loading...
مهندسی
مهندس بازدید : 57 یکشنبه 03 بهمن 1400 نظرات (0)

بدون شک برای شما نیز پیش آمده است که به هنگام مشاهده یک وب سایت، بدون اینکه محتوای سایت را مطالعه کنید مجذوب ویدیوی آن شده اید و تمامی سوالات شما در مورد آن سایت با همان ویدوی پاسخ داده شده است. اگر تجربه تولید محتوایی را داشته باشید به طور حتم می دانید که یک ویدیو می تواند تمامی توجه مخاطب را به خود جلب کند. کافیست به آمار بازدید ویدیو در شبکه های اجتماعی مختلف سری بزنید تا تاثیر ویدئو بر رپورتاژ را درک کنید.

 

چرا به تولید محتوای ویدیویی نیاز داریم؟

اگر خود را جای مخاطب قرار دهید متوجه خواهید شد که کمتر کسی حوصله خواندن متون طولانی را دارد و ترجیح می دهد با یک نگاه تا انتهای داستان را بخواند. دیدن ویدیو از این نظر جذاب است که نیازی به مطالعه ندارد. داشتن یک ویدیوی جذاب بسیار بهتر از داشتن یک محتوای طولانی و خسته کننده است که تنها برای پر کردن وبسایت نوشته شده است.

عقل مردم به چشم آنهاست…!

همین جمله کوتاه تاثیر ویدئو بر رپورتاژ را بیان می دارد. به همین دلیل گفته شده نهیه یک فیلم کوتاه بسیار تاثیرگذارتر از متن است. همچنین از نظر موتورهای جستجو و به خصوص گوگل زمانی که یک مخاطب در حال دیدن ویدیوی شماست یعنی محتوای شما برای کاربر جذاب است و از نظر سئو نیز برای شما مفید خواهد بود. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم از تاثیر ویدئو بر رپورتاژ استفاده کنید تا وب سایت شما بازدهی بالاتری داشته باشد.

 

مزایای تولید محتوای ویدیویی

یکی از مهم ترین مزیت های تولید محتوای ویدیویی که تاثیر ویدئو بر رپورتاژ را آشکار می سازد، این است احتمال کپی شدن ویدیو شما بسیار کمتر از احتمال کپی شدن محتواست. محتوا را می توان به راحتی تغییر داد و مجددا نوشت ولی ویدیو قابل تغییر نیست و به نام وب سایت شما درج شده است.

به هنگام معرفی یک محصول از نظر کاربر دیدن ویدیو یک محصول بسیار بهتر از شنیدن ویژگی های آن است و با ویدیو کاربر راحت تر می تواند به شما اعتماد کند.

شنیدن کی بود مانند دیدن

زمانی که محتوای ویدیویی خود را منتشر می کنید، در صورتی که محتوای شما حرفه ای باشد نظر کاربر را جلب می کند و به راحتی می تواند به مشتری تبدیل شود.

این گزینه را در نظر داشته باشید که ذهن انس تصویر را بهتر از متن پردازش می کند و ساده تر می تواند ثبت کند. نتیجه می گیریم تاثیر ویدئو بر رپورتاژ به زودی جایگاه ویژه ای در رسانه خواهد داشت.

 

رپورتاژ آگهی چیست؟

ممکن است کلمه رپورتاژ برای شما نا آشنا باشد. در این بخش به معنی رپورتاژ و تاثیر ویدئو بر رپورتاژ می پردازیم.

رپورتاژ به معنی گزارش است و در حوزه تبلیغات بدین معنی است که شما برای معرفی یک برند یا محصول با استفاده از یک محتوای متنی و یا ویدیویی محصول خود را معرفی می کنید.

رپورتاژ یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی است که برای بهبود جایگاه شما در موتورهای جستجو و بهینه سازی سایت بسیار کارآمد است. در واقع رپورتاژ آگهی یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ و سئو است.

شاید رپورتاژ آگهی و تاثیر ویدئو بر رپورتاژ عبارتی ناآشنا باشد اما امروزه سهم بزرگی در تبلیغات آنلاین دارد. در واقع رپورتاژ یک ترفند خاص محسوب می شود به گونه ای که مخاطب بدون اینکه بداند با تبلیغلت روبرو می شود. این موضوع بر ذهن مخاطب تاثیر گذاشته و او را ترغیب می کند که به دیدن وب سایت محصول و دیگر محصولات سری بزند.

 

تاثیر ویدئو بر رپورتاژ و اهمیت تولید آن

مهم ترین بخش رپورتاژ تولدید محتوا است که بزرگترین سهم را در بهبود سئوی شما دارد. هرچقدر ویدیوی تولیدی شما خلاقانه تر باشد علاوه بر این که تاثیر زیادی بر مخاطب دارد، باعث می شود برخی سایت های خبری با دیدن آن ویدیوی شما را در وب سایت خود منتشر کنند. همین موضوع تاثیر ویدئو بر رپورتاژ را آشکار می کند.

برای بهتر دیده شدن محتوای ویدیویی خود می توانید از طرح یک سئال هوشمندانه در ابتدای ویدیو استفاده کنید تا مخاطب برای دریافت پاسخ سوال شما تا انتها شما را تماشا کند.همین ویدیوها سبب می شود ترافیک سایت شما افزایش یابد و مخاطبین بیشتری از سایت شما بازدید کنند.

 

چند نکته مهم برای افزایش تاثیر ویدئو بر رپورتاژ

یکی از نکات بسیار مهم در تولید محتوای رپورتاژ آگهی این است که ویدوی تولیدی شما نباید صرفا تبلیغاتی باشد. این موضوع سبب سرد شذن مخاطب می شود. بلکه علاوه بر تبلیغات جنبه خبری نیز باید داشته باشد تا آگاهی مشتری یا نخاطبی نسبت به محصول و یا برند شما افزایش یابد.

ویدیو تولیدی باید به گونه ای باشد که به صورت غیر مستقیم بر مخاطب تاثیر گذارد و حس کنجکاوی او را برانگیزد تا برای فروکش کردن حس کنجکاوی به وب سایت شما سر بزند.

یکی دیگر از نکات مهم این است که از تیترهای خبری در ابتدای محتوای ویدیویی خود استفاده کنید.

نقد و بررسی

در مطالب بالا به تولید محتوای ویدیویی و تاثیر ویدئو بر رپورتاژ پرداختیم و اهمیت آن را به روش های مختلف برای شما بیان کردیم. همانطور که بیان شدن برای مخاطب ویدیو تاثیرگذارتر از متن و عکس است. هرگز فراموش نکید دیدن یک محتوای طولانی در لحظه اول مخاطب را فراری می دهد. در حالی که دیدن یک ویدیو با یک عنوان خبری سوال برانگیز، قریب به 80 درصد مواقع مخاطب در وب سایت شما نگاه می دارد و مخاطب تا انتهای ویدیو همراه شما خواهد بود.

http://imedad.net/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%ab%db%8c%d8%b1-%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88-%d8%a8%d8%b1-%d8%b1%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%aa%d8%a7%da%98-%d8%a2%da%af%d9%87%db%8c/

مهندس بازدید : 50 یکشنبه 26 دی 1400 نظرات (0)

سئو سایت شرکتی در ایلام از اقدامات مهم برای کسب و کار شما به شمار میرود چگونه؟ در ادامه مقاله سئو سایت شرکتی در ایلام با ما همراه باشید. به عنوان یک صاحب کسب و کار، همیشه می خواهید کسب و کارتان رونق داشته باشد. در دنیای امروز، یکی از مهم ترین عواملی که می تواند در موفقیت یک کسب و کار موثر باشد، بازاریابی آنلاین است. حضور شما در اینترنت باید احساس شود.

یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی آنلاین که باید در طرح کسب و کار خود بگنجانید، بهینه سازی موتور جستجو یا همان سئو است. صرف نظر از نوع کسب و کاری که دارید، باید از این تکنیک بازاریابی استفاده کنید. مقاله سئو سایت شرکتی در ایلام قصد دارد مزایای سئو را توضیح دهد و چگونه می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد.

سئو شامل تکنیک های بازاریابی آنلاین است که برای بهبود بازدید وب سایت در موتورهای جستجو استفاده می شود. قابل مشاهده بودن به این معنی است که وقتی افراد از عبارات مرتبط با آن استفاده می کنند، کسب و کار شما می تواند در بالای نتایج جستجو ظاهر شود.

محبوب ترین موتورهای جستجو عبارتند از گوگل، بینگ و یاهو. اکثر مشتریان بر روی وب سایت هایی که در بالای صفحه نتایج موتور جستجو ظاهر می شوند یا آنهایی که در صفحه اول نتایج هستند کلیک می کنند. دستاورد های متعددی وجود دارد که یک شرکت می تواند مستقیماً از مشاهده شدن در موتورهای جستجو به دست آورد.

تکنیک های خوب سئو سایت شرکتی در ایلام باعث افزایش ترافیک وب سایت شما می شود. درصد زیادی از مشتریان بر روی مشاغلی کلیک می کنند که رتبه خوبی برای کلمات کلیدی خاص دارند. اگر یک فروشگاه آنلاین دارید، ترافیک بیشتر منجر به خرید بیشتر و در نتیجه حاشیه سود بیشتر می شود.

مطالعه بیشتر: سئو سایت شرکتی در همدان

سئو سایت شرکتی در ایلام و رشد درآمد

اگر یک وبلاگ دارید، افزایش ترافیک به این معنی است که افراد زیادی مقالات شما را می خوانند. بنابراین، کسب درآمد از وبلاگ بسیار ساده تر خواهد بود. تبلیغ کسب و کار شما برای مشتریان احتمالی می تواند یک امر گران قیمت باشد. احتمالاً شما پول زیادی را در PPC یا گوگل ادوردز پرداخت می کنید. می توانید تفاوت گوگل ادورز و سئو را در این مقاله مطالعه کنید. با تبلیغات جستجوی  PPC، شما باید به پرداخت هزینه خدمات ادامه دهید تا هر زمان که افراد از کلمات کلیدی خاصی استفاده می کنند، کسب و کار شما در بالای موتورهای جستجو ظاهر شود.

با تکنیک های سئو، می توانید بدون پرداخت یک سکه، رتبه بالایی کسب کنید. این بدان معناست که هزینه تبلیغات کسب و کار شما کاهش می یابد. بر خلاف سایر اشکال تبلیغات که باید به طور منظم هزینه پرداخت کنید تا کسب و کار شما همچنان در صدر موتورهای جستجو ظاهر شود، سئو سایت شرکتی در ایلام مزایای طولانی مدت را برای شما تضمین می کند. حتی پس از گذشت چندین ماه همچنان رتبه های بهتری خواهید داشت. با توجه به اینکه به شما کمک می کند تا هزینه های تبلیغات کسب و کار را کاهش دهید، هزینه کلی اداره کسب و کار نیز کاهش می یابد.

به دوران تاریکی قبل از اینکه سئو در زندگی ما وجود داشته باشد فکر کنید .قبل از سئو، مشتریان مطمئن نبودند که چگونه بهترین منبع را برای اطلاعاتی که علاقه مند به کسب آن هستند پیدا کنند. آیا آنها می دانستند چگونه می توانند برخی از اطلاعات را به دست آورند؟… مطمئنا، اما بهترین منبع برای آن نیست.

اکنون، آنها برای هر سؤال احتمالی که بخواهند بپرسند، آن را در اختیار دارند. قبل از سئو سایت شرکتی در ایلام ، مشتریان با نگاه کردن به اطلاعات درهم ریخته ای که در یک وب سایت با آنها مواجه می شدند، بسیار مستعد غرق شدن بودند. همانطور که قبلا ذکر شد، وب سایت ها هرگز دلیل زیادی برای سازماندهی محتوای خود قبل از سئو سایت شرکتی در ایلام نداشتند، مگر اینکه مطابق با انتظارات خود باشند.

این باعث شد که بازدیدکنندگان سایت به رمزگشایی بلوک های کلمات در صفحه سایت بپردازند و سعی کنند اطلاعاتی را که جستجو می کردند بیابند. امروزه، بازدیدکنندگان سایت شما با توجه به سال ها “تجربه” خود در استفاده از گوگل، انتظاراتی از ظاهر سایت و محتوای شما دارند. با فرض اینکه سایت شما مطابق با آن انتظار باشد، درک مشتری از سئوی مدرن منجر به بازدید بیشتر از سایت شما، نرخ تبدیل بالاتر و تعامل بیشتر مشتری در صفحات شما می شود.

دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت شرکتی در ایلام

داشتن رتبه های خوب در گوگل و بینگ اعتبار کسب و کار شما را بهبود می بخشد. مشتریان تمایل دارند به برندهایی که در بالای صفحه نتایج ظاهر می شوند اعتماد کنند. آنها فرض می کنند که شرکت شما به دلیل خدمات نمونه ای که به مصرف کنندگان خود ارائه می دهد رتبه خوبی دارد. شما در زمینه کسب و کار خود به یک رهبر تبدیل خواهید شد و همه در آن صنعت، از جمله رقبای شما، کسب و کار شما را تحسین خواهند کرد.

برخی از ابزار سئو سایت شرکتی در ایلام نیز می توانند برای بهبود شهرت شما مورد استفاده قرار گیرند. به عنوان مثال، اگر مقاله ای منتشر شده است که جنبه منفی کسب و کار شما را به تصویر می کشد، می توان از برخی تکنیک ها برای به حداقل رساندن اثرات مخرب آن استفاده کرد. رقابت در یک کسب و کار می تواند طبیعی باشد، اما گاهی اوقات می تواند بسیار سخت باشد، به خصوص اگر کسب و کار های زیادی در همان زمینه وجود داشته باشند.

برای متمایز شدن از بقیه، نیازی به استفاده از شیوه های تجاری نابهنجار ندارید سئو سایت شرکتی در ایلام می تواند رقابت را به پیاده روی در پارک تبدیل کند. حتی اگر تازه‌ترین شرکت کننده در خط کسب‌وکار هستید، باز هم می‌توانید بدون زحمت از سایر شرکت‌های تاسیس پیشی بگیرید.

روند اجرای سئو سایت شرکتی در ایلام

برای داشتن یک وبسایت مناسب که برای گوگل نیز بهینه سازی شده باد باید به عوامل گوناگونی توجه نمود. در ابتدای کار، وبسایت شما توسط متخصصین ما راه اندازی میشود و یا اطلاعات وبسایت شما توسط گروه سئو دریافت شده و آغاز ایجاد تغییرات مثبت رقم میخورد. ابتدای کار وبسایت مورد بررسی کارشناسان ما قرار خواهد گرفت تا ضعف ها شناسایی شوند.

سپس حوزه کاری شما و البته سختی کلمات کلیدی انتخابی مورد بررسی گسترده ای قرار میگیرند تا یک برنامه کلی بر اساس شرایط موجود شکل بگیرد. با توجه به نیاز وبسایت شما محتوا هایی بهینه برای وبسایت تولید خواهند  و شد و اگر از وبسایت فروشگاهی بهره میبرید، محصول گذاری انجام شده و یا محصولات موجود در وبسایت، با توجه به الگوریتم ها و محتوای وبسایت بهینه سازی میشوند. لینک سازی داخلی و بهبود سئوی داخلی وبسایت نیز از جمله موضوعاتی به شمار میروند که در طی فرآیند اجرا میشوند.

با توجه به قدمت تاسیس وبسایت برای وبسایت شما لینک سازی خارجی و یا همان بک لینک صورت میگیرد و به شما برای گذاشتن مقالاتی تحت عنوان رپورتاژ آگهی در وبسایت های دیگر، پیشنهاد داده خواهد شد تا وبسایت با داشتن بک لینک هایی قدرتمند رشد کند. قابل به ذکر است که محتوای موجود در تمامی بخش های وبسایت توسط کارشناسان و متخصصین ما قابلیت تولید را دارند و با خاطری آسوده میتوانید نظارتگر کیفیت بی مثال محتوای وبسایت خود باشید.

مهندس بازدید : 48 دوشنبه 13 دی 1400 نظرات (0)

حوزه سئو دائماً در حال تغيير است و اگر نمي خواهيد بر رتبه شما تأثير بدي بگذارد، بايد هر چند وقت يكبار استراتژي خود را تطبيق دهيد. تاثير كوتاه كننده لينك بر سئو را در ادامه اين مقاله بررسي خواهيم نمود. از آنجايي كه محتوا بخش بزرگي از استراتژي سئوي شما را تشكيل مي دهد، بسيار مهم است كه هيچ فرصتي را براي اشتراك گذاري صحيح آن از دست ندهيد. اينجاست كه استفاده از كوتاه كننده هاي لينك مي تواند مفيد واقع شود. كوتاه‌كننده‌هاي URL اساساً برنامه‌هاي آنلايني هستند كه URL معمولي شما را به يك نسخه كوتاه‌ تر تبديل مي‌كنند.

چرا از كوتاه كننده URL استفاده كنيم؟

برخلاف تصور رايج، استفاده از كوتاه‌كننده URL به سئوي شما آسيبي وارد نمي‌كند يا سئو از اين طريق مختل نمي‌شود. مت كاتز در حين كار در گوگل ويدئويي در يوتيوب منتشر كرد كه در آن درباره تاثير كوتاه كننده هاي URL بر رتبه بندي جستجوي وب سايت صحبت كرد.به گفته كاتز، گوگل با لينك هاي كوتاه شده مانند تغيير مسير استاندارد 301 رفتار مي كند.

بنابراين، لينك هاي كوتاه شده تمام ارزش لينك خود را پاس مي كنند موتورهاي جستجوي ديگر   هنگام مديريت لينك هاي كوتاه شده از رويكرد مشابهي استفاده مي كنند. هنگامي كه يك موتور جستجو با يك لينك كوتاه شده روبرو مي شود، موتور جستجو به صفحه اي كه به آن هدايت مي شود، تمام ارزش لينك را اهدا مي كند. تغيير مسيرهاي 301 اغلب هنگام تغيير مكان صفحات وب استفاده مي شود.

اگر يك صفحه وب را به مكان ديگري در وب سايت خود منتقل مي كنيد، مي توانيد از تغيير مسير 301 براي حفظ رتبه بندي جستجوي صفحه استفاده كنيد. تغيير مسير 301 به مكان قديمي صفحه اضافه مي شود كه در آن كاربران را به مكان جديد صفحه هدايت مي كند. پيوندهاي كوتاه شده دقيقاً مانند اين تغيير مسيرهاي معمولي 301 با عبور دادن تمام ارزش لينك عمل مي كنند. ميتوانيم دريابيم كه تاثير كوتاه كننده لينك بر سئو  سايت يك تاثير مثبت است ميتواند سبب ارتقاع رتبه شود.

مطالعه بيشتر: اهميت سئو تصاوير در بهينه سازي سايت

كوتاه كننده هاي URL هنگام اشتراك گذاري محتواي شما مفيد هستند

همانطور كه همه ما مي دانيم، برخي از رسانه هاي اجتماعي مانند توييتر داراي محدوديت هستند، بنابراين هنگام ارسال يك توييت بايد مختصر و مرتبط باشيد. بنابراين استفاده از كوتاه كننده URL مي تواند به شما كمك كند تا به جاي داشتن يك توييت با URL واقعا طولاني، اطلاعات دقيق تري در مورد محتوايي كه پست مي كنيد قرار دهيد. همچنين مي‌توانيد يك URL را علامت‌گذاري كنيد تا بدانيد كه آيا محتوا توسط يك شركت يا يك برند خاص به اشتراك گذاشته شده است يا خير. پس علاوه بر تاثير كوتاه كننده لينك بر سئو، بر روي اشتراك محتوا نيز كارا عمل ميكند

URL هاي كوتاه شده جذابيت زيبايي شناختي بيشتري دارند

كوتاه‌كننده‌هاي URL قطعاً براي زيباتر كردن URL شما مفيد هستند، به خصوص، همانطور كه در بالا ذكر كرديم، هنگام اشتراك‌گذاري محتواي خود در رسانه‌هاي اجتماعي. اما زماني كه در حال توليد انواع ديگري از محتوا مانند تبليغات چاپي يا اينفوگرافيك هستيد و مي‌خواهيد پيوند خود را به روشي زيبا وارد كنيد، مي‌توانند مفيد باشند. علاوه بر اين، اگر خوانندگان شما از موبايل براي مشاهده محتواي شما استفاده مي‌كنند، اگر URL كوتاه‌تري در آن ببينند، از تجربه كاربري بهتري برخوردار خواهند شد. اگر بخواهيم تاثير كوتاه كننده لينك بر سئو  را به صورت مستقيم در نظر نگيريم، كوتاه كننده لينك ميتواند بر روي سئو به صورت غير مستقيم نيز موثر واقع شود. پس تاثير كوتاه كننده لينك بر سئو  همواره مشخص است.

كوتاه‌كننده‌هاي URL مي‌توانند با پيگيري ترافيك ارائه شوند

براي هر كسي كه كنجكاو در مورد رفتار محتواي خود و نحوه دريافت آن توسط كاربران است، برخي از كوتاه‌كننده‌هاي URL، مانند Bitly معروف، به شما اين امكان را مي‌دهند كه فعاليت‌هاي اشتراك‌گذاري پست/توئيت خود را در يك دوره خاص پيگيري كنيد.
با اين حال، مهم است كه ببينيد آيا اين كوتاه‌كننده‌هاي URL براي SEO شما مضر نيستند و يا تاثير كوتاه كننده لينك بر سئو سايت شما چيس. در واقع، هرچه محتواي شما بيشتر به اشتراك گذاشته شود، بهتر است، و اگر محتواي منتشر شده با URL كوتاه شده توسط الگوريتم هاي موتور جستجو شناسايي نشود، شرم آور خواهد بود.

كوتاه كننده URL چگونه كار مي كند؟

كوتاه كننده URL  ابزاري است كه معمولاً مبتني بر وب است كه براي كوتاه كردن  پيوند  از طريق استفاده از تغيير مسير. لينك اصلي شما را مي گيرد و با لينك كوتاه تري جايگزين مي كند. سپس مي توانيد پيوند كوتاه شده را در رسانه هاي اجتماعي، وبلاگ ها و ساير  بخش هاي هاي وب منتشر كنيد . هنگامي كه كاربر روي آن كليك مي كند، به لينك اصلي شما هدايت مي شود. هنگامي كه پيوندي را از طريق كوتاه كننده URL اجرا مي كنيد، پيوند جديدي با استفاده از دامنه سرويس ايجاد مي كند. پيوند جديد اساساً شامل چيزي بيشتر از تغيير مسير 301 به پيوند اصلي شما نخواهد بود. پس ميتوانيم تاثير كوتاه كننده لينك بر سئو را مثبت بشماريم.

تاثير كوتاه كننده لينك بر سئو سايت چيست؟

از آنجايي كه لينك هاي كوتاه شده مقصد نهايي را پنهان مي كنند، بديهي است كه ارسال كنندگانspam  فرصتي براي انجام تجارت خود پيدا كنند. آنها مي توانند لينك هاي مضر خود را در URL هاي كوتاه شده پنهان كنند تا افراد در وب سايت هاي ناخواسته قرار بگيرند. اين عمل باعث ايجاد مشكل مي شود زيرا به لينك هاي كوتاه شده شهرت بدي مي دهد زيرا افرادي كه قبلاً spam را تجربه كرده اند ديگر هرگز به آن ها اعتماد نخواهند كرد.

با اين حال، اگر مي‌خواهيد قبل از كليك كردن بر روي يك URL كوتاه شده مطمئن شويد، مي‌توانيد از يك سايت استخراج پيوند مانند WhereDoesThisLinkGo استفاده كنيد! البته كه اين اقدامات باعث نشده تاا تاثير كوتاه كننده لينك بر سئو منفي باشد.

اگر در حال راه‌اندازي زنجيره‌اي از ريدايركت‌هاي 301 هستيد، كه ممكن است به دلايل بسيار منطقي اتفاق بيفتد، ممكن است از نظر نمايه‌سازي با چند مشكل مواجه شويد. در واقع، بينگ و ياهو اخيراً اعلام كرده‌اند كه خزيدن زنجيره‌هاي تغيير مسير معمولاً بسيار دشوار است كه اغلب مي‌تواند منجر به نمايه‌سازي ضعيف شود.

وب ‌سايت‌ هاي شبكه‌هاي اجتماعي عادت دارند براي جلوگيري از هرگونه سوءاستفاده، برچسب NoFollow را در لينك‌هايي كه ارائه مي‌كنند قرار دهند. با اين حال، حتي اگر موتورهاي جستجو به اين برچسب احترام بگذارند، در مورد كوتاه ‌كننده ‌هاي URL صدق نمي‌كند، زيرا آنها اين فرآيند را براي اتصاال كوتاه مي نمايند.

در واقع، اين نوع پيوندها توسط موتورهاي جستجو دنبال مي‌شوند كه مستلزم آن است كه در نهايت مقداري از آن‌ها عبور كند. اين يك امكان خوب براي افرادي است كه اغلب از رسانه هاي اجتماعي به عنوان بخشي از كمپين هاي بازاريابي خود استفاده مي كنند يا فقط از آنها براي به اشتراك گذاري محتوا استفاده مي كنند. با استفاده از اين امكانات ميتواند تاثير كوتاه كننده لينك بر سئو سايت خود احساس كنيد.

به گفته چندين متخصص سئو، به نظر مي‌رسد كه استفاده از كوتاه‌كننده‌هاي URL تأثير منفي بر سئوي شما ندارد. و همچنين ميتواند تاثير كوتاه كننده لينك بر سئو  مثبت نيز باشد!
در واقع، URL هاي كوتاه شده توسط موتورهاي جستجو به عنوان هر تغيير مسير معمولي 301 در نظر گرفته مي شوند و بنابراين بر اساس آن عمل مي كنند.

نكاتي در مورد استفاده از كوتاه كننده URL و SEO

  • يك كوتاه كننده URL معتبر و شناخته شده انتخاب كنيد. اگر كوتاه كننده URL خاموش شود يا با مشكل فني در سرورهاي خود مواجه شود، ممكن است همه پيوندهاي كوتاه شده شما از كار بيفتند.
  • هميشه پيوندهاي كوتاه شده را قبل از انتشار آنلاين آزمايش كنيد تا مطمئن شويد كه مطابق با هدف كار مي كنند. اگر پيوند كوتاه شده هنگام بازديد خطاي 404 را ايجاد مي كند، آن را به صورت آنلاين منتشر نكنيد. در عوض، از يك پيوند استاندارد استفاده كنيد يا به يك كوتاه كننده URL ديگر برويد.
  • استفاده از كوتاه كننده URL ممتاز را در نظر بگيريد كه از slugs سفارشي URL پشتيباني مي كند. كوتاه‌كننده‌هاي URL رايگان معمولاً فاقد سفارشي‌سازي URL Slug هستند، به اين معني كه شما مجبور به استفاده از پيوندهاي عمومي هستيد. با اين حال، كوتاه‌كننده‌هاي URL ممتاز به شما اين امكان را مي‌دهند كه اسلاگ‌هاي URL مورد نظر خود را مشخص كنيد، و امكان پيوندهاي سفارشي توصيفي و غني از كلمات كليدي را فراهم مي‌كند.
  • كوتاه كننده URL را انتخاب كنيد كه پيوندهايي را بدون تاريخ انقضا ايجاد كند. اگر پيوند كوتاه شده داراي تاريخ انقضا باشد، پس از آن تاريخ ديگر كار نخواهد كرد.
  • از يك كوتاه كننده URL استفاده كنيد تا همه كليك ها را از يك داشبورد تجزيه و تحليل رديابي كنيد.

https://seonabz.com/impact-of-link-shortener-on-seo/

مهندس بازدید : 49 سه شنبه 23 آذر 1400 نظرات (0)

همپوشاني زيادي بين ابزار سئو وجود دارد، به همين دليل است كه تشخيص اينكه كدام بهترين براي استفاده است، بسيار دشوار است. براي ساده كردن كارها، من 4 ابزار SEO را انتخاب كرده ام كه به طور يكپارچه با گردش كار طراحي شما ادغام مي شوند و بودجه شما را از بين نمي برند.

شما در حال حاضر ابزارهاي زيادي در جعبه ابزار طراحي وب خود داريد، به همين دليل است كه من تمايلي به نوشتن اين پست به روشي كه براي كپي رايترها و متخصصان سئو مي كنم، ندارم. چرا؟ خوب، زيرا به معناي واقعي كلمه ده ها ابزار SEO وجود دارد كه مي توانيد به گردش كار خود اضافه كنيد. مگر اينكه به مشتريان قول داده باشيد كه وب‌سايت‌هاي آن‌ها براي هر كلمه كليدي كه مي‌خواهند برنده شوند به رتبه ۱ در نتايج جستجو مي‌رسند، دليلي وجود ندارد كه چنين پيچيدگي را به زندگي خود اضافه كنيد.

با اين حال، شما نمي توانيد سئو سايت را كاملا ناديده بگيريد. هيچ كس قرار نيست براي يك طرح ميزباني وب، نام دامنه و خدمات طراحي وب حرفه اي پول خرج كند و در ازاي آن انتظار نتيجه اي نداشته باشد. اما قبل از اينكه وب سايت مشتري شما شروع به جذب سرنخ ها و فروش كند، به ترافيك جستجوي ارگانيك نياز دارد – به همين دليل است كه براي كمك به شما به برخي ابزارها و استراتژي هاي SEO نياز داريد.

امروز قصد دارم شما را با بهترين ابزار سئو براي طراحان وب آشنا كنم.

 

Moz: بهترين ابزار SEO Premium

در مورد ابزارهاي سئو ممتاز، رقابت بسيار خوبي وجود دارد، اما Moz برنده واضحي است كه به طراحان وب مربوط مي شود.

يكي از چيزهايي كه در استفاده از Moz براي سئو بسيار مفيد است اين است كه با جعبه ابزار رايگان همراه است. چه نياز به مقدمه اي براي بهينه سازي موتورهاي جستجو داشته باشيد و چه به سادگي مي خواهيد يك ابزار سئو ممتاز را امتحان كنيد، جعبه ابزار اين كار را انجام مي دهد.

با ابزار رايگان Moz، مي توانيد كارهايي مانند:

  • جستجوي كلمات كليدي ممكن؛
  • رتبه بندي دامنه خود را تجزيه و تحليل كنيد.
  • كلمات كليدي فعلي خود را (معمولي و مارك دار) مرور كنيد.
  • ببينيد آيا هر قطعه، بك لينك و موارد ديگر را به دست آورده ايد يا خير.

البته، اگر به Moz Pro ارتقا دهيد، به ابزارهاي سئو قدرتمندتري دسترسي خواهيد داشت، مانند:

  • مميزي فني وب سايت؛
  • تجزيه و تحليل بك لينك؛
  • از دست دادن فرصت هاي كلمه كليدي؛
  • استراتژي هاي سئو محلي؛
  • رتبه بندي SERP براي دسكتاپ، موبايل و محلي.
  • و همه اينها در يك داشبورد بصري گذاشته شده است.

Mangools، Ahrefs و SEMrush همگي گزينه‌هاي فوق‌العاده‌اي هستند اگر مي‌خواهيد وب‌سايت‌هايي با رتبه بالاتر بسازيد و پيشنهادات سئوي خود را براي مشتريان افزايش دهيد. با اين حال، همه اين‌ها راه‌حل‌هاي واقعاً ممتازي هستند، بنابراين مگر اينكه آماده استفاده از همه ويژگي‌هايي باشيد كه اين ابزارهاي پرداخت به بازي ارائه مي‌دهند، احتمالاً ارزش آن را ندارد كه كيف پول خود را براي آنها باز كنيد.

 

Ubersuggest: بهترين ابزار رايگان SEO

احتمالاً از خود مي پرسيد كه آيا هر يك از ابزارهاي پيشرو سئو به صورت رايگان در دسترس هستند يا خير. تعداد كمي وجود دارد، اما Ubersuggest نيل پاتل با فاصله زياد بهترين در بين اين بستر است.

چيزي كه در مورد اين ابزار واقعاً خوب است اين است كه، اگرچه استفاده از آن به اندازه كافي ساده است، اما مي‌توانيد آن را به روش‌هاي مختلفي براي خود كار كنيد.

به عنوان مثال، مي توانيد از ابزار مميزي سايت براي بررسي وب سايت هاي مشتريان فعلي استفاده كنيد. اگر به دنبال شروع كننده مكالمه هستيد، اين مي تواند بليط شما باشد. شما بينش هايي در مورد اينكه وب سايت آنها از نظر سئو چقدر خوب يا ضعيف عمل كرده است، پيشنهاداتي در مورد چگونگي بهبود دريافت خواهيد كرد و حتي مي توانيد آنها را مشاهده كنيد. سرعت سايت در حالي كه در آن هستيد

همچنين مي‌توانيد از اين ابزار براي تحقيقات و توصيه‌هاي كليدواژه اصلي استفاده كنيد، كه به ويژه در مراحل اوليه برنامه‌ريزي مفيد خواهد بود. يا آن را به سطح بعدي ببريد و ارزيابي كنيد كه در بازارهاي رقابتي مشتريان شما چه مي‌گذرد.

 

Yoast: بهترين ابزار سئو وردپرس

براي كساني از شما كه با استفاده از وردپرس وب سايت طراحي مي كنيد، Yoast يك افزونه SEO است كه بايد داشته باشيد.

اگرچه Yoast به برنامه ريزي كلمات كليدي يا رديابي بك لينك كمكي نمي كند، به طراحان و نويسندگان وب اجازه مي دهد تا صفحه به صفحه بهينه سازي موتور جستجوي خود را بهبود بخشند.

اين به شما امكان مي دهد يك كلمه كليدي تمركز، برچسب عنوان و توضيحات متا را به هر پست يا صفحه اختصاص دهيد.
اين به شما امكان مي‌دهد قطعه جستجوي Google خود را روي دسك‌تاپ و موبايل پيش‌نمايش كنيد تا مطمئن شويد همه چيز مطابقت دارد و يك تصوير برجسته وجود دارد.
به صفحه شما امتياز مي دهد كه چقدر در مورد كلمه كليدي شما بهينه شده است.
اين صفحه شما را در ساير عوامل سئو مانند طول متن، ويژگي هاي تغيير تصوير، لينك هاي داخلي و غيره امتياز مي دهد.
اين صفحه شما را در خوانايي نيز امتياز مي دهد.
كارهاي بيشتري مي توانيد با Yoast به عنوان يك طراح وب انجام دهيد. مي‌توانيد از آن براي توليد نقشه‌هاي سايت، ايجاد تگ‌هاي Open Graph و كارت توييتر و حتي خودكار كردن نحوه نوشتن ابرداده جستجوي سايت خود استفاده كنيد.

 

كنسول جستجوي گوگل: بهترين ابزار تجزيه و تحليل SEO

شما در حال حاضر از Google Analytics براي بررسي معيارهاي كليدي وب سايت و همچنين تصميم گيري مبتني بر داده ها براي بهبود طراحي آينده استفاده مي كنيد. اما آيا مي دانستيد كه مي توانيد داده هاي كنسول جستجوي گوگل را نيز به داشبورد Google Analytics خود اضافه كنيد؟

از اينجا مي توانيد داده ها را در موارد زير بكشيد:

  • ترافيك و عملكرد صفحه فرود؛
  • داده هاي جغرافيايي خاص؛
  • داده هاي خاص دستگاه؛
  • جست و جو و نرخ كليك

با اين حال، گوگل آناليتيكس در ارائه تمام داده هاي جستجوي خاص كه در وب رديابي مي كند به كاربران خود كوتاهي مي كند، به همين دليل است كه بايد كنسول جستجوي گوگل را به ليست ابزارهاي SEO خود اضافه كنيد.
از اين داشبورد مي توانيد:

  • نقشه هاي سايت XML خود را به گوگل ارسال كنيد.
  • قابليت استفاده از موبايل و خطاها را بررسي كنيد.
  • به سرعت مشكلات امنيتي يا سرعت را اسكن كنيد (سرعت در حال حاضر در نسخه بتا است).
  • نمايش‌ها، رتبه‌بندي‌ها و تعداد كليك‌هاي خاص صفحه را مرور كنيد.
  • لينك‌هاي داخلي، بك لينك‌ها، وب‌سايت‌هاي لينك‌دهنده برتر، و همچنين متني كه براي پيوند دادن به شما استفاده مي‌كنند را رديابي كنيد.

اگرچه اين ابزار لزوما به شما در برنامه ريزي استراتژي بهينه سازي جستجو كمك نمي كند، اما زماني كه مي خواهيد عيب يابي كنيد كه چرا كار سخت شما نتيجه نمي دهد، مكان خوبي است.

 

ساير ابزارهاي SEO كه طراحان وب بايد از آنها استفاده كنند

سئو بيشتر از ايجاد لينك و بهينه سازي كلمات كليدي است. گوگل هنگام تعيين رتبه يك وب سايت به دنبال سيگنال هاي اعتماد و اعتبار ديگري نيز مي گردد. و به عنوان يك طراح وب، شما در بهترين موقعيت براي مديريت اين سمت از سئو هستيد.

در اينجا برخي از ابزارهاي SEO كه بايد علاوه بر موارد بالا استفاده كنيد آورده شده است:

گواهي SSL: اگر وب سايتي روي HTTP باشد، اين يك جريمه خودكار است. بنابراين، هميشه مطمئن شويد كه وب سايت شما يك گواهي SSL نصب كرده است.

ميزباني سريع: سرعت سايت يك معامله بزرگ در طرح همه چيز است – و با كيفيت برنامه و ارائه دهنده ميزباني وب شما شروع مي شود. هنگامي كه انجام اين كار منطقي است، ميزباني خود را با يك CDN و افزونه كش تقويت كنيد.

ابزار فشرده‌سازي تصوير: تصاوير با تمام ارزشي كه دارند مي‌توانند باعث ناراحتي بسياري براي طراحان وب شوند. با اجراي هر تصوير از طريق ابزار فشرده سازي مانند TinyJPG، مي توانيد اندازه آنها را از كاهش رتبه وب سايت خود دور نگه داريد.

و، البته، مطمئن شويد كه هميشه از ابزارهاي طراحي با كيفيت بالا استفاده مي كنيد و استانداردهاي موبايل اول را رعايت مي كنيد. وقتي يك وب‌سايت قديمي به نظر مي‌رسد، ضعيف اجرا مي‌شود و به درستي مديريت نمي‌شود، گوگل و بازديدكنندگان شما مطمئناً متوجه آن خواهند شد.

هر آنچه از ابزارهاي سئو ميخواهيد ميتوانيد ليست كامل آن را در سايت سئو نبض قسمت 0 تا 100 معرفي ابزار سئو پيدا كرده و مطالعه كنيد.

http://webnabz.com/the-best-seo-tool-for-web-designers/

مهندس بازدید : 47 شنبه 09 مرداد 1400 نظرات (0)

پايتون يك زبان برنامه نويسي تفسير شده ، شي گرا و سطح بالا با معنايي پويا است. سطح بالاي ساخته شده در ساختار داده ها ، همراه با تايپ پويا و اتصال پويا ، آن را براي توسعه سريع برنامه و همچنين استفاده به عنوان يك اسكريپت يا زبان چسب براي اتصال اجزاي موجود به يكديگر بسيار جذاب مي كند. نحو ساده و آسان يادگيري پايتون بر خوانايي تأكيد دارد و بنابراين هزينه نگهداري برنامه را كاهش مي دهد. پايتون از ماژول ها و بسته ها پشتيباني مي كند ، كه باعث تشويق مدولار بودن برنامه و استفاده مجدد از كد مي شود. مفسر پايتون و كتابخانه استاندارد گسترده به صورت منبع يا باينري بدون هيچ گونه هزينه اي براي همه سيستم عامل هاي اصلي در دسترس هستند و مي توانند بصورت آزاد توزيع شوند. در سايت پايتون كار بيشتر بخوانيد.

اغلب، برنامه نويسان پايتون به دليل افزايش بهره وري كه فراهم مي كند ، عاشق پايتون مي شوند. از آنجا كه مرحله تدوين وجود ندارد ، چرخه ويرايش-تست-اشكال زدايي بسيار سريع است. اشكال زدايي از برنامه هاي پايتون آسان است: اشكال يا ورودي بد هرگز باعث خطاي تقسيم بندي نمي شود. در عوض ، وقتي مفسر خطايي را كشف مي كند ، يك استثنا را مطرح مي كند. وقتي برنامه استثنا را نمي گيرد ، مفسر رديابي پشته را چاپ مي كند. يك خطاياب سطح منبع امكان بازرسي متغيرهاي محلي و جهاني ، ارزيابي عبارات دلخواه ، تعيين نقاط شكست ، عبور همزمان از يك خط كد همزمان و غيره را فراهم مي كند. اشكال زدايي در خود پايتون نوشته شده است و گواه قدرت درون نگري پايتون است. از طرف ديگر ، اغلب سريعترين راه براي رفع اشكال در برنامه ، افزودن چند دستور چاپ به منبع است: چرخه سريع ويرايش-تست-اشكال زدايي ، اين روش ساده را بسيار موثر مي كند.

مهندس بازدید : 53 شنبه 22 خرداد 1400 نظرات (0)

بازاريابي محتوا يك روش عالي براي بهبود نرخ تبديل شما است. اما مسئله اين است كه بجز شما بسياري از مشاغل ديگر نيز براي ايجاد محتواي جذاب كه مي تواند به آنها كمك كند خوانندگان را تبديل كنند، تلاش مي كنند. اين دقيقاً همان چيزي است كه اين پست قصد دارد در آن به شما كمك كند.

من در مورد انواع محتوا بحث خواهم كرد كه مي تواند به شما كمك كند مخاطبان هدف خود را بهتر درگير كنيد و آنها را مجبور به خريد از شما كند. همچنين، شما ياد خواهيد گرفت كه چگونه محتواي خود را بهينه كنيد تا فروش بيشتري داشته باشيد.

انواع محتوايي كه مي تواند به شما در تبديل افراد كمك كند

محتواي شما در مراحل مختلف كانال بازاريابي نقش مهمي دارد. اگر بتوانيد محتواي خود را در هر يك از اين مراحل بهينه كنيد ، مي توانيد فروش بيشتري داشته باشيد.

براي درك بهتر نحوه ايجاد محتواي قابل تبديل ، ابتدا نگاهي به انواع مختلف محتوايي كه بايد استفاده كنيد ، مي اندازيم.

محتواي آگاهي

محتواي شما، در اين حالت، همان چيزي است كه هنگام برقراري اولين تماس با مشتريان هدف خود به اشتراك مي گذاريد. اين نحوه جذب مخاطب مربوطه است كه در نهايت به مشترياني كه پول مي دهند تبديل مي شود. محتواي آگاهي مي تواند از پست هاي شبكه هاي اجتماعي گرفته تا مقالات و پست هاي وبلاگ باشد.

مطالب آموزشي

محتواي آموزشي زماني است كه محتواي شما براي ايجاد علاقه به مخاطبان هدف شما در مورد محصول يا خدمتي كه مي فروشيد، ايجاد شود. اما به جاي اينكه به سادگي در مورد مزايا و ويژگي ها صحبت كنيد ، محتواي شما نشان مي دهد كه كالا يا خدمات چگونه به نفع مصرف كننده است. محتواي آموزشي مي تواند اينفوگرافي ، آموزش ويديويي ، فيلم هاي نمايشي يا پست هاي وبلاگ باشد.

حتي اگر برخي از اين مطالب منجر به فروش مستقيم نشوند ، آنها نقش عمده اي در هدايت مشتري از طريق مراحل مختلف قيف بازاريابي دارند. اين بدان معني است كه بسيار مهم است كه شما تمام محتواي آموزشي خود را ، چه متن ، فيلم يا اينفوگرافيك، بهينه كنيد.

شما بايد هرچه بيشتر محتواي آموزشي را با مخاطبان خود به اشتراك بگذاريد تا ضمن برقراري تعامل با نام تجاري خود ، تجربه آنها را غني كنيد.

محتواي خود را براي مراحل مختلف كانال بازاريابي بهينه كنيد

بهينه سازي نرخ تبديل فقط بهينه سازي عناصر مختلف طراحي در وب سايت شما نيست. همچنين مهم است كه محتواي خود را بهينه كنيد تا به شما در توليد هداياي واجد شرايط و تبديل آسان تر كمك كند.

بياييد نگاهي بيندازيم كه چگونه مي توانيد محتواي خود را براي مراحل مختلف كانال بازاريابي بهينه كنيد.

شماره 1: ايجاد تصويري بيشتر در رسانه هاي اجتماعي

رسانه هاي اجتماعي كانال م effectiveثري براي كسب و كارها براي جذب مشتري بالقوه و توليد آگهي هاي با كيفيت است. اين بستري است كه مي توانيد به مخاطبان جديدي دسترسي پيدا كرده و با مخاطبان موجود خود درگير شويد و آنها را به مشترياني ارزشمند تبديل كنيد.

در حقيقت ، يك مطالعه Social Media Examiner نشان داد كه شبكه هاي اجتماعي نقش مهمي در تجارت 90٪ بازاريابان در اين مطالعه دارند.

اين مطالعه همچنين نشان داد كه بيش از نيمي از بازارياباني كه از شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنند افزايش فروش را تجربه كرده اند. و 88 درصد از بازارياباني كه حداقل يك سال از شبكه هاي اجتماعي استفاده كرده اند ، توانسته اند از آن براي افزايش بازاريابي در تجارت خود استفاده كنند.

و در رسانه هاي اجتماعي ، اگر بخواهيد مخاطب مربوطه را جذب كنيد يا پيروان فعلي خود را آموزش دهيد ، تصاوير بسيار ضروري است. طبق مطالعه Social Media Examiner ، تصاوير بصورت متداول ترين نوع محتوا براي رسانه هاي اجتماعي هستند. به همين دليل است كه شما بايد محتواي خود را بهينه كنيد و تصاوير بهتري را به مخاطبان شبكه هاي اجتماعي خود ارائه دهيد.

وقتي پيروان فعلي شما اين محتوا را به اشتراك مي گذارند ، اين مي تواند مشتريان بالقوه زيادي را كه قبلاً از تجارت شما بي اطلاع بودند جذب كند.

مثال: اوراكل

اوراكل براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات مربوط به شركت خود با استفاده از رسانه هاي اجتماعي ، از تصاوير بهينه استفاده مي كند. حتي هنگام نقل قول از مديرعامل خود، آنها متن را به جاي استفاده از توييت متني ، به عكس او اضافه مي كنند.

مي توانيد از ابزارهاي ديجيتالي مانند PicMonkey و BeFunky براي افزودن متن به عكس هاي موجود خود براي شبكه هاي اجتماعي استفاده كنيد. يا مي توانيد از Canva براي ايجاد تصاوير سفارشي از ابتدا استفاده كنيد. انجام اين كار مي تواند به شما كمك كند محتواي خود را با مهارت هاي فني محدود بهينه كنيد.

شماره 2: محتواي صفحه فرود خود را بهينه كنيد

بسيار مهم است كه محتواي خود را در صفحه فرود بهينه كنيد. اين اولين كاري است كه بازديدكنندگان پس از كليك روي پيوندها يا تبليغات شما با آن درگير مي شوند. و شما بايد اطمينان حاصل كنيد كه محتوا به اندازه كافي جذاب است و باعث مي شود آنها مايل به ماندن باشند و در نهايت آنها را به مشترياني پرداخت مي كنيد.

سه عنصر مهم از محتواي شما در يك صفحه فرود وجود دارد:

  • عنوان – اين بخشي از صفحه فرود است كه توجه مخاطب را به خود جلب مي كنيد. اين بايد مرتبط باشد و با صحبت مستقيم با بازديدكنندگان در مورد آنچه مهم است ، بلافاصله بازديدكنندگان را جذب كند. با ارائه يك عنوان كوتاه و جذاب مي توانيد آن را بهينه كنيد. سعي كنيد آن را در مركز صفحه نيز نمايش دهيد.
  • بدنه – اين بخشي از صفحه فرود است كه به شما كمك مي كند تا در بازديدكنندگان خود علاقه و اشتياق ايجاد كنيد. بنابراين محتواي شما بايد در اينجا بهينه سازي شود. اين مي تواند در چند جمله يا نقاط گلوله اي توضيح دهد كه چگونه محصول يا خدمات مي تواند براي بازديدكنندگان مفيد باشد.
  •  اقدام به تماس – اين بخشي است كه بازديدكنندگان خود را به انجام اقدامات مورد نظر تشويق مي كنيد – خواه ثبت نام در خبرنامه شما، يا ثبت نام در دوره آزمايشي رايگان ، بارگيري منبع رايگان خود ، شركت در يك وبينار يا گرفتن برنامه هم اكنون پيشنهاد دهيد. به همين دليل است كه شما بايد در اينجا محتواي خود را به طور فوق العاده بهينه كنيد. CTA بايد عملي باشد و مستقيماً به اصل موضوع برسد و دقيقاً به مردم بگويد كه چه كاري بايد انجام دهند.

صفحه فرود شما همچنين مي تواند برخي از عناصر ديگر مانند يك ويديوي آزمايشي يا بررسي ها و توصيفات مشتريان شما را داشته باشد.

يك فيلم آزمايشي مي تواند براي شفاف سازي نظر شما مفيد باشد. اين مي تواند اطمينان حاصل كند كه مشتريان بالقوه قبل از تصميم به خريد محصول ، درك روشني از نحوه عملكرد محصول يا خدمات شما دارند. بنابراين ، بايد سعي كنيد محتواي ويدئويي خود را هرچه بهتر بهينه كنيد.

بازبيني ها و توصيفات با عمل به عنوان اثبات اجتماعي ، كه مي تواند به محرك تبديل كمك كند ، اعتماد را ايجاد مي كند.

مثال: Leadfeeder

صفحه فرود Leadfeeder مثالي عالي از صفحه فرود بهينه شده است كه شامل تمام عناصر حياتي ذكر شده در بالا است.

اين تيتر مستقيماً با بازديدكنندگان صحبت مي كند و هدف اين سيستم عامل را به روشني بيان مي كند. بدن فقط يك جمله است اما به وضوح توضيح مي دهد كه Leaddeeder چه كاري انجام مي دهد و چگونه به سود كاربران است.

دكمه تماس براي عمل به وضوح به رنگ سبز خودنمايي مي كند و بازديدكنندگان را ترغيب مي كند تا دوره آزمايشي رايگان خود را آغاز كنند. آنها همچنين شامل يك ويديوي آزمايشي و برخي از رتبه بندي هاي ستاره اي براي بهينه سازي بيشتر محتواي صفحه هستند.

براي بهينه سازي محتواي خود و ايجاد صفحات فرود با كيفيت بالا از قالب هاي موجود ، مي توانيد از ابزارهاي ديجيتالي مانند Leadpages استفاده كنيد. براساس هدف صفحه فرود صدها الگوي رايگان وجود دارد كه مي توانيد انتخاب كنيد.

شماره 3: ايجاد محتواي مناسب تر و مفيد تر

و البته، بدون ارزيابي استراتژي محتواي موجود، نمي توانيد محتواي خود را براي تبديل بهينه كنيد.

در حالي كه ارزش كمي در اختيار مشتريان خود قرار مي دهيد ، بايد محتوايي ايجاد كنيد كه بيشتر مربوط به صنعت يا محصولات شما باشد. اين محتوا بايد خوانندگان را آموزش دهد و در آنها تمايل به خريد محصولات بدون تبليغات بيش از حد از شما داشته باشد.

به عنوان مثال، بگذاريد بگوييم شما مي خواهيد يك ابزار بازاريابي از طريق ايميل را تبليغ كنيد. محتوايي كه ايجاد مي كنيد نبايد فقط بر توانايي اين ابزار يا نحوه توسعه آن متمركز باشد. در عوض ، مي توانيد محتوا ايجاد كنيد تا خوانندگان را در مورد روندها و بهترين روش ها در بازاريابي از طريق ايميل مطلع كنيد. و فقط بايد ابزار خود يا يكي از ويژگي هاي آن را ذكر كنيد كه مربوط به يكي از نكاتي باشد كه در محتوا درباره آن بحث مي كنيد. به ياد داشته باشيد ، اگر افراد محتواي شما را مفيد مي دانند ، ممكن است آن را به اشتراك بگذارند كه اين مي تواند باعث افزايش دسترسي شما شود.

حتي اگر محتواي شما حول استفاده از ابزار شما باشد ، بايد آن را همراه با اثبات ارائه دهيد. به عبارت ديگر ، مي توانيد موارد استفاده را با ايجاد مطالعات موردي نشان دهيد. مطالعات موردي بايد عملي باشد و دقيقاً ذكر كند كه ابزار شما براي كمك به كاربران شما چه كاري انجام داده است.

مثال: MailChimp

MailChimp اين تاكتيك را كاملاً در وبلاگ خود اجرا مي كند. بسياري از پست هاي وبلاگ آنها مربوط به خود برند است. اما برخي از آنها براي هدايت خوانندگان با عناصر خاصي از ايميل ماركتينگ و اتوماسيون بازاريابي در نظر گرفته شده اند.

مي توانيد پست هاي وبلاگ مربوط به يك ويژگي جديد يا زندگي كاري را در MailChimp پيدا كنيد اما همچنين مي توانيد پست هاي وبلاگ را براي راهنمايي بازاريابان پيدا كنيد. به عنوان مثال ، تصوير زير يك پست وبلاگ در مورد مشاغل فصلي و نحوه استفاده آنها از بازاريابي از طريق ايميل را نشان مي دهد.

مثال: J.Crew

براي يادگيري نحوه بهينه سازي مطالب خود مي توانيد از وبلاگ J.Crew الهام بگيريد. اين مارك پست هاي مفيد وبلاگ را براي راهنمايي خوانندگان در مورد چگونگي انتخاب سبك هاي خاص يا نحوه سبك دادن به يكي از كالاهايي كه مي فروشند منتشر مي كند.

اين محصولات آنها را در متن قرار مي دهد و به مشتريان بالقوه ايده روشني از ارزش محصول مي دهد. اين مي تواند اشتياق را تحريك كند كه باعث شود مردم تمايل به خريد محصولات براي خود داشته باشند.

شماره 4: از مشتريان خود براي داشتن محتواي قابل اعتماد استفاده كنيد

روش موثر ديگر براي بهينه سازي محتواي شما براي فروش بيشتر ، درگير كردن مشتريان است. اين بدان معناست كه آنها را در ايجاد محتوا مشاركت دهيد و يا محتواي ايجاد شده توسط آنها را دوباره هدف گيري كنيد. اين مي تواند به طور موثر كار كند زيرا مردم بيش از اعتماد به محتواي مربوط به مشتريان شما اعتماد دارند.

ايده اين است كه مشتريان با استفاده از محصول شما يا بهره مندي از محصول شما به نمايش بگذارند. و با اين كار بايد بتوانيد اعتماد مخاطب خود را جلب كرده و در نهايت آنها را تبديل كنيد.

در واقع ، Olapic دريافت كه 56٪ از مصرف كنندگان پس از مشاهده درج شده در عكس مشتري ، احتمال خريد آن بيشتر است. اين عكس ها قابل استفاده مجدد بودند يا محصولات را به طور مثبت قرار مي دادند. همين مطالعه همچنين نشان داد كه از هر چهار مصرف كننده ، يك نفر پس از مشاهده محصول در محتواي توليد شده توسط كاربر ، خريداري كرده است.

هزاران روش وجود دارد كه مي توانيد از محتواي ايجاد شده توسط مشتريان خود استفاده كنيد. به عنوان مثال ، شما مي توانيد عكس هاي توليد شده توسط كاربر را از محصولات خود جمع آوري كرده و در صفحات مربوط به محصول نمايش دهيد.

مثال: دستبندهاي Pura Vida

اين دقيقاً همان كاري است كه دستبندهاي Pura Vida انجام مي دهند و آنها محصولاتي را كه توسط مشتريان ديگر در Instagram نمايش داده مي شوند به نمايش مي گذارند.

و البته ، مي توانيد از نظرات و توصيه هاي مشتريان نيز استفاده كنيد. شما مي توانيد برخي از بهترين بررسي ها را در صفحه مربوط به محصول يا خدمات مربوطه نمايش دهيد. يا مي توانيد يك صفحه توصيف جداگانه با مجموعه اي از توصيفات دلهره آور از مشتريان خود داشته باشيد.

افزودن مرورها و توصيفات به صفحه اصلي يا صفحات اصلي راهي عالي براي بهينه سازي محتواي خود براي ايجاد اعتماد و اعتبار است. وقتي مخاطبان شما به برند شما اعتماد مي كنند ، احتمال خريد آنها از شما بيشتر است.

مثال: HYPR

به عنوان مثال HYPR ، برخي از بهترين بررسي ها را از كاربران خود در پايين صفحه اصلي خود نشان مي دهد.

روش ديگر براي بهينه سازي محتواي خود با كمك مشتريان ، مصاحبه با آنها است. مي توانيد از آنها بخواهيد كه داستان موفقيت خود را با تيم تحريريه شما در ميان بگذارند. سپس تيم محتوايي را منتشر مي كند كه به روشني نشان مي دهد محصول يا خدمات شما چگونه به مشتريان شما كمك كرده است. شما مي توانيد اين محتوا را در قالب موارد موردي يا مصاحبه / قطعات به اشتراك بگذاريد.

مثال: Wrike

Wrike با ايجاد مطالعات موردي كه مزاياي خدمات آنها را اثبات مي كند ، در اجراي اين تاكتيك بسيار عالي عمل مي كند.

شماره 5: موارد ارائه

گاهي اوقات كمتر به خود محتوا مربوط مي شود اما بيشتر به نحوه ارائه محتوا مي پردازيم. اگر به درستي آن را ارائه ندهيد ، مي توانيد از يك محتواي كاملاً خوب نوشته شده و جذاب غافل شويد.
شما بايد محتواي خود را براي قابليت خوانايي بيشتر و ارائه كلي آن بهينه كرده و بازديدكنندگان را درگير خود كنيد. محتواي خوب ارائه شده همچنين مي تواند مخاطبان شما را به اشتراك گذاري كمك كند.

شما بايد محتواي خود را با پيروي از يك سلسله مراتب خاص ارائه دهيد. اين امر شامل راهنمايي بازديدكنندگان مي شود تا آنها عناصر خاصي را در سايت شما مشاهده كرده و در نهايت تبديل كنند.

به عبارت ديگر، شما بايد اطمينان حاصل كنيد كه آنها از الگوي اسكن محتواي خاصي پيروي مي كنند كه منجر به تبديل مي شود. حتي عناصر صفحه فرود كه قبلاً ذكر شد از يك سلسله مراتب خاص پيروي مي كند.

شما بايد مهمترين عناصر سايت خود را برجسته كنيد. اين بيشتر عنوان و CTA خواهد بود. اين عنوان به طور واضح و واضح درباره محصول ، خدمات يا پيشنهاد شما صحبت خواهد كرد بنابراين مي خواهيد بازديدكنندگان روي آن تمركز كنند. و دكمه CTA بايد كاملاً برجسته باشد تا افراد بدانند كه اگر قصد تغيير كاربري را دارند دقيقاً چه كاري بايد انجام دهند.

از فضاي خالي استفاده كنيد تا متن و عناصر مختلف متمايز شوند. با اين كار صفحه شما خيلي شلوغ و آشفته نيست. و مي توانيد از اندازه ، رنگ و فاصله براي ايجاد تمركز بيشتر روي مهمترين قسمتهاي صفحه خود استفاده كنيد.

مثال: Ninja Outreach

به عنوان مثال سلسله مراتب را در صفحه اصلي Ninja Outreach بررسي كنيد. سه عنصر اصلي وجود دارد كه در اينجا برجسته مي شوند – عنوان ، فيلم نمايشي و دكمه CTA.

عنوان در بالا است ؛ به روشني و مختصر آنچه اين ابزار انجام مي دهد را توضيح مي دهد. اين نشان مي دهد كه آنها با توضيح كارهايي كه اين ابزار انجام مي دهد مي خواهند مخاطب را به خود جلب كنند. و برجسته بودن ويديوي آزمايشي نشان مي دهد كه آنها مي خواهند مشتريان بالقوه در مورد نحوه كار اين ابزار بيشتر بدانند. اين احتمالاً مي تواند علاقه و تمايل ايجاد كند.

دكمه CTA به رنگ سبز خودنمايي مي كند و بعد از فيلم نمايشي و متن كم برجسته مي آيد. اين نشان مي دهد كه اگرچه آنها مي خواهند مردم اين ابزار را امتحان كنند ، اما همچنين مي خواهند ابتدا در مورد آن بيشتر بدانند.

نتيجه گيري

اينها بهترين روش هايي است كه مي توانيد محتواي خود را بهينه كنيد تا باعث تبديل بهتر شود. همانطور كه مي بينيد ، تمركز فقط در يك مرحله از قيف بازاريابي نيست. شما بايد بتوانيد در هر مرحله از قيف محتواي خود را بهينه كنيد.

اين به شما كمك مي كند تا با ايجاد كيفيت و پرورش كيفيت منجر به تبديل افراد بيشتر و افزايش فروش شود.

براي بهينه سازي محتواي خود براي سرنخ هاي بهتر، به ايده يا راهنمايي بيشتري نياز داريد؟ با خيال راحت با من تماس بگيريد تا بتوانم به شما كمك كنم تا يك استراتژي محتواي موثر طراحي كنيد.

مهندس بازدید : 57 یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

اين ممكن است يك سوال ساده به نظر برسد ، اما فناوري چيزي بيش از گجت ها و گيزم ها است. اندي لين معني آن را براي افراد مختلف توضيح مي دهد. نقش و تأثير فناوري در زندگي شخصي و كاري ما هميشه در حال افزايش است. درك اينكه مردم چگونه فناوري را شكل مي دهند و چگونه فناوري تعاملات مردم با يكديگر و دنياي طبيعي را شكل مي دهد ، نه تنها براي كساني كه تحقيق ، توسعه و اجراي فن آوري هاي جديد را انجام مي دهند بلكه براي همه آن دسته از افراد و سازمان هايي كه بايد از اين فن آوري ها در كار و كار خود استفاده كنند مهم است. زندگي شخصي فناوري يك كلمه بي طرف نيست.

افراد مختلف بسته به ديدگاه و زمينه خود معناي متفاوتي به آن مي بخشند. اعضاي دانشكده فناوري تفاوتي ندارند ، اما سالهاست كه ما يك تعريف خاص از فناوري اتخاذ كرده ايم كه اهداف و اهداف خود را منعكس مي كند: فناوري خود را با درك اينكه چگونه دانش به طور خلاقانه در كارهاي سازمان يافته شامل افراد و ماشين آلات كه اهداف پايدار را برآورده مي كنند ، بكار مي برد. اين تعريف سه جنبه مهم دارد: 1. فن آوري عبارت است از اقدام براي رفع نياز انسان بيش از درك صرف عملكرد دنياي طبيعي ، كه هدف علم است. اختراع ميكروسكوپ با توجه به نياز به كاوش در جهان كوچك ، فراتر از ديد كمكي ما صورت گرفت. اين راه حل فناوري براي يك مشكل ديرينه به نوبه خود ما را قادر به درك بيشتر عملكرد جهان كرده است كه به نوبه خود منجر به توسعه فن آوري هاي بيشتري شده است. 2. اين بسيار بيشتر از دانش علمي استفاده مي كند و ارزشها را به همان اندازه واقعيتها ، دانش عملي دستي به اندازه دانش نظري را شامل مي شود. iPod نمونه اي از مواردي است كه فيزيك ساخت يك دستگاه كوچك با اين همه موسيقي همراه است و با طراحي خلاقانه ازدواج مي كند تا يك لوازم جانبي داراي نمادين باشد. 3. شامل روشهاي سازمان يافته انجام كارها است.

اين تعاملات درنظر گرفته شده و ناخواسته بين محصولات (ماشين آلات ، دستگاه ها ، مصنوعات) و افراد و سيستم هايي است كه آنها را از طريق فرايندهاي مختلف توليد ، استفاده مي كند يا تحت تأثير آنها قرار مي دهد. بسياري از مردم دوست دارند قهوه بنوشند ، اغلب در كافي شاپ. اين قهوه ممكن است از درختاني تهيه شده باشد كه به طور خاص براي افزايش محصول پرورش يافته اند كه از يك كشاورز كوچك و خانواده اش حمايت مي كنند اما به سموم دفع آفات نياز دارد كه در كشور ديگري توليد و توليد شده اند. دانه هاي قهوه برداشت شده خود به سراسر دنيا منتقل مي شوند ، فرآوري مي شوند و در بسته هاي توزيع شده به مغازه هايي كه سپس فنجان قهوه را در يك فنجان پلي استايرن تهيه مي كنند كه براي اين منظور ساخته شده است اما پس از آن بايد دفع و به زودي. هر انتخابي كه انجام مي دهيم به شيوه اي كاملاً وابسته و دامنه دار از زندگي وابسته است و از آن تغذيه مي كنيم ، جايي كه بعضي چيزهاي زيادي دارند و برخي ديگر.

فناوري دستي است و مي تواند حرفه اي را انجام دهد كه افراد در بسياري از موارد زير مهارت داشته باشند: مهندسي ، برقراري ارتباط ، طراحي ، توسعه ، نوآوري ، مديريت ، ساخت ، مدل سازي و تفكر سيستمي. اما فناوري همچنين محصولات مختلفي را در اختيار ما قرار مي دهد كه مي توانند در موارد خوب يا بيمار مورد استفاده قرار گيرند و يا در مواردي كه منافع آنها مورد مناقشه است و به همين ترتيب فرايندهاي توليد و استفاده از فناوري به اين معني است كه همه ما بايد علاقه مند باشيم كه آيا اين محصول براي ما و هر كس ديگري پايدار است؟ آينده.

مهندس بازدید : 49 سه شنبه 12 اسفند 1399 نظرات (0)

بسياري از صاحبان مشاغل داراي يك تجربه “طراحي سايت بد” هستند.

زماني كه آنها يك طراح وب استخدام كرده اند و روند كار را دردناك مي دانند. آنها بازگشت سرمايه را مشاهده نكردند. و كل اين روند بيش از آنچه پيش بيني شده بود طي شد!

احتمالاً شما هم اين داستان ها را شنيده ايد.

يا بدتر ، شما خودتان آن را تجربه كرده ايد.

و به همين دليل شما مي خواهيد آژانس ديجيتال ماركتينگ مناسب استخدام كنيد.

شما نمي خواهيد وقت و هزينه خود را صرف كار با يك آژانس صرفاً درك اينكه آنها كاملاً شلوار هستند ، كنيد و نمي خواهيد بازدهي از سرمايه خود بدست آوريد.

اما چگونه چنين آژانس / فريلنسري را پيدا مي كنيد؟

از كجا مي دانيد به چه كسي مي توانيد اعتماد كنيد؟

چگونه مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه فقط صاحب مشاغل ديگري با داستان “طراح وب بد” نيستيد.

آسان! در اين پست وبلاگ ، ما مي خواهيم ليستي از برترين آژانس هاي طراحي وب را از سراسر جهان به شما ارائه دهيم.

چرا اين را مي نويسيد؟ آيا نمي دانيد خدمات طراحي وب را ارائه مي دهيد؟
بله ، ما طراحي وب را به عنوان سرويس ارائه مي دهيم (اين مورد را فراموش نكرديم). اما ما مي دانيم كه براي همه مناسب نيستيم. و دلايل زيادي وجود دارد كه ما ممكن است مناسب شما نباشد.

و ما مطمئناً آنقدر مغرور نيستيم كه فكر كنيم تنها نمايندگي در طراحي وب هستيم. افراد زيادي در صنعت وجود دارند كه كار آنها را تحسين و ارزش مي دهيم.

بنابراين ليستي از كساني كه فكر مي كنيم برترين آژانس هاي وب در جهان هستند ، تهيه كرديم.

چگونه اين شركت طراحي سايت را انتخاب كرديم؟

ما مدتي (حداقل 12 ماه) بيشتر اين آژانس ها را دنبال كرده ايم و هميشه كارهاي آنها را تحسين كرده ايم. اين آژانس ها نه تنها وب سايت هاي شگفت انگيزي ايجاد مي كنند ، بلكه هركدام از آنها براي آموزش مستمر دانش خود سرمايه گذاري مي كنند. اين يك عامل عظيم در ايجاد اين ليست بود.

از كجا بفهميم آنها بهترين آژانس هاي جهان هستند؟

بديهي است كه ما هر طراح وب در جهان را نمي شناسيم بنابراين نمي توانيم همه آنها را شامل شويم اما اطمينان داريم كه آژانس هايي كه انتخاب كرده ايم تجربه شگفت انگيزي را براي شما و يك وب سايت خارق العاده را ارائه مي دهند. ما كاملاً تشكر مي كنيم كه ممكن است نظر ما با نظر شما متفاوت باشد و اين درست است اما ما فقط مي توانيم طراحان وب را كه مي شناسيم و به آنها اعتماد داريم ، شامل كنيم.

چارچوب موفقيت وب سايت

اين همان چيزي است كه ما آن را چارچوب موفقيت وب سايت ناميده ايم. اين چيزي است كه ما براي كمك به شما در درك آنچه يك وب سايت كامل ايجاد مي كند ايجاد كرديم.

ما آژانس هايي را انتخاب كرده ايم كه از شش عامل اصلي موفقيت يك وب سايت آگاهي و شناخت دارند. در اينجا يك چرخ شلوار فانتزي براي شما قرار داده شده است تا ببينيد اينها چيست. و شما مي توانيد در مورد 6 مورد اصلي كه باعث ايجاد يك وب سايت موفق مي شود ، در پست وبلاگ ما بيشتر بدانيد.
در نهايت ، يك وب سايت خوب فقط يك وب سايت زيبا نيست. و يك طراح وب خوب فقط كسي نيست كه وب سايت هاي زيبايي ايجاد مي كند.
طراحان وب خوب (مانند تمام موارد موجود در ليست) درك درستي از اين 6 نكته اصلي دارند. و طراحان وب كه ما انتخاب كرده ايم همچنين داراي نقاط قوت خاصي در يك يا چند مورد از اين مناطق هستند …

1. ظاهر

اگر مي خواهيد اثرگذار باشيد ، يك برند بسازيد و از جمعيت متمايز شويد ، ظاهر مهم است. گاهي اوقات توسعه دهندگان وب كمي درگير قابليت ها و كد ها مي شوند و در واقع خوب جلوه دادن سايت نيستند!

2. بهينه سازي موتور جستجو (SEO)

سئو براي موفقيت وب سايت شما حياتي است. همه ما مي خواهيم در Google ظاهر شويم ، درست است؟ روش ها و روش هاي خاصي براي ساخت وب سايت ها وجود دارد كه احتمال رتبه بندي آنها در نتايج جستجو را بيشتر مي كند – مانند بارگيري آنها براي موبايل يا سريع.

3. بازاريابي محتوا

بازاريابي محتوا مي تواند باعث افزايش رتبه ، ايجاد ترافيك و ايجاد هدايت براي تجارت شما شود. آژانس هاي طراحي وب خوب بايد در زمينه محتوا به شما كمك كنند ، مانند اينكه بفهميد كاربر چگونه مي تواند محتواي شما را مشاهده و جستجو كند يا چطور خوانندگان را به ليد تبديل كند.

4. تجربه كاربري

اين يك كلاه بزرگ است. هر آژانس طراحي وب بايد تجربه كاربر را درك كند. تجربه كاربر اساساً استفاده از وب سايت شما آسان است. آژانس ها بايد وب سايت هايي ايجاد كنند كه به كاربران شما كمك كند تا به راحتي در سايت شما جريان پيدا كنند.

5. توليد محتوا

اگر مي خواهيد وب سايت شما بازديدكنندگان را به مشتري تبديل كند ، پس به يك آژانس براي كمك به آن نياز داريد. همه چيز ، از فراخواني تا كنش (اندازه / رنگ / متن) گرفته تا قرار دادن محتواي خوب بايد به دقت مورد بررسي قرار گيرد. يك نمايندگي خوب اين كار را براي شما انجام مي دهد.

شما مي توانيد طراحان وب را استخدام كنيد

بنابراين اكنون شما بايد درك خوبي از معيارهاي ما داشته باشيد – آژانس هايي كه از همه موارد فوق آگاهي دارند ، و نقاط قوت كليدي خاص در يك يا چند مورد از آنها را دارند. همچنين اين آژانس ها هستند كه به طور مداوم ياد مي گيرند و پيشرفت مي كنند ، بنابراين مي توانند اين دانش را به مشتري خود منتقل كنند و آن را در وب سايت هاي خود اعمال كنند

مهندس بازدید : 51 یکشنبه 05 بهمن 1399 نظرات (0)

كاملاً آن را دريافت مي كنم ... شما يك وب سايت زيبا پيدا كرده ايد ، به آن افتخار مي كنيد ، اما نااميد شده ايد.

هيچ كس نمي تواند شما را در Google پيدا كند.

شما مي توانيد بهترين وب سايت در جهان را داشته باشيد اما اگر مردم نتوانند شما را به صورت آنلاين پيدا كنند ، هيچ گونه سوال يا فروش نخواهيد داشت.

به عنوان يك آژانس طراحي وب كه همچنين در زمينه SEO تخصص دارد ، مشتريان بالقوه اين سوالات را از ما مي پرسند:

- چرا مشتريان احتمالي ما نمي توانند ما را در Google پيدا كنند؟
- براي اينكه وب سايت خود را در صفحه اول Google قرار دهيم ، بايد چه كار كنيم؟

Google شماره يك وب سايت پربازديد است و بيشترين ميزان جستجو را به وب سايت هاي جهان هدايت مي كند. به همين دليل حضور پررنگ در نتايج جستجو بسيار مهم است.

واقعاً مهم است كه شما به عنوان صاحب مشاغل بدانيد كه وب سايت شما چه مشكلي دارد و براي رفع آن چه كاري مي توانيد انجام دهيد.

با مرور صدها وب سايت در طي چند سال گذشته ، متوجه شدم كه 11 دليل اصلي وجود دارد كه وب سايت شما در نتايج جستجو رتبه خوبي ندارد.

بنابراين ، اگر از عملكرد وب سايت خود نااميد شده ايد و مي خواهيد سريع به راه حل هاي رفع آن پي ببريد ، به مكان مناسب رسيده ايد.

فروش وب سايت را افزايش دهيد

1. رقبا

بيا با آن روبرو شويم. شلوغي برخي از صنايع بيشتر از صنايع ديگر است و ممكن است برخي از رقباي شما بودجه زيادي براي بازاريابي در پشت خود داشته باشند. به همين دليل است كه ممكن است شما در صفحه اول براي كلمات كليدي اصلي خود رتبه بندي نكنيد.

چگونه مي توانيد رقبا را بررسي كنيد؟

با جستجوي ساده محصولات يا خدمات اصلي در Google ، اندازه و وزن رقابت به شما نشان مي دهد.

به جستجوي زير براي "تختخواب هاي فروشي" نگاهي بيندازيد.

همانطور كه مي بينيد ، تعداد نتايج مسخره است (بيش از 173 ميليون). اگرچه بسياري از اين نتايج مرتبط نيستند ، شما همچنان با DFS ، Argos و Dreams رقابت مي كنيد. اينها همه سازمانهاي عظيمي هستند و احتمال اينكه وب سايت مشاغل كوچك خود را در صفحه اول قرار دهيد بسيار كم است.

در مورد رقابت خود چه كاري مي توانيد انجام دهيد؟

مي توانيد سعي كنيد روي بخش خاصي از بازار هدف خود تمركز كنيد.

به جاي تلاش براي رتبه بندي ملي براي كلمه كليدي "تختخواب هاي فروشي" ، مي توانيد بر روي مخاطبان محلي مانند "تختخواب هاي فروشي در منچستر" تمركز كنيد.

اگر به دنبال بازار كوچكتر برويد ، رقابت كمتري وجود دارد و شانس بيشتري براي رتبه بندي بالاتر براي آن موقعيت جغرافيايي وجود دارد.

گزينه ديگر يافتن جايگاهي در صنعت شماست. به جاي هدف براي "تختخواب براي فروش" مي توانيد به سراغ "تختخواب هاي كودك براي فروش" برويد.

رقابت براي جستجوي خاص بيشتر به مراتب كمتر است و شما شانس بيشتري براي عملكرد خوب در نتايج جستجو داريد.

شما بايد واقع بين باشيد و اگر رقباي شما همه سازمان هاي بزرگي هستند ، ممكن است مجبور باشيد استراتژي خود را تنظيم كنيد. در دراز مدت از من تشكر خواهيد كرد

2. Google وب سايت شما را ايندكس نكرده است

اگر يك وب سايت كاملاً جديد داريد و در Google خود را نشان نمي دهيد ، ممكن است به اين دليل باشد كه Google هنوز شما را ليست نكرده است.

چگونه بفهميم وب سايت شما ايندكس شده است يا خير.
بنابراين ، چگونه مي دانيد كه وب سايت شما در Google ليست شده است؟

با استفاده از پيشوند زير در جستجوي گوگل مي توانيد به اين موضوع پي ببريد.

سايت: Yourite.com (بدون "www." و "/")

اگر مي توانيد وب سايت خود را در نتايج جستجو نشان دهيد و در بالاترين سطح قرار داريد ، ديگر جاي نگراني نيست. اين به اين معني است كه شما ايندكس شده ايد. معمولاً ليست كاملي از همه صفحات وب خود را مشاهده خواهيد كرد و اين همان چيزي است كه شما به آن اميدوار هستيد.

از طرف ديگر ، اگر در بالاي صفحه نيستيد يا اصلاً خود را نشان نمي دهيد ، اين احتمال وجود دارد كه Google هنوز وب سايت شما را ايندكس نكرده است.

چگونه مي توانيد وب سايت خود را با گوگل فهرست بندي كنيد؟

به هر حال Google بايد سرانجام وب سايت شما را پيدا كند ، اما ممكن است چند هفته طول بكشد. نه تنها اين ، اگر مشكلي در سايت شما رخ دهد ، شما تا هفته ها از اين موضوع اطلاع نخواهيد داشت.

بهترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد افزودن وب سايت خود به Google Search Console (ابزارهاي وب مستر قبلي) و تهيه نقشه سايت براي آنها است.

اين به گوگل مي گويد كه مي خواهيد كدام صفحات را در نتايج جستجوي خود نشان داده و روند كار را تسريع كنيد. همچنين در صورت وجود هرگونه خطاي فني در وب سايت شما به شما اطلاع خواهد داد.

3. وب سايت شما براي موبايل مناسب نيست

در اين شكي نيست استفاده از تلفن همراه سبقت گرفتن از دسك تاپ است ، به همين دليل داشتن يك وب سايت دوستانه براي موبايل امري حياتي است. اگر اين كار را نكنيد ، به طور جدي بر روي رتبه بندي شما در نتايج جستجوي تلفن همراه تأثير مي گذارد.

در حالت ايده آل ، وب سايت شما بايد "پاسخگو" باشد ، به اين معني كه وقتي سايت شما از طريق تلفن همراه يا iPad مشاهده مي شود ، شكل آن دستگاه خاص را مي گيرد. اين نبايد كار سختي باشد و به كشيدن و فشار دادن نياز دارد. اين تجربه كاربر بدي است ، به همين دليل Google شما را مجازات خواهد كرد.

چگونه مي توان فهميد كه آيا وب سايت شما پاسخگو است يا خير
براي اينكه بفهميد آيا وب سايتي پاسخگو داريد از ابزار Google Friendly Test Friendly بازديد كرده و URL وب سايت خود را وارد كنيد.

اين كار شما را به صورت پاس يا شكست نشان مي دهد.

چگونه مي توانيد وب سايت خود را پاسخگو نشان دهيد

اگر يك طراح وب سايت شما را ايجاد كرده است ، در مورد پاسخگو بودن با آن صحبت كنيد. اگر خوش شانس باشيد ، گران نخواهد بود!

اگر از وردپرس استفاده مي كنيد و وب سايت خود را مديريت مي كنيد ، مي توانيد يك قالب جديد وردپرس نصب كنيد كه پاسخگو باشد. همچنين ممكن است بتوانيد همان مضمون را حفظ كنيد اما يك پلاگين اضافي بخريد تا بتواند آن را در تست دوستانه تلفن همراه بگذارد.

بدترين حالت ، ممكن است مجبور شويد وب سايت خود را دوباره طراحي كنيد. تبديل يك وب سايت قديمي هميشه آسان نيست و ممكن است صرف هزينه براي يك طراحي جديد كاملا آسان تر باشد.

داشتن يك وب سايت پاسخگو بسيار مهم است ، هم براي سئو و هم براي تجربه كاربر.

4. برچسب هاي متا بهينه نشده است

موتورهاي جستجو از داده هاي Meta براي بررسي اينكه وب سايت شما در چه زمينه اي است استفاده مي كنند. هر يك از صفحات وب شما داراي مجموعه متا تگ هاي خاص خود است و مي توان آنها را براي توصيف محتواي آن صفحه بهينه كرد.

برخي از اين اطلاعات در واقع در نتايج جستجو نشان داده مي شوند ، بنابراين شما بايد بدانيد كه چگونه آنها را تغيير دهيد زيرا اين اولين چيزي است كه بازديدكنندگان شما قبل از كليك بر روي سايت شما مشاهده مي كنند.

عنوان شما و برچسب هاي Meta شما

11 دليل براي رتبه بندي نكردن در Google و نحوه رفع آن

چگونه مي توانيد متا داده خود را بررسي كنيد؟

مي توانيد با استفاده از اين ابزار ليستي از صفحات خود را به همراه برچسب هاي متا آنها جمع آوري كنيد. آدرس هاي اينترنتي خود را به راحتي وارد جعبه كنيد و روي ارسال كليك كنيد. شما مي توانيد ليست كامل را بارگيري كرده و آنچه را Google مي تواند ببيند مشاهده كنيد.

به شرطي كه از سيستم مديريت محتوا مانند وردپرس استفاده كنيد ، به راحتي مي توانيد با استفاده از تنظيمات هر صفحه ، متا تگ هاي خود را به روز كنيد.

چگونه مي توانيد برچسب هاي عنوان خود را بهبود ببخشيد

برچسب هاي عنوان شما بسيار مهم هستند و بسته به آنچه در آنها قرار مي گيريد ، بر رتبه بندي موتورهاي جستجو تأثير مي گذارند. اينجا نكاتي وجود دارد:

  • كلمات كليدي را كه مي خواهيد براي آنها رتبه بندي كنيد ، قرار دهيد
  • طول را كمتر از 55 نويسه نگه داريد تا موتورهاي جستجو كوتاه نكنند
  • به جاي "تختخواب |." از يك جمله جمله مانند "فروش تختخواب در تختخواب يك نفره و دو نفره" استفاده كنيد تخت هاي يك نفره | تختخواب دو نفره | تختخواب ارزان »

چگونه مي توانيد توصيفات Meta خود را بهبود ببخشيد؟

توضيحات متاي شما در رتبه بندي شما حساب نمي شود اما در نرخ كليك شما حساب مي شود. به همين دليل مهم هستند. در اينجا چند نكته:

  • سوالي بپرسيد؟ اين يك روش خوب براي فريب بازديدكننده بالقوه شما به عنوان مثال است. چرا وب سايت من در Google رتبه بندي نمي كند؟
  • طول را زير 155 نويسه نگه داريد تا موتورهاي جستجو كوتاه نكنند
  • براي سهولت در تماس با ديگران ، تماس با اقدام يا شماره تلفن را در آن بگنجانيد

سئو وردپرس

اگر از پلتفرم وردپرس استفاده مي كنيد ، مي توانيد افزونه Yoast SEO را نصب كرده و تغييرات را به راحتي انجام دهيد.

براي كسب راهنمايي هاي بيشتر درباره SEO در مورد صفحه ، مي توانيد اين مقاله را بخوانيد.

5. بهينه سازي محتواي ضعيف

آيا محتواي وب سايت خود را براي موتورهاي جستجو بهينه كرده ايد؟

باور كنيد يا نه ، گوگل در واقع به كمك شما نياز دارد. ما دوست داريم فكر كنيم كه آنها همه پاسخ ها را دارند ، اما در واقع شما بايد كاري انجام دهيد كه خودتان انجام دهيد.

بيش از 200 شاخص وجود دارد كه Google براي رتبه بندي وب سايت شما در نتايج جستجو استفاده مي كند. با افزودن و ويرايش عناصر مختلف در وب سايت از جمله برچسب هاي متا مانند مواردي كه در مرحله 4 ذكر كرديم ، بيشتر آنها قابل بهبود است.

چگونه مي توانيد بفهميد كه SEO در صفحه شما بد است؟

براي بررسي نمره SEO خود مي توانيد از ابزار رايگان من استفاده كنيد. URL وب سايت خود را وارد كرده و كلمه كليدي مورد نظر خود را براي قرار دادن رتبه بالا قرار داده و enter را بزنيد.

اين به شما نمره اي از 100 مي دهد و به شما مي گويد كه كدام مناطق نياز به توجه شما دارند.

چگونه مي توانيد SEO داخلي خود را بهبود ببخشيد؟

من توصيه مي كنم كه براي هر صفحه از وب سايت خود روي يك موضوع اصلي تمركز كنيد. اگر مي خواهيد رتبه بندي قوي موتورهاي جستجو داشته باشيد ، از عناوين صفحه ، نام فايل هاي تصويري و پيوندهاي داخلي بايد مورد بررسي قرار گيرد.

6. محتواي با كيفيت كافي نيست

من صادقانه اعتقاد دارم كه محتواي با كيفيت بالا بيشترين تفاوت را در عملكرد وب سايت شما هنگام رسيدن به رتبه بالا دارد.

وب سايت شما بايد از محتواي مناسبي برخوردار باشد تا عملكرد خوبي در نتايج جستجو داشته باشد. من بارها و بارها اين را ديده ام. مردم براي يك وب سايت كاملاً جديد 1000 پوند پرداخت مي كنند و سپس خود را با محتواي بي كيفيت نااميد مي كنند.

توصيه مي شود كه هر صفحه در وب سايت شما حداقل 300–400 كلمه محتواي داشته باشد. اين به گوگل اطمينان كافي مي دهد كه اطلاعات موجود در آن صفحه تا حدي ارزشمند است. كمتر از اين و وب سايت شما احتمالاً رتبه خوبي نخواهد داشت.

نحوه بررسي تعداد كلمات در صفحه

مي توانيد از اين ابزار براي شمردن تعداد كلمات در هر صفحه وب استفاده كنيد. من توصيه مي كنم كه هر صفحه در وب سايت شما بايد حداقل 300–400 كلمه محتوا داشته باشد. با اين حال ، هيچ قانون سخت و سريعي در اين مورد وجود ندارد.

به عنوان مثال ، بيشتر صفحات وب سايت من حاوي 500–1000 كلمه است و برخي از پست هاي وبلاگ من بيش از 2000 كلمه هستند (از جمله اين يكي).

من شخصاً دريافتم كه هرچه محتواي طولاني تر باشد ، اطلاعات مفيدتر هستند. يك استدلال اضافي در مورد SEO براي محتواي بيشتر وجود دارد. محتواي بيشتر = فرصت بيشتر براي درج كلمات كليدي بيشتر.

چگونه مي توانيد آن را برطرف كنيد؟

به سادگي مي توانيد صفحات موجود خود را ويرايش كنيد تا تعداد كلمات را افزايش دهيد. حتي مي توانيد براي توليد محتواي خود به طور منظم به نويسنده اي پول پرداخت كنيد. بسته به زماني كه طول مي كشد و تحقيقات انجام شده ، قيمت هر نويسنده متن در حدود 100 تا 200 پوند در هر صفحه است.

در اينجا چهار نكته من براي نوشتن مطالب بهتر آورده شده است.

  • محتواي مفيدي ايجاد كنيد كه مخاطبان شما را آموزش دهد.
  • نوشتار خود را به مشتري ايده آل خود هدايت كنيد
  • روي مشكلات مشتريان خود تمركز كنيد و به آنها كمك كنيد تا آنها را برطرف كنند
  • اينقدر از صحبتت دست بردار

7. بدون بك لينك با كيفيت بالا

بك لينك ها دقيقاً همانطور كه به نظر مي رسند هستند. پيوندهايي كه به وب سايت شما بازمي گردند.

كيفيت و حجم بك لينك هاي شما نشانه اي قوي از قابل اعتماد بودن و قابل اعتماد بودن وب سايت شما است. موتورهاي جستجو هنگام ذكر سايت شما در نتايج جستجو ، اين مورد را در نظر مي گيرند.

كيفيت در مورد بدست آوردن بك لينك بسيار مهمتر از كميت است. پيوند يك وب سايت مربوطه در جايگاه شما بسيار ارزشمندتر از 100 پيوند از وب سايت هاي بي كيفيت است.

چگونه مشخصات بك لينك خود را بررسي كنيم.

چند ابزار وجود دارد كه به شما نشان مي دهد كدام وب سايت ها به وب سايت شما لينك مي شوند.

Free Backlink Checker ابزاري رايگان است كه به شما ليستي از وب سايت هاي پيوند دهنده به وب سايت شما را مي دهد.

Open Site Explorer ، Majestic SEO و Ahrefs خدماتي پولي هستند كه به شما در ارائه معيارهاي بيشتري كمك مي كنند و به شما نشان مي دهند كه كدام پيوندها قدرتمندترين پيوندهاي شما هستند.

معمولاً براي آزمايش نرم افزار مي توانيد يك دوره آزمايشي رايگان را شروع كنيد.

چگونه مي توان پيوندهاي با كيفيت بيشتري ايجاد كرد؟

با گذشت زمان ممكن است به طور طبيعي برخي لينك ها را از وب سايت هاي ديگر بدست آوريد. با اين حال ، نمي توانيد به اين اعتماد كنيد.

نحوه كسب بك لينك

اگر روي تهيه محتواي با ارزش و با كيفيت تمركز كنيد ، احتمال مواجهه با شما افزايش مي يابد. با بهينه سازي عناصر موجود در صفحه همانطور كه در مرحله 4 و 5 بحث كردم ، افراد بيشتري وب سايت شما را پيدا مي كنند و مي خواهند دوباره به آن پيوند دهند.

همچنين مي توانيد با ساير صاحبان وب سايت در فضاي خود تماس بگيريد و محتواي خود را با آنها به اشتراك بگذاريد. اميدوارم كه آنها دوباره به آن پيوند دهند. حداقل مي توانيد از آنها سال كنيد كه آيا به شما اجازه مي دهند محتوايي براي وب سايت آنها بنويسيد و در آن پيوندي داشته باشيد.

8. عدم فعاليت در شبكه هاي اجتماعي

اگر وب سايتي داريد اما از رسانه هاي اجتماعي استفاده نمي كنيد ، مي تواند بر رتبه بندي موتور جستجوي شما تأثير بگذارد. كمبود فعاليت در شبكه هاي اجتماعي نشانه ديگري است كه نشان مي دهد وب سايت شما به اندازه رقبا قابل اعتماد نيست. دقيقاً مانند بك لينك ، تعامل در شبكه هاي اجتماعي به فاكتور اعتماد كلي شما مي افزايد. به طور خلاصه ، هرچه اجتماعي تر ، بهتر است.

چگونه فعاليت رسانه هاي اجتماعي خود را حسابرسي كنيم؟

از BuzzSumo بازديد كرده و URL وب سايت خود را در قسمت جستجوي آنها جاي گذاري كنيد. اين بيشترين محتواي به اشتراك گذاشته شده در وب سايت شما را نشان مي دهد. اين يك سرويس پولي است ، اما آنها برخي از اطلاعات را به صورت رايگان به شما نشان مي دهند.

چگونه مي توانيد تعامل در شبكه هاي اجتماعي را بهبود ببخشيد؟

اطمينان حاصل كنيد كه پروفايل هاي شبكه هاي اجتماعي براي تجارت خود داريد و آنها را مرتباً با پيوندهايي به وب سايت خود به روز مي كنيد. فيس بوك ، توييتر ، Pinterest ، LinkedIn و Instagram محبوب ترين سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي هستند ، خوب است اگر قبلاً اين كار را نكرده ايد با اينها شروع كنيد.

نكات مربوط به شبكه هاي اجتماعي

  • تمركز خود را بر تهيه محتواي سازگار ، با كيفيت بالا يا سرگرم كننده بگذاريد كه باعث افزايش سهام مي شود.
  • محتواي جديد و قديمي خود را در حساب هاي رسانه هاي اجتماعي خود به اشتراك بگذاريد.
  • دكمه هاي اشتراك شبكه هاي اجتماعي را به وب سايت خود اضافه كنيد
  • براي افزايش تعامل بيشتر ، در هر مقاله قابليت هاي Tweetweet را اضافه كنيد.

9. وب ساز بد

اگر سايت خود را با استفاده از يك وب سايت ساز DIY ساخته ايد ، ممكن است در رتبه بندي در نتايج جستجو مشكل داشته باشيد.

من درك مي كنم كه جذابيت ، كشيدن و رها كردن سازندگان وب سايت روشي آسان و ارزان را براي ايجاد وب سايت در عرض چند دقيقه ارائه مي دهد. يك مشكل وجود دارد: من به ندرت يك وب سايت DIY با عملكرد بالا را در نتايج جستجو ديده ام.

من معتقدم به اين دليل است كه اين ابزارها كد اضافي زيادي ايجاد مي كنند كه بر عملكرد وب سايت شما تأثير مي گذارد.

در اينجا چند دليل وجود دارد كه ممكن است وب سايت DIY شما رتبه خوبي نداشته باشد.

  • گزينه هاي اساسي SEO شما محدود است
  • صفحات وب شما به دليل قابليتهاي اضافي بيشتر به طول مي انجامد
  • در مقايسه با ساير سيستم عامل ها افزونه هاي SEO بسيار كمتري دريافت مي كنيد

اگر يك وب سايت DIY داشته باشيد چه كاري مي توانيد انجام دهيد؟

با تمام توان خود سعي كنيد وب سايت خود را با استفاده از مراحل قبلي در اين مقاله بهينه كنيد و مطمئن شويد كه سرعت بارگذاري صفحه شما كمتر از 5 ثانيه است. گذشته از اين ، كارهاي زيادي نمي توانيد انجام دهيد. اين يك روش سريع و آسان براي آنلاين شدن است اما انتظار سيلاب ترافيك را نداريد.

ما اخيراً مقاله اي نوشتيم كه در آن وب سايت هاي DIY و طراحان وب را با يكديگر مقايسه كرديم. با خيال راحت نگاهي بيندازيد تا بيشتر بدانيد.

اگر وب سايت خودتان را دوست داريد اما نگران از دست دادن سبك خود هستيد ، اين كار را نكنيد. اكثر طراحان وب مي توانند وب سايتي براي شما بسازند كه ظاهري يكسان داشته باشد اما بسيار كارآمدتر خواهد بود.

10. سرعت بارگيري صفحه ضعيف است

گوگل انتظار دارد وب سايت شما سريعاً بارگيري شود تا كاربران آنها را راضي نگه دارد. اين يعني كمتر از 5 ثانيه. بيش از اين و ممكن است خطر جريمه شدن توسط Google را داشته باشيد.

چگونه مي توان سرعت بارگذاري صفحه خود را بررسي كرد؟

با مراجعه به Gt Metrix و وارد كردن URL خود مي توانيد مدت زمان بارگيري وب سايت خود را بفهميد. اين به شما زمان مي دهد و تا زماني كه زير 5 ثانيه باشد شما خوب خواهيد بود.

چگونه مي توانيد سرعت وب سايت خود را افزايش دهيد؟

همراه با سرعت بارگيري در چند ثانيه ، از 100 امتياز به شما مي دهد و مشكلات دقيق وب سايت را به شما ارائه مي دهد.

سپس مي توانيد اقدامات مربوطه را براي سرعت بخشيدن به وب سايت خود انجام دهيد. اين ممكن است شامل شود ،

  • اهرم ذخيره مرورگر
  • بهينه سازي تصاوير
  • فشرده سازي gzip را فعال كنيد

اگر اين موضوع كمي فني به نظر برسد ، مي توانيم كمك كنيم. اگر دوست داريد به ما كمك كنيم ، يك سرويس سرعت وب سايت ارائه مي دهيم. در صورت تمايل با ما تماس بگيريد تا اين امر را ترتيب دهيم.

11. مجازات رسمي

نه اينكه شما را گيج كند بلكه بين "مجازات شدن وب سايت شما" و "ضربه پنالتي بودن" تفاوت وجود دارد. تا اين لحظه ما فقط درمورد مواردي بحث كرده ايم كه باعث مي شود Google سايت شما را بي ارزش كند. به مناسبت ، ممكن است Google مجازات رسمي صادر كند.

مجازات شدن وب سايت شما به ندرت اتفاق مي افتد. اما اگر در گذشته در نتايج جستجو عملكرد خوبي داشته ايد اما ديگر نه ، اين ممكن است نشانه اي از اقدامات Google عليه وب سايت شما باشد.

دو روش معمول براي جريمه شدن وب سايت شما توسط Google عبارتند از:

بهينه سازي بيش از حد (در صفحه): اين معمولاً به اين معني است كه سعي كرده ايد كلمات كليدي خود را در هر URL ، عنوان ، برچسب هاي عنوان ، Alt Text و غيره قرار دهيد. اين نوع تاكتيك طبيعي نيست و ديگر كار نمي كند. استفاده از كلمات كليدي يكسان در سرتاسر وب سايت شما باعث پرچم قرمز موتورهاي جستجو مي شود.

ايجاد لينك غير طبيعي (خارج از صفحه): به دست آوردن لينك به وب سايت خود مهم است ، اما شما بايد اين كار را به روش صحيح انجام دهيد. خريد پيوندها ، تعويض پيوندها ، پيوندهاي بي كيفيت و لنگر متن غير طبيعي روش ديگري براي جريمه شدن سايت شماست.

چگونه مي توان ديد كه وب سايت شما با مجازات برخورد كرده است؟

وارد حساب كنسول جستجوي گوگل خود شويد. هنگامي كه وب سايت خود را از ليست انتخاب كرديد ، مي توانيد از منوي سمت چپ براي رفتن به:

جستجو در ترافيك> اقدامات دستي

اميدوارم ، اين عبارت "هيچگونه اعمال دستي وب اسپم يافت نشد" ، كه به اين معني است كه مجازات نشده ايد.

چگونه مي توان از پنالتي توسط گوگل بازيابي كرد

اگر مجازات شده ايد ، پايان دنيا نيست ، اما توجه فوري شما را مي طلبد.

Google به شما اطلاع مي دهد كه چرا وب سايت شما را جريمه كرده اند. پس از رفع مشكل خاص ، مي توانيد "درخواست تجديد نظر" را به Google ارسال كنيد. سپس Google بررسي مي كند كه شما مشكل را اصلاح كرده ايد. اگر همه چيز خوب باشد ، آنها پنالتي را حذف مي كنند.

به طور خلاصه

كارهاي زيادي وجود دارد كه مي توانيد براي بهبود ديد خود در نتايج جستجو انجام دهيد. بيشتر آنها بدون نياز به يك شركت سئو توسط خود شما انجام مي شود. هرچه اطلاعات بيشتري در مورد وب سايت خود داشته باشيد ، اگر تصميم بگيريد بعداً شخصي را استخدام كنيد ، راحت تر خواهد بود.

به شما

آيا صعود به صفحه اول Google براي شما دشوار است؟ اكنون كه مقاله را خوانديد ، آيا در مورد كارهايي كه بايد انجام دهيد كمي واضح تر هستيد؟ من دوست دارم از شما چيزي بشنوم ، بنابراين لطفاً در نظرات زير به من اطلاع دهيد.

براي اينكه بدانيد چرا وب سايت شما آنطور كه بايد عمل نمي كند ، يك نقد وب سايت رزرو كنيد.

مهندس بازدید : 47 یکشنبه 21 دی 1399 نظرات (0)

اين كه آيا مشتري SEO ما براي مهاجرت سايت برنامه ريزي مي كند ، يك طراحي مجدد ساده يا فقط به طور كلي به دنبال راه هايي براي بهبود عملكرد جستجوي ارگانيك خود است – يكي از زمينه هايي كه ما معمولاً از آن سال مي شويم ساختارهاي URL است.

چه چيزي URL مناسب براي سئو سايت را ايجاد مي كند؟ آيا URL هاي ما خيلي طولاني هستند؟ خيلي كوتاه؟ آيا بايد ساختار URL را كاملاً تغيير دهيم؟
آخرين مورد شايد رايج ترين سوالي است كه در رابطه با URL ها دريافت مي كنيم – همانطور كه كسب و كارها به يك وب سايت جديد با CMS براق جديد مي روند كه اغلب مي تواند منجر به تغيير گسترده در ساختار URL شود ، بدون اينكه مشتري حتي در مورد آن اطلاعاتي داشته باشد.

اما آيا تغيير ساختار URL تفاوتي واقعي در عملكرد ، ميزان بازديد شما و در نهايت درآمد و هدايتي دارد كه از طريق وب سايت خود دريافت مي كنيد؟

تأثير SEO در تغيير URL ها

پاسخ كوتاه بسيار بله است – هرگونه تغيير قابل توجه در URL ها و ساختارهاي URL در وب سايت شما مي تواند تأثير قابل توجهي بر ميزان ديد شما در Google داشته باشد و در نهايت بر ميزان بازديد شما تأثير بگذارد.

طبق تجربه ما ، در اكثر قريب به اتفاق موارد ، ساختار URL شما بايد كاملاً يكسان باقي بماند ، حتي اگر به سيستم جديدي براي سيستم باطن برويد ، تحت يك طراحي مجدد يا هر تغيير جزئي ديگري كه در وب سايت شما اتفاق مي افتد ، مي رويد.

بعداً در اين مقاله ، ما به موارد نادري خواهيم پرداخت كه ايده خوبي است كه تغيير ساختار URL را در نظر بگيريم – اما توصيه كلي ما اين است كه مگر اينكه واقعاً دليل خوبي براي تغيير داشته باشيد ، بايد به آنچه كه خود داريد پايبند باشيد دارند.

چرا؟

Google صفحات وب را به روشي كه بشر مي بيند نمي فهمد. موتورهاي جستجو در دهه گذشته مسيري طولاني را طي كرده اند و بدون شك آنها روزي پيشرفت خواهند كرد تا جايي كه قادر به انجام اين كار باشند ، اما در بيشتر موارد ، آنها هنوز الگوريتمي هستند كه نمي توانند آنچه را مي بينيم ببينند. به همين دليل سئو فني يك قسمت مهم در هر استراتژي سئو است.

بنابراين ، در نتيجه ، موتورهاي جستجو يكي از راه هاي شناسايي صفحات وب سايت شما و تفاوت آنها با يكديگر از URL هاي منحصر به فرد آنهاست. با تغيير اين موارد ، حتي به صورت جداگانه يا در صورت تغيير مسير 301 ، زمان لازم است (گاهي اوقات هفته ها يا ماه ها) Google دوباره آن صفحات را دوباره بكشد و شروع به درك رابطه بين URL قديمي و URL جديد كند.

تغيير مسيرهاي 301 مي توانند به شدت به اين روند كمك كنند ، و اگر در هنگام مهاجرت به درستي نقشه برداري شود ، مي توان از هرگونه كاهش ديد جلوگيري كرد. اما همانطور كه بسياري از متخصصان SEO و توسعه دهندگان وب به شما مي گويند – اين هميشه طبق برنامه نيست.

بنابراين چگونه مي توان فهميد كه “خوب” وقتي به URL براي سئو مي رسد به نظر مي رسد؟

بهترين روش جستجوگرها براي URL ها

به عنوان يك نقطه شروع – هيچ بهترين فرمت پذيرفته شده جهاني وجود ندارد كه همه وب سايت ها از نظر ساختار URL از آن پيروي كنند – Google بهترين دستورالعمل ها را ارائه داده است اما مي توان آنها را به طرق مختلف رعايت كرد.

مهمترين جنبه هايي كه بايد در نظر داشته باشيد اگر از ابتدا يك ساختار URL داريد يا ساختار فعلي خود را تعميرات اساسي انجام مي دهيد:

طول – URL بايد كوتاه و كاربر پسند باشد ، يعني تايپ آن آسان باشد. اگرچه موتورهاي جستجو پس از 1000 كاراكتر تجزيه و تحليل URL را متوقف مي كنند ، اما بهترين كار اين است كه URL هاي خود را به 115 كاراكتر محدود كنيد.

قابل خواندن توسط انسان – URL بايد به درستي محتواي صفحه را توصيف كند و حاوي كلمه كليدي تمركز باشد. قانون طلايي ما اين است كه شما بايد محتواي يك صفحه را به سادگي با مشاهده URL بدانيد

از پارامترها اجتناب كنيد – سعي كنيد از استفاده بيش از حد پارامترها در URL ها خودداري كنيد و به جاي آن ها URL هاي ساكن را انتخاب كنيد. اگر نيازي به استفاده از پارامترها داريد ، از ابزار Parameters URL در Search Console استفاده كنيد تا به Google بگوييد چگونه مي خواهيد پارامترهاي وب سايت را كنترل كنند.

خط فاصله روي زير خط – از خط فاصله بايد هميشه براي جدا كردن كلمات در URL استفاده شود زيرا موتورهاي جستجو قادر به تجزيه صحيح كاراكترها مانند زير خط نيستند.

وقتي نبايد ساختار URL را تغيير دهيد

تعدادي از موقعيت ها وجود دارد كه در آن ممكن است يك كسب و كار تغيير در ساختار URL را در نظر بگيرد – معمولاً اين مربوط به يك تغيير اساسي در وب سايت يا محصول / خدمات آنها است.

هنگام مرور مجدد يك سايت ، طراحي مجدد يا مهاجرت متداول ترين اين موارد است – و بسياري از مشاغل وسوسه مي شوند كه ساختار URL را در كنار مجموعه تغييرات ديگر تغيير دهند.

قطعاً نبايد URL هاي خود را تغيير دهيد ، اگر دليل اين كار صرفاً زيبايي شناختي است ، يا حتي سعي كنيد URL را با يك كلمه كليدي خاص بيشتر مرتبط كنيد.

به عنوان مثال ، يك شركت با ما كه در بخش بهبود خانه فعاليت مي كند در حال طراحي مجدد وب سايت خود است و مي خواهد يكي از URL هاي خود را از https://www.clientsite.co.uk/tradition-doors به ​​https: // www تغيير دهد. lientite.co.uk/classic-doors زيرا آنها اعتقاد داشتند كه اين براي برندشان مناسب تر است.

جداي از اين واقعيت كه افراد بيشتري به دنبال “درهاي سنتي” مي گردند تا “درهاي كلاسيك” كه به فرايندي منجر مي شود كه گوگل مجبور به جستجوي مجدد و درك محتواي آن صفحه باشد. اين را به دهها تغيير مشابه اعمال كنيد كه مي خواستند در هنگام بازطراحي ايجاد كنند و اين مي تواند منجر به افت شديد رتبه شود ، زيرا اينها صفحات اصلي محصول بودند كه داراي سطح ديد مناسب و پيوندهايي به سمت آنها بودند.

بازيابي اين حالت بالقوه مي توانست ماه ها به طول انجامد ، حتي اگر 301 تغيير مسير به درستي تنظيم شده باشد. ديد كمتر ، بازديد كمتر و در نهايت درآمد كمتر براي تجارت.

خوشبختانه ، به همين مناسبت ، اين شركت با ساختار URL اصلي خود منطقي و گير افتاد.

نكته اصلي اين است – مگر اينكه دليل خيلي خوبي براي تغيير ساختار URL خود داشته باشيد ، پس اين كار را نكنيد.

وقتي بايد ساختار URL را تغيير دهيد

موارد مختلفي وجود دارد كه تغيير ساختار URL شما در نهايت به نفع عملكرد SEO شما خواهد بود.

يكي از رايج ترين دلايل انجام اين كار اين است كه ساختار فعلي سايت شما از URL هايي كه به صورت پويا ايجاد شده است استفاده مي كند و هيچ ايده اي براي كاربر يا Google در مورد محتواي موجود در آن صفحه نمي دهد.

تجارت ديگري كه ما قبلاً با آن كار مي كرديم داراي شرايطي بود كه تمام صفحات آنها داراي URL به تأثير https://www.clientsite.com/Default.aspx؟catid=10279 بود.

هر URL در اين سايت از همان ساختار برخوردار است – هيچ نشانه اي در مورد آنچه كاربر در آن صفحه پيدا مي كند وجود ندارد.

بنابراين ، در آن شرايط ، ما توصيه كرديم (به ويژه كه كل ساختار سايت به هر حال مورد بازنگري قرار گيرد) كه آنها به يك ساختار منطقي تر و قابل خواندن توسط انسان منتقل شوند.

آنها از قبل سطح مناسبي از ديد را ايجاد كرده بودند ، و در حالي كه در ابتدا درد كوتاه مدت وجود داشت ، در نهايت اين حركت نتيجه داد:
اشتباهات رايج در ساختار URL
برخي موارد وجود دارد كه بايد هنگام ايجاد يا تغيير ساختار URL خود از آنها اجتناب كنيد ، و در اينجا چند مورد از بزرگترين اشتباهاتي را كه مديران وب مرتكب مي شوند آورده شده است.

تغيير URL بدون 301 تغيير مسير

اگر مطالب بالا را بخوانيد و تصميم بگيريد كه تغيير URL 100٪ همان كاري است كه بايد براي وب سايت خود انجام دهيد ، بنابراين نمي توانيم اهميت هدايت صحيح 301 صفحه هاي قديمي را به صفحات جديد به اندازه كافي تأكيد كنيم. اگر اين كار را نكنيد ، رتبه بندي شما پايين مي آيد.

HTTP در مقابل HTTPS و WWW در مقابل غير WWW

مشكلي كه بسياري از وب سايت ها با آن روبرو هستند عدم هدايت صحيح همه انواع سايت به يك مسئله منفرد است. در بعضي موارد ، سايت ها مي توانند هم نسخه HTTP و HTTP و هم نسخه WWW و غير WWW داشته باشند. اين 4 نسخه مختلف از يك سايت است كه Google آنها را به عنوان سايت هاي جداگانه مي بيند:

http://www.clientsite.co.uk

http://clientsite.co.uk

https://www.clientsite.co.uk

https://clientsite.co.uk

شما بايد نسخه اصلي سايت خود را انتخاب كنيد و 301 همه ديگران را به آن هدايت كنيد. اگر هر دو نسخه سايت زنده باشند ، ممكن است محتواي تكراري داشته باشيد كه بر سئو سايت شما تأثير بگذارد!

كمبود كلمات كليدي

هر بحثي دو طرف دارد و در اين مورد ، كساني هستند كه فكر مي كنند استفاده از كلمات كليدي در URL ها فوايد خود را دارد ، و كساني هستند كه اين كار را نمي كنند. اما به اين شكل فكر كنيد ، هر بار كه صفحه اي را در دامنه خود راه اندازي مي كنيد مي خواهيد هدف آن باشد. اين يك هدف معامله اي يا اطلاعاتي است ، دليل وجود محتواي شما بايد روشن باشد.

شما مي خواهيد صفحات شما توسط افراد مناسب (و خزنده ها) كشف شود ، بنابراين به همين دليل است كه بايد برخي از تحقيقات كلمات كليدي را در آن بگنجانيد و يك اصطلاح مربوطه را در URL بگنجانيد كه به طور دقيق آنچه در مورد صفحه است را توصيف كند.

نتيجه

ساختار URL وب سايت شما فوق العاده مهم است ، بنابراين از آن غفلت نكنيد – به هر حال ، شما واقعاً فقط يك فرصت داريد كه آن را به درستي تنظيم كنيد. هنگامي كه به درستي ساختار را درست كرديد ، فقط بهترين روش هايي را كه در بالا توصيه كرديم دنبال كنيد و به طول فكر كنيد ، از پر كردن كلمات كليدي خودداري كنيد و از استفاده از پارامترهاي بيش از حد خودداري كنيد

اگر احساس مي كنيد تغيير ساختار URL حركت مناسبي براي كسب و كار شما است يا اطلاعات بيشتري در مورد استراتژي SEO براي كسب و كار خود مي خواهيد ، امروز با تيم متخصص سئو وب نبض در تماس باشيد

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 114
  • بازدید سال : 2,586
  • بازدید کلی : 16,023