استفاده كنيد.
شستشوي اضافي اين چرخه واشر در پايان چرخه واشر طبيعي شما يك چرخه اضافي براي شستشو مي دهد. اين است كه اطمينان حاصل كنيد كه تمام گرد و غبار، خاك، مواد غذايي و ساير مواد زائد كاملاً شسته شده است. اگر هر يك از اعضاي خانواده شما نسبت به مواد شوينده حساس باشد و يا كسي به آن حساسيت داشته باشد، اين چرخه براي اطمينان از حذف همه آلرژن ها و همه مواد شوينده نيز عالي است.

خب! حالا شما مالك واقعي لباسشويي هستيد. منظور از تنظيمات لباسشويي براي آسانتر كردن زندگي شما و به حداكثر رساندن كارآيي دستگاه لباسشويي و در نهايت طولاني ماندگاري آن است. هنگامي كه براي كار سختي به لباسشويي خود نياز داريد، به آن مي گوييد اين كار را انجام دهيد. اگر مي تواند استراحت كند و يك شستشوي سبك ارائه دهد، شما هم چنين بگوييد. اين مخالف دستگاههاي مدل قديمي است كه همه چيز را با همان شدت و بدون توجه به شرايط و مواد آن شستشو مي دهد. علاوه بر اين ، با غلبه بر مواد پوشاك مصنوعي ، ديگر لازم نيست دستگاه خود را سخت كار كنيد. به اين ترتيب، با استفاده از تنظيمات لباسشويي، هم لباس و هم عمر لباسشويي شما طولاني تر خواهد شد.

ويژگي هاي خدمات تاپ امداد

خدمات تاپ امداد نيروي متخصص در خدمات به مشتريان است. هدف ما اين است كه خانه خود را بهتر از زمان ورود به آنجا ترك كنيم. اگر در منطقه اي از شهر تهران هستيد و مشكلي با لباسشويي يا خشك كن خود تجربه كرده ايد و نياز به تعمير لباسشويي و خشك كن داريد، امروز با خدمات تاپ امداد تماس بگيريد!

 

http://topemdad.ir/a-variety-of-washing-cycles-on-your-washing-machines/

مهندس بازدید : 775 یکشنبه 10 فروردین 1399 نظرات (0)

نمك ها و ساير مواد جامد محلول براي حذف از جريان هاي فاضلاب بسيار مشكل هستند. تصفيه آب صنعتي استاندارد هيچ كاري در مورد مواد جامد محلول انجام نمي دهد و همچنين انعقاد يا رسوب گذاري انجام نمي شود. اينها ممكن است در برخي معيارها TDS را كاهش دهند ، اما در شرايطي كه مواد جامد محلول (TDS) به ويژه زياد باشند ، تصفيه اضافي لازم است. به همين دليل تصفيه فاضلاب سوم با استفاده از اسمز معكوس امكان تخليه و استفاده مجدد از ايمني و استفاده مجدد از اين جريان فاضلاب را فراهم مي آورد.

برخي از صنايع TDS بيشتري را در جريان فاضلاب خود توليد مي كنند. اين كه آيا آنها مي خواهند با خيالي آسوده فاضلاب خود را تخليه كنند يا از آن استفاده مجدد كنند ، آن سطح بالاي TDS براي رفع نيازمندي هاي دفع چالشي را ايجاد مي كند. يك راه حل استفاده از نمك زدايي اسمز معكوس است. با وجود يك غشاي انتخابي به آب ، حتي برخي از كوچكترين ذرات از پساب فاضلاب خارج مي شوند. در زير ، ما در مورد چند صنعت مورد استفاده در استفاده از نمك زدايي اسمز معكوس در برنامه هاي كاربردي تصفيه آب صنعتي براي استفاده مجدد از آب يا تخليه سازگار بحث خواهيم كرد.

نفت / گاز

ميادين نفتي به دليل توليد آب نمكي كه با نفت و گاز در زير زمين افتاده است به خوبي شناخته شده اند. تصفيه استاندارد مي توانند آب شور كمتري را كنترل كنند ، اما آب TDS را بالا نبرد. در بسياري موارد ، اسمز معكوس به عنوان يك تصفيه سوم براي از بين بردن نمك ها و ساير مواد جامد محلول استفاده مي شود. به اين ترتيب مي توان از آب براي بيرون آوردن روغن بيشتر از چاه ، استفاده مجدد در آبياري يا ساير مصارف غير قابل مصرف استفاده كرد يا با خيال راحت تخليه شد. فرآيند RO معمولاً در مورد جريانهاي آب حاوي سطح TDS بالاتر از ۴۷٫۵۰۰ ميكروگرم بر ليتر كاربرد ندارد.

نيروگاه ها

نيروگاه ها از آب در ديگهاي بخار براي ايجاد بخار و همچنين در برجهاي خنك كننده استفاده مي كنند. بدون آب تميز ، اين سيستمها با حداكثر كارآيي كار نمي كنند و هزينه هاي عملياتي بالاتري نيز دارند. اغلب اوقات ، آب خوراك نيروگاه حاوي نمك ، مواد معدني سختي يا ساير آلودگي ها است. تصفيه اب اسمز معكوس مي تواند از آن دسته از آلاينده ها مراقبت كند. فاضلاب حاصل از اينها نيز مي تواند از طريق تصفيه فاضلاب سوم و استفاده مجدد از آن براي كاهش مصرف آب خام ارسال شود.

هتل / استراحتگاه

هتل ها و استراحتگاه ها براي استفاده مجدد ، آب كثيف خود را در محل مورد استفاده قرار داده اند. در صورت استفاده از اسمز معكوس در مرحله تصفيه فاضلاب تركيه ، اين امكان را دارد كه در صورت مقررات اجازه استفاده از آب كثيف را براي ساير كاربردهاي آب فرآيندي را در خصوص خواص آنها يا براي آب آشاميدني نيز بكار گيريم.

پردازش مواد غذايي / نوشيدني

آب ماده مهمي در بسياري از محصولات غذايي و آشاميدني است. همچنين براي تميز كردن و شستشو و ديگر مواردي از اين دست در هنگام پردازش استفاده مي شود. بسياري از اين كاربردها ، به ويژه به عنوان يك ماده تشكيل دهنده ، نياز به آبي دارند كه از كيفيت بالايي برخوردار است. با استفاده از تصفيه فاضلاب سوم با اسمز معكوس ، مواد جامد محلول و آلاينده هاي رديابي به راحتي مي توان مورد استفاده قرار گرفت تا فاضلاب قابل استفاده مجدد باشد.

منسوجات

فرآيند رنگرزي در صنعت نساجي به آب خالص زيادي احتياج دارد. آلاينده ها مي توانند باعث ايجاد مشكل در دستگاه هاي مورد استفاده شوند. نمك ها و رنگ هاي محلول در فاضلاب با روشهاي ديگر قابل حذف هستند بنابراين تصفيه فاضلاب سوم با استفاده از اسمز معكوس در صنعت نساجي براي تصفيه فاضلاب بسيار محبوب است.

خمير كاغذ / كاغذ

براي توليد خمير كاغذ و كاغذ نياز به مقدار زيادي آب با كيفيت بالا به منظور توليد محصولي با كيفيت بالا است. براي شركت توليد كننده سودمند است كه بتواند براي كاهش هزينه ها و استفاده مجدد از آن از فاضلاب خود در فرآيندهاي نياز به آب يك درجه خاص استفاده كند. استفاده از سيستم RO براي تصفيه فاضلاب سوم مي تواند در تلاش مجدد استفاده كند.

داروسازي

اخيراً نگراني هاي زيادي در مورد اثرات احتمالي داروهاي دارويي در آب آشاميدني وجود داشته است. اين در نتيجه توليد كنندگان دارويي در تصفيه خانه هاي فاضلاب خود در مراكز تصفيه استاندارد است كه براي تصفيه چنين تركيبات كوچك و پيچيده اي بي نظير هستند. بنابراين ، شركت هاي داروسازي فشار بيشتري براي تصفيه فاضلاب خود و براي انجام اين كار احساس كرده اند ، از اسمز معكوس به عنوان مرحله تصفيه فاضلاب فاضلاب سوم استفاده كرده اند. آب تصفيه شده پس از آن با خيال راحت تخليه مي شود.

نيمه هادي / ساخت فلزات

ساخت نيمه هادي ها و فلزات مي تواند چند مضر و دشوار براي تصفيه آلاينده ها در فاضلاب آنها باقي بگذارد. به عنوان مثال ، نيمه هادي ها به دليل پشت سر گذاشتن PFOS در فاضلاب خود پس از توليد شناخته شده اند. PFOS در سالهاي اخير مورد توجه بسياري قرار گرفته است ، اما اسمزمعكوس مي تواند تقريباً همه رده هاي شيميايي موجود در فاضلاب را از بين ببرد. در ساخت فلزات ، آب خالص براي شستشو مورد نياز است يا در نقاط ديگر مي توان لكه هايي روي سطح فلز باقي گذاشت. از RO استفاده مي شود كه اغلب از يك روش سوم براي آب شستشو استفاده مي شود تا كيفيت كافي براي استفاده مجدد داشته باشد.

همانطور كه مشاهده مي كنيد ، اسمز معكوس در تصفيه فاضلاب سوم داراي كاربردهاي مختلفي است. اين امر مي تواند به شهرداري ها و صنايع اجازه دهد پساب را براي استفاده در آب آشاميدني و نيز مقررات مجدداً بازيافت كنند. در كاربردهاي صنعتي ، تصفيه فاضلاب سوم با استفاده از RO مي تواند براي جريان هاي حاوي سطح TDS بالا استفاده شود.

http://alborzabcotavan.ir/چگونه-از-اسمز-معكوس-در-كاربردهاي-تصفيه/

مهندس بازدید : 42 یکشنبه 10 فروردین 1399 نظرات (0)

آب براي زنده ماندن انسان ضروري است. پزشك پيشنهاد مي كند كه مقدار زيادي آب خالص براي دوري از بسياري از مريضي هاي شديد استفاده كنيد. با افزايش ميزان آلودگي در اين روزها، دريافت آب آشاميدني خالص تقريبا غيرممكن است. تصفيه آب قبل از نوشيدن براي زندگي سالم انسان بسيار مهم است. بسياري از مردم بر اين باورند كه آب جوش مي تواند ناخالصي ها را از آب خام خارج كند. اما فقط جوشيدن قادر به حذف همه ناخالصي هاي موجود در آب خوراك نيست، بنابراين در هر خانه و دفتر نياز به دستگاه تصفيه آب صنعتي وجود دارد.

بسياري از ارائه دهندگان خدمات در بازار ارائه مي دهند كه خدمات تصفيه آب مانند نصب دستگاه تصفيه آب صنعتي اسمزمعكوس RO ، تعمير سيستم تصفيه آب، خريد يا جايگزيني قطعات يدكي RO را ارائه مي دهند.

اجزاي اساسي دستگاه تصفيه آب صنعتي اسمزمعكوس RO

اسمز معكوس (RO) يكي از روش هاي قابل اطمينان در تصفيه آب است كه توسط مناطق مسكوني و همچنين تجاري براي تصفيه آب مورد استفاده قرار مي گيرد. سيستم RO مي تواند بيش از ۹۹٪ آلاينده هاي آلي و معدني را از آب خام خارج كند.

همه دستگاه تصفيه آب صنعتي RO معمولاً از همان اجزا تشكيل شده اند. كاركردن تمام سيستم هاي RO تنها متفاوت است در تفاوت در كيفيت غشاها و فيلترهاي مورد استفاده مشتريان است. در اينجا قطعات يدكي اساسي RO و كاركردهاي آنها آورده شده است.

SOV (دريچه خاموش)

اگر مخزن ذخيره كامل باشد، اين مقدار به طور خودكار جريان آب خوراك را به سيستم تصفيه متوقف مي كند. همچنين در صورت خارج شدن آب از شير آب يا كاهش فشار مخزن، آب آشاميدني را از طريق غشاي RO فشار مي دهد.

پيش فيلتر

اين اولين قدم در فرآيند تصفيه آب اسمز معكوس است. آب خام در حال عبور از پيش فيلتر است.

اگر منبع آب حاوي سطح بالايي از فلزات سنگين و سطح شديد ناخالصي باشد، لازم است كه قبل از فيلتر كردن سيستم RO خود به دليل اينكه طول عمر غشاي RO را بهبود مي بخشد، وجود داشته باشد و قيمت قطعات تصفيه آب را كاهش مي دهد.

اين نمك، خاك و ساير آلاينده ها را از سيستم خارج مي كند. اين از انسداد سيستم RO جلوگيري مي كند.

غشاي RO

اين بخش اصلي سيستم RO است. بعد از فيلتراسيون، آب خام تحت فشار اسمزي به سمت غشاهاي RO فشار مي يابد.

بسته به منابع آب مختلف عناصر غشايي مختلفي وجود دارد. بسته به نياز آب، كاربر مي تواند عناصر غشايي و لايه هاي غشايي را انتخاب كند.

غشاهاي موجود عبارتند از:

  • عنصر غشايي اسمز معكوس (RO) آب و شير آب را شكسته (۲٫۵ ‘، ۴’ ، ۸ ‘)
  • عناصر غشايي اسمز معكوس (RO) آب دريايي (۲٫۵ “، ۴” ، ۸ “)
  • عناصر غشاي تصفيه نانو (۲٫۵ ” ، ۴ ” ، ۸ ‘)
  • عناصر غشايي فوق تصفيه (۲٫۵ ” ، ۴ ” ، ۸ ‘)

كاربر مي تواند با توجه به نياز اندازه عناصر غشايي را انتخاب كند. به طور كلي عناصر غشايي در اندازه هاي بزرگ توسط اهداف تجاري و صنعتي مورد نياز است.

اكثر شركتهاي تصفيه آب صنعتي براي جلوگيري از صدمات مكانيكي و شيميايي از روش RO قبل براي محافظت از سيستم RO استفاده مي كنند. راه حل هاي قبل از تصفيه به شرح زير است:

استفاده از فيلتر چندرسانه اي (MMF) كه داراي لايه هايي از زغال سنگ آنتراسيت، ماسه و لايه گارنت است، بزرگترين ذرات گرد و غبار را از بين مي برد و مدت زمان طولاني تر براي فيلتر اصلي RO را فراهم مي كند. اين سيستم RO را از مضرات محافظت مي كند.
ميكرو فيلتراسيون باعث حذف آلودگي هاي كلوئيدي به ابعاد ۱-۱۰-۱۰ ميكرومتر مي شود. كاربراني كه TDS بالايي در آب خوراك خود دارند، براي عملكرد عالي سيستم RO بايد از اين پيش تصفيه استفاده كنند.
استفاده از داروهاي ضد مالشي و مهاركننده هاي مقياس. اين مواد شيميايي قبل از تصفيه آب به آب خام اضافه مي شوند و باعث افزايش محدوديت حلاليت در بعضي از تركيبات معدني مي شوند. اين سرعت بهبودي بهتر سيستم RO را فراهم مي كند. كاربر مي تواند با توجه به نوع آب منبع ، داروهاي ضد دارايي را انتخاب كند.
فيلتر ارسال: پس از مرحله دوم ، آب فرآيندهاي از طريق فيلتر نهايي كه به عنوان فيلتر پست معروف است منتقل مي شود. به طور معمول از فيلتر كربن در مرحله پس از فيلتراسيون استفاده مي شود.
قبل از انتقال آب از مخزن ذخيره به شير آب RO، آلودگي هاي باقي مانده را از آن جدا كرده و با از بين بردن بوي بد از آب آشاميدني ، طعم آب را بهبود مي بخشد.

شير آب RO

مدل هاي تصفيه آب غير هواي RO بدون شكاف هوا در شير آب RO با آن ساخته شده اند. مشتريان غالباً بين شير آب شكاف و شير آب شكاف هوا اشتباه گرفته مي شوند.

بطور كلاسيك سيستم تصفيه آب RO با شير آب شكاف هوا همراه است اما برخي از ارائه دهندگان خدمات قطعات تصفيه آب RO RO نيز داراي شير آب شكاف نيستند.

ساير قطعات يدكي سيستم تصفيه آب RO

مخزن ذخيره آب

اين آب خالص را بعد از تصفيه آب ذخيره مي كند. به طور كلي مخزن ذخيره آب مي تواند ۶ تا ۱۵ ليتر آب را ذخيره كند. قبل از خريد دستگاه تصفيه آب ، كاربر نياز به تجزيه و تحليل درست در مورد استفاده از آب دارد و دستگاه تصفيه آب را مطابق نياز مصرف انتخاب مي كند.

در برخي از سيستم هاي RO، كاربر مي تواند مخزن ذخيره را تميز كند ، اما برخي از آنها با ظروف نگهدارنده وصل شده همراه هستند.

در بعضي مواقع اگر سيستم خورشيدي به اندازه كافي آب خوراكي نداشته باشد ، سيستم RO مي تواند آسيب ببيند ، از اين رو در بيشتر سيستم صنعتي و تجاري RO مخزن بزرگ ذخيره براي ذخيره آب خام براي سيستم تصفيه آب مورد نياز است.

لامپ UV

لامپ UV درمان ضد عفوني كننده فوق العاده بنفش را به آب ارائه مي دهد و آب آشاميدني سالم و سالم را در اختيار كاربران خود قرار مي دهد. پرتوهاي UV-C در بدن ميكروارگانيسم ها نفوذ كرده و آنها را مي كشند.

انواع لامپهاي ماوراء بنفش موجود در بازار عبارتند از:

  • لامپهاي UV استاندارد كم فشار
  • لامپ HO يا لامپ UV با فشار كم فشار بالا
  • لامپهاي UV آمالگام
  • از اين لامپ ها در تصفيه خانه فاضلاب صنايع نيز استفاده مي شود.

خط زهكشي

در انتهاي خروجي غشاي RO قرار دارد. از آن براي تخليه آب موجود در ناخالصي ها و آلودگي هاي آلي يا معدني استفاده مي شود. به طور خلاصه ، آب رد شده از سيستم از خط تخليه دور ريخته مي شود. اگر آب بيشتري از خط تخليه رد شود ، ممكن است آب خوراك شما حاوي مقدار زيادي ناخالصي باشد.

شير بررسي

در انتهاي خروجي غشاي RO در نزديكي خط تخليه قرار دارد. براي محدود كردن جريان برگشت آب از مخزن ذخيره سازي استفاده مي شود. همچنين باعث پارگي غشاي RO از پارگي مي شود.

محدود كننده جريان

محدود كننده جريان سرعت را كنترل مي كند و به كيفيت بسيار بالاي آب آشاميدني تصفيه آب دست مي يابد. متوسط ​​نسبت آب خالص و آب رد شده از سيستم RO 5: 1 3 3 است.

در داخل لوله خط تخليه RO واقع شده است. از غشاي RO در برابر آسيب ديدن در برابر عناصر سمي محافظت مي كند و آن را به خط تخليه سوق مي دهد.

پمپ آب خوراك

اين براي مصرف كنندگان سيستم RO كه فشار كم آب منبع دارند لازم است. اين باعث مي شود آب خام خوراك در مخزن ذخيره شود و عملكرد سيستم RO را افزايش دهد.

براي هر نوع مشكل در دستگاه تصفيه آب صنعتي، مشتري مي تواند با ارائه دهندگان خدمات تعميرات RO در اين نزديكي تماس برقرار كند. تقريباً همه مارك ها داراي مراكز خدمات رايگان مشتري در شهرهاي بزرگ هند هستند.

برخي از شركت هاي تصفيه آب نيز تعداد خدمات رايگان مشتري را در اختيار كاربران قرار مي دهند تا بتوانند مشكلات را برطرف كرده و براي رفع مشكل خود خدمات سريع دريافت كنند.

http://alborzabcotavan.ir/components-of-the-osmosis-industrial-water-treatment-system-and-their-function/

مهندس بازدید : 33 شنبه 09 فروردین 1399 نظرات (0)

بيشتر اوقات، در تعمير يخچال فريزر و سايد باي سايد شما در پس زمينه بي سر و صدا عمل مي كند و نياز به تعمير يخچال فريزر و تعمير سايد باي سايد نيست، و به صداهايي كه ممكن است ايجاد كند توجه زيادي نمي كنيد. با اين وجود، وقتي چيزي اشتباه پيش مي رود، به خصوص اگر يخچال شما، شروع به ايجاد صداي تند و تيز كند، احتمالاً فوراً متوجه آن هستيد. با اين راهنما همراه باشيد تا بدانيد كه برخي از آن صداهاي غير طبيعي چه مي توانند باشند، و اگر آنها را از يخچال شما شنيديد چه معني دارد:

برخي از سر و صداها طبيعي است

توجه داشته باشيد كه همه صداهاي ناشي از يخچال شما نبايد دليل اصلي نگراني باشد. بسياري از قسمت هاي مختلف مسئول عملكرد يخچال شما وجود دارد، و شنيدن صداهاي استاندارد هر از گاهي طبيعي است. به عنوان مثال، هنگامي كه يخ ساز شما در حال پر شدن از آب است، يخچال شما با تكميل اين فرآيند ممكن است صداي ترسناك ايجاد كند. موتور و كمپرسور در هنگام كار نيز از صداي ضعيف برخوردار خواهند بود. با اين حال، پس از يك دوره شنيدن اين صداهاي معمولي به طور روزانه، شما قادر خواهيد بود براي هر صداهاي جديدي كه به نظر نمي رسد كاملاً مناسب باشند، و وقتي كه آنها طولاني تر از حد ممكن طولاني مي شوند، تمايز ايجاد كنيد.

سر و صداهاي يخ ساز

اگرچه يخ ساز شما هر بار كه پر مي شود كمي آزار داده مي شود، يك صداي بلند مي تواند مشكل را به وجود آورد. در بسياري از موارد، اين بدان معني است كه يخ ساز در حال اجرا است، اما هيچ آبي براي تهيه يخ در آن فراهم نيست. براي رفع مشكل در اين مورد، اطمينان حاصل كنيد كه خطوط آب به درستي با يخچال به هم وصل شده اند، زيرا در صورت ادامه كار بدون يخ ساز، يخ ساز مي تواند آسيب ببيند.

جريان هواي محدود

هنگامي كه منافذ هوا مسدود شود، مواردي كه جريان هوا را مسدود مي كند مي تواند صداهاي عجيب ايجاد كند. براي جلوگيري از اين امر، يخچال و فريزر خود را مرتب نگه داريد و حتماً مواد غذايي را مستقيماً در مقابل دريچه هاي هوا قرار ندهيد. نگه داشتن جريان هوا در يخچال شما بدون محدوديت نه تنها براي خنك نگه داشتن وسايل شما بلكه براي عملكرد كلي كارآمد دستگاه نيز ضروري است.

كمپرسور كثيف

در بين ديوار و پشت يخچال شما گير كرده ، كثيف شدن كمپرسور با گذشت زمان بسيار آسان است. كمپرسور هنگامي كه با گرد و غبار و مواد زائد پوشانده شده است ، مي تواند صداي قابل توجهي از صدا را ايجاد كند. هر چند وقت يك بار، اين ايده خوبي است كه برق را از يخچال خود جدا كنيد و از يك برس نرم براي تميز كردن هم كمپرسور و هم از فن كندانسور كه در زير تابلو در قسمت پشتي يخچال شما قرار دارد استفاده كنيد.

اگر يخچال شما، صدا ايجاد مي كند، با تيم متخصص ما در تعمير يخچال و تعمير سايد باي سايد تماس بگيريد. ما مي دانيم كه تعويض يخچال و فريزر شما مي تواند يك دردسر غيرمنتظره و پرهزينه باشد، به همين دليل ما متعهد هستيم كه هر كاري كه لازم است را انجام دهيم تا به شما كمك كند از تجهيزات خود نهايت استفاده را ببريد امروز براي تماس با ما تماس بگيريد تا مشاوره خود را تعيين كنيم تا بتوانيم سريعاً براي تشخيص صداهاي غير طبيعي كار كنيم و مطمئن شويد كه يخچال شما تعميرات مورد نياز خود را دريافت مي كند.

http://topemdad.ir/why-does-the-fridge-freezer-and-side-by-side-start-making-noise/

مهندس بازدید : 40 پنجشنبه 07 فروردین 1399 نظرات (0)

جارو برقي يك وسيله جدايي ناپذير براي تميز كردن خانه شما است، اما از آنجا كه قطعات متحرك زيادي دارند مي توانند به راحتي بشكنند و نياز به تعمير جاروبرقي و تعمير جاروشارژي در منزل داشته باشيد. اگر جاروبرقي شما مانند گذشته كار نمي كند، بسياري از جوانب وجود دارد كه مي توانيد توسط خودتان آن را بررسي كنيد و سعي كنيد در خانه برطرف كنيد. اگرچه همه جاروبرقي ها به طور متفاوتي ساخته شده اند، اما عيب يابي مشكلات مشترك به طور مشابه بين مارك ها انجام مي شود. هنگامي كه شما مي دانيد كه چگونه به رفع اصلاحات اساسي در جاروبرقي خود بپردازيد، مي توانيد در هر زمان ديگري دوباره آن را راه بياندازيد!

يافتن مشكل

۱)در صورت بروز مشكل مكش، لوله ها، فيلترها و غلطك ها را بررسي كنيد. اگر غلتك از كار افتاده باشد يا اگر لوله ها و فيلترها بسته شده باشند، بسياري از جاروبرقي ها مكش خود را از دست مي دهند. براي تعمير جاروبرقي خود را وارونه كنيد و آن را روشن كنيد تا ببينيد غلتك مي چرخد ​​يا خير. سپس لوله ها و نازل ها را بررسي كنيد تا مانع انسداد نشده باشند. به فيلتر نگاه كنيد تا ببينيد كه پر از خاك و گرد و غبار است يا خير.
ضميمه هاي موجود در انتهاي شلنگ لوله خود را بررسي كنيد تا ببينيد تا چيزي آيا آنها را مسدود كرده است يا خير.

۲)اگر صداي جاروبرقي شما در حد معمول نيست به كيسه نگاه كنيد. اگر صدايي غيرمعمول را از پايين جاروبرقي خود مي شنويد يا اينكه مكش به اندازه كافي نيست، بررسي كنيد كه آيا كيسه پرشده است يا خير. اگر اينطور باشد ، بايد آن را جايگزين كنيد.
كيسه هاي جاروبرقي را مي توان از فروشگاه هاي بهسازي منزل و همچنين خرده فروشان آنلاين خريداري كرد.

بعضي اوقات ، اگر خلاء شما مكش را از دست بدهد، ممكن است به اين دليل باشد كه كيسه يا قوطي پر از زباله است. كيسه را بررسي كنيد تا ببينيد آيا پر است كه در صورت نياز آن را جايگزين كنيد. اگر خلاء قوطي شما وجود دارد ، قبل از قرار دادن مجدد دستگاه ، آن را خالي كنيد و آن را با آب صابون تميز كنيد.
قبل از اتصال مجدد آن به دستگاه خود اطمينان حاصل كنيد كه يك قوطي جارو برقي كاملاً خشك باشد.

تعميرجاروبرقي در منزل

تعميرجاروبرقي در منزل

۳)اطمينان حاصل كنيد كه جاروبرقي هنگام وصل شدن به لوله كار مي كند. سعي كنيد جاروبرقي خود را به برق وصل كنيد و آن را با سوئيچ روشن كنيد. اگر كار نكند يا به طور تصادفي شروع شود و متوقف شود ، ممكن است لوله شكسته شده و نياز به تعويض داشته باشد.
موتور داخل نيز ممكن است خراب باشد اما در خانه قابل تعمير نيست. قبل از جابجايي، ابتدا اين افزونه را تعمير كنيد، اما اگر كار نكرد ، جاروبرقي را به يك تعميرگاه ببريد.

تعميرجاروبرقي در منزل

تعميرجاروبرقي در منزل

تميز كردن غلتك

۱)براي تعمير و تميز كردن غلتك جارو برقي صفحه پايين جاروبرقي خود را برداريد. جاروبرقي خود را به صورت وارونه چرخانده و پيچ ها را در قسمت پايين دستگاه خود پيدا كنيد. براي دسترسي به غلطك برس زير آن ، بشقاب پاييني را شل كنيد.
بعضي از جاروبرقي ها كليپ هاي ساده اي دارند كه مي توانيد براي رها كردن صفحه زيرين آن را روشن يا فشار دهيد. پايين جاروبرقي خود را بررسي كنيد تا ببينيد چه ابزارهايي براي حذف آن نياز داريد.
قبل از انجام هرگونه تعمير، مطمئن شويد كه جاروبرقي شما وصل به برق وصل نشده باشد.

تعميرجاروبرقي در منزل

تعميرجاروبرقي در منزل

۲)غلتك را از جايش جدا كنيد. پيچ هايي كه غلتك قلم مو را در جاي خود نگه مي دارند، معمولاً در طرفين يافت مي شوند، اما ممكن است بين مارك هاي مختلف متفاوت باشد. از پيچ گوشتي استفاده كنيد تا پيچ هايي كه غلتك را نگه دارند، جدا كنيد و هنگامي كه كاملاً سست شد، آن را بيرون بكشيد.
بعضي از غلطكها ممكن است يك پيچ پنهان در طرف داشته باشند تا آنها را در محل وصل نگه دارد. اگر غلتك بلافاصله بيرون نيامده است ، آن را با دست بچرخانيد تا هر گونه پيچ اضافي را بررسي كنيد.

تعمير جارو برقي در منزل

تعمير جارو برقي در منزل

۳)همانطور كه جاروبرقي شما از اطراف خانه شما كثيفي و موي خود را جمع مي كند، مي تواند در اطراف غلتك پيچيده شده و از چرخش آن جلوگيري كند. ابتدا با انگشتان خود هر نوع بقاياي بزرگ را جدا كنيد. سپس موها را با يك جفت قيچي برش دهيد تا بتوانيد به راحتي آن را از غلتك بيرون بكشيد.
يك زباله را در همان نزديكي نگه داريد تا بتوانيد موها و موهاي زائد را سريعاً بيرون بريزيد.
مراقب باشيد كه موهاي بر روي غلتك خود را قطع نكنيد.

تعمير جارو برقي در منزل

تعمير جارو برقي در منزل

۴)براي خلاص شدن از شر ساير زباله ها مثل غبار مي توانيد از پاك كننده الكل براي پاك كردن قسمت داخلي خلاء خود استفاده كنيد. الكل به سرعت تبخير مي شود.

تعمير جارو برقي در منزل

تعمير جارو برقي در منزل


۵)غلتك را دوباره درون جاروبرقي خود قرار دهيد. غلتك را دوباره در جاي خود قرار دهيد و پيچ ها را ببنديد تا در داخل محكم نگه داشته شود. قبل از وصل كردن جاروبرقي خود و روشن كردن صفحه پايين آن را دوباره روشن كنيد. بررسي كنيد كه غلتك به طور صحيح در حال چرخش است.

عوض كردن تسمه

۱)براي تعمير قسمت پايين جاروبرقي خود را با پيچ گوشتي باز كنيد. جاروبرقي را روي آن بچرخانيد و صفحه پايين را از جاروبرقي خود با استفاده از پيچ گوشتي جدا كنيد. هنگامي كه صفحه پشتي را خاموش مي كنيد، بايد برس غلتك و تسمه را به موتور متصل كنيد.
جاروبرقي خود را هنگام تعويض تسمه از برق جدا نگه داريد تا كار نكند و انگشت خود را بكشيد.

تعمير جارو برقي در منزل

تعمير جارو برقي در منزل

۲)تسمه را در كنار يا مركز پايه جاروبرقي خود پيدا كرده و آن را برداريد. اگر جاروبرقي شما مكش جانبي دارد، به دنبال تسمه در طرف مقابل آن باشيد كه لوله به آن وصل شود. اگر جاروبرقي داريد كه يك واحد مكش مركزي دارد، تسمه در وسط صفحه پايين قرار خواهد گرفت. تسمه را از اسپيندل فلزي و از برس غلتكي باز كنيد تا آن را جدا كنيد.
بعضي از جاروبرقي ها براي جايگزيني تسمه نياز دارند كه برس غلتكي را برداريد.

تعمير جاروبرقي در منزل

تعمير جاروبرقي در منزل

۳) براي تعمير جاروبرقي تسمه جديد را روي اسپيندل و غلتك قرار دهيد. تسمه جديد را در اطراف اسپيندل فلزي كه به موتور وصل مي شود حلقه كنيد. سپس كمربند را محكم ببنديد تا در اطراف برس غلتكي حلقه شود. اطمينان حاصل كنيد كه كمربند خراشيده نشده در طرف و يا خراشيدن هر چيزي نيست.
تسمه هاي تعويض را مي توان به صورت آنلاين و يا از فروشگاه هاي تعمير جاروبرقي خريداري كرد. تسمه مورد نياز ممكن است به مدل جاروبرقي مورد استفاده شما بستگي داشته باشد، بنابراين حتماً تسمه هاي ساخته شده براي دستگاه مورد نظر خود را بخريد.

تعمير جاروبرقي در منزل

تعمير جارو برقي در منزل

۴)غلتك را با دست بچرخانيد تا هرگونه فشار يا ضخامت را بررسي كنيد. قبل از تعويض صفحه پايين ، قلم مو را به آرامي با دست بچرخانيد تا كمربند بتواند بچرخد. اطمينان حاصل كنيد كه كمربند در خلاء شما خسته نمي شود و يا ممكن است دوباره شكسته شود.

تعمير جاروبرقي در منزل

تعمير جاروبرقي در منزل

۵)جاروبرقي خود را روشن كنيد تا ببينيد آيا دوباره كار مي كند يا خير. جاروبرقي خود را وارونه نگه داريد و آن را وصل كنيد. غلتك را بررسي كنيد تا ببينيد تسمه در حال چرخش است يا خير. اگر هنوز كار نكند، ممكن است در مورد موتور مشكل ايجاد شود و نياز به يك تكنسين داشته باشد. مي توانيد در اين موارد با مركز تعمير جاروبرقي تاپ امداد تماس بگيريد.

تعمير جارو برقي در منزل

تعمير جارو برقي در منزل

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 248
  • بازدید سال : 2,720
  • بازدید کلی : 16,157